|
Тақырыбы: |
Формативті бағалау мен суммативтівті бағалау |
|
|
Сілтеме: |
МАН, интернет ресурстары. |
|
|
Мақсаты: |
Бағалаудың түрлі нысандары туралы түсінік беру |
|
|
Күтілетін нәтиже: |
Бағалау өлшемдерін түсінеді және бағалау арқылы оқушылар оқуына ықпал етеді. |
|
|
Түйінді идеялар |
Формативті және суммативті бағалау,табыс критерийлері және дескрипторлар. |
|
|
Сергіту сәті: |
Билейді, бойларын,ойларын сергітеді. |
|
|
Тапсырмалар түрлері: |
||
|
Кіріспе тапсырма: Ой қозғау |
Бағалау деген не? Бағалаудың қандай түрлерін қолданасыз? Оқушыны қай кезде бағалайсыз? |
|
|
Тапсырма № 1 Үйдің суреті |
Өз қалаулары бойынша қатысушылар еркін түрде үйдің суретін салдады. |
|
|
Тапсырманы бағалау |
Тапсырманы дәстүрлі бағалау тәсілімен коуч бағалайды. |
|
|
Рефлексия |
Мұғалімдер өз жұмыстарына берілген бағалар туралы рефлексия жасайды |
|
|
Теориялық бөлім |
Формативті бағалау мен суммативтівті бағалау, критерийлер және дескрипторлар туралы түсінік беру. (слайдтар тізбегі арқылы ) |
|
|
Тапсырма № 2 Гүлдің суреті |
Мұғалімдер коучпен бірге бағалау критерийлерін жасап, әр топ гүлдің суретін салады. |
|
|
Тапсырманы бағалау |
Топтар бір-бірінің салған суреттерін белгіленген бағалау критерийлері бойынша бағалайды |
|
|
Тапсырманы бағалау |
Осы бағалау өлшемдерін қолдану арқылы екінші топты бағалайды. |
|
|
Қорытынды рефлексия |
« Плюс- минус - қызықты» |
|
|
Кейінгі тапсырмалар |
Бүгінгі коучингтен алған біліміңізді пайдаланып өз пәніңізде бағалау өлшемін құрастырып,қолданып көруді ұсынамыз. |
|
|
Қосымша оқу |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Формативті бағалау мен суммативтівті бағалау
Формативті бағалау мен суммативтівті бағалау
|
Тақырыбы: |
Формативті бағалау мен суммативтівті бағалау |
|
|
Сілтеме: |
МАН, интернет ресурстары. |
|
|
Мақсаты: |
Бағалаудың түрлі нысандары туралы түсінік беру |
|
|
Күтілетін нәтиже: |
Бағалау өлшемдерін түсінеді және бағалау арқылы оқушылар оқуына ықпал етеді. |
|
|
Түйінді идеялар |
Формативті және суммативті бағалау,табыс критерийлері және дескрипторлар. |
|
|
Сергіту сәті: |
Билейді, бойларын,ойларын сергітеді. |
|
|
Тапсырмалар түрлері: |
||
|
Кіріспе тапсырма: Ой қозғау |
Бағалау деген не? Бағалаудың қандай түрлерін қолданасыз? Оқушыны қай кезде бағалайсыз? |
|
|
Тапсырма № 1 Үйдің суреті |
Өз қалаулары бойынша қатысушылар еркін түрде үйдің суретін салдады. |
|
|
Тапсырманы бағалау |
Тапсырманы дәстүрлі бағалау тәсілімен коуч бағалайды. |
|
|
Рефлексия |
Мұғалімдер өз жұмыстарына берілген бағалар туралы рефлексия жасайды |
|
|
Теориялық бөлім |
Формативті бағалау мен суммативтівті бағалау, критерийлер және дескрипторлар туралы түсінік беру. (слайдтар тізбегі арқылы ) |
|
|
Тапсырма № 2 Гүлдің суреті |
Мұғалімдер коучпен бірге бағалау критерийлерін жасап, әр топ гүлдің суретін салады. |
|
|
Тапсырманы бағалау |
Топтар бір-бірінің салған суреттерін белгіленген бағалау критерийлері бойынша бағалайды |
|
|
Тапсырманы бағалау |
Осы бағалау өлшемдерін қолдану арқылы екінші топты бағалайды. |
|
|
Қорытынды рефлексия |
« Плюс- минус - қызықты» |
|
|
Кейінгі тапсырмалар |
Бүгінгі коучингтен алған біліміңізді пайдаланып өз пәніңізде бағалау өлшемін құрастырып,қолданып көруді ұсынамыз. |
|
|
Қосымша оқу |
|
|
шағым қалдыра аласыз













