Материалдар / "Funny English" ересек қазақ топтарына ағылшын тілінен технологиялық картасы

"Funny English" ересек қазақ топтарына ағылшын тілінен технологиялық картасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқылған материалды қайталау. «Numbers 1-10 », «Toys», «My Family», «I have\ I haven’t, Clothes,Animals,» тақырыптары бойынша лексиканы қайталау.Пәнаралық білімді пайдалануды үйрету. Сөздік қорын кеңеюіне ықпал ету,тыңдау,сөйлеу дағдыларын дамыту. Пәнге деген қызығушылықтың одан әрі дамуына ықпал ету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Тамыз 2018
1125
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тобы: Ересектер Күні, айы, жылы:13.04.2016жБілім беру саласы: қатынасҰйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: ағылшын тіліТақырыбы: Funny EnglishМақсаты: Оқылған материалды қайталау. «Numbers 1-10 », «Toys», «My Family», «I have\ I haven’t, Clothes,Animals,» тақырыптары бойынша лексиканы қайталау.Пәнаралық білімді пайдалануды үйрету. Сөздік қорын кеңеюіне ықпал ету,тыңдау,сөйлеу дағдыларын дамыту. Пәнге деген қызығушылықтың одан әрі дамуына ықпал ету.Қолданылатын көрнекіліктер мен құрал-жабдықтар: интерактивті тақта мен қаламы,Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, флипчарт арқылы пиктограммамен жұмыс, интерактивтік ойындар.Билингвальды компонент: train-поезд, car-машина, ball-доп, doll-қуыршақ, robot-робот, teddy-қонжық
Оқу іс – әрекетінің кезеңдеріПедагогтің іс - әрекетіБалалардың іс - әрекеті
Мотивациялық - қозғаушылықПедагог балалармен амандасады: -Hello, children. -How are you today?Балалар бүгінгі біздің оқу-іс әректіміз өте ерекше болғалы тұр,себебі сендердің ағылшын тілін қалай меңгергендеріңді білу үшін бізге бүгін қонақтар келіп отыр қане алдымен амандасып алайық..«Шаттық шеңбері» Hello, hello, how are you today? Балалар педагогпен амандасады.-I’m fain thank you!















- Good morning teachers!

Hello, hello, how are you today?Hello, hello, how are you today?Let’s sing our A,B,CsA,B,C,D,E,F,GLet’s sing our 1,2,31,2,3,4,5, jump6,7,8,9,10 jumpLet’s clap you and me!Hello, hello, how are you today?Hello, hello, how are you today?I’m happy, I’m great, I’m happy to see you!Hello!
Ұйымдастырушылық - ізденістік-Бұл ерекше күн. Біз ағылшын тілі еліне саяхатқа аттанамыз.Біз немен жете аламыз? .



-Олай болса ағылшын еліне саяхатты пойызға мініп бастайық (Поездын дауысы)-Ой балалар қарандашы сыйқырлы ағылшын еліне де келіп жеттік,қарандаршы қандай әдемі.Тындандаршы бір дауыс естілетін сияқты.(Доранын дауысы)Балалар бұл сіздердің сүйікті кейіпкерлерініз Даша екен.Қане балалар біз дашаға өзіміздің ағылшынша санап та, сөйлеп те білетінімізді көрсетейікші.«How many song»-Sit down, please. (педагог қолымен ишарат білдіріп, балаларды өз орындарына отыруға шақырады.)















Интерактивтік тақтада берілген суреттерді пайдалана отырып What do you see? How many? сұрағына жауап беру.















«Cookie and Friends»интерактивті ойыны. Аудиода аталған жануарларды таба отырып көлеңкесіне орналастыру.Педагог әр көлеңкенің жанына барып What is it? сұрағын қойып отырады.

Сергіту сәті: «Head and shoulders» видео жазбамен көрсетіледі













«Cookie and Friends»интерактивті ойыны. 1.Жануарларды атап бояу(мысық-B-5-colouring) Педагог What is it? What’s color?сұрағын қойып отырады.





Пиктограммамен жұмыс







-By car-by bus -by flan -by train.



































How many song.One, two, three,Four, five, six,Seven, eigth, nine, tenHow many?How many?How many?How many?One, two, three,Four, five, six,Seven, eigth, nine, ten

-I see 8 dolls-мен 8 қуыршақ көріп тұрмын-I see 10 robots- мен 10 робот көрип тұрмын- I see 4 flans-мен 4 ұшақ көріп тұрмын- I see 5 cars-мен 5 машина көріп тұрмын- I see 1 teddy –мен 1 аю көрңп тұрмын- I see 2 trains-мен 2 поезд көріп тұрмын- I see 7 ball- мен 7 доп көріп тұрмын





Балалар: -It is a parrot-It is a snake









«Head and shoulders»Head, shoulders, knees and toes, knees and toes,Eyes and ears and mouth and nose,Head, shoulders, knees and toes knees and toes.







-It is a tiger -It is green













I have a mother-Менің анам барI haven’t a sister-Менің әпкем жоқI haven’t a brother-Менің ағам жоқI have a father- Менің әкем барI haven’t a grandmother- Менің әжем бар.
Рефлексиялық түзетушілікПедагог оқу іс-әрекетін қорытындылайды.-Жарайсыңдар, балалар! Өте жақсы жұмыс істедіңдер,көп нәрсе үйрендіңдер. Thank you for the lesson. Goodbye children.Педагогпен қоштасады.-Goodbye teacher


Күтілетін нәтижелер:орындайды: Өтілген лексикалық бірліктерді қайталау. What do you see? How many? сұрағына жауап беру.түсінеді: мәтінді тыңдау арқылы түсінуді және мәтінге сәйкес тапсырма орындауды.қолданады: онға дейін санай білуді,заттардың түстерін атай білуді.





Қалалық білім бөлімі№1 Мектепке дейінгі авторлық гимназия











“Қатынас”білім саласы Ағылшын тіліашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті технологиялық картасы

Тақырыбы: Funny English







Дайындаған: Ағылшын тілі пәні мұғалімі Тулегенова Венера Тобы:Ересек “Балдаурен”.





































Атырау қаласы , 2016 ж
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ