1) Жаңа сабақ
түсіндіруі. Проблемалық сұрақ қою
арқылы
«Ойлан, Жұптас, Бөліс»
әдісі
1 топқа: Неліктен кесте арқылы
функцияны беруге болады?
2 топқа : Қандай да бір
функцияны беретін кесте бойынша функцияның анықталу облысын табуға
болады ма?
3 топқа: Функцияның берілген
кестесі бойынша функцияның өспелі немесе кемімелі екендігін қалай
анықтаймыз?
4, 5 – топқа: Тақырып бойынша
қорытынды жасау.
Әр топ бір – бірін «Сэндвич»
арқылы бағалайды.
2
Ұсыныс
1 Сындарлы
сын
1
Сұрақ
1 Жақсы
пікір
2) «Кім жылдам?» ойыны.
Оқушыларға жеке 3 есептер беріледі.
Әр оқушы өз есептерін шығарып,
тексеру үшін жауаптарын сыныптағы қабырғалардан табады. Бұл
тапсырма бір жағынан оқушыларды сергіту үшін
жасалады.
№26.2(1), 26.4(1,4), 26.3(4),
26.1(1)
№26.5 (7) Кесте бойынша
функцияның формуласын тауып, кестені толтырып, анықталу облысын
табыңдар және функцияның өспелі немесе кемімелі болатынын
анықтаңдар:
х
|
-3
|
-2
|
-1
|
|
1
|
2
|
|
у
|
-27
|
|
-1
|
0
|
|
8
|
27
|
1. Функция формуласы
у=х³
2.
х=-2 болғанда у=-8;
у=0 болғанда
х=0
болады.х=1 болғанда
у=1,
у=27 болғанда
х=3
болады.
2. Анықталу облысы: [-3;
3]
3. Функция өспелі
;
Дискриптор
-
Кесте бойынша функцияның
формуласын анықтау;
-
Функционалдық тәуелділікті
кесте арқылы толтыра білу;
-
Берілген кесте бойынша
функцияның анықталу табу
-
мәндер облысын
табу
-
өспелі немесе кемімелі функция
екенін таба алу;
3)
Жұптық
тапсырма.
Әр жұпқа MS Excel электронды
кестесінде келесі функциялардың кестесін толтырып, графигін
салу:
Тапсырмалар оқулықтан
алынбайды. Оқушылар білімін арттыру үшін оқушыларға арналған
дидактикалық материалдардан сараланып
алынады.
1 үлестірме кағаз. №
26.4
1.Кестемен берілген функцияның
формуласын жазып, анықталу облысын тап.
2. у=3х² функциялардң MS Excel
ортасында кестесін толтырып, графигін
салу.
3. у=3х³ кестесін құрып,
графигін сал. Өспелі функция ма алде кемімелі функция
ма?
|