Материалдар / Формула. 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Формула. 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ. жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша жазылған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қаңтар 2018
1928
10 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бекітемін: Күні:

Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағаны:-

Сабақ тақырыбы:

Формула. Формула арқылы есептеу. Мәтінді

есептерді шығару. Натурал сандардан

тұратын сандар тізбегі /1 сабақ/

Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме):

5.5.1.1Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептер шығару

5.5.1.8 әріпті өрнектерді құру және оларды есептер шығаруда қолдану

5.5.1.9 Мәтінді есептерді шығару үшін формулаларды

қолдану;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар орындай алады:

  • Формулалармен және ережелерімен танысады

  • Периметр, аудан, көлем, қашықтық, заттың құнының формулаларын біледі

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

  • формуланың көмегімен мәтінді есептер шығарады.

  • Бір шаманы екінші шама арқылы өрнектей алады

Оқушылардың кейбіреулері орындай алады:

  • Формулаларды қолдана отырып, күнделікті өмірмен байланысты күрделілігі жоғары есептерді шығара алады

Бағалау критерийі:

  • Ережелер арқылы формула құра алады

  • Формуладан бір шаманы екіншісі арқылы өрнектеу арқылы мәтінді есептерді шығара алады

  • Функцияналдық сауаттылыққа байланысты күрделілігі жоғары есептерді шығара біледі

Тілдік мақсат:

  • Теңдікпен берілген формулаларды оқи алады

  • Мәтінді есептерді шығаруда формуланы қолдана алады

Терминология

  • Формула, периметр, аудан, көлем, үшбұрыш, тіктөртбұрыш, квадрат, куб, параллепипед, жылдамдық, уақыт, жол.

Сыныптағы диалог

  • Тіктөртбұрыштың ауданын қалай табамыз?

  • Тікбұрышты параллелепипедтің неше қыры, неше төбесі бар?

  • Периметр қалай есептеледі?

  • Заттың құнын қалай анықтаймыз?

Құндылыққа баулу:

Тәуелсіздік және Астана.Қарым-қатынас жасау қабілеті, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау.

Пәнаралық байланыс:

Бейнелеу,жаратылыстану


Алдыңғы білім:

Натурал сандарға амалдар қолдана алады.Теңдеу шешуді біледі.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:


Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:


Ресурстар

Сабақтың басы:


Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық.

Белсенді оқу әдісі: «Шаттық шеңбері»

Пазлдар арқылы4 топқа бөлу:

І-топ: Үшбұрыш

ІІ- топ: Төртбұрыш

ІІІ-топ: Шаршы

ІҮ-топ: Параллелепипед

Белсенді оқу әдісі: «Ыстық орындық»:

  • Тікбұрышты параллелепипед өлшемдерін ата, тікбұрышты параллелепипедтің неше қыры, неше төбесі бар?

  • Кубтың неше жағы бар, олар қандай фигуралар?

  • Теңдеу дегеніміз не?

Оқушыларға сұрақ қою арқылы жаңа тақырыпты ашамын

-Суреттен не байқадыңыз?

-

5

Суреттегі сандар нені білдіреді?

Прямоугольник 4 Равнобедренный треугольник 5

3

15

3

3



11








Үлестірме суреттер







Оқушылар сұрағы

Сабақтың ортасы:














































Б

5

елсенді оқу әдісі: «Тыңдап отырған үштік» жаңа тақырыпты меңгеру. Топтық жұмыс.

І топ:Периметрді табу бойынша

Тіктөртбұрыштың периметрінің формуласы P=2( )

Квадраттың периметрі P=4

Үшбұрыштың периметрініңформуласы

ІІ топ:Ауданды табу бойынша

Тіктөртбұрыштың ауданы S=

Квадраттың ауданы S=

ІІІ топ: Көлемді табу бойынша

Тікбұрышты параллепипедтің көлемі V=

Кубтың көлемі V=

ІҮ топ: Жолды табу бойынша

Жолдың формуласы S=vt

Заттың құнының формуласы С=аn

Әр топ постер қорғайды.

Қ.Б «Бағдаршам әдісі»

Сергіту сәті «Фигура құрамыз» ойыны

Үш топ оқушылары орындарында дөңгеленіп тұрады. Мұғалім қандай формула айтса, оқушылар сол фигураны құрады.

Сараланған әдіс: «Баспалдақ» әдісі





Жеке жұмыс.

998. Төртбұрыштың периметрін табу формуласын қолданып, а ұзындығы мен в ені мен Р периметрі арқылы өрнектеңдер. Егер в және Р сәйкесінше 1) 1см және 8 см;

2) 2см және 10 см; 3)1,5 см және 9 см болса, а ұзындығы неге тең?.«Мадақтама» әдісі

Жұптық жұмыс

Астана мен Көкшетау қалаларының арасыs км. Астана қаласынан Көкшетауға қарай 48 км/сағ жылдамдықпен бірінші көлік шықты, онымен бір уақытта Көкшетаудан Астанаға қарай 40 км/сағ жылдамдықпен сондай екінші көлік шықты. Олар неше сағаттан соң бір-бірімен кездеседі? Мұндағы s=176.

.«Басбармақ» әдісі

Белсенді оқу әдісі;

«Айналмалы бекет» әдісі арқылы топтық жұмыс .

Сараланған әдіс

А-деңгейі /формула құрастыр/


х

1

2

3

4

у

3

6

9

12


В-деңгейі/формула құрастыр/

х

1

2

3

4

у

5

7

9

11




С-деңгейі /есепте/

Тікбұрышты параллелепипедтің көлемі 336см3. Оның табанының ауданы 84 см2. Тікбұрышты параллелепипедтің биіктігі неше сантиметр?



Ресурсты парақтар



Математика 5-сынып.А.Е.Әбілқасымова, Т.П.Кучер, З.Ә.Жұмағұлова

























Окулыктар




















Сабақтың соңы:





































Ойлау дағдыларының деңгейі. Ережелер арқылы формула құра алады:

Есептерді шығарыңыз:

а)Шаршының қабырғасы 5 см болса, оның ауданы мен периметрі неге тең?

Дескриптор: Білімалушы

  • қысқашашартын жазады ;

  • есептің шартыбойыншаформула құрастырады;

  • көбейтуді орындайды;

  • қосуды орындайды;

  • Формуладан бір шаманы екіншісі арқылы өрнектеу арқылы мәтінді есептерді шығара алады.

Есептерді шығарыңыз:

ә)Тіктөртбұрыштыңпериметрі34см,алені7см-гетең.Тіктөртбұрыштың ауданын жәнеұзындығынтабыңыз.


Дескриптор: Білімалушы

- қысқашашартын жазады;

- Бір шаманы екінші шама арқылы өрнектей алады;

- тік төртбұрыштың ауданын анықтайды;

- есептің жауабын жазады.

  • Функцияналдық сауаттылыққа байланысты күрделілігі жоғары есептерді шығара біледі.

Суретке қарап есеп құрастыр. Сол есепті формула арқылы шығар.

Дескриптор: Білім алушы:

-суретке қарап есеп құрастырады;

-көбейтуді орындайды;

-бөлмедегі ауаның көлемін анықтайды;


Белсенді оқу әдісі: «Сәйкесін тап»















Рефлексия және кері байланыс .

Оқушыларға келесі бағалау ағашын бояу ұсынылады:





Окулыктар













































Бағалау ағашы салынған парақ



Саралау–Сізқандайтəсілменкөбірекқолдаукөрсетпексіз?Сізбасқаларғақарағандақабілеттіоқушыларғақандайтапсырмаларбересіз?

Топтық жұмыста оқушылар бір-біріне түсіндіреді.

Белсенді оқу әдістері

«Шаттық шеңбері», «Ыстық орындық», «Тыңдап отырған үштік», «Айналмалы бекет», «Сәйкесін тап»

Сараланған оқу әдістері

Дереккөз, диалог, қорытынды, деңгейлік тапсырма, қарқын,

бағалау, жіктеу



Бағалау–Сізоқушылардыңматериалдыигерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлапотырсыз?

Қалыптастырушы бағалау түрлері: «Бағдаршам», «Басбармақ», «Шапалақ» , «Смайликтер» әдістері.

Қалыптастырушы бағалауда әр есепке дескриптор жазылады.



Денсаулықжəнеқауіпсіздіктехникасынсақтау

Оқушылардың партада түзу отыруы, сынып бөлмесінің тазалығын сақтау, сергіту сәті.








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!