Материалдар / Форма. Форма құрудың түрлері

Форма. Форма құрудың түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Microsoft Access бағдарламасында кестедегі мәліметтерге форма құру жолдарын студент санасында қалыптастыру. Күтілетін нәтиже  Microsoft Access бағдарламасында тәжірибелік жұмыс жасай алады. Microsoft Access бағдарламасында кестедегі мәліметтерге форма құрып біледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2018
1312
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: Пәні: Мәліметтер қорын басқару жүйесіКурс: 3

Сабақтың тақырыбыФорма
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Microsoft Access бағдарламасында кестедегі мәліметтерге форма құру жолдарын студент санасында қалыптастыру. 
Күтілетін нәтиже
  • Microsoft Access бағдарламасында тәжірибелік жұмыс жасай алады. Microsoft Access бағдарламасында кестедегі мәліметтерге форма құрып біледі.
  • ДереккөздерОқулық: Информатика оқулығы, Н.Ермеков, Астана, 2010Қосымша дереккөздер:
    Модульдер
  • Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер.
  • Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
  • Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану.
  • Әдіс-тәсілдер«Кім жылдам (сұрақ-жауап)«Тобыңды тап» (топқа бөлу)«Мультимедиадан үйрен!» (видеосабақтар көрсетілімі)«Деңгейіңді анықта!» (тәжірибелік жұмыс)«Біліміңді пысықта» (онлайн тест тапсырмасы)«Атауын тауып, анықтама бер» (кері байланыс)«Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі» (кері байланыс)
    Құндылықтарды дарытуСабақта топпен ынтымақтастықпен татулықта жұмыс жасау арқылы, бір-бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.
    Пәнаралық байланысСурет, информатика, ағылшын тілі
    Сабақ барысы:
    Сабақ барысыУақыты

    Оқытушының іс-әрекетіСтуденттің іс-әрекетіРесурстар
    Ұйымдастыру кезеңі2 минутСәлемдесу. Студенттердің назарын сабаққа аудару.Сабақтың мақсат –міндеттерімен, сабақ барысында орындалатын тапсырмалар мен бағалау критерийлерін таныстыру.Сәлемдеседі. Назарларын сабаққа аударады. Сабақтың мақсат-міндеттерімен, сабақ барысында орындалатын тапсырмалар мен бағалау критерийлерімен танысады.«Компьютерлік графика», Н.Ермеков, Астана, 2010

    «Кім жылдам(сұрақ-жауап)5 минутҮйге берілген тақырып бойынша студенттердің білімін анықтау мақсатында сұрақтар беріледі. Студенттер қол көтеру арқылы кезек-кезек жауап береді. Сұрақтар бейнеленген флипчарттар
    «Тобыңды тап» (таңдаған сөзіне сәйкес топқа орналасу)3 минутЖасырын сөз жазылған карточкалар дайындалады.Жасырын сөздерді таңдап, «елтаңба», «ту», «Тәуелсіздік» монументі тақырыптарына сәйкес топ-топқа бөлінедіҮлестірмелі материалдар, «І топ», «ІІ топ», «ІІІ топ» атаулары
    «Мультимедиадан үйрен!»(видеосабақтар көрсетілімі)10 минутЖаңа тақырыпқа сәйкес видеосабақтар көрсетедіВидеосабақтарды қарау арқылы жаңа тақырыпты түсінедіВидеофайлдар
    «Деңгейіңді анықта!» Деңгейлеп оқыту технологиясы

    12 минутМұғалім тапсырманы 3 нұсқада дайындайды, Google.com қосымшасы арқылы студенттердің орындаған жұмыстарын: 3-ші деңгей күрделі (көк); 2-ші деңгей – орташа (жасыл); 1-деңгей төмен (қызыл) жетондармен бағалайды.Әрбір студент өз аккаунтымен google.com сайтында класс қосымшасына кіреді. Тобына сәйкес нұсқадағы тапсырманы ашып, бағдарламаны іске қосып жасайды. Жасап болған соң тапсырмалары сақталған тапсырманы кері мұғалімге жібереді.Компьютер, Google.com қосымшасы
    «Біліміңді пысықта»(онлайн тест тапсырмасы)3 минутGoogle.com қосымшасы арқылы тест дайындайды
  • Google.com қосымшасы арқылы тест тапсырмасын орындайды
  • Компьютер, Google.com қосымшасы
    «Атауын тауып, анықтама бер»(кері байланыс)

    3 минутCorel Draw X7 бағдарламасының негізгі терезесінің кескін-суреттерін таратады.
  • Corel Draw X7 бағдарламасының негізгі терезесінің кескін-суреттеріне сәйкес атауын жазып, анықтама береді
  • Кескін суреттер
    «Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі»(кері байланыс)

    2 минутШабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі суреттерін іліп қояды. Студент керекті ақпаратты шабаданның тұсына, әлі де оқуым керек дегендер еттартқыш тұсына, керек емес ақпаратты қоқыс жәшігінің тұсына жазады.Суреттер, стикерлер
    Бағалау5 минутКритерийлер бойынша өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.Ұсынылған критерий бойынша топ мүшелерін фишкалар арқылы бағалайды.әр түрлі фишкалар«сары» - 5,«жасыл» - 4, «қызыл» 3. Фишкалардың ұпайларын қосып, фишка санына бөлу арқылы бағасын анықтау.
    Үйге берілетін тапсырмаCorel Draw графикалық редакторының негізгі мүмкіндіктері мен қолданылуы.

    «Компьютерлік графика», Н.Ермеков, Астана, 2010


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ