Функция графигінің иілу нүктелері, функция графигінің дөңестігі. Функцияны дөңестікке зерттеу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Функция графигінің иілу нүктелері, функция графигінің дөңестігі. Функцияны дөңестікке зерттеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Функция графигінің иілу нүктелері, функция графигінің дөңестігі. Функцияны дөңестікке зерттеу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Оқу ісі жөніндегі орынбасары: __________________________

Бөлім:

10.4А Туындының қолданылуы

Педагогтің аты-жөні:

Сарыбаева М

Күні:

05. 04.2023

Сыныбы: 10

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Функция графигінің иілу нүктелері, функция графигінің дөңестігі. Функцияны дөңестікке зерттеу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

10.4.1.30 - функцияның екінші ретті туындысын табу;


Сабақтың мақсаты:

функцияның аралықта өсуінің (кемуінің) қажетті және жеткілікті шартын біледі

функцияның өсу (кему) аралықтарын табады

Сабақ барысы

бақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс--тар

Басы

5 минут

1.Ұйымдастыру кезеңі.

  • Оқушылармен амандасу.

  • Тақырыпты, сабақ мақсатын, бағалау критерийлерін анықтау.

2. Өткен білімдерін қайталау.

Бос орындарды толтырады

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы оқушылар өзі бір- біріне қоя отырып өткен сабақ туралы не білгендерін ортаға салады

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»

Оқулық 10-сынып

Алгебра

Шыныбеков


дәптер


Сабақ-тың ортасы


15 минут

3. Жаңа сабақты меңгеру.

Мұғалім екінші ретті туындының анықтамасымен таныстарады

Анықтама: функциясының туындысы -тің өзі х-ке тәуелді функция болады. Сондықтан функциясын да дифференциалдау мәселесі туындайды.
Егер
функциясының туындысы бар болса, онда бұл туындыны функциясының екінші ретті туындысы деп атайды және оны немесе арқылы белгілейді. Сонымен, немесе

М ысал



Материалдық нүкте заңдылығы бойынша қозғалсын. Сонда t уақыт мезетіндегі жылдамдық формуласымен анықталады.

жылдамдығы t уақытынан тәуелді функция.

Онда туындысы бар болса, онда ол материалдық нүктенің жылдамдығының өзгеру шапшаңдығын береді.

Физикадан белгілі болғандай жылдамдықтың өзгеру шапшаңдығын анықтайтын жылдамдық үдеу деп аталып деп белгіленеді.

Сонымен, түзу сызық бойымен қозғалатын материалдық нүктенің t уақыт мезетіндегі үдеуі жылдамдықтың бірінші ретті туындысына немесе жүрілген жолдың екінші ретті туындысына тең.

=

4. Жаңа білімді қолдану..

Жұптық жұмыс

Жеке жұмыс

Есептің шарты

Жауатар нұсқасы

1

үшін табыңыз

  1. ;

  2. ;

  3. ;

  4. ;

2

үшін табыңыз

  1. ;

  2. 28sin1;

  3. ;

  4. ;

3

үшін табыңыз

  1. ;

  2. -3/2;

  3. ;

4

табыңыз

  1. 0;

  2. cos1;

  3. ;

  4. 4cos1.


Жаңа тақырыпты оқушылар түсінеді.



Оқушылар тапсырманы орындайды.


Өз деңгейін оқушылар өздері немесе мұғалім нұсқаулығымен таңдайды


Білім алушылар есепті ортаға салады және есептің жалпы ортақ шешімін табады

























































Дескриптор

Екінші ретті туындыны табу ережесін біледі.

Екінші ретті туындыны таба алады.


Бағалау стратегиялар: өз-өзін бағалау, мұғалімнің бағалауы.




Дескрипторлар

+/-

Екінші ретті туындыны табу ережесін біледі.


Екінші ретті туындыны таба алады.


Екінші ретті туындының мәнін табады




Үлестірмелі қағаздар










Оқулық 10 сынып алгебра


Оқулық

пен жұмыс

20 мин

Мұғалім оқулықтан тапсырма береді.

Оқулықпен жұмыс.

7.128

«Кім жылдам?!» әдісі арқылы оқушылар оқулықпен жеке жұмыс орындайды.

Оқушылар №7.128 есептерді орындайды

Дескрипторлар

+/-

Екінші ретті туындыны табу ережесін біледі.


Екінші ретті туындыны таба алады.


Екінші ретті туындының мәнін табады



Оқулық 10 сынып алгебра


Соңы

5 минут

Сабақты бекіту Үйге тапсырма: №7.129

Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау.



Кері байланыс

Рефлексия «Еркін микрофон» әдісі.



«Еркін микрофон»

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

«Еркін микрофон»


Кері байланыс


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.04.2023
609
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі