Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер



    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 5в

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Фотосинтез үдерісі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    • 5.4.2.5 фотосинтез үдерісін түсіндіру

    • 5.4.2.6 өсімдіктерде пигменттердің болуын зерттеу

    • 5.4.2.7 фотосинтездің жүруі үшін қажетті жағдайларын зерттеу

    Сабақ мақсаттары

    • фотосинтез үдерісін өсімдіктерді жануарлардан ерекшелеу үшін түсіндіреді

    • өсімдіктердегі әр түрлі пигменттердің болуын зерттейді

    • фотосинтез  поцессі үшін қажетті жағдайларды зерттейді

    Бағалау критерийлері



    • Өсімдіктердегі фотосинтез үдерісі ерекшелік белгі екенін анықтайды

    • Өсімдіктерде пигменттердің болуының маңызын зерттейді

    • Фотосинтезге қажетті жағдайлар: жарық, ылғал, көмірқышқыл газының болуын зерттейді

    Тілдік мақсаттар


    Пәндік лексика және терминология:

    • Фотосинтез

    • көмірқышқыл газы

    • анаэробты

    • аэробты

    • пигмент

    Оқытудың тілдік мақсаты:

    • фотосинтез үдерісін білу үшін видеороликті пайдаланып, бір-біріне түсіндіре алады (айтылым және тыңдалым дағдылары)

    • фотосинтез үдерісінің қалай жүретінін түсініп, дәптерлеріне анықтамасын жазып алады (оқылым және жазылым дағдылары)

    • өсімдіктердегі әр түрлі пигменттердің болуын зерттеп, өз қорытындыларын жазып, оны басқа оқушыларға жеткізе алады

    Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

    Фотосинтез бұл................................................................................. Фотосинтез кезінде................. бөлінеді.

    Фотосинтез үдерісі.....................тән.

    Бұл үдерістің маңызы.......................................................................

    Құндылықтарды

    дарыту

    Өзіне және айналадағыларға құрметпен қарау; табиғаттағы үдерістерді жан-жақты оқып, білу арқылы оны қорғауды үйрену

    Пәнаралық байланыстар

    Биология

    АКТ қолдану дағдылары

    Интерактивті тақта, презентация

    Бастапқы білім

    Өсімдіктердің жарыққа жауап қайтаруы, көмірқышқыл газын сіңіріп, оттегін бөлетінін білу (3сынып).

    Фотосинтез үдерісін білу және түсіну. Өсімдіктер бөлген оттегінің тірі ағзалар үшін мағызын түсіну. (3 сынып).

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0-3 мин


    - Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Сыныпқа қолайлы ахуал қалыптастыру

    С абақтың тақырыбын ашу үшін фотосинтез схемасы бейнеленген сурет көрсетіледі. Жетекші сұрақтар қойылады:

    -Суреттен не көріп тұрсыздар?

    -Бұл процесс қалай аталады?


    Сабақ мақсатымен және жетістік критерийлерімен танысу.


    Презентация


    https://www.youtube.com/watch?v=TAuOy1BTCh0


    Слайд 2-3


    Сабақтың ортасы





    4-6 мин












    7-12 мин











    13-16мин















    17-22мин


















    23-30мин










    30-33мин






    34-37мин




    Жаңа сабаққа кіру

    Мұғалім түсіндірмесі:

    • Күн-тіршілік көзі.

    • Жануарлар дайын тағаммен қоректенеді.

    • Өсімдіктер күн энергиясын пайдаланып, органикалық заттар түзеді.

    • Өсімдіктер дайын органикалық заттарды қажет етпейді

    (Ж) Оқушыларға өсімдікке «Күн», «қоректік заттар», «оттегі», «көмірқышқыл газы», «су» деп жазылған сызба ұсынылады. Олар сызбада бағдарлар қою арқылы су, оттегі, көмірқышқыл газының қозғалысын көрсетеді. Оқушылардың әр түрлі мүмкіндіктерін ескеру, яғни оларға түрлі деңгейдегі сызбалар беру қажет.

    • Жазбалары және бағдарлары жоқ сызбалар;

    • Бағдарлары жоқ сызбалар;

    • Жазбалары және жартылай бағдарлары бар сызбалар


    ( Т)(Э) Балдырлар мысалында оқушыларға фотосинтез үдерісін зерттеу ұсынылады. Ол үшін оқушылармен бірлесіп, мөлдір шыны ыдыстағы балдырдың бір түрін сынып бөлмесінің жарық көп түсетін бөлігіне қойыңыз. Оттегі газы көпіршіктерінің бөлінуін бақылаңыз. Содан соң өсімдікті қараңғы жерге қойып, газдың бөлінуін анықтаңыз.

    ( С) Өсімдіктерде қоректік заттардың түзілуі жайлы бейнебаян\анимациялар тамашалау. Тапсырма: Оқушылар анимацияларды тамашалап болғаннан кейін өсімдіктердің қоректену ерекшеліктерінде фотосинтездің маңызын түсіндіреді.

    • Жапырақта қандай белгі көріп тұрсыздар?

    • Олай болуының себебі неде деп ойлайсыздар?

    (Э) Табиғи пигменттерді бояу ретінде қолдану. Олар пияз бояуын алып, ұлпаны бояу үшін пигментті қолдана алады, немесе жеміс cығындыларын бояу ретінде қолдана алады. Оқушыларға әдістеме (Қосымшада көрсетілген).

    ( С) Оқушыларға фотосинтез процессінің анықтамасын беріп, ол үшін оттегі, су және көмірқышқыл шазы мен хлорофиллдің қажет екендігіне тоқталыңыз.

    (Жж) Оқушылар көрсетілген сызбаны пайдаланып, жарық, су, көмірқышқыл газы және оттегі, қоректену арасындағы байланысты анықтайды.













    Слайд 4














    Слайд 5



    Балдырлардағы фотосинтез жайлы бейнебаян: https://www.youtube.com/watch?v=Rl3fiHCI8GU






    Видео өсімдіктердің қоректенуі, ағылшын тілінде: https://www.youtube.com/watch?v=1gLa5EWn9OI



    Слайд 9



    Жапырақтар түсін неліктен өзгертеді?

    https://twig-bilim.kz/film/why-do-leaves-change-colour-5734/







    Слайд 11



    Сабақтың соңы




    38-40мин

    Сабақ соңында оқушыларға рефлексия жүргізіледі:

    Рисунок 9

    Үлкен саусақ - мен үшін маңызды және қызықты болғаны...

    Сілтеуіш саусақ. Бұл тапсырма бойынша мен кімнен қолдау таптым немесе қай әріптесімнің ойы ұнады?

    Орта саусақ - маған қиын болды, (маған ұнаған жоқ)...

    Аты жоқ саусақ - осы тапсырма орындау кезінде мен кімдерге қол ұшын бере алдым?

    Шынашақ – Мен не ұқтым, кейінгі кезде сабақта қалай, қай жерде қолдана аламын? 

    Барлық саусақтарды біріктіре отырып, мен қандай ойда қалдым?....



    Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасыныңсақталуы

    Қабілеті жоғары оқушылар:

    • Жазбалары және бағдарлары жоқ сызбалар;

    • Топта ұйымдастыру жұмыстарын алады;

    Қабілеті орта оқушылар:

    • Бағдарлары жоқ сызбалар;

    • Суретке талдау жұмысы осы деңгейдегі оқушыларға қолдау береді;

    • (Тапсырма мазмұны бір, орындау уақытына қарай ықшамдалған, бірақ оқушының таңдау құқығы бар)

    Қабілеті төмен оқушылар:

    • Деңгейлік сұрақтар;

    • Мұғалімнің қолдауы;

    • Жазбалары және жартылай бағдарлары бар сызбалар

    • Орта деңгейдегі зертханалық парақ.

    • Ынталандыру, қолдау көрсету, формальды емес бағалау түрлері;

    • Оқушылар өзара бағалайды;

    • Жұппен бағалау жүргізеді;

    • жұмысқа жазбаша кері байланыс беріледі.


    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткіздіме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрысжүргізілді ме?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік /қиындықтары туралы нен ібілдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


    Оқушыларға әдістеме:

    1. Түрлі жапырақтан 3 г өлшеп алу.

    2. Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Садуақас Ізбек Берікболсынұлы
      05 Маусым 2019
      1001
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      Фотосинтез үдерісі

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      Фотосинтез үдерісі

      Материал туралы қысқаша түсінік
       фотосинтез үдерісін өсімдіктерді жануарлардан ерекшелеу үшін түсіндіреді  өсімдіктердегі әр түрлі пигменттердің болуын зерттейді  фотосинтез поцессі үшін қажетті жағдайларды зерттейді
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

      Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер



      Күні:

      Мұғалімнің аты-жөні:

      Сынып: 5в

      Қатысқандар саны:

      Қатыспағандар саны:

      Сабақтың тақырыбы

      Фотосинтез үдерісі

      Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

      • 5.4.2.5 фотосинтез үдерісін түсіндіру

      • 5.4.2.6 өсімдіктерде пигменттердің болуын зерттеу

      • 5.4.2.7 фотосинтездің жүруі үшін қажетті жағдайларын зерттеу

      Сабақ мақсаттары

      • фотосинтез үдерісін өсімдіктерді жануарлардан ерекшелеу үшін түсіндіреді

      • өсімдіктердегі әр түрлі пигменттердің болуын зерттейді

      • фотосинтез  поцессі үшін қажетті жағдайларды зерттейді

      Бағалау критерийлері



      • Өсімдіктердегі фотосинтез үдерісі ерекшелік белгі екенін анықтайды

      • Өсімдіктерде пигменттердің болуының маңызын зерттейді

      • Фотосинтезге қажетті жағдайлар: жарық, ылғал, көмірқышқыл газының болуын зерттейді

      Тілдік мақсаттар


      Пәндік лексика және терминология:

      • Фотосинтез

      • көмірқышқыл газы

      • анаэробты

      • аэробты

      • пигмент

      Оқытудың тілдік мақсаты:

      • фотосинтез үдерісін білу үшін видеороликті пайдаланып, бір-біріне түсіндіре алады (айтылым және тыңдалым дағдылары)

      • фотосинтез үдерісінің қалай жүретінін түсініп, дәптерлеріне анықтамасын жазып алады (оқылым және жазылым дағдылары)

      • өсімдіктердегі әр түрлі пигменттердің болуын зерттеп, өз қорытындыларын жазып, оны басқа оқушыларға жеткізе алады

      Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

      Фотосинтез бұл................................................................................. Фотосинтез кезінде................. бөлінеді.

      Фотосинтез үдерісі.....................тән.

      Бұл үдерістің маңызы.......................................................................

      Құндылықтарды

      дарыту

      Өзіне және айналадағыларға құрметпен қарау; табиғаттағы үдерістерді жан-жақты оқып, білу арқылы оны қорғауды үйрену

      Пәнаралық байланыстар

      Биология

      АКТ қолдану дағдылары

      Интерактивті тақта, презентация

      Бастапқы білім

      Өсімдіктердің жарыққа жауап қайтаруы, көмірқышқыл газын сіңіріп, оттегін бөлетінін білу (3сынып).

      Фотосинтез үдерісін білу және түсіну. Өсімдіктер бөлген оттегінің тірі ағзалар үшін мағызын түсіну. (3 сынып).

      Сабақ барысы

      Сабақтың жоспарланған кезеңдері

      Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер


      Ресурстар

      Сабақтың басы

      0-3 мин


      - Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Сыныпқа қолайлы ахуал қалыптастыру

      С абақтың тақырыбын ашу үшін фотосинтез схемасы бейнеленген сурет көрсетіледі. Жетекші сұрақтар қойылады:

      -Суреттен не көріп тұрсыздар?

      -Бұл процесс қалай аталады?


      Сабақ мақсатымен және жетістік критерийлерімен танысу.


      Презентация


      https://www.youtube.com/watch?v=TAuOy1BTCh0


      Слайд 2-3


      Сабақтың ортасы





      4-6 мин












      7-12 мин











      13-16мин















      17-22мин


















      23-30мин










      30-33мин






      34-37мин




      Жаңа сабаққа кіру

      Мұғалім түсіндірмесі:

      • Күн-тіршілік көзі.

      • Жануарлар дайын тағаммен қоректенеді.

      • Өсімдіктер күн энергиясын пайдаланып, органикалық заттар түзеді.

      • Өсімдіктер дайын органикалық заттарды қажет етпейді

      (Ж) Оқушыларға өсімдікке «Күн», «қоректік заттар», «оттегі», «көмірқышқыл газы», «су» деп жазылған сызба ұсынылады. Олар сызбада бағдарлар қою арқылы су, оттегі, көмірқышқыл газының қозғалысын көрсетеді. Оқушылардың әр түрлі мүмкіндіктерін ескеру, яғни оларға түрлі деңгейдегі сызбалар беру қажет.

      • Жазбалары және бағдарлары жоқ сызбалар;

      • Бағдарлары жоқ сызбалар;

      • Жазбалары және жартылай бағдарлары бар сызбалар


      ( Т)(Э) Балдырлар мысалында оқушыларға фотосинтез үдерісін зерттеу ұсынылады. Ол үшін оқушылармен бірлесіп, мөлдір шыны ыдыстағы балдырдың бір түрін сынып бөлмесінің жарық көп түсетін бөлігіне қойыңыз. Оттегі газы көпіршіктерінің бөлінуін бақылаңыз. Содан соң өсімдікті қараңғы жерге қойып, газдың бөлінуін анықтаңыз.

      ( С) Өсімдіктерде қоректік заттардың түзілуі жайлы бейнебаян\анимациялар тамашалау. Тапсырма: Оқушылар анимацияларды тамашалап болғаннан кейін өсімдіктердің қоректену ерекшеліктерінде фотосинтездің маңызын түсіндіреді.

      • Жапырақта қандай белгі көріп тұрсыздар?

      • Олай болуының себебі неде деп ойлайсыздар?

      (Э) Табиғи пигменттерді бояу ретінде қолдану. Олар пияз бояуын алып, ұлпаны бояу үшін пигментті қолдана алады, немесе жеміс cығындыларын бояу ретінде қолдана алады. Оқушыларға әдістеме (Қосымшада көрсетілген).

      ( С) Оқушыларға фотосинтез процессінің анықтамасын беріп, ол үшін оттегі, су және көмірқышқыл шазы мен хлорофиллдің қажет екендігіне тоқталыңыз.

      (Жж) Оқушылар көрсетілген сызбаны пайдаланып, жарық, су, көмірқышқыл газы және оттегі, қоректену арасындағы байланысты анықтайды.













      Слайд 4














      Слайд 5



      Балдырлардағы фотосинтез жайлы бейнебаян: https://www.youtube.com/watch?v=Rl3fiHCI8GU






      Видео өсімдіктердің қоректенуі, ағылшын тілінде: https://www.youtube.com/watch?v=1gLa5EWn9OI



      Слайд 9



      Жапырақтар түсін неліктен өзгертеді?

      https://twig-bilim.kz/film/why-do-leaves-change-colour-5734/







      Слайд 11



      Сабақтың соңы




      38-40мин

      Сабақ соңында оқушыларға рефлексия жүргізіледі:

      Рисунок 9

      Үлкен саусақ - мен үшін маңызды және қызықты болғаны...

      Сілтеуіш саусақ. Бұл тапсырма бойынша мен кімнен қолдау таптым немесе қай әріптесімнің ойы ұнады?

      Орта саусақ - маған қиын болды, (маған ұнаған жоқ)...

      Аты жоқ саусақ - осы тапсырма орындау кезінде мен кімдерге қол ұшын бере алдым?

      Шынашақ – Мен не ұқтым, кейінгі кезде сабақта қалай, қай жерде қолдана аламын? 

      Барлық саусақтарды біріктіре отырып, мен қандай ойда қалдым?....



      Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

      Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

      Денсаулық және қауіпсіздік техникасыныңсақталуы

      Қабілеті жоғары оқушылар:

      • Жазбалары және бағдарлары жоқ сызбалар;

      • Топта ұйымдастыру жұмыстарын алады;

      Қабілеті орта оқушылар:

      • Бағдарлары жоқ сызбалар;

      • Суретке талдау жұмысы осы деңгейдегі оқушыларға қолдау береді;

      • (Тапсырма мазмұны бір, орындау уақытына қарай ықшамдалған, бірақ оқушының таңдау құқығы бар)

      Қабілеті төмен оқушылар:

      • Деңгейлік сұрақтар;

      • Мұғалімнің қолдауы;

      • Жазбалары және жартылай бағдарлары бар сызбалар

      • Орта деңгейдегі зертханалық парақ.

      • Ынталандыру, қолдау көрсету, формальды емес бағалау түрлері;

      • Оқушылар өзара бағалайды;

      • Жұппен бағалау жүргізеді;

      • жұмысқа жазбаша кері байланыс беріледі.


      Сабақ бойынша рефлексия


      Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткіздіме?

      Жеткізбесе, неліктен?

      Сабақта саралау дұрысжүргізілді ме?

      Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

      Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

      Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


      Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

      Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

      Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік /қиындықтары туралы нен ібілдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


      Оқушыларға әдістеме:

      1. Түрлі жапырақтан 3 г өлшеп алу.

      2. Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Жаратылыстану Сабақ жоспары 5 сынып
        05.06.2019
        1001
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Садуақас Ізбек Берікболсынұлы
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации