Басы
5
минут
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі.
2. Өткен білімдерін
қайталау.
Бос орындарды толтырады
|
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы
оқушылар өзі бір- біріне қоя отырып өткен сабақ туралы не
білгендерін ортаға салады
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік
танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз»
әдісіарқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Оқулық 10-сынып
Алгебра
Шыныбеков
дәптер
|
Сабақ-тың ортасы
15
минут
|
3. Жаңа сабақты меңгеру.
Мұғалім екінші ретті туындының анықтамасымен
таныстарады
Анықтама: функциясының туындысы
-тің өзі х-ке
тәуелді функция болады. Сондықтан функциясын да дифференциалдау мәселесі
туындайды.
Егер функциясының туындысы бар болса, онда бұл
туындыны функциясының екінші ретті туындысы
деп атайды және оны немесе арқылы белгілейді. Сонымен,
немесе
М
ысал
Материалдық нүкте заңдылығы бойынша қозғалсын.
Сонда t уақыт мезетіндегі жылдамдық
формуласымен
анықталады.
жылдамдығы
t уақытынан тәуелді
функция.
Онда туындысы бар болса, онда ол материалдық
нүктенің жылдамдығының өзгеру шапшаңдығын
береді.
Физикадан белгілі болғандай жылдамдықтың
өзгеру шапшаңдығын анықтайтын жылдамдық үдеу деп
аталып деп белгіленеді.
Сонымен, түзу сызық бойымен қозғалатын
материалдық нүктенің t уақыт мезетіндегі үдеуі жылдамдықтың бірінші
ретті туындысына немесе жүрілген жолдың екінші ретті туындысына
тең.
=
4. Жаңа білімді
қолдану..
Жұптық жұмыс
Жеке жұмыс
№
|
Есептің шарты
|
Жауатар нұсқасы
|
1
|
үшін
табыңыз
|
-
;
-
;
-
;
-
;
|
2
|
үшін табыңыз
|
-
;
-
28sin1;
-
;
-
;
|
3
|
үшін
табыңыз
|
-
;
-
-3/2;
-
;
-
|
4
|
табыңыз
|
-
0;
-
cos1;
-
;
-
−4cos1.
|
|
Жаңа тақырыпты оқушылар
түсінеді.
Оқушылар тапсырманы орындайды.
Өз
деңгейін оқушылар өздері немесе мұғалім нұсқаулығымен
таңдайды
Білім алушылар есепті ортаға салады және есептің
жалпы ортақ шешімін табады
|
Дескриптор
Екінші ретті туындыны табу ережесін
біледі.
|
Екінші ретті туындыны таба
алады.
|
Бағалау стратегиялар: өз-өзін бағалау,
мұғалімнің бағалауы.
Дескрипторлар
|
+/-
|
Екінші ретті туындыны табу ережесін
біледі.
|
|
Екінші ретті туындыны таба
алады.
|
|
Екінші ретті туындының мәнін
табады
|
|
|
Үлестірмелі қағаздар
Оқулық 10 сынып алгебра
|
Оқулық
пен жұмыс
20 мин
|
Мұғалім оқулықтан тапсырма
береді.
Оқулықпен жұмыс.
№7.128
«Кім жылдам?!» әдісі
арқылы оқушылар оқулықпен жеке жұмыс
орындайды.
|
Оқушылар №7.128 есептерді
орындайды
|
Дескрипторлар
|
+/-
|
Екінші ретті туындыны табу ережесін
біледі.
|
|
Екінші ретті туындыны таба
алады.
|
|
Екінші ретті туындының мәнін
табады
|
|
|
Оқулық 10 сынып алгебра
|