Ақсукент Гуманитарлық техникалық
колледж директорының
оқу ісі жөніндегі орынбасары
__________________ Ш.Давлетова
"____"_______________ 2025 ж
САБАҚ ЖОСПАРЫ № _____
ТП 241-топ " " 2025ж
Модуль /пән атауы: Шетел тілі
1.Сабақтың тақырыбы: Formal and informal communication
2.Сабақ түрі:Аралас сабақ
3.Сабақтың мақсаты, міндеттері: Пән бойынша білімдерін тереңдету, қайталау, пысықтау. материалдардың құрылысы мен қасиеттерін зерттеу жəне олардың құрамы, құрылысы мен қасиеттері бойынша негізгі жұмыстарымен таныстыру;
4.Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Мамандыққа, пәнге деген қызықушылығын арттыру, студенттердің дайындығын жүзеге асыру және жаңа материалдар жасау қажеттігі туралы көзқарастарын қалыптастыру;
5.Сабақтың дамытушылық мақсаты:Студенттердің есте сақтау логикалық қабілетін дамыту және сабақ уақытын бағалауға үйрету, еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.
6. Сабақты жабдықтау : ПК, интерактивті тақта, презентациялық материалдар, үлестірмелі материалдар, плакат,оқулық.
6.1 Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер:- Ағылшын тілі кітабы,ағылшын тілі сөздігі,слайд,компьютер...
7. Сабақ бойынша рефлексия : Енді «Бағдаршам» әдісі бойынша рефлексия жасап, үш түсті стикерлерді пайдаланамыз: қызыл, сары, жасыл. «Қызыл»-маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,ұнамады, «Сары»- маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,бірақ ұнады,
«Жасыл»-маған бәрі де түсінікті,бәрі де ұнады (стикерлермен оқушылар белгі береді).
8. Үй тапсырмасы
Сабақ жоспарының берілген тармақтары міндетті болып табылады
Сабақтың барысы
|
Жоспарланған уақыт |
Оқытушының іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі (2 мин) |
Аудиторияның дайындығын тексеру. Студенттермен амандасу: - Good morning students! -How are your feelings today? -I'm good thanks ! -Sit down! |
|
Техникалық қауіпсіздік ережелері және тәрбие жайлы түсіндіру
|
Техникалық қауіпсіздік ережелері және қауіпсіздік талаптары:
|
|
Үй тапсырмасын сұрау (10 мин) |
Үйге тапсырма өтілген тақырып бойынша Monologue жазып келу болатын...
A useful
skill my father taught me is managing my money. |
|
Өткен сабақты қорытындылау (10 мин) |
Қорытындылай келе, студенттер ағылшын тіліндегі монолог және диалог ержелерімен және оның түрлерімен танысты.Тақырыпқа байланысты деңгейлік тапсырмалар орындап,өзара топпен жұмыс жасалды.Қорыта айтқанда,Монолог -жеке адамның өз ойын ұжым алдында тікелей жеткізуі.Ал,диалог-2 немесе одан да көп адамдардың бір-бірімен өзара сұхбаттасуы.Диалогтың 2 түрі бар.Олар:ресми диалог және жеке диалог. |
|
Жаңа сабаққа түсіндіру (20-мин) |
Жаңа
тақырып:Formal and informal
communication
Формальды
стиль – бұл нақтылық пен іскерлік лексиканың тілі, сондықтан
жаргонды қолдануға жол берілмейді, бұл кәсіпқойлық пен
құрметтемеушіліктің белгісі. Жаргондық тіркестер ресми стильде
жоқ, оларды мүлдем қолдануға болмайды. Идиоматикалық
өрнектердің көпшілігіне де қатысты.
Мазмұны
бірдей, бірақ әр түрлі стильде жазылған екеуін салыстыратын болсақ,
бейресми жазу қысқа болады. Өйткені формальды стиль латын
тілінен шыққан ұзағырақ сөздерді, сөздерді қолдануды
қамтиды. Бейресми стильден айырмашылығы, фразалық етістіктер
ресми стильде іс жүзінде қолданылмайды, тек ұзағырақ баламамен
алмастыруға болмайтындардан
басқа. 2.
Фразалық етістіктерді қолданудан аулақ
болу
|
|
Ситуациялық сұрақтарға жауап беру (5-мин) |
What is a formal communication? What is an informal communication? |
|
Қорытынды бағалау: (3-мин) |
Студенттер сабақ барысында Formal and informal communication тақырыбында өз ойларымен бөлісті.Ағылшын тіліндегі формальды және формальды емес сөйлесудің түрлерімен танысты.Тақырыпқа байланысты тапсырма ретінде топпен жұмыс жасап,1-топ формальды сөйлесу түріне,ал 2-топ формальды емес сөйлесу түріне мысалдар келтірді және баллдық шкала бойынша бағаланды.Сабақ барысында слайдтар қолданылды. |
|
Рефлексия (3 -5мин) |
Сабақтың соңында білімгерлер рефлексия жасайды: - нені үйренді; - немен қайта жұмыс жасау керек; -студенттер монологқа мысал келтіру үшін Dance Monkey өлеңін кері байланыс ретінде топ болып айтты. |
|
Бағалау (3-мин) |
Көрсету режиміне қоюға болады Студенттерді жеке-жеке бағалау-журнал. |
|
Үйге тапсырма (2-мин) |
Howework: Informal communication ге сипаттама жазып келу |
Дайындаған оқытушы: Мирзахматова М.Ё
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Formal and informal communication
Formal and informal communication
Ақсукент Гуманитарлық техникалық
колледж директорының
оқу ісі жөніндегі орынбасары
__________________ Ш.Давлетова
"____"_______________ 2025 ж
САБАҚ ЖОСПАРЫ № _____
ТП 241-топ " " 2025ж
Модуль /пән атауы: Шетел тілі
1.Сабақтың тақырыбы: Formal and informal communication
2.Сабақ түрі:Аралас сабақ
3.Сабақтың мақсаты, міндеттері: Пән бойынша білімдерін тереңдету, қайталау, пысықтау. материалдардың құрылысы мен қасиеттерін зерттеу жəне олардың құрамы, құрылысы мен қасиеттері бойынша негізгі жұмыстарымен таныстыру;
4.Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Мамандыққа, пәнге деген қызықушылығын арттыру, студенттердің дайындығын жүзеге асыру және жаңа материалдар жасау қажеттігі туралы көзқарастарын қалыптастыру;
5.Сабақтың дамытушылық мақсаты:Студенттердің есте сақтау логикалық қабілетін дамыту және сабақ уақытын бағалауға үйрету, еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.
6. Сабақты жабдықтау : ПК, интерактивті тақта, презентациялық материалдар, үлестірмелі материалдар, плакат,оқулық.
6.1 Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер:- Ағылшын тілі кітабы,ағылшын тілі сөздігі,слайд,компьютер...
7. Сабақ бойынша рефлексия : Енді «Бағдаршам» әдісі бойынша рефлексия жасап, үш түсті стикерлерді пайдаланамыз: қызыл, сары, жасыл. «Қызыл»-маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,ұнамады, «Сары»- маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,бірақ ұнады,
«Жасыл»-маған бәрі де түсінікті,бәрі де ұнады (стикерлермен оқушылар белгі береді).
8. Үй тапсырмасы
Сабақ жоспарының берілген тармақтары міндетті болып табылады
Сабақтың барысы
|
Жоспарланған уақыт |
Оқытушының іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі (2 мин) |
Аудиторияның дайындығын тексеру. Студенттермен амандасу: - Good morning students! -How are your feelings today? -I'm good thanks ! -Sit down! |
|
Техникалық қауіпсіздік ережелері және тәрбие жайлы түсіндіру
|
Техникалық қауіпсіздік ережелері және қауіпсіздік талаптары:
|
|
Үй тапсырмасын сұрау (10 мин) |
Үйге тапсырма өтілген тақырып бойынша Monologue жазып келу болатын...
A useful
skill my father taught me is managing my money. |
|
Өткен сабақты қорытындылау (10 мин) |
Қорытындылай келе, студенттер ағылшын тіліндегі монолог және диалог ержелерімен және оның түрлерімен танысты.Тақырыпқа байланысты деңгейлік тапсырмалар орындап,өзара топпен жұмыс жасалды.Қорыта айтқанда,Монолог -жеке адамның өз ойын ұжым алдында тікелей жеткізуі.Ал,диалог-2 немесе одан да көп адамдардың бір-бірімен өзара сұхбаттасуы.Диалогтың 2 түрі бар.Олар:ресми диалог және жеке диалог. |
|
Жаңа сабаққа түсіндіру (20-мин) |
Жаңа
тақырып:Formal and informal
communication
Формальды
стиль – бұл нақтылық пен іскерлік лексиканың тілі, сондықтан
жаргонды қолдануға жол берілмейді, бұл кәсіпқойлық пен
құрметтемеушіліктің белгісі. Жаргондық тіркестер ресми стильде
жоқ, оларды мүлдем қолдануға болмайды. Идиоматикалық
өрнектердің көпшілігіне де қатысты.
Мазмұны
бірдей, бірақ әр түрлі стильде жазылған екеуін салыстыратын болсақ,
бейресми жазу қысқа болады. Өйткені формальды стиль латын
тілінен шыққан ұзағырақ сөздерді, сөздерді қолдануды
қамтиды. Бейресми стильден айырмашылығы, фразалық етістіктер
ресми стильде іс жүзінде қолданылмайды, тек ұзағырақ баламамен
алмастыруға болмайтындардан
басқа. 2.
Фразалық етістіктерді қолданудан аулақ
болу
|
|
Ситуациялық сұрақтарға жауап беру (5-мин) |
What is a formal communication? What is an informal communication? |
|
Қорытынды бағалау: (3-мин) |
Студенттер сабақ барысында Formal and informal communication тақырыбында өз ойларымен бөлісті.Ағылшын тіліндегі формальды және формальды емес сөйлесудің түрлерімен танысты.Тақырыпқа байланысты тапсырма ретінде топпен жұмыс жасап,1-топ формальды сөйлесу түріне,ал 2-топ формальды емес сөйлесу түріне мысалдар келтірді және баллдық шкала бойынша бағаланды.Сабақ барысында слайдтар қолданылды. |
|
Рефлексия (3 -5мин) |
Сабақтың соңында білімгерлер рефлексия жасайды: - нені үйренді; - немен қайта жұмыс жасау керек; -студенттер монологқа мысал келтіру үшін Dance Monkey өлеңін кері байланыс ретінде топ болып айтты. |
|
Бағалау (3-мин) |
Көрсету режиміне қоюға болады Студенттерді жеке-жеке бағалау-журнал. |
|
Үйге тапсырма (2-мин) |
Howework: Informal communication ге сипаттама жазып келу |
Дайындаған оқытушы: Мирзахматова М.Ё
шағым қалдыра аласыз













