Күні: | Пәні: Мәліметтер қорын басқару жүйесі | Курс: 3 |
|
Сабақтың тақырыбы | Форма |
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | Microsoft Access бағдарламасында кестедегі мәліметтерге форма құру жолдарын студент санасында қалыптастыру. |
Күтілетін нәтиже | Microsoft Access бағдарламасында тәжірибелік жұмыс жасай алады. Microsoft Access бағдарламасында кестедегі мәліметтерге форма құрып біледі. |
Дереккөздер | Оқулық: Информатика оқулығы, Н.Ермеков, Астана, 2010Қосымша дереккөздер: |
Модульдер | Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану. |
Әдіс-тәсілдер | «Кім жылдам?» (сұрақ-жауап)«Тобыңды тап» (топқа бөлу)«Мультимедиадан үйрен!» (видеосабақтар көрсетілімі)«Деңгейіңді анықта!» (тәжірибелік жұмыс)«Біліміңді пысықта» (онлайн тест тапсырмасы)«Атауын тауып, анықтама бер» (кері байланыс)«Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі» (кері байланыс) |
Құндылықтарды дарыту | Сабақта топпен ынтымақтастықпен татулықта жұмыс жасау арқылы, бір-бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады. |
Пәнаралық байланыс | Сурет, информатика, ағылшын тілі |
Сабақ барысы: |
Сабақ барысы | Уақыты
| Оқытушының іс-әрекеті | Студенттің іс-әрекеті | Ресурстар |
Ұйымдастыру кезеңі | 2 минут | Сәлемдесу. Студенттердің назарын сабаққа аудару.Сабақтың мақсат –міндеттерімен, сабақ барысында орындалатын тапсырмалар мен бағалау критерийлерін таныстыру. | Сәлемдеседі. Назарларын сабаққа аударады. Сабақтың мақсат-міндеттерімен, сабақ барысында орындалатын тапсырмалар мен бағалау критерийлерімен танысады. | «Компьютерлік графика», Н.Ермеков, Астана, 2010
|
«Кім жылдам?»(сұрақ-жауап) | 5 минут | Үйге берілген тақырып бойынша студенттердің білімін анықтау мақсатында сұрақтар беріледі. | Студенттер қол көтеру арқылы кезек-кезек жауап береді. | Сұрақтар бейнеленген флипчарттар |
«Тобыңды тап» (таңдаған сөзіне сәйкес топқа орналасу) | 3 минут | Жасырын сөз жазылған карточкалар дайындалады. | Жасырын сөздерді таңдап, «елтаңба», «ту», «Тәуелсіздік» монументі тақырыптарына сәйкес топ-топқа бөлінеді | Үлестірмелі материалдар, «І топ», «ІІ топ», «ІІІ топ» атаулары |
«Мультимедиадан үйрен!»(видеосабақтар көрсетілімі) | 10 минут | Жаңа тақырыпқа сәйкес видеосабақтар көрсетеді | Видеосабақтарды қарау арқылы жаңа тақырыпты түсінеді | Видеофайлдар |
«Деңгейіңді анықта!» Деңгейлеп оқыту технологиясы
| 12 минут | Мұғалім тапсырманы 3 нұсқада дайындайды, Google.com қосымшасы арқылы студенттердің орындаған жұмыстарын: 3-ші деңгей күрделі (көк); 2-ші деңгей – орташа (жасыл); 1-деңгей – төмен (қызыл) жетондармен бағалайды. | Әрбір студент өз аккаунтымен google.com сайтында класс қосымшасына кіреді. Тобына сәйкес нұсқадағы тапсырманы ашып, бағдарламаны іске қосып жасайды. Жасап болған соң тапсырмалары сақталған тапсырманы кері мұғалімге жібереді. | Компьютер, Google.com қосымшасы |
«Біліміңді пысықта»(онлайн тест тапсырмасы) | 3 минут | Google.com қосымшасы арқылы тест дайындайды | Google.com қосымшасы арқылы тест тапсырмасын орындайды | Компьютер, Google.com қосымшасы |
«Атауын тауып, анықтама бер»(кері байланыс)
| 3 минут | Corel Draw X7 бағдарламасының негізгі терезесінің кескін-суреттерін таратады. | Corel Draw X7 бағдарламасының негізгі терезесінің кескін-суреттеріне сәйкес атауын жазып, анықтама береді | Кескін суреттер |
«Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі»(кері байланыс)
| 2 минут | Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі суреттерін іліп қояды. | Студент керекті ақпаратты шабаданның тұсына, әлі де оқуым керек дегендер еттартқыш тұсына, керек емес ақпаратты қоқыс жәшігінің тұсына жазады. | Суреттер, стикерлер |
Бағалау | 5 минут | Критерийлер бойынша өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Ұсынылған критерий бойынша топ мүшелерін фишкалар арқылы бағалайды. | әр түрлі фишкалар«сары» - 5,«жасыл» - 4, «қызыл» 3. Фишкалардың ұпайларын қосып, фишка санына бөлу арқылы бағасын анықтау. |
Үйге берілетін тапсырма | Corel Draw графикалық редакторының негізгі мүмкіндіктері мен қолданылуы.
| «Компьютерлік графика», Н.Ермеков, Астана, 2010 |