Материалдар / Функцияның графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуі.Ашық сабақ.10 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Функцияның графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуі.Ашық сабақ.10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабаққа арналған толық сабақ жоспары,жаңа форматта
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2021
4089
14 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10.3.С. Туынды Мектеп:№47 ЖОББМ


Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Турлыбаева

Сынып:10 Зауреш Ахметовна

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Функцияның графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

10.4.1.25

Берілген нүктеде функция графигіне жүргізілген жанама теңдеуін құру

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:Берілген нүктеде жанаманың теңдеуін құру алгоритмін меңгеріп,жанаманың теңдеуін құрады.

Оқушылар көпшілігі: Берілген түзуге параллель болатындай функцияның графигіне жүргізілген жанама теңдеуін жазады.

Кейбір оқушылар:Функция графигіне тиісті емес нүктесі арқылы өтетін функцияның графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін жазады.


Бағалау критерийі

Функция графигіне жүргізілген жанама теңдеуін құрады.



Тілдік мақсаттар

Оқушылар:Жанаманың теңдеуін берілген нүктеде құруды түсіндіреді.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Функция,функция графигі,жанама,жанаманың теңдеуі.

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

Жанаманың теңдеуі...

Абсцисса осімен қиылысу нүктесі арқылы...

Ордината осімен қиылысу нүктесі арқылы...

Берілген түзуге параллель болатындай...



Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының «Тарихтың,мәдениет пен тілдің біртұтастығы» негізінде үштілдікке тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Геометрия

Алдыңғы білім

Түзудің теңдеуі,туындыны табу ережелері,нүктедегі функцияның туындысы,бұрыштық коэффициент ұғымы,функция графигіне жүргізілген жанама.



Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы



6мин

1.Ұйымдастыру кезеңі:

Сынып оқушыларымен сәлемдесу,қатысуларын тексеру.

2.Үш тілдікті қолданып, санау арқылы топқа біріктіру:

1-топ: «Жанама»

2-топ: «Касательная»

3-топ: «Таngent to the function graph»

3. Психологиялық жағымды ахуал орнату,тренинг өткізу арқылы: үш тілде, бір-біріне жылы лебіз, бір сөзбен білдіреді. Назарларын сабаққа аудару,

үй тапсырмасын жұппен тексеру,бағалау.

4.Алдыңғы білімді «Ыстық орындық» әдісімен анықтау:

1Туындының геометриялық мағынасын айт .

2.берілген интервалда у=f (x) функциясының графигіне хнүктесінде жанама жүргізілуі үшін орындалатын шартты ата.

3.түзудің теңдеуін жаз.

4.бұрыштық коэффициентке байланысты, жанаманың Ох осімен оң бағытта жасайтын бұрыштарының түрлерін айт.




Күнделік .кз

Жұмыс дәптерлері






Сабақтың ортасы



10мин





















































































15мин




1.«INSERT» әдісі





1.жанаманың бұрыштық коэффициентін табу формуласы.

2.жанама-түзу,сондықтан,жанаманың теңдеуін у=kx+b сызықтық функция ретінде іздеу,к= f´( х).

3.y=f´( х)x+b теңдеуіне М( х,f(х)) нүктесінің координаталарын қояды.

4. f(х)= f´( х) х+b,осыдан b= f(х)-f´( х) х

5. y=f´( х)x+b теңдеуіне b= f(х)-f´( х) х

қоямыз,y= f(х)+ f´( х)(x- х)-жанаманың теңдеуі шығады.

6.Берілген нүктеде жанаманың теңдеуін құру алгоритмін жазады.

7. х=3 нүктесінде f ( х) =5x+2x² функциясының графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін жазыңдар.

Дескриптор :

  1. f ( 3) функцияның мәнін есептеу

  2. f´ ( 3) функцияның туындысының мәнін

есептеу

3.табылған мәндерді y= f(х)+ f´( х)(x- х) теңдеуіне қою.

2.Топтық жұмыс. «Оқы,ойлан,бөліс» әдісі

1тапсырма

Абсциссасы х=2 нүктесінде f ( х) =4x-3x² функциясының графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін жазыңдар.

2 тапсырма

Ордината осімен қиылысу нүктелері арқылы функцияның графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін жазыңдар:у=2+4х-х².

Дескриптор

-ордината осімен қиылысу нүктесінің абсциссасын табады.

-функцияның мәнін осы нүктеде есептейді

-туындының мәнін осы нүктеде есептейді

-осы мәндерді жанама теңдеуіне қояды.

3 тапсырма

у=х³функциясының графигіне жүргізілген жанама у=4х-7 түзуіне параллель.Жанаманың теңдеуін жазыңдар.

Дескриптор

-функцияның туындысын табады.

-туындыны түзүдің бүрыштық коэффициентіне теңестіреді.

-пайда болған теңдеудің түбірлері жанасу нүктесінің абсциссасы болады.

-функцияның мәнін осы нүктелерде табады.

-туындының мәнін осы нүктелерде табады

-жанаманың теңдеуіне осы мәндерді қояды.

4 тапсырма.

Функция графигіне тиісті емес А(2;-5) нүктесі арқылы өтетін у=х²-4х+3 функциясының графигіне жүргізілген жанамалардың теңдеулерін жазыңдар.

Дескриптор :

1.Функцияның туындысын табады.

2. х-тың орнына туындыға және функцияға хқояды.

3.Жанаманың теңдеуіне f(х) және f´( х)-ға тең өрнектерді қояды.

4.Ықшамдайды, х мәндерін табады.

5.Осы табылған нүктелерден өтетін жанамалардың теңдеулерін құрады.



ҚБ:Әр топтан оқушылар тақтаға шығып ,есептің шешуін көрсетеді,бағалайды.

Сергіту сәті

«Пирамида» әдісі


слайд



http://expert.mektep.kz/ru/shop/105048-10_klass_jem/165275-algebra_10_2_blm/1

10-сынып

Авторы:

Әбілқасымова































































http://expert.mektep.kz/ru/shop/105048-10_klass_jem/165275-algebra_10_2_blm/1





































http://expert.mektep.kz/ru/shop/105048-10_klass_jem/165275-algebra_10_2_blm/1


























Сабақтың соңы













9мин

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар



Бағалау критериі:

Функцияның графигіне жүргізілген жанама теңдеуінің формуласын қолдана отырып, берілген нүктеде жанама теңдеуін құрады.



Тапсырма

1.Абсциссасы х=-1 нүктесінде f ( х) =12х+3х² функциясының графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін жазыңдар.

Дескриптор

-функцияның х= -1нүктесінде мәнін есептейді.

-туындының мәнін х= -1нүктесінде есептейді.

-табылған мәндерді жанаманың теңдеуіне қояды.


2. Абсцисса осімен қиылысу нүктелері арқылы у=4-х² функцияның графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін жазыңдар.

Дескриптор

-функцияның абсцисса өсімен қиылысу нүктелерін табады.

-табылған нүктелерде функцияның мәнін есептейді.

-табылған нүктелерде туындының мәнін есептейді.

-осы мәндерді жанаманың теңдеуіне қояды.

Жауаптары тақтада беріледі,

оқушылар бір-бірін бағалайды.

Үйге тапсырма : №

Рефлексия

«Екі жұлдыз,бір тілек»












http://expert.mektep.kz/ru/shop/105048-10_klass_jem/165275-algebra_10_2_blm/1
















стикерлер

Саралау –Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Тапсырмалар,дереккөздер,қарқын,диалогқа түсу,оқушыларды қолдау тәсілдерін қолданамын.

Сабақтың ортасында деңгейлік тапсырмалар беріледі. «Оқы,ойлан,бөліс» әдісі арқылы.

Тапсырмаларды оқушылардың қажеттіліктерін есепке алып саралаймын.

Жеңіл есептерден бастап тапсырмаларды бірте-бірте күрделендіре отырып,қиын есептерді шешу жолдарын көрсетіп, оқушының өзіне солардың ішіндегі ең тиімдісін таңдауына қалдырамын.





Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың өн бойы оқушылардың материалды игеру деңгейін тексеру үшін келесі қалыптастырушы бағалау тәсілдерін қолданамын:

Өзара және өзін-өзі бағалау,мадақтау,оқушы білімін әділ бағалау, «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі..













Сергіту сәті

«Пирамида» әдісі




Рефлексия.

Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма?Барлық оқушылар не білді?

Жоспарлаған саралау шаралары тиімді болдыма?

Уақыт тиімді пайдаланды ма? Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

























Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым,келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!