"Функционалды сауаттылықты арттыру тапсырмасы" педагогикалық идея

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Функционалды сауаттылықты арттыру тапсырмасы" педагогикалық идея

Материал туралы қысқаша түсінік
педагогикалық идея
Материалдың қысқаша нұсқасы





Алматы қ., №57 жалпы білім беретін мектеп" КММ



Тақырыбы:

«Оқушылардың қазақ тілі сабағында функционалдық сауаттылығын қалыптастыру тетіктері»





Дайындаған: Байкожаева Ултуган Мухамыровна

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Педагог-зерттеуші

Стаж: 26 жыл









2025 жыл



Жобаның тақырыбы: Оқушылардың қазақ тілі сабағында функционалдық сауаттылығын қалыптастыру тетіктері

Аңдатпа


Бұл мақалада қазақ тілі сабақтарында функционалдық сауаттылықты дамытуға бағытталған əдіс-тəсілдер мен технологиялар қарастырылады. Оқушылардың күнделікті өмірде тілдік дағдыларды тиімді пайдалана білуі, мəтіндерді талдау,

ақпаратты өңдеу жəне қолдану қабілеттерін жетілдіру қажеттілігі өзекті болып отыр. Ұсынылған əдістер оқушылардың тілдік құзыреттілігін арттыруға жəне олардың өмірлік дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

Қазақ тілі – тек пəн ғана емес, тұлғаның қарым-қатынас құралы жəне өмірлік құзыреттіліктерді қалыптастыру алаңы. Сондықтан функционалдық сауаттылықты

дамыту қазақ тілі сабақтарында басты бағыттардың бірі болып табылады. Бұл мақалада функционалдық сауаттылықтың маңызы, оның негізгі элементтері жəне оны дамыту əдістері талданады.



Тақырыптың өзектілігі: фунционалдық сауаттылықты қалыптастыру-заман талабына сай өскелең ұрпақтың өмірге бейімділігі, халық аралық стандарт деңгейінде сапалы білім мен тәрбие алуының негізгі құралы.

Қазіргі заманда ақпараттық технологиялардың дамуы, білім беру жүйесіндегі жаңартылған бағдарламалар жəне қоғам талаптары оқушылардың тілдік сауаттылығын жаңа деңгейге көтеруді қажет етеді. Қазақ тілі сабақтарында функционалдық сауаттылықты дамыту – тек білім беру үрдісінің бір бөлігі ғана емес, оқушылардың болашағына салынған іргетас.



Жобаның мақсаты:

Қазақ тілі сабақтарында функционалдық сауаттылықты дамытуға бағытталған тиімді əдістерді қарастыру жəне оқушылардың тілдік дағдыларын өмірлік тəжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру.

Оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын қалыптастыру тетіктерін зерделеу арқылы оқытудың озық технологияларын тиімді пайдаланып, сапалы білім беру, өмірге бейім тұлға қалыптастыру.

Жобаның міндеттері:

  • Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша шаралар жүйесін іске асырудың тетіктерін анықтау;

  • Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастырудың отандық және халықаралық практикасын зерттеу;

  • Оқушылардың білім сапасын арттыру үшін қолданылатын жаңаша әдіс-тәсілдерді меңгеру, игеру;

Зерттеудің нысаны: Бастауыш буын оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру тетіктері

Зерттеу әдістері: талдау, жинақтау.

Гипотеза:егер функционалдық сауаттылықты бастауыш буыннан бастап қалыптастырып, дамытатын болсақ, онда сапалы білімді және тәрбиелі, өмірге бейімді, еліміздің отансүйгіш азаматы өсіп шығатынына сеніміміз бар.

Кіріспе

Сауаттылық тұлғаның тұрақты қасиеті болып табылатындықтан, функционалдық сауаттылық сол тұлға меңгерген белгілі бір білім-біліктерден көрініс табады. Өйткені функционалдық сауаттылыққа адам нақты білім алу кезеңдерінен өткеннен кейін қол жеткізеді. Бұл орайда білім белгілі бір сауаттылық деңгейін қамтамасыз ететін құрал және нақты іс-әрекеттердің нәтижесі ретінде қарастырылады. Ендеше, мемлекеттік тілді оқытуда білімнің түпкі нәтижесі деп саналатын құзыреттіліктердің біртұтас бірлігі ретіндегі функционалдық сауаттылықтың мәнін, рөлін айқындаудың, оны мектеп тәжірибесіне ендірудің уақыт талабымен толық сай келуі де зерттеу тақырыбының өзектілігін дәлелдей түседі. 

Негізгі бөлім

Функционалдық сауаттылық дегеніміз не?

«Функционалдық сауаттылық» ұғымы алғаш рет өткен ғасырдың 60-жылдары ЮНЕСКО құжаттарында пайда болды және кейін зерттеушілердің қолдануына енді. Бұл ұғым кеңінен алғанда, білім берудің көп жоспарлы адамзат қызметімен байланысын біріктіретін тұлғанын әлеуметтік бағдарлау тәсілі ретінде түсіндіріледі. Қазіргі тез құбылмалы әлемде функционалдық сауаттылық адамдардың әлеуметтік , мәдени, саяси және экономикалық қызметтерге белсене араласуы, яғни бүгінгі жаһандану дәуіріндегі заман ағымына, жасына қарамай ілесіп отыруы, адамның мамандығына , жасына қарамай үнемі білімін жетілдіріп отыруы. Ондағы басты мақсат жалпы білім беретін мектептерде Қазақстан Республикасының зияткерлік, дене және рухани тұрғысынан дамыған азаматын қалыптастыру, оның әлемде әлеуметтік бейімделуі болып табылады.

Мұндағы басшылыққа алынатын ең басты функциялық сапалар: 
-белсенділік 
-шығармашылық тұрғыда ойлау 
-шешім қабылдай алу 
-өз кәсібін дұрыс таңдай алу 
-өмір бойы білім алуға дайын тұруы болып табылады.


Ресми дерек бойынша, мектеп жасындағы балалардың 40 пайызы әдеби мәтінді түсінуге қиналатындығы дәлелденген. Бұлар мектептен білім алса да, қызмет жасауға келгенде қарапайым жазу үлгісін білмейтіндігін көрсеткен.  
Қазақ маманы С.Раевтың ойынша, сауатсыздық дерті адамға кішкентай кезінен бастап жұғады екен. Әсіресе бүлдіршінді жазу мен оқуға баули бастаған 1-ден 3-сыныпқа дейінгі аралықта пайда болады. Яғни, үшінші сынып оқушысы ешқашан кітапханаға бармаса, оқулықтан басқа ешқандай кітап оқымаса тағы бір ертеңгі сауатсыздың дүниеге келгені.

Функционалдық сауаттылықтың негізгі элементтері:


    • Оқу сауаттылығы: мəтіндерді түсініп оқу, ақпаратты қабылдау жəне оны өз пайдасына қолдану.

    • Коммуникативтік сауаттылық: тілдік құралдарды дұрыс қолдану арқылы ойды жеткізу, пікір алмасу жəне диалогқа қатысу.

    • Мазмұнды түсіну жəне қолдану: оқушылардың алған білімдерін өмірдегі нақты мəселелерді шешуге пайдалана білуі.



Ұлттық жоспардың мақсаты - Қазақстанда білім сапасын жетілдірудегі, оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі атқарылатын іс-шаралардың жүйелілігі мен тұтастығын қамтамасыз ету болып табылады.

Ұлттық жоспардың міндеттері:

  1. Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамытудың отандық және халықаралық практикасын зерделеу;

  2. Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылықтарын дамыту бойынша шаралар жүйесін іске асырудың тетіктерін анықтау;

  3. Білім мазмұнын жаңғыртуды қамтамасыз ету, стандарттар, оқу жоспарлары мен бағдарламалар;

  4. Білім беру процесін оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу;

  5. Мектеп оқушыларының білім сапасын бағалау және мониторингілеу жүйесін дамыту;

  6. Мектептің және қосымша білім беру ұйымдарының материалдық -техникалық базасын нығайту;

PISA зерттеулері бойынша көш басында тұрған елдердің Австралия, Финляндия, Жапония, Жаңа Зеландия, Италия, Оңтүстік Корея және т.б. нәтижесі көрсеткендей, оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын дамытуға мынадай факторлар әсер етеді:

  • Білім беру мазмұны (ұлттық стандарттар, оқу бағдарламалары);

  • Оқыту нысандары мен әдістері;

  • Білім алушылардың оқудағы жетістіктерін диагностикалау және бағалау жүйесі;

  • Мектептен тыс, қосымша білім беру бағдарламалары;

  • Мектепті басқару моделі;

  • Барлық мүдделі тараптармен әріптестікке негізделген достық қалыптағы білім беру ортасының болуы;

  • Ата-аналардың балаларды оқыту мен тәрбиелеу процесіндегі белсенді ролі;

Осы факторлар есебінен Қазақстандық оқушылардың функционалдық сауаттылықты дамыту тетіктері анықталды:


2.Қазақ тілі пəнінде функционалдық сауаттылықты дамыту үшін келесі əдіс-тəсілдерді қолдануға болады:

  1. Мəтінмен жұмыс:

Мəтіндермен жұмыс істеу функционалдық сауаттылықты қалыптастырудың басты құралы.

    • Мəтіннен негізгі ойды табу.

    • Ақпаратты талдау, өз пікірін білдіру.

    • Мəтінге негізделген сұрақтарға жауап беру.

Мысалы, "Экология жəне табиғат" тақырыбы бойынша мəтінді оқып, оның мазмұнына талдау жасау жəне экологиялық мəселе туралы өз

ұсыныстарын айтуға тапсырма берілуі мүмкін.



Бірінші тетігі– оқыту әдіснамасы мен мазмұнын түбегейлі жаңарту. Яғни мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту жалпы білім беретін орта мектептің Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартын (МЖБС) жаңартудан бастау алуға тиіс. Ол үшін мұғалім білім алушының бойына алған білімін практикалық жағдайда тиімді және әлеуметтік бейімделу үдерісінде пайдалана алатындай негізгі құзыреттіліктерді сіңіруі керек. Олар: 



  • басқарушылық (проблеманы шешу қабілеті);


  • ақпараттық (өз бетінше ақпарат көздері арқылы үнемі білімін көтеріп отыруы, сол арқылы танымдық қабілетін ұштау);


  • коммуникативтік (үш тілде: қазақ, орыс, ағылшын (шет) ауызша, жазбаша қарым-қатынас жасау);


  • әлеуметтік (қоғамда, өзі өмір сүрген ортада іс-әрекет жасай алу қабілеті);


  • тұлғалық ( өзін жеке тұлға ретінде қалыптастыруға қажетті білім, білік, дағдыларды игеру, болашақ өзі таңдаған кәсібін өзі анықтау, оның қиыншылығы мен күрделілігіне төзімді болу);


  • азаматтық (қазақ халқының салт-дәстүрі, тарихы, мәдениеті, ділі, тілін терең меңгеріп, Қазақстанның өсіп-өркендеуі жолындағы азаматтық парызын түсінуі);


  • технологиялық (әр азамат өз мамндығына қарай ақпараттық технологияларды, сандық технологияны, білім беру технологияларын сауатты пайдалануы).




  1. Өмірлік жағдайларға негізделген тапсырмалар:

Сабақ барысында оқушыларға күнделікті өмірге байланысты тапсырмалар беру арқылы олардың білімін қолдануға жағдай жасау керек.

    • Ресми хат немесе өтініш жазу.

    • Хабарландыру құрастыру.

    • Əңгімелесу барысында мəдениетті сөйлеу дағдыларын дамыту.

Бұл тапсырмалар оқушылардың қазақ тілінде еркін сөйлей білуіне жəне күнделікті өмірде қолдана алуына ықпал етеді.

  1. Интерактивті əдістер:

Қазіргі технологияларды пайдалану функционалдық сауаттылықты дамытуға тиімді əсер етеді.

    • Kahoot, BilimLand, Quizizz сияқты платформалар арқылы интерактивті тапсырмалар беру.

    • Видеоматериалдармен жұмыс істеу.

    • Онлайн тесттер арқылы өз білімін тексеру.

Мысалы, "Тарихи тұлғалар" тақырыбына байланысты онлайн-викторина өткізу арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыруға болады.

  1. Шығармашылық тапсырмалар:

    • Эссе немесе пікір жазу.

    • Постер немесе буклет дайындау.

    • Топтық жобалар жасау.

Мəселен, "Менің туған өлкем" тақырыбы бойынша оқушылардан туған жері туралы шағын эссе жазуын сұрап, оны сыныпта талқылауға болады.

  1. Топтық жəне жұптық жұмыс:

    • Оқушыларды жұпқа немесе топқа бөліп, оларға өзара пікір алмасуға мүмкіндік беру.

    • Бірлескен жұмыс арқылы оқушылардың коммуникативтік дағдыларын дамыту.

Мысалы, "Қоғамдағы ең маңызды мəселе" тақырыбында топтық талқылау ұйымдастыруға болады.

Практикалық тапсырмалар арқылы оқушылардың теориялық білімін тəжірибемен ұштастыруға болады:

    • "Тақырыпқа қатысты сұрақтар": Оқушыларға мəтіннің мазмұны бойынша сұрақтар қойылып, жауап беру талап етіледі.

    • "Жарнама құрастыру": Белгілі бір өнімге немесе қызметке жарнама дайындау

    • "Диалог құру": Оқушылар екі кейіпкер арасында əңгімені өздері құрастырып, оны сахналауы керек.

    • "Күнделікті тапсырмалар": Магазинге бару, жол сілтеу немесе туристік маршрут жасауға арналған тапсырмалар берілуі мүмкін.



Ұлттық жоспарды жүзеге асырудың тетігі –мектепті басқару моделі (қоғамдық-мемлекеттік нысан, мектептердің оқу жоспарын реттеудегі дербестігінің жоғары деңгейі). Бүгінгі білім беру жүйесінде қазақстандық мынадай мектептер бар. Олар: жалпы білім беретін орта мектеп, гимназия, лицей, дарынды балаларға арналған мектептер, Назарбаевтың зияткерлік мектебі (НЗМ) т.б. Осы мектептердің басқару жүйесі, оқу бағдарламалары, оларда оқытылатын пәндердің оқулықтары, онда оқитын оқушылардың білім сайыстары бір-бірінен ерекшеленіп, бүгінгі қоғам талап етіп отырған үрдістен шығуы тиіс. 
Функционалдық сауаттылықтың 
тетігі – ата-аналардың балаларды оқыту мен тәрбиелеуге белсенді қатысуын қамтамасызету. Ата-ана бала бойына жас кезінен адами құндылықтарын дарытып, саналы өмір сүруге баулуға борышты. Ата-ананың бала тәрбиелеуде функциональдық сауаттылығын көтеру мектеп мұғалімдерімен олардың тығыз байланыс жасап, екі жақты әріптестік әрекетінің негізінде қалыптасады. Яғни ата-ананың баласының ерекше қасиетін тануы, оны түрлі жағдаятта түсініп, қол ұшын беруі, олардың қабілетін дамытуға, бойына рухани құндылықтарды қалыптастыруға, жағымсыз мінез-құлық, әдеттерден арылтуға көмек беретін функционалдық сауаттылық ата-ана бойында да болуға тиіс. Бұдан байқалатын нәрсе, білім мен тәрбиенің екіжақты мәселе екендігін көрсетеді.




Ұлттық жоспарды іске асырудың күтілетін нәтижелері: 
Ұлттық жоспарды орындаудың нәтижесінде 2025 жылға қарай қазақстандық мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту үшін мынадай жағдайлар жасалатын болады: 
1. Ғылыми-зерттеу жағынан қамтамасыз етеді. 
2. Білім беру мазмұнын жаңартады. 
3. Оқу-әдістемелікпен қамтамасыз етеді. 
4. Мектеп оқушыларының білім сапасын бағалау және оған мониторинг жүргізу жүйесі енгізіледі. 
5. Материалдық-техникалық базасы жаңартылып, нығайтылады. 
Жалпы алғанда, Ұлттық жоспарды жүйелі және одан әрі іске асыру Қазақстанның ұлттық білім беру жүйесінің бәсекеге қабілеттілігін және функционалдық сауаттылығының дамуына мүмкіндік береді.
Қорытынды

Қазіргі таңда білім, тұлға, қоғам және мемлекет дамуының басты стратегиялық ресурсы ретінде қарастырылады. Заманауи жағдайлардағы оның мақсаты-шығармашылыққа, өзгермелі заман жағдайында өз тағдырын өзі шешуге қабілетті әлеуметтік құзыретті тұлға қалыптастыру.

Осы орайда барлық жауапкершілік жүгі отбасына да, мектепке де жүктелуге тиіс.

Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру мәселесіне мынандай ұсыныстарды енгізуге болады: 
1.Оқушыларды бірінші сабақтан бастап сөйлесім әрекетінің түрлерін (айтылым, жазылым, тыңдалым, оқылым, тілдесім) меңгерте білу 
2. Оқушылардың алған білімдерін өмірде, кез-келген жағдайда, әлеуметтік ортада қолдана алуға үйрету; 
3.Мемлекеттік, орыс және ағылшын(шет) тілдерін меңгеру;
4.Әлеуметтік талаптарына сай келу үшін оқушының ақпараттық технологияларды қолдану және проблемалардың шешімін таба алуға үйрету; 
5. Оқушылардың өзгермелі өмірге бейімделуіне үйрету ; 
6. Оқушылардың жеке бас қабілеттерін дамытуы; 
7.Оқушылардың әлеуметтік-мәдени дағдыларын дамытуы ; 
8. Қазақ халқының салт –дәстүрі, мәдениеті, тарихын түсіну және құрметтеуге баулу;






Мұғалім үшін сауалнама

Құрметті әріптес, оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастырудағы мектеп және отбасының өзара іс-әрекеті түрлері туралы талдау жүргізуде сіздің көмегіңізге сенеміз.Ұсынып отырған сауалдарға қатысты пікіріңізді білгіміз келеді.

1

Сіз қалай ойлайсыз, оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруда мектептің отбасымен өзара іс-әрекет етуі қажет пе?

(екіден артық емес нұсқаны таңдауға болады)


А)

Ия


Ә)

Жоқ


Б)

Кейде (қажет кезде ғана)


В)

Басқа


2

Төменде келтірілген пункттері оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастырудағы мектеп және отбасының өзара іс-әрекеті түрлеріне жатқызуға болады ма?

(екіден артық емес нұсқаны таңдауға болады)


А)

Ата-аналар жиналысы


Ә)

Педагогикалық-психологиялық кеңестер


Б)

«сенім телефоны» қызметі


В)

Басқа


3

Сіз келтірілген пікірлердің қайсысымен келісер едіңіз?

( екіден артық емес нұсқаны таңдауға болады)


А

Мектептің отбасымен қарым-қатынасы әр тараптың қызығушылықтарын ескеру негізінде құрылуы тиіс


Ә

Ешқандай арнайы қарым-қатынас орнатудың қажеті жоқ,себебі қажет деген адам мектепке өзі келеді, ал қалғандарын «күштеп әкелудің» қажеті жоқ


Б)

Барлық отбасылар мектеппен жүйелі түрде қатынас орнатуы қажет


В)

Басқа


4

Қалай ойлайсыз, оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастырудағы мектеп жүргізіп отырған жұмысты барлық ата-аналар (екіден артық емес нұсқаны таңдауға болады) қолдайды ма?


А)

Көп жағдайда , ия


Ә)

Көп жағдайда жоқ


Б)

Жоқ


В)

Басқа


5

Сіздің ойыңызша, оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастырудағы мектеп және отбасының өзара іс-әрекетінің біртұтас жүйесі бар ма?


А)

Ия


Ә)

Жоқ, ол қажет емес


Б)

Жоқ


В)

Басқа










Проблема бойынша жұмыс жүйесін жетілдіруге арналған

жаңа жүйе моделі

Мұғалім

Оқушы

1.Оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдіс-тәсілдерін енгізу;

2.Өмір бойы білім алуға дайын болу;

3.Тілдерді меңгеру;

4.Ата-анамен байланысты күшейту;

5. Мұғалім құзіреттілігін арттыру;

1.Жеке бас қабілеттерін дамыту;

2.Оқушылардың әлеуметтік-мәдени дамуына ықпал ету;

3.Оқушы денсаулығын нығайту;

4. Белсенділікке бағыттап, шығармашылық қабілеттерін дамыту;

5.Оқушының өмірге бейімделуі;































Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:



  1. Айтбаева А.Қ., Мусабекова Г.М. Қазақ тілі пəні бойынша оқушылардың

    1. функционалдық сауаттылығын дамыту əдістері. – Алматы: Қазақ университеті, 2018.

  2. Тұрғынбаева Б.А. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытудың педагогикалық негіздері. – Алматы: Ғылым, 2020.

  3. Əбдікəрімова Т. Қазақ тілі сабағында мəтінмен жұмыс істеудің инновациялық жолдары. – Алматы: Рауан, 2019.

  4. Мұқанов Қ. Білім беру үдерісіндегі функционалдық сауаттылық: əдістемелік

    1. нұсқаулық. – Астана: Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы, 2020.

  5. Əбілқасымова А.Е. Жаңартылған білім беру мазмұны аясында функционалдық сауаттылықты дамыту. – Нұр-Сұлтан: Білім баспасы, 2021.

  6. Жұмаділова Г.Т. Қазақ тілі сабақтарында оқушылардың зерттеушілік дағдыларын қалыптастыру. – Шымкент: ОҚМПУ баспасы, 2022.

  7. OECD. PISA 2021: Students' Functional Literacy Development Report. Paris, 2021.

    1. Архангельская, С.А. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту [Текст] / С.А. Архангельская // Сынып жетекшісінің анықтамалығы.- 2013.

    2. Басанова, А.С. Функционалдық сауаттылық-оқушы табысының

  8. кепілі [Текст] / А.С. Басанова // Білім кілті.- 2014.- №2.- 3-6 б.

    1. Жайлаубай, Б.М.

  9. Қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы пәндер арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру [Мәтін]: / Б.М. Жайлаубай // Білім көкжиегі: ҚР МАМ.- Алматы, 2014.- №7 (49).- Б.32.

  10. 5.Қағазбаева Ә., Куспаева Р. Функционалдық сауаттылық - жаңа білім

  11. сапасын қамтамасыз ету [Мәтін] / Куспаева Р. Қағазбаева Ә. // Білім

  12. беру мекемесі басшыларының анықтамалығы.- Алматы, 2014.- 6 (90).-

  13. Б.16.- ISSN 1996-2134.



  1. функционалдық сауаттылық. Сарсенбаева, А.Қ.

  2. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру - өмір талабы [Мәтін]: Республикалық ғылыми-әдістемелік, педагогикалық журнал / А.Қ. Сарсенбаева // Қазақстанның білім және ғылым әлемі: ҚР МАМ.- Алматы, 2014.- №5 (87).- Б.10.- ISSN 1997-1443.

  3. 6.Смагулов Д.С., Ауезханова А.Ж., Шабанбаева Н.А.

  4. Функционалдық сауаттылық: қазіргі білім беру жүйесіндегі басты міндет [Мәтін]: Республикалық ғылыми-әдістемелік журнал / Ауезханова А.Ж., Шабанбаева Н.А. Смагулов Д.С. // Қазақстан мектебіндегі басқарушы: ҚР МАСМ.- Алматы, 2014.- №2 (34).



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.04.2025
180
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі