Алгебра 7сынып Сабақ № 1
-
Күні:
Сабақтың тақырыбы:
Функция және функцияның графигі
Сынып:7
Сабаққа қатысқандар саны:
Сынып:7
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
7.4.1.1функция және функцияның графигі ұғымдарын меңгеру;
7.4.1.2функцияның берілу тәсілдерін білу;
7.4.1.3функцияның анықталу облысы мен мәндер жиынын табу;
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Функционалдылық тәуелділік ұғымын қалыптастырып, функцияның жазылуын, оқылуын білу. Функцияның анықталу аймағын, мәндерінің аймағын таба білу дағдысын қалыптастыру
Оқушылардың басым бөлігі:
Функцияның формуламен берілуін пайдаланып, жаттығуларды орындай біледі.
Кейбір оқушылар:
функцияларының графиктерін салуға және графиктері бойынша х-тің мәндеріне сәйкес келетін у-тің мәндерін табуға үйрету. Осы функциялардың қасиеттерін талдау.
Сабақтың тақырыбы:
|
Кезең |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру. Өткен тақырыпты қайталау:
|
Функция немен
беріледі? |
|
|
|
2. сабақтың ортасы |
Кім біледі әдісі Сұрақтар мене тапсырмалар Тәуелсіз айнымалының әрбір мәніне тәуелді айнымалының бір ғана мәні сәйкес келетін тәуелділікті функционалдық тәуелділік немесе функция деп атайды. Тәуелсіз айнымалы аргумент деп аталады. Тәуелді айнымалы – осы аргументтің функциясы немесе функция деп аталады.Функционалдық тәуелділіктің жазылуының жалпы түрі: y=f(x), оқылуы “икстен эф”. Мұндағы x – аргумент, y – функция. Тәуелсіз айнымалының қабылдайтын мәндерінің жиыны функцияның анықталу аймағы деп аталады. 1 я 2 - мысал: y=x2 немесе f (x)=x2 функциясының анықталу аймағы барлық нақты сандар жиыны. 3 – мысал. y=1/x немесе f (x)=1/x функциясының анықталу аймағы 0-ден басқа барлық нақты сандар жиыны. Егер функцияның анықталу аймағы көрсетілмесе, оның анықталу аймағы осы формуланың мағынасы болатын аргументтің барлық мәндерінен тұрады.
|
Функцияның мәндерінің жиыны функцияның мәндерінің аймағы деп аталады. Топтарға жаңа тақырып бойынша Кім біледі әдісін пайдалану арқылы жаңа тақырптын мағанасын және негізгі идеясын ашу арқылы ойларын жеткізу Жаңа тақырыпты талдау және өзойларын ортаға салу үшін Венн диаграммасын пайдалану, ол үшін дайын материалдар тарату . Аргументтің берілген мәніне сәйкес функцияның мәнін табуды қарастырайық.
Егер
х=6 болса,
ΙΙ. Егер функцияның мәні берілсе, аргументтің мәнін табуды қарастырайық. 7 – мысал. Артументтің қандай мәнінде y=3x +1 функциясының мәні 25-ке тең? Артументтің қандай мәнінде y=3x +1 функциясының мәні 25-ке тең болатыны табу үшін y орнына 25-ті қойып теңдеуді шешу керек. 3x +1=25, 3x =24, x =8. x =8 болғанда y=25, яғни f(8)=25. |
|
Оқулық: Алгебра 7 сынып |
|
3. сабақтың соңы |
|
Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады. |
|
Оқулық: Алгебра 7 сынып « |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Функция және функцияның графигі
Функция және функцияның графигі
Алгебра 7сынып Сабақ № 1
-
Күні:
Сабақтың тақырыбы:
Функция және функцияның графигі
Сынып:7
Сабаққа қатысқандар саны:
Сынып:7
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
7.4.1.1функция және функцияның графигі ұғымдарын меңгеру;
7.4.1.2функцияның берілу тәсілдерін білу;
7.4.1.3функцияның анықталу облысы мен мәндер жиынын табу;
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Функционалдылық тәуелділік ұғымын қалыптастырып, функцияның жазылуын, оқылуын білу. Функцияның анықталу аймағын, мәндерінің аймағын таба білу дағдысын қалыптастыру
Оқушылардың басым бөлігі:
Функцияның формуламен берілуін пайдаланып, жаттығуларды орындай біледі.
Кейбір оқушылар:
функцияларының графиктерін салуға және графиктері бойынша х-тің мәндеріне сәйкес келетін у-тің мәндерін табуға үйрету. Осы функциялардың қасиеттерін талдау.
Сабақтың тақырыбы:
|
Кезең |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру. Өткен тақырыпты қайталау:
|
Функция немен
беріледі? |
|
|
|
2. сабақтың ортасы |
Кім біледі әдісі Сұрақтар мене тапсырмалар Тәуелсіз айнымалының әрбір мәніне тәуелді айнымалының бір ғана мәні сәйкес келетін тәуелділікті функционалдық тәуелділік немесе функция деп атайды. Тәуелсіз айнымалы аргумент деп аталады. Тәуелді айнымалы – осы аргументтің функциясы немесе функция деп аталады.Функционалдық тәуелділіктің жазылуының жалпы түрі: y=f(x), оқылуы “икстен эф”. Мұндағы x – аргумент, y – функция. Тәуелсіз айнымалының қабылдайтын мәндерінің жиыны функцияның анықталу аймағы деп аталады. 1 я 2 - мысал: y=x2 немесе f (x)=x2 функциясының анықталу аймағы барлық нақты сандар жиыны. 3 – мысал. y=1/x немесе f (x)=1/x функциясының анықталу аймағы 0-ден басқа барлық нақты сандар жиыны. Егер функцияның анықталу аймағы көрсетілмесе, оның анықталу аймағы осы формуланың мағынасы болатын аргументтің барлық мәндерінен тұрады.
|
Функцияның мәндерінің жиыны функцияның мәндерінің аймағы деп аталады. Топтарға жаңа тақырып бойынша Кім біледі әдісін пайдалану арқылы жаңа тақырптын мағанасын және негізгі идеясын ашу арқылы ойларын жеткізу Жаңа тақырыпты талдау және өзойларын ортаға салу үшін Венн диаграммасын пайдалану, ол үшін дайын материалдар тарату . Аргументтің берілген мәніне сәйкес функцияның мәнін табуды қарастырайық.
Егер
х=6 болса,
ΙΙ. Егер функцияның мәні берілсе, аргументтің мәнін табуды қарастырайық. 7 – мысал. Артументтің қандай мәнінде y=3x +1 функциясының мәні 25-ке тең? Артументтің қандай мәнінде y=3x +1 функциясының мәні 25-ке тең болатыны табу үшін y орнына 25-ті қойып теңдеуді шешу керек. 3x +1=25, 3x =24, x =8. x =8 болғанда y=25, яғни f(8)=25. |
|
Оқулық: Алгебра 7 сынып |
|
3. сабақтың соңы |
|
Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады. |
|
Оқулық: Алгебра 7 сынып « |
шағым қалдыра аласыз













