Басы
5
минут
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Мұғалім оқушылармен амандасып, оқушылардың
сабаққа қатысу сапасын,мен дайындықтарын
тексереді.
ІІ. Өткен тақырыпты
қайталау. Ұжымдық жұмыс
Сұрақтар:
1.
Функцияның өспелі болуының жеткілікті шарты
қандай?
2.
Функцияның кемімелі болуының жеткілікті шарты
қандай?
3. Функция графигінің өсу (кему) аралықтарын табу
алгоритмін қадамдап атап шығыңыз.
Мақсаты: Оқушылардың функцияның аралықта өсуінің
(кемуінің) қажетті және жеткілікті шартын білу және қолдануды
меңгертуін тексеру
|
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы
оқушылар өзі бір- біріне қоя отырып өткен сабақ туралы не
білгендерін ортаға салады
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік
танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз»
әдісіарқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Оқулық 10-сынып
Алгебра
Шыныбеков
дәптер
|
Сабақ-тың ортасы
15
минут
|
4. Жаңа тақырыпты түсіндіру және оны алғашқы
бекіту.
Графиктің дөңес-ойыс
болуы
Қисық х = а нүктесінде
жоғарға дөңес деп аталады,
егер ол а нүктесі маңында
өзінің осы нүктедегі жанамасынан төмен жатса.
. Қисық х = а
нүктесінде төменге ойыс деп
аталады,
егер ол а нүктесі маңында
өзінің осы нүктедегі жанамасынан жоғары жатса
Функцияның дөңес –ойыс болу
аралықтарын қалай анықтауға болады?
Егер у = f (х) функциясының
екінші ретті туындысы берілген аралықта оң болса, онда оның графигі
осы аралыұта ойыс,
ал теріс болса, осы
аралықта қисық дөңес болады.
Функцияның графигінің
ойыстықтан дөңестікке, немесе керісінше, дөңестіктен ойыстыққа
ауысатын нүктесін иілу нүктесі
дейді.
Функция графигінің
дөңес-ойыстығын анықтау ережесі:
Табу керек:
-
Екінші ретті
туындыны
-
Оның нөльге тең болу немесе
жоқ болу нүктелерін;
-
Анықталу обылысының осы
нүктелермен бөліну аралықтарын;
-
Әр аралықта екінші ретті
туындының мәнін;
Егер f
'‘(х) < 0, онда қисық
дөңес,
егер f
'‘(х) > 0 –
ойыс.
5. Ұжымдық
жұмыс -Тақырыпты бекіту
мысалдары .
Функцияның ойыс, дөңес болу
аралықтарын және иілу нүктелері табыңыз:
1. у = х³ - 12х + 4; 2.
у = ¼ х4 – 3х²/2
|
Жаңа тақырыпты оқушылар
түсінеді.
Оқушылар тапсырманы орындайды.
Өз деңгейін оқушылар өздері немесе мұғалім
нұсқаулығымен таңдайды
Білім алушылар есепті ортаға салады және есептің
жалпы ортақ шешімін табады
|
Дескрипторлар
|
+/-
|
Екінші ретті туындыны табу ережесін
біледі.
|
|
Екінші ретті туындыны таба
алады.
|
|
Екінші ретті туындының мәнін
табады
|
|
Бағалау стратегиялар: өз-өзін бағалау,
мұғалімнің бағалауы.
|
Үлестірмелі қағаздар
Оқулық 10 сынып алгебра
|
Оқулық
пен жұмыс
20 мин
|
Мұғалім оқулықтан тапсырма
береді.
Оқулықпен жұмыс.
№7.129. №7. 130
«Кім жылдам?!» әдісі
арқылы оқушылар оқулықпен жеке жұмыс
орындайды.
|
Оқушылар №7.129-7.130есептерді орындайды
|
Дескрипторлар
|
+/-
|
Екінші ретті туындыны табу ережесін
біледі.
|
|
Екінші ретті туындыны таба
алады.
|
|
Екінші ретті туындының мәнін
табады
|
|
|
Оқулық 10 сынып алгебра
|