Сабақ жоспары
|
Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім: 5.3 А Тірі және өлі табиғатта ғы үдерістер |
Мектеп: 58 жалпы орта мектеп |
|||||||||||||
|
Күні:31..01.18 |
Мұғалімнің аты-жөні: Касимова Сауле Айдановна |
|||||||||||||
|
Сынып: 5 « » |
Қатысқандар саны: |
|
||||||||||||
|
Қатыспағандар саны: |
|
|||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Фотосинтез |
|||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары |
5.4.2.5-фотосинтез үдерісін түсіндіру |
|||||||||||||
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану |
|||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
|||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология :
Сөздік
Оқытудың тілдік мақсаты: -фотосинтез үдерісін білу үшін видеороликті пайдаланып, бір-біріне түсіндіре алады(айтылым және тыңдалым дағдылары) фотосинтез үдерісінің қалай жүретінін түсініп, дәптерлеріне анықтамасын жазып алады (оқылым және жазылым дағдылары
Фотосинтез бұл................................................................................. Фотосинтез кезінде.................бөлінеді. Фотосинтез үдерісі.....................тән. Бұл үдерістің маңызы....................................................................... |
|||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
|
|||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Биология |
|||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивті тақта, презентация |
|||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Өсімдіктердің жарыққа жауап қайтаруы, көмірқышқыл газын сіңіріп, оттегін бөлетінін білу (3сынып). Фотосинтез үдерісін білу және түсіну. Өсімдіктер бөлген оттегінің тірі ағзалар үшін мағызын түсіну. (3 сынып). |
|||||||||||||
|
Жоспарланған сабақ кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Сабақтың басы |
- Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Сыныпқа қолайлы ахуал қалыптастыру С -Суреттен не көріп тұрсыздар? -Бұл процесс қалай аталады? Сабақ мақсатымен және жетістік критерийлерімен танысу. |
Презентация 1-2 слайд
|
||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа сабаққа кіру Мұғалім түсіндірмесі:
(Ж) Оқушыларға өсімдікке «Күн», «қоректік заттар», «оттегі», «көмірқышқыл газы», «су» деп жазылған сызба ұсынылады.Олар сызбада бағдарлар қою арқылы су, оттегі, көмірқышқыл газының қозғалысын көрсетеді. Оқушылардың әр түрлі мүмкіндіктерін ескеру, яғни оларға түрлі деңгейдегі сызбалар беру қажет.
(
Тапсырма а) Суреттегі үдерісті сипаттаңыз.
b) Үдерістің өту барысын сипаттаңыз. ________________________________________________ Дескриптор Білім алушы - үдерістің атауын жазады; - сіңірілетін газды анықтайды; - түзілетін газды анықтайды; - үдерістің жүретін орнын жазады; - түзілетін органикалық затты анықтайды; - жарық фазасын сипаттайды; - қараңғы фазасын сипаттайды |
Презентация https://www.youtube.com/watch?v=TAuOy1BTCh0 Слайд 2-3
|
||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - Бүгін нені түсіндің? -Сен үшін тақырып қаншалықты маңызды? -Сабақта неден қиналдың? Үйге: өткенді қайталау |
|
||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасы ның сақталуы |
||||||||||||
|
А деңгейлі оқушылар
В деңгейлі оқушылар
С деңгейлі оқушылар
|
Бағалау критерийлері арқылы бағалау; Өзін-өзі бағалау; Өзара топтық бағалау
|
Эксперимент барысында қауіпсіздік техникасына назар ауда-рыңыз. Барлық қауіпті жағдайларды ескергеніңізге көз жеткізу керек |
||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|||||||||||||
|
Қорытынды бағалау Қандай екі нәрсе табысты болды. |
|
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(Оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? |
|
2.Сыни тұрғыдағы жаңа әдіс-тәсілдер. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Фотосинтез
Фотосинтез
Сабақ жоспары
|
Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім: 5.3 А Тірі және өлі табиғатта ғы үдерістер |
Мектеп: 58 жалпы орта мектеп |
|||||||||||||
|
Күні:31..01.18 |
Мұғалімнің аты-жөні: Касимова Сауле Айдановна |
|||||||||||||
|
Сынып: 5 « » |
Қатысқандар саны: |
|
||||||||||||
|
Қатыспағандар саны: |
|
|||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Фотосинтез |
|||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары |
5.4.2.5-фотосинтез үдерісін түсіндіру |
|||||||||||||
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану |
|||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
|||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология :
Сөздік
Оқытудың тілдік мақсаты: -фотосинтез үдерісін білу үшін видеороликті пайдаланып, бір-біріне түсіндіре алады(айтылым және тыңдалым дағдылары) фотосинтез үдерісінің қалай жүретінін түсініп, дәптерлеріне анықтамасын жазып алады (оқылым және жазылым дағдылары
Фотосинтез бұл................................................................................. Фотосинтез кезінде.................бөлінеді. Фотосинтез үдерісі.....................тән. Бұл үдерістің маңызы....................................................................... |
|||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
|
|||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Биология |
|||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивті тақта, презентация |
|||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Өсімдіктердің жарыққа жауап қайтаруы, көмірқышқыл газын сіңіріп, оттегін бөлетінін білу (3сынып). Фотосинтез үдерісін білу және түсіну. Өсімдіктер бөлген оттегінің тірі ағзалар үшін мағызын түсіну. (3 сынып). |
|||||||||||||
|
Жоспарланған сабақ кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Сабақтың басы |
- Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Сыныпқа қолайлы ахуал қалыптастыру С -Суреттен не көріп тұрсыздар? -Бұл процесс қалай аталады? Сабақ мақсатымен және жетістік критерийлерімен танысу. |
Презентация 1-2 слайд
|
||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа сабаққа кіру Мұғалім түсіндірмесі:
(Ж) Оқушыларға өсімдікке «Күн», «қоректік заттар», «оттегі», «көмірқышқыл газы», «су» деп жазылған сызба ұсынылады.Олар сызбада бағдарлар қою арқылы су, оттегі, көмірқышқыл газының қозғалысын көрсетеді. Оқушылардың әр түрлі мүмкіндіктерін ескеру, яғни оларға түрлі деңгейдегі сызбалар беру қажет.
(
Тапсырма а) Суреттегі үдерісті сипаттаңыз.
b) Үдерістің өту барысын сипаттаңыз. ________________________________________________ Дескриптор Білім алушы - үдерістің атауын жазады; - сіңірілетін газды анықтайды; - түзілетін газды анықтайды; - үдерістің жүретін орнын жазады; - түзілетін органикалық затты анықтайды; - жарық фазасын сипаттайды; - қараңғы фазасын сипаттайды |
Презентация https://www.youtube.com/watch?v=TAuOy1BTCh0 Слайд 2-3
|
||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - Бүгін нені түсіндің? -Сен үшін тақырып қаншалықты маңызды? -Сабақта неден қиналдың? Үйге: өткенді қайталау |
|
||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасы ның сақталуы |
||||||||||||
|
А деңгейлі оқушылар
В деңгейлі оқушылар
С деңгейлі оқушылар
|
Бағалау критерийлері арқылы бағалау; Өзін-өзі бағалау; Өзара топтық бағалау
|
Эксперимент барысында қауіпсіздік техникасына назар ауда-рыңыз. Барлық қауіпті жағдайларды ескергеніңізге көз жеткізу керек |
||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|||||||||||||
|
Қорытынды бағалау Қандай екі нәрсе табысты болды. |
|
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(Оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? |
|
2.Сыни тұрғыдағы жаңа әдіс-тәсілдер. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
шағым қалдыра аласыз
абақтың
тақырыбын ашу үшін фотосинтез схемасы бейнеленген сурет
көрсетіледі. Жетекші сұрақтар қойылады:
















