Материалдар / Формативті бағалау мен суммативтівті бағалау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Формативті бағалау мен суммативтівті бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Бағалау өлшемдері туралы түсінеді және бағалау арқылы оқушылар оқуына ықпал етеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қаңтар 2018
1046
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы:

Формативті бағалау мен суммативтівті бағалау

Сілтеме:

МАН, интернет ресурстары.

Мақсаты:

Бағалаудың түрлі нысандары туралы түсінік беру


Күтілетін нәтиже:

Бағалау өлшемдерін түсінеді және бағалау арқылы оқушылар оқуына ықпал етеді.

Түйінді идеялар

Формативті және суммативті бағалау,табыс критерийлері және дескрипторлар.

Сергіту сәті:

Билейді, бойларын,ойларын сергітеді.

Тапсырмалар түрлері:

Кіріспе тапсырма:

Ой қозғау

Бағалау деген не?

Бағалаудың қандай түрлерін қолданасыз?

Оқушыны қай кезде бағалайсыз?


Тапсырма № 1

Үйдің суреті

Өз қалаулары бойынша қатысушылар еркін түрде үйдің суретін салдады.

Тапсырманы бағалау

Тапсырманы дәстүрлі бағалау тәсілімен коуч бағалайды.


Рефлексия

Мұғалімдер өз жұмыстарына берілген бағалар туралы рефлексия жасайды


Теориялық бөлім



Формативті бағалау мен суммативтівті бағалау, критерийлер және дескрипторлар туралы түсінік беру.

(слайдтар тізбегі арқылы )


Тапсырма № 2

Гүлдің суреті

Мұғалімдер коучпен бірге бағалау критерийлерін жасап, әр топ гүлдің суретін салады.


Тапсырманы бағалау


Топтар бір-бірінің салған суреттерін белгіленген бағалау критерийлері бойынша бағалайды

Тапсырманы бағалау

Осы бағалау өлшемдерін қолдану арқылы екінші топты бағалайды.

Қорытынды рефлексия

« Плюс- минус - қызықты»
(авторы
Эдвард де Боно)

Кейінгі тапсырмалар

Бүгінгі коучингтен алған біліміңізді пайдаланып өз пәніңізде бағалау өлшемін құрастырып,қолданып көруді ұсынамыз.

Қосымша оқу


















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!