|
Сабақтың тақырыбы: |
Фонетика туралы түсінік беру |
||||
|
Күні:11.09.2018 |
Мұғалім: А.Турысова |
||||
|
Сынып:4в |
Қатысқан: |
Қатыпағандар: |
|||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Тіл дыбыстарын ажырата алады |
||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Дыбыстар түрлерін ажырата біледі. |
|||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Өз ойларын сыни тұрғыдан айта алады. |
|||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Дыбыс |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
|||
|
0-3 минут 4-6 минут |
Психологиялық ахуал
Қазақ тілім - өз – тілім – ана
тілім, -Сөйлеу адамға не үшін қажет Ой қозғау. Дыбыс дегеніміз не? Әріп дегеніміз не? 1. Әріп деген не? 2. Қазақ алфавитінде қанша әріпбар? 3.Дыбыс деген не? 4. Дыбыс пен әріптің қандай айырмашылығы бар? 5. «Мектеп, оқушы , ұстаз» сөздерінде қанша дыбыс, қанша әріп бар ? 6. Сөз неден құралады? 7. Сөйлем дегеніміз не? Ол неден құралады? 8. Екі, үш, төрт, бес сөзден тұратын сөйлем құра, сөздерге дыбыстық талдау жаса. |
||||
|
7 – 10 минут 10- 20 минут |
Оқулықтағы тапсырманы талдау
Жақтың ашылу қалпына
қарай: ашық және қысаң; еріннің қатысу қалпына қарай: еріндік және
езулік дауысты дыбыстар болып бөлінеді. |
|
|||
|
20-35 минут |
(Сөздік диктант).Тау, тас,қырт, орман, көл, өзен, бұлақ, өсімдік, бұлақ, өсімдік, гүл, жер. |
|
|||
|
Соңы 35-40 минут |
1.
Буын дегеніміз не? Буын түрлерін ата |
|
|||
|
Үйге тапсырма: . 13-жаттығу |
|||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
|||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз? |
||||
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
|
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Фонетика туралы түсінік беру
Фонетика туралы түсінік беру
|
Сабақтың тақырыбы: |
Фонетика туралы түсінік беру |
||||
|
Күні:11.09.2018 |
Мұғалім: А.Турысова |
||||
|
Сынып:4в |
Қатысқан: |
Қатыпағандар: |
|||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Тіл дыбыстарын ажырата алады |
||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Дыбыстар түрлерін ажырата біледі. |
|||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Өз ойларын сыни тұрғыдан айта алады. |
|||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Дыбыс |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
|||
|
0-3 минут 4-6 минут |
Психологиялық ахуал
Қазақ тілім - өз – тілім – ана
тілім, -Сөйлеу адамға не үшін қажет Ой қозғау. Дыбыс дегеніміз не? Әріп дегеніміз не? 1. Әріп деген не? 2. Қазақ алфавитінде қанша әріпбар? 3.Дыбыс деген не? 4. Дыбыс пен әріптің қандай айырмашылығы бар? 5. «Мектеп, оқушы , ұстаз» сөздерінде қанша дыбыс, қанша әріп бар ? 6. Сөз неден құралады? 7. Сөйлем дегеніміз не? Ол неден құралады? 8. Екі, үш, төрт, бес сөзден тұратын сөйлем құра, сөздерге дыбыстық талдау жаса. |
||||
|
7 – 10 минут 10- 20 минут |
Оқулықтағы тапсырманы талдау
Жақтың ашылу қалпына
қарай: ашық және қысаң; еріннің қатысу қалпына қарай: еріндік және
езулік дауысты дыбыстар болып бөлінеді. |
|
|||
|
20-35 минут |
(Сөздік диктант).Тау, тас,қырт, орман, көл, өзен, бұлақ, өсімдік, бұлақ, өсімдік, гүл, жер. |
|
|||
|
Соңы 35-40 минут |
1.
Буын дегеніміз не? Буын түрлерін ата |
|
|||
|
Үйге тапсырма: . 13-жаттығу |
|||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
|||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз? |
||||
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
|
||||
шағым қалдыра аласыз













