Материалдар / Функция графигінің иілу нүктелері, функция графигінің дөңестігі. Функцияны дөңестікке зерттеу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Функция графигінің иілу нүктелері, функция графигінің дөңестігі. Функцияны дөңестікке зерттеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Функция графигінің иілу нүктелері, функция графигінің дөңестігі. Функцияны дөңестікке зерттеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Сәуір 2023
475
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісі жөніндегі орынбасары: __________________________

Бөлім:

10.4А Туындының қолданылуы

Педагогтің аты-жөні:

Сарыбаева М

Күні:

05. 04.2023

Сыныбы: 10

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Функция графигінің иілу нүктелері, функция графигінің дөңестігі. Функцияны дөңестікке зерттеу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

10.4.1.30 - функцияның екінші ретті туындысын табу;


Сабақтың мақсаты:

функцияның аралықта өсуінің (кемуінің) қажетті және жеткілікті шартын біледі

функцияның өсу (кему) аралықтарын табады

Сабақ барысы

бақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс--тар

Басы

5 минут

1.Ұйымдастыру кезеңі.

  • Оқушылармен амандасу.

  • Тақырыпты, сабақ мақсатын, бағалау критерийлерін анықтау.

2. Өткен білімдерін қайталау.

Бос орындарды толтырады

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы оқушылар өзі бір- біріне қоя отырып өткен сабақ туралы не білгендерін ортаға салады

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»

Оқулық 10-сынып

Алгебра

Шыныбеков


дәптер


Сабақ-тың ортасы


15 минут

3. Жаңа сабақты меңгеру.

Мұғалім екінші ретті туындының анықтамасымен таныстарады

Анықтама: функциясының туындысы -тің өзі х-ке тәуелді функция болады. Сондықтан функциясын да дифференциалдау мәселесі туындайды.
Егер
функциясының туындысы бар болса, онда бұл туындыны функциясының екінші ретті туындысы деп атайды және оны немесе арқылы белгілейді. Сонымен, немесе

М ысал



Материалдық нүкте заңдылығы бойынша қозғалсын. Сонда t уақыт мезетіндегі жылдамдық формуласымен анықталады.

жылдамдығы t уақытынан тәуелді функция.

Онда туындысы бар болса, онда ол материалдық нүктенің жылдамдығының өзгеру шапшаңдығын береді.

Физикадан белгілі болғандай жылдамдықтың өзгеру шапшаңдығын анықтайтын жылдамдық үдеу деп аталып деп белгіленеді.

Сонымен, түзу сызық бойымен қозғалатын материалдық нүктенің t уақыт мезетіндегі үдеуі жылдамдықтың бірінші ретті туындысына немесе жүрілген жолдың екінші ретті туындысына тең.

=

4. Жаңа білімді қолдану..

Жұптық жұмыс

Жеке жұмыс

Есептің шарты

Жауатар нұсқасы

1

үшін табыңыз

  1. ;

  2. ;

  3. ;

  4. ;

2

үшін табыңыз

  1. ;

  2. 28sin1;

  3. ;

  4. ;

3

үшін табыңыз

  1. ;

  2. -3/2;

  3. ;

4

табыңыз

  1. 0;

  2. cos1;

  3. ;

  4. 4cos1.


Жаңа тақырыпты оқушылар түсінеді.



Оқушылар тапсырманы орындайды.


Өз деңгейін оқушылар өздері немесе мұғалім нұсқаулығымен таңдайды


Білім алушылар есепті ортаға салады және есептің жалпы ортақ шешімін табады

























































Дескриптор

Екінші ретті туындыны табу ережесін біледі.

Екінші ретті туындыны таба алады.


Бағалау стратегиялар: өз-өзін бағалау, мұғалімнің бағалауы.




Дескрипторлар

+/-

Екінші ретті туындыны табу ережесін біледі.


Екінші ретті туындыны таба алады.


Екінші ретті туындының мәнін табады




Үлестірмелі қағаздар










Оқулық 10 сынып алгебра


Оқулық

пен жұмыс

20 мин

Мұғалім оқулықтан тапсырма береді.

Оқулықпен жұмыс.

7.128

«Кім жылдам?!» әдісі арқылы оқушылар оқулықпен жеке жұмыс орындайды.

Оқушылар №7.128 есептерді орындайды

Дескрипторлар

+/-

Екінші ретті туындыны табу ережесін біледі.


Екінші ретті туындыны таба алады.


Екінші ретті туындының мәнін табады



Оқулық 10 сынып алгебра


Соңы

5 минут

Сабақты бекіту Үйге тапсырма: №7.129

Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау.



Кері байланыс

Рефлексия «Еркін микрофон» әдісі.



«Еркін микрофон»

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

«Еркін микрофон»


Кері байланыс


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!