Оқу іс – әрекетінің кезеңдері | Педагогтің іс - әрекеті | Балалардың іс - әрекеті |
Мотивациялық - қозғаушылық | Педагог балалармен амандасады: -Hello, children. -How are you today?Балалар бүгінгі біздің оқу-іс әректіміз өте ерекше болғалы тұр,себебі сендердің ағылшын тілін қалай меңгергендеріңді білу үшін бізге бүгін қонақтар келіп отыр қане алдымен амандасып алайық..«Шаттық шеңбері» Hello, hello, how are you today? | Балалар педагогпен амандасады.-I’m fain thank you!
- Good morning teachers!
Hello, hello, how are you today?Hello, hello, how are you today?Let’s sing our A,B,CsA,B,C,D,E,F,GLet’s sing our 1,2,31,2,3,4,5, jump6,7,8,9,10 jumpLet’s clap you and me!Hello, hello, how are you today?Hello, hello, how are you today?I’m happy, I’m great, I’m happy to see you!Hello! |
Ұйымдастырушылық - ізденістік | -Бұл ерекше күн. Біз ағылшын тілі еліне саяхатқа аттанамыз.Біз немен жете аламыз? .
-Олай болса ағылшын еліне саяхатты пойызға мініп бастайық (Поездын дауысы)-Ой балалар қарандашы сыйқырлы ағылшын еліне де келіп жеттік,қарандаршы қандай әдемі.Тындандаршы бір дауыс естілетін сияқты.(Доранын дауысы)Балалар бұл сіздердің сүйікті кейіпкерлерініз Даша екен.Қане балалар біз дашаға өзіміздің ағылшынша санап та, сөйлеп те білетінімізді көрсетейікші.«How many song»-Sit down, please. (педагог қолымен ишарат білдіріп, балаларды өз орындарына отыруға шақырады.)
Интерактивтік тақтада берілген суреттерді пайдалана отырып What do you see? How many? сұрағына жауап беру.
«Cookie and Friends»интерактивті ойыны. Аудиода аталған жануарларды таба отырып көлеңкесіне орналастыру.Педагог әр көлеңкенің жанына барып What is it? сұрағын қойып отырады.
Сергіту сәті: «Head and shoulders» видео жазбамен көрсетіледі
«Cookie and Friends»интерактивті ойыны. 1.Жануарларды атап бояу(мысық-B-5-colouring) Педагог What is it? What’s color?сұрағын қойып отырады.
Пиктограммамен жұмыс
| -By car-by bus -by flan -by train.
How many song.One, two, three,Four, five, six,Seven, eigth, nine, tenHow many?How many?How many?How many?One, two, three,Four, five, six,Seven, eigth, nine, ten
-I see 8 dolls-мен 8 қуыршақ көріп тұрмын-I see 10 robots- мен 10 робот көрип тұрмын- I see 4 flans-мен 4 ұшақ көріп тұрмын- I see 5 cars-мен 5 машина көріп тұрмын- I see 1 teddy –мен 1 аю көрңп тұрмын- I see 2 trains-мен 2 поезд көріп тұрмын- I see 7 ball- мен 7 доп көріп тұрмын
Балалар: -It is a parrot-It is a snake
«Head and shoulders»Head, shoulders, knees and toes, knees and toes,Eyes and ears and mouth and nose,Head, shoulders, knees and toes knees and toes.
-It is a tiger -It is green
I have a mother-Менің анам барI haven’t a sister-Менің әпкем жоқI haven’t a brother-Менің ағам жоқI have a father- Менің әкем барI haven’t a grandmother- Менің әжем бар. |
Рефлексиялық түзетушілік | Педагог оқу іс-әрекетін қорытындылайды.-Жарайсыңдар, балалар! Өте жақсы жұмыс істедіңдер,көп нәрсе үйрендіңдер. Thank you for the lesson. Goodbye children. | Педагогпен қоштасады.-Goodbye teacher |