Фотосинтезге қажетті жағдайлар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Фотосинтезге қажетті жағдайлар

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сынып бойынша жаратылыстану пәнінен сабақ береін мұғалімге көмек болады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:

Бөлім: 5.3 А

Тірі және өлі табиғатта

ғы үдерістер

Мектеп: 58 жалпы орта мектеп

Күні:08.02.18

Мұғалімнің аты-жөні: Касимова Сауле Айдановна


Сынып: 5 « »

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

Фотосинтезге қажетті жағдайлар

Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары

5.4.2.7 –фотосинтездің жүруі үшін қажетті жағдайларын зерттеу

Ойлау дағдысының деңгейі

Білу, түсіну, талдау

Сабақ мақсаттары

  • Барлығы:Фотосинтез ұғымын біледі, фотосинтезге қажетті жағдайларды атау;

  • Басым бөлігі: Фотосинтезге қажетті әр түрлі жағдайдарды тәжірибе жүзінде зерттеу;

  • Кейбірі:Тәжірибе нәтижелерін талдайды, қорытынды жасау.


Бағалау критерийлері

  • Барлығы:Фотосинтез ұғымын біледі, фотосинтезге қажетті жағдайларды атайды

  • Басым бөлігі: Фотосинтезге қажетті әр түрлі жағдайдарды тәжірибе жүзінде зерттейді.

  • Кейбірі:Тәжірибе нәтижелерін талдайды, қорытынды жасайды.


Тілдік мақсаттар


Пәндік лексика және терминология :

  • Фотосинтез

  • көмірқышқыл газы

  • пигмент

  • Хлорофилл

Сөздік

Қазақша

Орысша

Ағылшынша

Хлорофил

Хлорофил

Chlorophll

Фотосинтез

Фотосинтез

Photosynthesis

Оқытудың тілдік мақсаты:

  • жарық, көмірқышқыл газының фотосинтез үдерісінің жүруіне әсерін қорытындылай алады

  • Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

Фотосинтез кезінде... бөлінеді. Егер жарық қарқындылығы көп болса, фотосинтез жылдамдығы... болады, себебі:.... …Егер көмірқышқыл газы мөлшері көп болса, фотосинтез жылдамдығы... болады, себебі:...


Құндылықтарға баулу

  • Тарихтың, мәдениет пен тілдің бір тұтастығы арқылы Қазақстандағы басқа ұлттарды құрметтеуге, ынтымақтастыққа, патриоттыққа, азаматтық жауапкершілікке тәрбиелеймін.

  • Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астананың құндлығы негізінде оқушыларды патриоттыққа тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Химия (фотосинтез теңдеуін химиялық таңбамен:6СО 2+6Н 2О →С6Н12О6 +6О2),

физика (жарықтың физикалық формуласы Һⱱ)

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақта, презентация

Бастапқы білім

Өсімдіктердің жарыққа жауап қайтаруы, көмірқышқыл газын сіңіріп, оттегін бөлетінін білу (3сынып).

Фотосинтез үдерісін білу және түсіну. Өсімдіктер бөлген оттегінің тірі ағзалар үшін мағызын түсіну. (3 сынып).



Жоспарланған сабақ кезеңдері



Сабақтағы жос

парланған іс-әрекет



Ресурстар

Сабақтың басы

Психологиялық ахуал.

Оқушылармен сәлемдесу,түгендеу,психологиялық ахуал атмосферасын құру, топқа бөлу.

( әртүрлі кәмпиттер арқылы) Сабақтың мақсатын анықтау.

Қауіпсіздік ережелерінің нұсқаулығымен танысу.

Бағалау критерийлерін тарату

Презентация

1-2 слайд



Сабақтың ортасы



























1 тапсырма. (Жұптық жұмыс)

Әріптестер әдісі :( Əр оқушыға не жауабы бар, не сұрағы бар қағаз беріледі.

Оқушылар сынып ішінде жүріп, сəйкес келетін сұрақ пен жауапты іздейді. 

Күрделілік деңгейін арттыру үшін, оқушылар үндемей орындай алады.)

Бірінші топ оқушыларына:

Күн сәулесі әсерінен жапырақта жүретін үрдіс –

Жарық, ылғал, температура

Хлорофилл (жасыл), сары,қызыл

Екінші топ оқушыларына:

Фотосинтез дегеніміз не?

Фотосинтез жүруі үшін қандай жағдайлар қажет?

Өсімдіктерде қандай пигменттер бар?

Бағалау критерийлері: Фотосинтез ұғымының анықтамасын береді,

қажетті жағдайдарды атай алады.


Дескриптор: Сәйкес жауаптарды таба алады


Бағалау: Бір-бірін бағалау, мұғалімнің бағалауы.

.

Сергіту сәті(көзге, қолға жаттығулары)

2 тапсырма. Тәжірибелік зерттеу әдісі. (Топтық жұмыс)

Фотосинтездің жүруі үшін қажетті жағдайларды зерттеу:

Топ оқушылары жапырақта крахмалдың бар-жоқтығын алдымен оны қайнап жатқан суға салады.

Ыстық су құйылған химиялық стаканға салынған спирті бар қайнап жатқан түтікшеге салып тексереді.

Бірнеше минут өткен соң жапырақ ақ түске енеді. Жапырақты жұмсарту үшін ыстық суға салады.

Жапырақты ақ тақташаға қойып, бетіне йод ерітіндісін құяды.

Жапыраққа жарықтың қажеттігін көрсету үшін оқушылар қара қағазбен

жартылай жабылған жапырақтарды пайдаланады.

Бағалау критерийлері:Фотосинтезге қажетті әр түрлі жағдайдарды зерттейді.

Мұғалімнің бақылауы.

Дескриптор: Жоспар бойынша қажетті құрал-жадықтарды іріктеп, дұрыс және қауіпсіз қолданады.


3 тапсырма. Талқылау әдісі арқылы қорытындылау(ұжымдық жұмыс)

(Нәтижелерді төмендегі сұрақтар бойынша талқылау.)

1.Фотосинтез үрдісі үшін кажетті қандай жағдайларды тәжірибе жүзінде көрдіңдер?

2.Фотосинтез процесінде жарықтың маңыздылығы неде?

3. Қара қағазбен жабылған жапырақ неліктен ақ түсті?

Нәтижені қорытындылайды, дәптерлеріне жазады.

Бағалау критерийлері: Тәжірибе нәтижелерін талдайды, қорытынды жасайды.

Дескриптор:

Фотосинтез үрдісі үшін қажетті жағдайларды біледі.

Фотосинтез процесінде жарықтың маңыздылығын түсіндіреді.

-Жапырақта теңбіл дақтың болуынан фотосинтез үрдісіне крахмал

түзілетіндігін және бұл үрдіске хлорофиллдің, жарықтың қажеттілігін

академиялық тілде қорытындылайды.


Бағалау


Презентация


https://www.youtube.com/watch?v=TAuOy1BTCh0


Слайд 2-3











Сабақтың соңы




Рефлексия.

Құрметті оқушылар, бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар), бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал бүгіні ақпараттың ішінде

әлі оқуым керек, толықтыруым керек

дегендері болса, еттартқышқа

салыңыздар (жазыңыздар)




Үйге тапсырма: төмендегі кестені толтыру

сайт сілтемесі бойынша ақпаратпен танысып, тапсырамасын орындау.

http://www.bilimmedia.kz








Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасы

ның сақталуы


А деңгейлі оқушылар










В деңгейлі оқушылар











С деңгейлі оқушылар







Бағалау критерийлері арқылы бағалау;

Өзін-өзі бағалау;

Өзара топтық бағалау
































Эксперимент барысында қауіпсіздік техникасына назар ауда-рыңыз. Барлық қауіпті жағдайларды ескергеніңізге көз жеткізу керек


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?





















































Қорытынды бағалау

Қандай екі нәрсе табысты болды.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(Оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


2.Сыни тұрғыдағы жаңа әдіс-тәсілдер.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.06.2018
1645
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі