Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Футбол ойыны 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Пән: Дүниетану |
Мектеп: Жуалы ауданы №15 мектеп-лицей |
|||
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Бөлім: 1.Мен және қоғам Бөлімше: 1.1.Мен және менің отбасым |
|||
Күні: 14.08.2020 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Кенжакараева Ж.Д. |
|||
Ортақ тақырып: |
Құндылықтар |
|||
Сынып: 4 сынып |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||
Сабақтың тақырыбы: |
Отбасының қоғам өміріндегі маңызы |
|||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) |
4.1.1.1 отбасының қоғам өміріндегі маңызын дәлелдеу 4.1.1.2 отбасы мүшелерінің функционалдық рөлін талдау |
|||
Сабақтың мақсаттары: |
-отбасының маңыздылығы мен отбасы мүшелерінің қоғамдағы рөлін түсіндіреді; - өз отбасы алдындағы жауапкершілігі мен міндеттерін ажыратады; -отбасының құндылықтарын фотосурет арқылы баяндайды. |
|||
Бағалау критерийі |
-қоғамдағы отбасы мүшелерінің жеке рөлін ажыратады; -отбасының қоғам өміріндегі маңызы туралы өз ойын жеткізеді; -отбасы мүшелерінің функционалдық рөлін түсіндіреді, мысал келтіреді. |
|||
Тілдік мақсаттар: |
Тірек сөздер: отбасы, қоғам Пәнге қатысты лексика мен терминология: құндылық Диалогқа/жазылымға қажетті тіркесте: oтбасы-семья-family қоғам-общество-society Құндылық-товарность-values Талқылауға арналған сұрақтар: -Адамға отбасы не үшін қажет? -Отбасы мүшелері бірін бірі қалай атайды? -Отбасындағы бір адам бірнеше істі қатар атқара алады ма? |
|||
Құндылықтарды дарыту: |
құрмет, жауапкершілік, сын-тұрғысынан ойлау және шығармашылық, ынтымақтастық, қарым-қатынас жасау қабілеті. |
|||
Пәнаралық байланыстар: |
өзін-өзін тану-отбасының құндылықтарын фотосурет арқылы таныстырады. |
|||
АКТ қолданудағы дағдылары: |
тақырыпқа қатысты ақпаратты оқулықтан, отбасылық көркемсуреттен, анықтамалықтан, сөздіктен іздейді, тыңдайды, танысады, пікір алмасады. |
|||
Бастапқы білім: |
Отбасы туралы күнделікті өмірмен байланыстырады, сурет бойынша әңгімелейді. |
|||
Сабақ барысы: |
||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері: |
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы: |
Ұйымдастыру кезеңі. «Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады. Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен асып түссем деймін т.б. Сыныптағы бала санына қарай топқа бірігеді. 1-топ: «Отбасы» 2-топ: «Қоғам» 3-топ: «Құндылықтар» Алтын ереже
Алдыңғы білімді еске түсіру «Миға шабуыл» әдісі
Жаңа сабақты алдыңғы біліммен ұштастырамын. Сабақтың тақырыбы: Отбасының қоғам өміріндегі маңызы. Сабақ мақсатын хабарлау: - отбасының әр мүшесі қандай рөл атқаратынын біледі; - отбасының қоғам өміріндегі маңызын дәлелдей алады. |
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.
ноутбук интербелсенді тақта |
||
Сабақтың ортасы: |
1-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Диалогтік» әдісі -Адамға отбасы не үшін қажет? -Отбасы мүшелері бірін-бірі қалай атайды? -Отбасындағы бір адам бірнеше істі атқара ала ма? Мысал келтір.
Дескриптор: -сұрақтарға толық жауап береді; -ашық сұрақ құрастырады; - тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, пікір алмасады; Қалыптастырушы бағалаудың «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша кері байланыс жүргізіледі. 2-тапсырма. Топтық жұмыс. 1-топ 2-топ 3-топ Дескриптор: -сөздіктегі анықтамалықтан «отбасының» құндылықтарын атайды, құндылықтардың маңыздылығын дәлелдейді; -отбасындағы адамдардың жауапкершілігі мен міндеттерін ажыратады; Қалыптастырушы бағалаудың «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша кері байланыс жүргізіледі.
Сергіту сәті «Қызыл гүлім – ай» 3-тапсырма. «Топтық зерттеу» әдісі Кластер
құқық міндетттер
құндылықтар
Дескриптор: -ата мен әженің, әке мен ананың отбасындағы ролі туралы әңгімелейді; -отбасындағы баланың ролін анықтайды; -әр отбасы мүшелерінің құқығын, міндетін, құндылықтарын ажыратады; -отбасының қоғам өміріндегі маңызы туралы өз ойын қорытындылайды. Қалыптастырушы бағалаудың «Бес саусақ» әдісі бойынша кері байланыс жүргізіледі. - Қандай білім алдым? - Бүгін не істедім, неге қол жеткіздім? - Қандай жұмыстар жақсы болды? - Мен кімді қуанта алдым? Кімге көмектестім? Неліктен нәтижесі болды? - Өз белсенділігім және көңіл-күйім қандай? |
.
|
||
Сабақтың соңы: |
Топтық жұмыс. 1- топ. Бес жолды өлең «Отбасы» 2- топ. Эссе «Менің сүйікті Отбасым» 3- топ. Таныстырылым «Бақытты Отбасы»
«Әке көрген оқ жонар, шеше көрген тон пішер» мәтел.
Дескриптор: - «отбасы» туралы өлең құрастырады; - өз отбасының құндылықтары туралы өз ойын жеткізеді; -отбасының функционалдық ролін көрсетеді, талдайды. - мәтелдің мағынасын ашады, түсіндіреді. Қалыптастырушы бағалаудың «Бес саусақ» әдісі бойынша кері байланыс жүргізіледі. - Бүгін не істедім, неге қол жеткіздім? - Қандай жұмыстар жақсы болды? - Мен кімді қуанта алдым? Кімге көмектестім? Неліктен нәтижесі болды? - Өз белсенділігім және көңіл-күйім қандай?
Отбасы мүшелерінің атқаратын рөлі Әке - отбасын асыраушы, тәрбиеші Ана – әлеуметтік қолдаушы Мұғалімнің түсіндірмесі.
Отбасы дегеніміз – бұл адамдардың некеге немесе туыстық жақындыққа негізделген, тұрмыс ортақтығы, рухани жауапкершілік және бауырмалдық тұрғысынан өзара байланысқан бірлестігі. Әдеттегі отбасын әке-шеше, ата мен әже және балалар құрайды. Отбасылары үлкен немесе шағын болуы мүмкін. Әр отбасы өз шаруашылығын жүргізуде қаржы-қаражат пен ақыл-ой мүмкіндіктерін бірлесе атқару арқылы шешеді
Рефлексия «Жұлдыздар шеруі» әдісі.
Күлгін - Өте жақсы түсіндім, мен үшін қызықты болды? Сары - Мен сабақты жақсы үсіндім? Қызыл - Тақырып бойынша әлі де ізденуім керек? |
түрлі түсті суреттері журналдар, флипчарт, желім
|
||
Саралау. Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? |
Бағалау. Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||
Саралап оқытудың «Дереккөздер» тәсілі бойынша оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, барлық оқушылар дереккөздермен жұмыс жасайды. Кейбір оқушылар (қосымша дереккөздермен жұмыс жасайды) газет журнал, оқулық, электрондық оқулықтар пайдаланады. Саралап оқытудың «Қарқын» тәсілі бойынша барлық оқушылар жұмыс жасайды, ал кейбір оқушыларға қосымша тапсырмалар ұсынамын, көмек қажет болғанда біршама уақыт беремін. Оқушының жеке қабілетін ескере отырып кейбір оқушыларға тапсырманы орындағанда көмек қажет болады,оларға дайындалған сұрақтарды бағыттаймын,ойлануына мүмкіндік беремін. Осы әдісті қолдана отырып сөзбен қолдау көрсетемін және ынталандырамын. |
Қалыптастырушы бағалауды оқыту процесінде үнемі жүргізіп әр отырамын. Қалыптастырушы бағалауды тиімді жоспарлау үшін түрлі әдіс тәсілдерді алмастырып отырамын. Қалыптастырушы бағалаудың «Екі жұлдыз, бір тілек», Бес саусақ, «Жұлдыздар шеруі» әдістері арқылы оқушының қандай сатыда тұрғанын анықтаймын. Тапсырманы орындағаннан кейін оқушылар өзін -өзі бағалайды, кемшілігін дер кезінде түзетіп, қолдау көрсетемін, ынталандырамын. Топтық, жұптық жұмыс барысында тапсырманы бірге талқылайды, пікір алмасады, бір-бірінің кемшілігін табады, ұсыныс береді, жетістігін мадақтайды.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |