|
Бекітемін: Күні: Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағаны:- |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Формула. Формула арқылы есептеу. Мәтінді есептерді шығару. Натурал сандардан тұратын сандар тізбегі /1 сабақ/ |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): |
5.5.1.1Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептер шығару 5.5.1.8 әріпті өрнектерді құру және оларды есептер шығаруда қолдану 5.5.1.9 Мәтінді есептерді шығару үшін формулаларды қолдану; |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар орындай алады:
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Оқушылардың кейбіреулері орындай алады:
|
||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі: |
|
||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат: |
|
||||||||||||||||||||||
|
Терминология |
|
||||||||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог |
|
||||||||||||||||||||||
|
Құндылыққа баулу: |
Тәуелсіздік және Астана.Қарым-қатынас жасау қабілеті, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау. |
||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс: |
Бейнелеу,жаратылыстану |
||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім: |
Натурал сандарға амалдар қолдана алады.Теңдеу шешуді біледі. |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері: |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері: |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы: |
Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық. Белсенді оқу әдісі: «Шаттық шеңбері» Пазлдар арқылы4 топқа бөлу: І-топ: Үшбұрыш ІІ- топ: Төртбұрыш ІІІ-топ: Шаршы ІҮ-топ: Параллелепипед Белсенді оқу әдісі: «Ыстық орындық»:
Оқушыларға сұрақ қою арқылы жаңа тақырыпты ашамын -Суреттен не байқадыңыз? - 5 Суреттегі сандар нені білдіреді?
3 15 3 3
11
|
Үлестірме суреттер
Оқушылар сұрағы |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы:
|
Б 5 елсенді оқу әдісі: «Тыңдап отырған үштік» жаңа тақырыпты меңгеру. Топтық жұмыс.І топ:Периметрді табу бойынша
Тіктөртбұрыштың периметрінің
формуласы P=2(
Квадраттың
периметрі P=4
Үшбұрыштың
периметрініңформуласы ІІ топ:Ауданды табу бойынша
Тіктөртбұрыштың
ауданы S=
Квадраттың
ауданы S= ІІІ топ: Көлемді табу бойынша
Тікбұрышты параллепипедтің
көлемі V=
Кубтың көлемі
V= ІҮ топ: Жолды табу бойынша Жолдың формуласы S=vt Заттың құнының формуласы С=аn Әр топ постер қорғайды. Қ.Б «Бағдаршам әдісі» Сергіту сәті «Фигура құрамыз» ойыны Үш топ оқушылары орындарында дөңгеленіп тұрады. Мұғалім қандай формула айтса, оқушылар сол фигураны құрады. Сараланған әдіс: «Баспалдақ» әдісі
Жеке жұмыс. №998. Төртбұрыштың периметрін табу формуласын қолданып, а ұзындығы мен в ені мен Р периметрі арқылы өрнектеңдер. Егер в және Р сәйкесінше 1) 1см және 8 см; 2) 2см және 10 см; 3)1,5 см және 9 см болса, а ұзындығы неге тең?.«Мадақтама» әдісі Жұптық жұмыс
Астана мен Көкшетау қалаларының арасыs км. Астана қаласынан Көкшетауға қарай 48 км/сағ жылдамдықпен бірінші көлік шықты, онымен бір уақытта Көкшетаудан Астанаға қарай 40 км/сағ жылдамдықпен сондай екінші көлік шықты. Олар неше сағаттан соң бір-бірімен кездеседі? Мұндағы s=176. .«Басбармақ» әдісі Белсенді оқу әдісі; «Айналмалы бекет» әдісі арқылы топтық жұмыс . Сараланған әдіс А-деңгейі /формула құрастыр/
В-деңгейі/формула құрастыр/
С-деңгейі /есепте/ Тікбұрышты параллелепипедтің көлемі 336см3. Оның табанының ауданы 84 см2. Тікбұрышты параллелепипедтің биіктігі неше сантиметр? |
Ресурсты парақтар
Математика 5-сынып.А.Е.Әбілқасымова, Т.П.Кучер, З.Ә.Жұмағұлова
Окулыктар
|
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы:
|
Ойлау дағдыларының деңгейі. Ережелер арқылы формула құра алады: Есептерді шығарыңыз: а)Шаршының қабырғасы 5 см болса, оның ауданы мен периметрі неге тең? Дескриптор: Білімалушы
Есептерді шығарыңыз: ә)Тіктөртбұрыштыңпериметрі34см,алені7см-гетең.Тіктөртбұрыштың ауданын жәнеұзындығынтабыңыз.
Дескриптор: Білімалушы - қысқашашартын жазады; - Бір шаманы екінші шама арқылы өрнектей алады; - тік төртбұрыштың ауданын анықтайды; - есептің жауабын жазады.
Суретке қарап есеп құрастыр. Сол есепті формула арқылы шығар. Дескриптор: Білім алушы: -суретке қарап есеп құрастырады; -көбейтуді орындайды; -бөлмедегі ауаның көлемін анықтайды;
Белсенді оқу әдісі: «Сәйкесін тап»
Рефлексия және кері байланыс . Оқушыларға келесі бағалау ағашын бояу ұсынылады: |
Окулыктар
Бағалау ағашы салынған парақ |
|||||||||||||||||||||
|
Саралау–Сізқандайтəсілменкөбірекқолдаукөрсетпексіз?Сізбасқаларғақарағандақабілеттіоқушыларғақандайтапсырмаларбересіз? Топтық жұмыста оқушылар бір-біріне түсіндіреді. Белсенді оқу әдістері «Шаттық шеңбері», «Ыстық орындық», «Тыңдап отырған үштік», «Айналмалы бекет», «Сәйкесін тап» Сараланған оқу әдістері Дереккөз, диалог, қорытынды, деңгейлік тапсырма, қарқын, бағалау, жіктеу |
Бағалау–Сізоқушылардыңматериалдыигерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлапотырсыз? Қалыптастырушы бағалау түрлері: «Бағдаршам», «Басбармақ», «Шапалақ» , «Смайликтер» әдістері. Қалыптастырушы бағалауда әр есепке дескриптор жазылады. |
Денсаулықжəнеқауіпсіздіктехникасынсақтау Оқушылардың партада түзу отыруы, сынып бөлмесінің тазалығын сақтау, сергіту сәті.
|
|||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Формула. 5 сынып
Формула. 5 сынып
|
Бекітемін: Күні: Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағаны:- |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Формула. Формула арқылы есептеу. Мәтінді есептерді шығару. Натурал сандардан тұратын сандар тізбегі /1 сабақ/ |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): |
5.5.1.1Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептер шығару 5.5.1.8 әріпті өрнектерді құру және оларды есептер шығаруда қолдану 5.5.1.9 Мәтінді есептерді шығару үшін формулаларды қолдану; |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар орындай алады:
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Оқушылардың кейбіреулері орындай алады:
|
||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі: |
|
||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат: |
|
||||||||||||||||||||||
|
Терминология |
|
||||||||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог |
|
||||||||||||||||||||||
|
Құндылыққа баулу: |
Тәуелсіздік және Астана.Қарым-қатынас жасау қабілеті, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау. |
||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс: |
Бейнелеу,жаратылыстану |
||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім: |
Натурал сандарға амалдар қолдана алады.Теңдеу шешуді біледі. |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері: |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері: |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы: |
Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық. Белсенді оқу әдісі: «Шаттық шеңбері» Пазлдар арқылы4 топқа бөлу: І-топ: Үшбұрыш ІІ- топ: Төртбұрыш ІІІ-топ: Шаршы ІҮ-топ: Параллелепипед Белсенді оқу әдісі: «Ыстық орындық»:
Оқушыларға сұрақ қою арқылы жаңа тақырыпты ашамын -Суреттен не байқадыңыз? - 5 Суреттегі сандар нені білдіреді?
3 15 3 3
11
|
Үлестірме суреттер
Оқушылар сұрағы |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы:
|
Б 5 елсенді оқу әдісі: «Тыңдап отырған үштік» жаңа тақырыпты меңгеру. Топтық жұмыс.І топ:Периметрді табу бойынша
Тіктөртбұрыштың периметрінің
формуласы P=2(
Квадраттың
периметрі P=4
Үшбұрыштың
периметрініңформуласы ІІ топ:Ауданды табу бойынша
Тіктөртбұрыштың
ауданы S=
Квадраттың
ауданы S= ІІІ топ: Көлемді табу бойынша
Тікбұрышты параллепипедтің
көлемі V=
Кубтың көлемі
V= ІҮ топ: Жолды табу бойынша Жолдың формуласы S=vt Заттың құнының формуласы С=аn Әр топ постер қорғайды. Қ.Б «Бағдаршам әдісі» Сергіту сәті «Фигура құрамыз» ойыны Үш топ оқушылары орындарында дөңгеленіп тұрады. Мұғалім қандай формула айтса, оқушылар сол фигураны құрады. Сараланған әдіс: «Баспалдақ» әдісі
Жеке жұмыс. №998. Төртбұрыштың периметрін табу формуласын қолданып, а ұзындығы мен в ені мен Р периметрі арқылы өрнектеңдер. Егер в және Р сәйкесінше 1) 1см және 8 см; 2) 2см және 10 см; 3)1,5 см және 9 см болса, а ұзындығы неге тең?.«Мадақтама» әдісі Жұптық жұмыс
Астана мен Көкшетау қалаларының арасыs км. Астана қаласынан Көкшетауға қарай 48 км/сағ жылдамдықпен бірінші көлік шықты, онымен бір уақытта Көкшетаудан Астанаға қарай 40 км/сағ жылдамдықпен сондай екінші көлік шықты. Олар неше сағаттан соң бір-бірімен кездеседі? Мұндағы s=176. .«Басбармақ» әдісі Белсенді оқу әдісі; «Айналмалы бекет» әдісі арқылы топтық жұмыс . Сараланған әдіс А-деңгейі /формула құрастыр/
В-деңгейі/формула құрастыр/
С-деңгейі /есепте/ Тікбұрышты параллелепипедтің көлемі 336см3. Оның табанының ауданы 84 см2. Тікбұрышты параллелепипедтің биіктігі неше сантиметр? |
Ресурсты парақтар
Математика 5-сынып.А.Е.Әбілқасымова, Т.П.Кучер, З.Ә.Жұмағұлова
Окулыктар
|
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы:
|
Ойлау дағдыларының деңгейі. Ережелер арқылы формула құра алады: Есептерді шығарыңыз: а)Шаршының қабырғасы 5 см болса, оның ауданы мен периметрі неге тең? Дескриптор: Білімалушы
Есептерді шығарыңыз: ә)Тіктөртбұрыштыңпериметрі34см,алені7см-гетең.Тіктөртбұрыштың ауданын жәнеұзындығынтабыңыз.
Дескриптор: Білімалушы - қысқашашартын жазады; - Бір шаманы екінші шама арқылы өрнектей алады; - тік төртбұрыштың ауданын анықтайды; - есептің жауабын жазады.
Суретке қарап есеп құрастыр. Сол есепті формула арқылы шығар. Дескриптор: Білім алушы: -суретке қарап есеп құрастырады; -көбейтуді орындайды; -бөлмедегі ауаның көлемін анықтайды;
Белсенді оқу әдісі: «Сәйкесін тап»
Рефлексия және кері байланыс . Оқушыларға келесі бағалау ағашын бояу ұсынылады: |
Окулыктар
Бағалау ағашы салынған парақ |
|||||||||||||||||||||
|
Саралау–Сізқандайтəсілменкөбірекқолдаукөрсетпексіз?Сізбасқаларғақарағандақабілеттіоқушыларғақандайтапсырмаларбересіз? Топтық жұмыста оқушылар бір-біріне түсіндіреді. Белсенді оқу әдістері «Шаттық шеңбері», «Ыстық орындық», «Тыңдап отырған үштік», «Айналмалы бекет», «Сәйкесін тап» Сараланған оқу әдістері Дереккөз, диалог, қорытынды, деңгейлік тапсырма, қарқын, бағалау, жіктеу |
Бағалау–Сізоқушылардыңматериалдыигерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлапотырсыз? Қалыптастырушы бағалау түрлері: «Бағдаршам», «Басбармақ», «Шапалақ» , «Смайликтер» әдістері. Қалыптастырушы бағалауда әр есепке дескриптор жазылады. |
Денсаулықжəнеқауіпсіздіктехникасынсақтау Оқушылардың партада түзу отыруы, сынып бөлмесінің тазалығын сақтау, сергіту сәті.
|
|||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз

















