Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Фонетикаға арналған жаттығулар жинағы
Материал туралы қысқаша түсінік
оқытушыларға арналған жаттығулар жинағы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
12 Қазан 2018
7272
20 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Фонетика
І деңгей тапсырмасы 1.Сұраққа жауап бер. 1) Әріп дегеніміз не?----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2) Қазақ тіліне тән қандай дыбыстар бар?----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 3) Дауысты дыбыстар дегеніміз не?------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 4) Дауысты дыбыстардың қандай түрлері бар?---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 5) Дауысты дыбыстар жақтың, еріннің, тілдің қатысына қарай нешеге бөлінеді?-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ІІ деңгей тапсырмасы1.Берілген сөйлемдерді көшіріп жазып, дауысты дыбыстардың астын сыз, түрлерін ажырат. Абайдың жүзінде ақшыл сұрғылт тартқан толқын білінді. Абай соншалық рақаттанып, сүйсініп күлді. Ол көзінен моншақ-моншақ ыстық жасын төгіп тоқтады. Ақыл жастан, асыл тастан шығады. Қазақ халқы үшін тілден қасиетті ештеңе жоқ.
2.Адасқан әріптерді орнына қой.і, м, б, л, і к, р, е, м, т, е, е к, т, е, м, е, т, еш, о, б, а, л, қ, а с, ұ, з, а, т а, л, а, д
ң, а, м, р, ы, й, а р, а, т, қ, а, з, а, қ к, а, и, н, е, ф, о, т
ІІІ деңгей тапсырмасы1.Сөйлемдерді көшіріп, жуан және жіңішке дауысты дыбыстардың астын сыз.Өзгелері балаларды атқа мінгізіп, ауылға алып келді. Малшылар Асан, Үсенді көріп, олар да қатты қуанып, біреуі әке-шешесінен сүйінші сұраймыз деп, шауып кетті. Нақ бесін мезгілінде балалар аман-есен үйлеріне келіп, әке-шешелеріне қосылыпты.
2.Өлеңді мәнерлеп оқып, мазмұнын ашып түсіндіріп, еріндік, езулік дауыстыларды табыңдар.
Әділ ісӘділ іс- ағын судың арнасындай,Әділ сөз- болат семсер алмасындай.Пайда етпе өне бойы өтірік айтып,Жаласы қалмас бір күн жармасылмай.
Жігітке жаңғалақтық жараспайды,Сиырдың тайында емген ардасындай.Түпсіз ой, тұрақсыз іс, білімсіз күшҚалбиған қарақшының қалбасындай.
Білгенге: білім-байлық, бағасы артық,Салмағы сан жетпейтін қорғасындай.Үйренсең өнер-білім-өшпес мұра,Таусылмас тау кенінің қордасындай О.Шораяқов
Дауыссыз дыбыстар
І деңгей тапсырмасы1.Мәтінді көшіріп, білім,оқушы, күш сөздеріне дыбыстық талдау жаса. Қазіргі кезде терең білім болмаса, елімізді өркендете алмаймыз. Әр оқушы жан-жақты білім алуға міндетті. Білім алу ла зор күш екенін ұмытпа.
2.Көп нүктнің орнына тиісті дыбыстарды қойып көшір. Б...з. Б...ген...ай. К...ше. А...ы... Ү...к...н. Ә...е. Ә...и... М...н...з. Тұр....ыс. Б...л...м. О...ау. Ұс...аз. Қ...й...ы. Т...ғ...н. О...ан. Д...нс...у...ық.К...н...ел...к.
ІІ деңгей тапсырмасы1.Берілген сөздерге дыбыстық талдау жаса. Кеме. Абай. Кітап. Астық. Озат. Мереке. Атырау.
2.Мәтінді көшіріп жазып, дауыссыз дыбыстарды түрлеріне ажырат. Құлағына бір ызың келеді. Ащы ішектен бұратылып шыққандай азалы үн. Өң мен түстің арасындай еміс қана естіліп еді. Енді сол дауыс күшейіп барады. Қоспан селт етіп оянғандай төбе шашы тікірейіп, бойы мұздап қоя берді. Тағы да қасқыр ұлиды. Қойшы біткеннің қас жауы Қоспанның кеудесін сүйретіп келіп құлаған жерін аңдып тұр екен.
3.Мақал-мәтелдердің мағынасын айтып, дауысты дыбыстарды түрлеріне қарай талда. 1) Ас атасы-нан. 2) Тәуелсіз ел тірегі-білімді ұрпақ. 3) Ұстаз көрген хат таныр. 4) Тазалық- тамаша әсемдіктің басы. 5) Жақсыны арман оздырар, Жаманды құлқын тоздырар.
ІІІ деңгей тапсырмасы
І деңгей тапсырмасы 1.Берілген сөйлемді көшіріп, буынның түрлеріне ажырат. Қартқожа сенбейін десе, оның келтірген дәлелдерін күшті көрді. Олқазақ қолды нәрсе мен қаланың нәрсесінің арзан, қымбаттығын салыстырды. Қазақ байлығы жат саудагерлерінің қолына ауысып бара жатқанын ұқтырды. Жолда қазақтың кедейлену себебін таба алмай келген. Қартқожаға мына сөздер түйінді шешкендей мағлұмат болды. Ж.Аймауытов 2.Буынның түрлеріне бөліп жаз. Күндіз. Жапырақ. Бүркіт. Бақа. Көлеңке. Батыр.Нұрлан. Астық. От. Ғажап. Арман. Лақ. Қарбыз. Асхат. Қала. Балмұздақ. Қолшатыр.
ІІ деңгей тапсырмасы1.Жұмбақтың шешуін тап, ашық буынды сөздерді буынға бөліп жаз.Атасы қалғып-мүлгиді,Әкесі зорға жылжиды.Ағасы- шабан,Өзі жорға, Інісі - жылдам,Баласы –жүйрік,Зымырап тұрған.Шешуі: Жыл, ай, күн, сағат, минут, секунд.
2.Ойынның шарты: Жоғарыдағы сөздерді осы жазылған тәртібімен оқымай, шахмат атының жүру тәртібі бойынша оқысаңдар, ой-пікір туралы айтылған халық мақалы шығады. Сонда қай сөзден бастап оқу керек?
ІІІ деңгей тапсырмасы1.«Даналардан шыққан сөз» тақырыбына жарыс ұйымдастыру.
Бақыт-әрбір адам ұмтылатын мақсат. Әл-ФарабиДанышпандар ызаланса, білімін сапырады, ақымақтар ызаланса, ауыздарынан ақ ит кіріп, көк ит шығады. АристотельБаланың жақсысы - қызық, жаманы - күйік. АбайӨз ұлтын сыйламау, оны мақтаныш етпеу-сатқындық. Б.МомышұлыӘнге әуес, күйге құмар бала жаны сұлу, өмірге ғашық болып өседі. М.ӘуезовЕр үстінде ұйықтамасаң,Атқа мініп нең бар?Халық қамын ойламасаң,Датқа болып нең бар? С.Ерубаев2.Жұмбақтарды буынға бөліп жаз, буын түрлерін ажырат.1) Таудан төмен қар жауар,Қозғай берсең, көп жауар.2)Төрт сирақ,Бір жауырын,Жауырында ауылым.3)Көк көйлекті жеңешем,Көлбең-көлбең етеді.Желмен ұшып кетеді,Жер түбіне жетеді.4)Аппақ дала, қара дән, Сепкен дәнін түсінуге жараған.Шешуі: үстел, әріп, ұн, елек, түтін.
3.Буындардың басы ашық, соңы қысаң дауыстылармен жасалған әр түрлі сөздер. Орнына қой.
а – ы – ы - - ә – і – і --а – ы- ы- - е- і – і- - і-а- ы – ы - е – і - - і
І деңгей тапсырмасы
-лар,-лер -ға, -ге апа - сы, -сі сіңлі - сың, -сің - лы, -лі
2.Фамилияның соңы – ов,- ев, - ин түрінде келсе, оған қосымша қалай жалғанады? Жуан болып жалғана ма, жіңішке болып жалғана ма?
ІІ деңгей тапсырмасы
ІІІ деңгей тапсырмасы
ІІІ деңгей тапсырмасы
қоңыр торы
қызыл қой кері ат
ту сары
буаз көк
І деңгей тапсырмасы
ІІ деңгей тапсырмасы1.
2.Сұрақ-жауап1. Дәстүрлі принцип дегеніміз не?2.Қай заңдылықты сақтап жазамыз?3. Қай заңдылық бойынша сөз қалай айтылса солай жазылады?4. «Орфоэпия» сөзінің мағынасы қандай?5. Қай заңдылық сөздердің дұрыс жазылуын қарастырады?
ІІІ деңгей тапсырмасы
«Фонетика» тарауы бойынша тест сұрақтары
1. Тіл дыбыстарын зерттейтін сала қалай деп аталады?А.Морфология В.Фонетика С.Синтаксис Д.Грамматика Е.Лексика2. Дауысты дыбыстарды табыңыз.А.а,ә,о,ө. В.б,ж,с,р,ғ. С.қ,ғ,м,ғ,н. Д.п,р,о,л,к Е. А,п,г,щ,у3. Сөз буынға қай жерде дұрыс бөлінген?А.Ең-бек-те-ну. В.Еңбект-ену. С.Еңб-ектен-у. Д.Еңб-ект-ену. Е.Еңбект-ену.4. 770 ₸ - Сатып алу
І деңгей тапсырмасы 1.Сұраққа жауап бер. 1) Әріп дегеніміз не?----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2) Қазақ тіліне тән қандай дыбыстар бар?----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 3) Дауысты дыбыстар дегеніміз не?------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 4) Дауысты дыбыстардың қандай түрлері бар?---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 5) Дауысты дыбыстар жақтың, еріннің, тілдің қатысына қарай нешеге бөлінеді?-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Жұмбақтың шешуін тап.
- Бір ағашта отыз жеті алма,
- Тауда жоқ, сайда бар,
ІІ деңгей тапсырмасы1.Берілген сөйлемдерді көшіріп жазып, дауысты дыбыстардың астын сыз, түрлерін ажырат. Абайдың жүзінде ақшыл сұрғылт тартқан толқын білінді. Абай соншалық рақаттанып, сүйсініп күлді. Ол көзінен моншақ-моншақ ыстық жасын төгіп тоқтады. Ақыл жастан, асыл тастан шығады. Қазақ халқы үшін тілден қасиетті ештеңе жоқ.
2.Адасқан әріптерді орнына қой.і, м, б, л, і к, р, е, м, т, е, е к, т, е, м, е, т, еш, о, б, а, л, қ, а с, ұ, з, а, т а, л, а, д
ң, а, м, р, ы, й, а р, а, т, қ, а, з, а, қ к, а, и, н, е, ф, о, т
ІІІ деңгей тапсырмасы1.Сөйлемдерді көшіріп, жуан және жіңішке дауысты дыбыстардың астын сыз.Өзгелері балаларды атқа мінгізіп, ауылға алып келді. Малшылар Асан, Үсенді көріп, олар да қатты қуанып, біреуі әке-шешесінен сүйінші сұраймыз деп, шауып кетті. Нақ бесін мезгілінде балалар аман-есен үйлеріне келіп, әке-шешелеріне қосылыпты.
2.Өлеңді мәнерлеп оқып, мазмұнын ашып түсіндіріп, еріндік, езулік дауыстыларды табыңдар.
Әділ ісӘділ іс- ағын судың арнасындай,Әділ сөз- болат семсер алмасындай.Пайда етпе өне бойы өтірік айтып,Жаласы қалмас бір күн жармасылмай.
Жігітке жаңғалақтық жараспайды,Сиырдың тайында емген ардасындай.Түпсіз ой, тұрақсыз іс, білімсіз күшҚалбиған қарақшының қалбасындай.
Білгенге: білім-байлық, бағасы артық,Салмағы сан жетпейтін қорғасындай.Үйренсең өнер-білім-өшпес мұра,Таусылмас тау кенінің қордасындай О.Шораяқов
Дауыссыз дыбыстар
І деңгей тапсырмасы1.Мәтінді көшіріп, білім,оқушы, күш сөздеріне дыбыстық талдау жаса. Қазіргі кезде терең білім болмаса, елімізді өркендете алмаймыз. Әр оқушы жан-жақты білім алуға міндетті. Білім алу ла зор күш екенін ұмытпа.
2.Көп нүктнің орнына тиісті дыбыстарды қойып көшір. Б...з. Б...ген...ай. К...ше. А...ы... Ү...к...н. Ә...е. Ә...и... М...н...з. Тұр....ыс. Б...л...м. О...ау. Ұс...аз. Қ...й...ы. Т...ғ...н. О...ан. Д...нс...у...ық.К...н...ел...к.
ІІ деңгей тапсырмасы1.Берілген сөздерге дыбыстық талдау жаса. Кеме. Абай. Кітап. Астық. Озат. Мереке. Атырау.
2.Мәтінді көшіріп жазып, дауыссыз дыбыстарды түрлеріне ажырат. Құлағына бір ызың келеді. Ащы ішектен бұратылып шыққандай азалы үн. Өң мен түстің арасындай еміс қана естіліп еді. Енді сол дауыс күшейіп барады. Қоспан селт етіп оянғандай төбе шашы тікірейіп, бойы мұздап қоя берді. Тағы да қасқыр ұлиды. Қойшы біткеннің қас жауы Қоспанның кеудесін сүйретіп келіп құлаған жерін аңдып тұр екен.
3.Мақал-мәтелдердің мағынасын айтып, дауысты дыбыстарды түрлеріне қарай талда. 1) Ас атасы-нан. 2) Тәуелсіз ел тірегі-білімді ұрпақ. 3) Ұстаз көрген хат таныр. 4) Тазалық- тамаша әсемдіктің басы. 5) Жақсыны арман оздырар, Жаманды құлқын тоздырар.
ІІІ деңгей тапсырмасы
- Метаграммаларды шеш.
- Асырауын тапса, адам болар,
- Еңбек ширатады,
- Еңбексіз өмір- сөнген көмір.
- Кім еңбек етсе,-сол тоқ.
- Уәде-жанның азығы.
- Дос сыртыңнан мақтар,
- Атадан бала туар,
- Эссе жазу «Ана тілім-асыл қазынам»
І деңгей тапсырмасы 1.Берілген сөйлемді көшіріп, буынның түрлеріне ажырат. Қартқожа сенбейін десе, оның келтірген дәлелдерін күшті көрді. Олқазақ қолды нәрсе мен қаланың нәрсесінің арзан, қымбаттығын салыстырды. Қазақ байлығы жат саудагерлерінің қолына ауысып бара жатқанын ұқтырды. Жолда қазақтың кедейлену себебін таба алмай келген. Қартқожаға мына сөздер түйінді шешкендей мағлұмат болды. Ж.Аймауытов 2.Буынның түрлеріне бөліп жаз. Күндіз. Жапырақ. Бүркіт. Бақа. Көлеңке. Батыр.Нұрлан. Астық. От. Ғажап. Арман. Лақ. Қарбыз. Асхат. Қала. Балмұздақ. Қолшатыр.
Ашық буын | Тұйық буын | Бітеу буын |
ІІ деңгей тапсырмасы1.Жұмбақтың шешуін тап, ашық буынды сөздерді буынға бөліп жаз.Атасы қалғып-мүлгиді,Әкесі зорға жылжиды.Ағасы- шабан,Өзі жорға, Інісі - жылдам,Баласы –жүйрік,Зымырап тұрған.Шешуі: Жыл, ай, күн, сағат, минут, секунд.
2.Ойынның шарты: Жоғарыдағы сөздерді осы жазылған тәртібімен оқымай, шахмат атының жүру тәртібі бойынша оқысаңдар, ой-пікір туралы айтылған халық мақалы шығады. Сонда қай сөзден бастап оқу керек?
уайым | өтесің | теңіз |
батасың | қайық | кетесің |
тәуекел | түбі | де |
мінесің | да | түбі |
Бақыт-әрбір адам ұмтылатын мақсат. Әл-ФарабиДанышпандар ызаланса, білімін сапырады, ақымақтар ызаланса, ауыздарынан ақ ит кіріп, көк ит шығады. АристотельБаланың жақсысы - қызық, жаманы - күйік. АбайӨз ұлтын сыйламау, оны мақтаныш етпеу-сатқындық. Б.МомышұлыӘнге әуес, күйге құмар бала жаны сұлу, өмірге ғашық болып өседі. М.ӘуезовЕр үстінде ұйықтамасаң,Атқа мініп нең бар?Халық қамын ойламасаң,Датқа болып нең бар? С.Ерубаев2.Жұмбақтарды буынға бөліп жаз, буын түрлерін ажырат.1) Таудан төмен қар жауар,Қозғай берсең, көп жауар.2)Төрт сирақ,Бір жауырын,Жауырында ауылым.3)Көк көйлекті жеңешем,Көлбең-көлбең етеді.Желмен ұшып кетеді,Жер түбіне жетеді.4)Аппақ дала, қара дән, Сепкен дәнін түсінуге жараған.Шешуі: үстел, әріп, ұн, елек, түтін.
3.Буындардың басы ашық, соңы қысаң дауыстылармен жасалған әр түрлі сөздер. Орнына қой.
а – ы – ы - - ә – і – і --а – ы- ы- - е- і – і- - і-а- ы – ы - е – і - - і
І деңгей тапсырмасы
- Мына жұп қосымшалардың қайсысын қай сөзге жалғауға болады? Барлығын да тұсындағы бір сөзге жалғауға бола ма? Болмаса мәнісі қалай? Жалғап көрсет.
-лар,-лер -ға, -ге апа - сы, -сі сіңлі - сың, -сің - лы, -лі
2.Фамилияның соңы – ов,- ев, - ин түрінде келсе, оған қосымша қалай жалғанады? Жуан болып жалғана ма, жіңішке болып жалғана ма?
ІІ деңгей тапсырмасы
- Орнына қой.
- Тап, кеп сөздеріне қосымшалар жалғанғанда табады, кебеді, табу, кебу болып жазылады. Неге бұлай?
- Бейімбет Майлиннің шығармаларындағы Мырқымбай, Малқамбай сөздерінде б дыбысының алдында м жазылғанда, айранбай, Талқанбай, Тышқанбай сөздерінде б дыбысының алдында н жазылған. Неге бұлай?
ІІІ деңгей тапсырмасы
- Орфографиялық жұмбақтар
- Үнемі дауысты дыбыстан соң ғана жазылатын қай әріп? Мысал жазып көрсетіңдер.
- Мына сөздерді тасымалдауға бола ма? Қуат, киін, уыс, метр, тою, 10-сынып, ҚазПИ, А.Құнанбаев, КАМАЗ.
- Жалғанатын қосымша дауыстыдан басталса,
- Қосымшалар жалғанса,
ІІІ деңгей тапсырмасы
- Бұлар қандай ықпал?
қоңыр торы
қызыл қой кері ат
ту сары
буаз көк
- Жазылуын түсіндіріңдер!
- Орфографиялық жаттығу
- Г дыбысына біткен сөздер ойлап, оларға барыс септігі жалғауын жалғап жазыңдар.
- Ащы қуырдақ. Есікті ашшы. Таудан әрі асшы.
І деңгей тапсырмасы
- Қалай атаймыз?
- Айтқанға сене салатын, еш нәрсені байыптап байқамайтын адамды...
- Тез ұстатпайтын малды...
- Ата-анасының бірінші баласын...
- Білгенін дұрыстап жеткізе алмайтын, жаңыла беретін баланы...
- Бала тілі-бал
ІІ деңгей тапсырмасы1.
Жазылуы | Айтылуы |
Көзілдірік | Көзүлдүрүк |
Өлең | |
Жұлұн | |
Қара ала | |
Ағ ешкі | |
Шекара | |
Жер гөк | |
Қоян-қолтық | |
Бұрұс | |
Түнгі | |
Өлөң | |
Күрек | |
Өнөр |
2.Сұрақ-жауап1. Дәстүрлі принцип дегеніміз не?2.Қай заңдылықты сақтап жазамыз?3. Қай заңдылық бойынша сөз қалай айтылса солай жазылады?4. «Орфоэпия» сөзінің мағынасы қандай?5. Қай заңдылық сөздердің дұрыс жазылуын қарастырады?
ІІІ деңгей тапсырмасы
- Ойлан тап.
- Әрі зат атауы, әрі қимыл атауы, әрі сан атауы.
- Жазғандағы әріп саны мен нөмірленгендегі таңба саны бірдей сан.
- 1кг темір мен жүннің қайсысы ауыр?
- Бір баланың туған күні төрт жылда бір-ақ рет тойланады. Ол қай айдың қай күні туған?
- Қамауда қырғауылдар мен үй қояндары бар. Олардың бастары-19, аяқтары-62. Қамауда неше қоян, неше қырғауыл бар?
- Бірде дауысты, бірде дауыссыз дыбыс.
- Инемен құдық қазыла ма?
- Тастың жеңілі бола ма?
- Етікші құралының бірімен аттас есімдікті ата.
- Сөз бен тілге байланысты мақал-мәтелдердің мағынасын айтып түсіндір.
- Досым, маған көмектесіп жібер, жалғыз өзімнің әлім келмей жатыр,-деп өтінді.
- Көрмей тұрсың ба? Мен де жұмыс істеп жүрмін ғой,- деп ара оған қайырылмай қойды. Енді құмырсқа қоңызға келіп, одан көмек сұрайды.
- Сен үшін еңбегімді еш қыла алмаймын!-деп қоңыз кете береді.
- Не іздеп жүрсің?-деді. Құмырсқа өз басынан кешкенін айтты. Достары көмектесіп, дәнді бірігіп сүйрелеп алып жүрді. Ақыр соңында адасқан құмырсқа қайта өз үйіріне қосылды.
- Асты сызылған сөйлемді сөйлем мүшесіне талдау.
- Бір сөзге фонетикалық талдау.
- Буын түрлерін теріп жаз.
Ашық буын | Тұйық буын | Бітеу буын |
«Фонетика» тарауы бойынша тест сұрақтары
1. Тіл дыбыстарын зерттейтін сала қалай деп аталады?А.Морфология В.Фонетика С.Синтаксис Д.Грамматика Е.Лексика2. Дауысты дыбыстарды табыңыз.А.а,ә,о,ө. В.б,ж,с,р,ғ. С.қ,ғ,м,ғ,н. Д.п,р,о,л,к Е. А,п,г,щ,у3. Сөз буынға қай жерде дұрыс бөлінген?А.Ең-бек-те-ну. В.Еңбект-ену. С.Еңб-ектен-у. Д.Еңб-ект-ену. Е.Еңбект-ену.4. 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ