|
Бөлім |
|
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
||||
|
Күні |
|
||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Футбол ойын техникалары Допты тоқтату |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.3.3 Қарапайым арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті білу және анықтау |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Футболдағы ең негізгі әдісті үйренеді және шеберліктерін шыңдайды Өз алдына шұғылдануға қажеттілігі мен қабілеттігін арттыру. |
||||
|
Бағалау критерииі |
футбол ойын элементтерімен танысады . Ойын элементтеріне арналған жаттығу түрлерін үйренеді - жылдамдық пен үйлесімдіктің арнайы жаттығулар кешенін құрастырып көрсете алады. Футбол ойынының тәртібі мен шартынын меңгереді |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Мұғалім оқушылармен амандасады. Келесі сұрақтарды талқылауға ұсынады:
Оқушылармен бірге сабақтың тақырыбын анықтайды «Стратегия дағдыларын дамытатын ойындар құрастыру» Мұғалім оқушыларға сабақтың мақсатын, жетістік критерийлерін құрастыртып, содан кейін түп нұсқамен салыстыруды ұсынады. Саптағы бой жазу жаттығулары — Саппен келіп бірнеше қатарға тұру. — Қолды белге ұстап, басты оңға және солға айналдыру. — Қолды иыққа ұстап, шынтақты алға және артқа айналдыру. — Қолды алға түзу созып, кезек-кезек айқастыру. — Бір қолды белге ұстап, екінші қолды жоғары көтеріп, оңға және солға кезекпен иілу. — Екі қолды екі жаққа созып, оң қолды сол аяққа, сол қол қолды оң аяққа кезекпен тигізу. — Тік тұрып, бір аяқпен алға қарай бір қадам жасап, тізені бүгіп, екі қолды тізенің үстіне қойып, төмен басылып, қайтадан бастапқы қалыпқа келу. — Қолды алға созып ұстап тұрған бастапқы қалыпта екі аяқты кезекпен жоғары көтеру. — Қолды белге ұстап тұрған бастапқы қалыпта отырып, тұру — Екі қолды екі тізеге ұстап, тізені ішке және сыртқа айналдыру. — Дем алу, дем шығару. |
Оқушы өз жұбын табады Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Стикерлер, маркерлер, қаламсаптар |
|
|
Ортасы |
( . Доппен айла-тәсілдер жасау -футболдың негізгі
мәні.Футболшылар ойнай жүріп допты алып жүруден, тоқтатудан, оны
тебуден жарысқан секілді болады.
Допты тебу – футболдағы негізгі ойын тәсілі.
Аяқпен тебу бір орындағы және қозғалыстағы допты (домалап, ұшып
келе жатқан) аяқ басының ішкі, сыртқы жандарымен, санмен соғу
арқылы жүзеге асырылады. (оқушыларға кезекпен кезек қайталату)
Допты алма -
кезек тебу арқылы алып жүреді. Допты тіке бағытта алып жүргенде
табынның ішкі алқымымен теуіп алып жүрген қолайлы, ал қисық бағытта
алып жүргенде алқымның ішкі бөлігімен теуіп алып жүрген
тиімді. Тапсырманың дескрипторлары; - оқушылар қауіпсіздік ережелерін сақтады - оқушвлар ойын ережелерін сақтады - ынтымақтастықта қиындықтар болған жоқ . ФБ Смайликтер арқылы орындалады (өте жақсы – күліп тұрған, жақсы –күлімсүреп тұрған, жаман- жыламсырап тұрған). |
н сұрақ жауапты орындайды Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді Допты алма - кезек тебу арқылы алып жүреді. Допты тіке бағытта алып жүргенде табынның ішкі алқымымен теуіп алып жүрген қолайлы, ал қисық бағытта алып жүргенде алқымның ішкі бөлігімен теуіп алып жүрген тиімді екенін көрсетеді |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай» Бағалау парақшасын толтырады. ҚБ Бағдаршам |
Ысқырық, секундомер
|
|
|
Сабақтыңсоңы |
Қорытынды. -Бүгінгі сабақтан не білдіңдер? -Сендер үшін не маңызды болды? -Сабақтың басында айтылған мақсатымызға жеттік пе? - (ҚБ)Бүгінгі сабаққа барлығымыз жақсы қатыстық. Бас бармақ арқылы озімізді бағалайық. Рефлексия: Балалар алған білімдері бойынша өздерін өздері бағалайды. Бағалаудың үш сатысына стикерлер жапсырады. 1.Барлық дене мүшелерін атай аламын және олардың атқаратын қызметін білемін дегендер жетістік баспалдағының ең жоғарғы бөлігін таңдайды 2. Атауларын білемін, бірақ кейбір дене мүшелерінің қызметін білмеймін дегендер одан төменгі бөлігін таңдайды. 3. Білемін, бірақ шатастырамын дегендер төменгі бөлігін таңдайды. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Бағалау парақшасын толтырады.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Футбол ойын техникалары Допты тоқтату
Футбол ойын техникалары Допты тоқтату
|
Бөлім |
|
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
||||
|
Күні |
|
||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Футбол ойын техникалары Допты тоқтату |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.3.3 Қарапайым арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті білу және анықтау |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Футболдағы ең негізгі әдісті үйренеді және шеберліктерін шыңдайды Өз алдына шұғылдануға қажеттілігі мен қабілеттігін арттыру. |
||||
|
Бағалау критерииі |
футбол ойын элементтерімен танысады . Ойын элементтеріне арналған жаттығу түрлерін үйренеді - жылдамдық пен үйлесімдіктің арнайы жаттығулар кешенін құрастырып көрсете алады. Футбол ойынының тәртібі мен шартынын меңгереді |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Мұғалім оқушылармен амандасады. Келесі сұрақтарды талқылауға ұсынады:
Оқушылармен бірге сабақтың тақырыбын анықтайды «Стратегия дағдыларын дамытатын ойындар құрастыру» Мұғалім оқушыларға сабақтың мақсатын, жетістік критерийлерін құрастыртып, содан кейін түп нұсқамен салыстыруды ұсынады. Саптағы бой жазу жаттығулары — Саппен келіп бірнеше қатарға тұру. — Қолды белге ұстап, басты оңға және солға айналдыру. — Қолды иыққа ұстап, шынтақты алға және артқа айналдыру. — Қолды алға түзу созып, кезек-кезек айқастыру. — Бір қолды белге ұстап, екінші қолды жоғары көтеріп, оңға және солға кезекпен иілу. — Екі қолды екі жаққа созып, оң қолды сол аяққа, сол қол қолды оң аяққа кезекпен тигізу. — Тік тұрып, бір аяқпен алға қарай бір қадам жасап, тізені бүгіп, екі қолды тізенің үстіне қойып, төмен басылып, қайтадан бастапқы қалыпқа келу. — Қолды алға созып ұстап тұрған бастапқы қалыпта екі аяқты кезекпен жоғары көтеру. — Қолды белге ұстап тұрған бастапқы қалыпта отырып, тұру — Екі қолды екі тізеге ұстап, тізені ішке және сыртқа айналдыру. — Дем алу, дем шығару. |
Оқушы өз жұбын табады Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Стикерлер, маркерлер, қаламсаптар |
|
|
Ортасы |
( . Доппен айла-тәсілдер жасау -футболдың негізгі
мәні.Футболшылар ойнай жүріп допты алып жүруден, тоқтатудан, оны
тебуден жарысқан секілді болады.
Допты тебу – футболдағы негізгі ойын тәсілі.
Аяқпен тебу бір орындағы және қозғалыстағы допты (домалап, ұшып
келе жатқан) аяқ басының ішкі, сыртқы жандарымен, санмен соғу
арқылы жүзеге асырылады. (оқушыларға кезекпен кезек қайталату)
Допты алма -
кезек тебу арқылы алып жүреді. Допты тіке бағытта алып жүргенде
табынның ішкі алқымымен теуіп алып жүрген қолайлы, ал қисық бағытта
алып жүргенде алқымның ішкі бөлігімен теуіп алып жүрген
тиімді. Тапсырманың дескрипторлары; - оқушылар қауіпсіздік ережелерін сақтады - оқушвлар ойын ережелерін сақтады - ынтымақтастықта қиындықтар болған жоқ . ФБ Смайликтер арқылы орындалады (өте жақсы – күліп тұрған, жақсы –күлімсүреп тұрған, жаман- жыламсырап тұрған). |
н сұрақ жауапты орындайды Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді Допты алма - кезек тебу арқылы алып жүреді. Допты тіке бағытта алып жүргенде табынның ішкі алқымымен теуіп алып жүрген қолайлы, ал қисық бағытта алып жүргенде алқымның ішкі бөлігімен теуіп алып жүрген тиімді екенін көрсетеді |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай» Бағалау парақшасын толтырады. ҚБ Бағдаршам |
Ысқырық, секундомер
|
|
|
Сабақтыңсоңы |
Қорытынды. -Бүгінгі сабақтан не білдіңдер? -Сендер үшін не маңызды болды? -Сабақтың басында айтылған мақсатымызға жеттік пе? - (ҚБ)Бүгінгі сабаққа барлығымыз жақсы қатыстық. Бас бармақ арқылы озімізді бағалайық. Рефлексия: Балалар алған білімдері бойынша өздерін өздері бағалайды. Бағалаудың үш сатысына стикерлер жапсырады. 1.Барлық дене мүшелерін атай аламын және олардың атқаратын қызметін білемін дегендер жетістік баспалдағының ең жоғарғы бөлігін таңдайды 2. Атауларын білемін, бірақ кейбір дене мүшелерінің қызметін білмеймін дегендер одан төменгі бөлігін таңдайды. 3. Білемін, бірақ шатастырамын дегендер төменгі бөлігін таңдайды. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Бағалау парақшасын толтырады.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|
шағым қалдыра аласыз
















