Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: Дүниетану

    Мектеп: Жуалы ауданы №15 мектеп-лицей

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Бөлім: 1.Мен және қоғам

    Бөлімше: 1.1.Мен және менің отбасым

    Күні: 14.08.2020 ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Кенжакараева Ж.Д.

    Ортақ тақырып:

    Құндылықтар

    Сынып: 4 сынып

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Отбасының қоғам өміріндегі маңызы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

    4.1.1.1 отбасының қоғам өміріндегі маңызын дәлелдеу

    4.1.1.2 отбасы мүшелерінің функционалдық рөлін талдау

    Сабақтың мақсаттары:

    -отбасының маңыздылығы мен отбасы мүшелерінің қоғамдағы рөлін түсіндіреді;

    - өз отбасы алдындағы жауапкершілігі мен міндеттерін ажыратады;

    -отбасының құндылықтарын фотосурет арқылы баяндайды.

    Бағалау критерийі

    -қоғамдағы отбасы мүшелерінің жеке рөлін ажыратады;

    -отбасының қоғам өміріндегі маңызы туралы өз ойын жеткізеді;

    -отбасы мүшелерінің функционалдық рөлін түсіндіреді, мысал келтіреді.

    Тілдік мақсаттар:

    Тірек сөздер: отбасы, қоғам

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    құндылық

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркесте:

    oтбасы-семья-family

    қоғам-общество-society

    Құндылық-товарность-values

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    -Адамға отбасы не үшін қажет?

    -Отбасы мүшелері бірін бірі қалай атайды?

    -Отбасындағы бір адам бірнеше істі қатар атқара алады ма?


    Құндылықтарды дарыту:

    құрмет, жауапкершілік, сын-тұрғысынан ойлау және шығармашылық, ынтымақтастық, қарым-қатынас жасау қабілеті.

    Пәнаралық байланыстар:

    өзін-өзін тану-отбасының құндылықтарын фотосурет арқылы таныстырады.

    АКТ қолданудағы дағдылары:

    тақырыпқа қатысты ақпаратты оқулықтан, отбасылық көркемсуреттен, анықтамалықтан, сөздіктен іздейді, тыңдайды, танысады, пікір алмасады.

    Бастапқы білім:

    Отбасы туралы күнделікті өмірмен байланыстырады, сурет бойынша әңгімелейді.

    Сабақ барысы:

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

    Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы:



    Ұйымдастыру кезеңі.

    «Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады.

    Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен асып түссем деймін т.б.

    Сыныптағы бала санына қарай топқа бірігеді.

    1-топ: «Отбасы»

    2-топ: «Қоғам»

    3-топ: «Құндылықтар»

    Алтын ереже

    • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақытты үнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!


    Алдыңғы білімді еске түсіру


    «Миға шабуыл» әдісі


    https://youtu.be/aVEkXFRkER0


    Жаңа сабақты алдыңғы біліммен ұштастырамын.

    Сабақтың тақырыбы:

    Отбасының қоғам өміріндегі маңызы.

    Сабақ мақсатын хабарлау:

    - отбасының әр мүшесі қандай рөл атқаратынын біледі;

    - отбасының қоғам өміріндегі маңызын дәлелдей алады.





    Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.






















    ноутбук

    интербелсенді

    тақта

    Сабақтың ортасы:



























    1-тапсырма. Жұптық жұмыс.

    «Диалогтік» әдісі

    -Адамға отбасы не үшін қажет?

    -Отбасы мүшелері бірін-бірі қалай атайды?

    -Отбасындағы бір адам бірнеше істі атқара ала ма? Мысал келтір.


    Дескриптор:


    -сұрақтарға толық жауап береді;

    -ашық сұрақ құрастырады;

    - тақырып бойынша өз көзқарасын

    білдіріп, пікір алмасады;

    Қалыптастырушы бағалаудың «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша кері байланыс жүргізіледі.


    2-тапсырма. Топтық жұмыс.

    1-топ

    2-топ

    3-топ

    Дескриптор:

    -сөздіктегі анықтамалықтан «отбасының» құндылықтарын атайды,

    құндылықтардың маңыздылығын

    дәлелдейді;

    -отбасындағы адамдардың жауапкершілігі мен міндеттерін ажыратады;

    Қалыптастырушы бағалаудың «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша кері байланыс жүргізіледі.



    Сергіту сәті «Қызыл гүлім – ай»

    3-тапсырма. «Топтық зерттеу» әдісі

    Кластер

    құқық

    міндетттер









    құндылықтар











    Дескриптор:

    -ата мен әженің, әке мен ананың отбасындағы ролі туралы әңгімелейді;

    -отбасындағы баланың ролін анықтайды;

    -әр отбасы мүшелерінің құқығын, міндетін, құндылықтарын ажыратады;

    -отбасының қоғам өміріндегі маңызы туралы өз ойын қорытындылайды.

    Қалыптастырушы бағалаудың

    «Бес саусақ» әдісі бойынша кері байланыс жүргізіледі.


    - Қандай білім алдым?

    - Бүгін не істедім, неге қол жеткіздім?

    - Қандай жұмыстар жақсы болды?

    - Мен кімді қуанта алдым? Кімге көмектестім?

    Неліктен нәтижесі болды?

    - Өз белсенділігім және көңіл-күйім қандай?

    .













    Сабақтың соңы:


    Топтық жұмыс.

    1- топ. Бес жолды өлең «Отбасы»

    2- топ. Эссе «Менің сүйікті Отбасым»

    3- топ. Таныстырылым «Бақытты Отбасы»


    «Әке көрген оқ жонар, шеше көрген тон пішер»

    мәтел.


    Дескриптор:

    - «отбасы» туралы өлең құрастырады;

    - өз отбасының құндылықтары туралы өз ойын жеткізеді;

    -отбасының функционалдық ролін көрсетеді, талдайды.

    - мәтелдің мағынасын ашады, түсіндіреді.

    Қалыптастырушы бағалаудың «Бес саусақ» әдісі бойынша кері байланыс жүргізіледі.


    - Қандай білім алдым?

    - Бүгін не істедім, неге қол жеткіздім?

    - Қандай жұмыстар жақсы болды?

    - Мен кімді қуанта алдым? Кімге көмектестім?

    Неліктен нәтижесі болды?

    - Өз белсенділігім және көңіл-күйім қандай?



    Отбасы мүшелерінің атқаратын рөлі

    Әке - отбасын асыраушы, тәрбиеші

    Ана – әлеуметтік қолдаушы


    Мұғалімнің түсіндірмесі.


    Отбасы дегеніміз – бұл адамдардың некеге немесе туыстық жақындыққа негізделген, тұрмыс ортақтығы, рухани жауапкершілік және бауырмалдық тұрғысынан өзара байланысқан бірлестігі. Әдеттегі отбасын әке-шеше, ата мен әже және балалар құрайды. Отбасылары үлкен немесе шағын болуы мүмкін. Әр отбасы өз шаруашылығын жүргізуде қаржы-қаражат пен ақыл-ой мүмкіндіктерін бірлесе атқару арқылы шешеді


    Рефлексия «Жұлдыздар шеруі» әдісі.



    Күлгін - Өте жақсы түсіндім, мен үшін қызықты болды?

    Сары - Мен сабақты жақсы үсіндім?

    Қызыл - Тақырып бойынша әлі де ізденуім керек?

    түрлі түсті

    суреттері

    журналдар,

    флипчарт, желім































    Саралау. Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай

    жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға

    қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?

    Бағалау.

    Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



    Саралап оқытудың «Дереккөздер» тәсілі бойынша оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, барлық оқушылар дереккөздермен жұмыс жасайды. Кейбір оқушылар (қосымша дереккөздермен жұмыс жасайды) газет журнал, оқулық, электрондық оқулықтар пайдаланады.

    Саралап оқытудың «Қарқын» тәсілі бойынша барлық оқушылар жұмыс жасайды, ал кейбір оқушыларға қосымша тапсырмалар ұсынамын, көмек қажет болғанда біршама уақыт беремін. Оқушының жеке қабілетін ескере отырып кейбір оқушыларға тапсырманы орындағанда көмек қажет болады,оларға дайындалған сұрақтарды бағыттаймын,ойлануына мүмкіндік беремін. Осы әдісті қолдана отырып сөзбен қолдау көрсетемін және ынталандырамын.

    Қалыптастырушы бағалауды оқыту процесінде үнемі жүргізіп әр отырамын. Қалыптастырушы бағалауды тиімді жоспарлау үшін түрлі әдіс тәсілдерді алмастырып отырамын. Қалыптастырушы бағалаудың «Екі жұлдыз, бір тілек», Бес саусақ, «Жұлдыздар шеруі» әдістері арқылы оқушының қандай сатыда тұрғанын анықтаймын.

    Тапсырманы орындағаннан кейін оқушылар өзін -өзі бағалайды, кемшілігін дер кезінде түзетіп, қолдау көрсетемін, ынталандырамын.

    Топтық, жұптық жұмыс барысында тапсырманы бірге талқылайды, пікір алмасады, бір-бірінің кемшілігін табады, ұсыныс береді, жетістігін мадақтайды.




    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жамбыл облысы, Жуалы ауданы, №15 мектеп-лицейінің дене шынықтыру пәні мұғалімі Қожабергенов Дамир Тулеуович
    22 Желтоқсан 2020
    575
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Футбол ойыны 7 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Футбол ойыны 7 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Футбол ойыны
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: Дүниетану

    Мектеп: Жуалы ауданы №15 мектеп-лицей

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Бөлім: 1.Мен және қоғам

    Бөлімше: 1.1.Мен және менің отбасым

    Күні: 14.08.2020 ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Кенжакараева Ж.Д.

    Ортақ тақырып:

    Құндылықтар

    Сынып: 4 сынып

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Отбасының қоғам өміріндегі маңызы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

    4.1.1.1 отбасының қоғам өміріндегі маңызын дәлелдеу

    4.1.1.2 отбасы мүшелерінің функционалдық рөлін талдау

    Сабақтың мақсаттары:

    -отбасының маңыздылығы мен отбасы мүшелерінің қоғамдағы рөлін түсіндіреді;

    - өз отбасы алдындағы жауапкершілігі мен міндеттерін ажыратады;

    -отбасының құндылықтарын фотосурет арқылы баяндайды.

    Бағалау критерийі

    -қоғамдағы отбасы мүшелерінің жеке рөлін ажыратады;

    -отбасының қоғам өміріндегі маңызы туралы өз ойын жеткізеді;

    -отбасы мүшелерінің функционалдық рөлін түсіндіреді, мысал келтіреді.

    Тілдік мақсаттар:

    Тірек сөздер: отбасы, қоғам

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    құндылық

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркесте:

    oтбасы-семья-family

    қоғам-общество-society

    Құндылық-товарность-values

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    -Адамға отбасы не үшін қажет?

    -Отбасы мүшелері бірін бірі қалай атайды?

    -Отбасындағы бір адам бірнеше істі қатар атқара алады ма?


    Құндылықтарды дарыту:

    құрмет, жауапкершілік, сын-тұрғысынан ойлау және шығармашылық, ынтымақтастық, қарым-қатынас жасау қабілеті.

    Пәнаралық байланыстар:

    өзін-өзін тану-отбасының құндылықтарын фотосурет арқылы таныстырады.

    АКТ қолданудағы дағдылары:

    тақырыпқа қатысты ақпаратты оқулықтан, отбасылық көркемсуреттен, анықтамалықтан, сөздіктен іздейді, тыңдайды, танысады, пікір алмасады.

    Бастапқы білім:

    Отбасы туралы күнделікті өмірмен байланыстырады, сурет бойынша әңгімелейді.

    Сабақ барысы:

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

    Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы:



    Ұйымдастыру кезеңі.

    «Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады.

    Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен асып түссем деймін т.б.

    Сыныптағы бала санына қарай топқа бірігеді.

    1-топ: «Отбасы»

    2-топ: «Қоғам»

    3-топ: «Құндылықтар»

    Алтын ереже

    • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақытты үнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!


    Алдыңғы білімді еске түсіру


    «Миға шабуыл» әдісі


    https://youtu.be/aVEkXFRkER0


    Жаңа сабақты алдыңғы біліммен ұштастырамын.

    Сабақтың тақырыбы:

    Отбасының қоғам өміріндегі маңызы.

    Сабақ мақсатын хабарлау:

    - отбасының әр мүшесі қандай рөл атқаратынын біледі;

    - отбасының қоғам өміріндегі маңызын дәлелдей алады.





    Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.






















    ноутбук

    интербелсенді

    тақта

    Сабақтың ортасы:



























    1-тапсырма. Жұптық жұмыс.

    «Диалогтік» әдісі

    -Адамға отбасы не үшін қажет?

    -Отбасы мүшелері бірін-бірі қалай атайды?

    -Отбасындағы бір адам бірнеше істі атқара ала ма? Мысал келтір.


    Дескриптор:


    -сұрақтарға толық жауап береді;

    -ашық сұрақ құрастырады;

    - тақырып бойынша өз көзқарасын

    білдіріп, пікір алмасады;

    Қалыптастырушы бағалаудың «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша кері байланыс жүргізіледі.


    2-тапсырма. Топтық жұмыс.

    1-топ

    2-топ

    3-топ

    Дескриптор:

    -сөздіктегі анықтамалықтан «отбасының» құндылықтарын атайды,

    құндылықтардың маңыздылығын

    дәлелдейді;

    -отбасындағы адамдардың жауапкершілігі мен міндеттерін ажыратады;

    Қалыптастырушы бағалаудың «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша кері байланыс жүргізіледі.



    Сергіту сәті «Қызыл гүлім – ай»

    3-тапсырма. «Топтық зерттеу» әдісі

    Кластер

    құқық

    міндетттер









    құндылықтар











    Дескриптор:

    -ата мен әженің, әке мен ананың отбасындағы ролі туралы әңгімелейді;

    -отбасындағы баланың ролін анықтайды;

    -әр отбасы мүшелерінің құқығын, міндетін, құндылықтарын ажыратады;

    -отбасының қоғам өміріндегі маңызы туралы өз ойын қорытындылайды.

    Қалыптастырушы бағалаудың

    «Бес саусақ» әдісі бойынша кері байланыс жүргізіледі.


    - Қандай білім алдым?

    - Бүгін не істедім, неге қол жеткіздім?

    - Қандай жұмыстар жақсы болды?

    - Мен кімді қуанта алдым? Кімге көмектестім?

    Неліктен нәтижесі болды?

    - Өз белсенділігім және көңіл-күйім қандай?

    .













    Сабақтың соңы:


    Топтық жұмыс.

    1- топ. Бес жолды өлең «Отбасы»

    2- топ. Эссе «Менің сүйікті Отбасым»

    3- топ. Таныстырылым «Бақытты Отбасы»


    «Әке көрген оқ жонар, шеше көрген тон пішер»

    мәтел.


    Дескриптор:

    - «отбасы» туралы өлең құрастырады;

    - өз отбасының құндылықтары туралы өз ойын жеткізеді;

    -отбасының функционалдық ролін көрсетеді, талдайды.

    - мәтелдің мағынасын ашады, түсіндіреді.

    Қалыптастырушы бағалаудың «Бес саусақ» әдісі бойынша кері байланыс жүргізіледі.


    - Қандай білім алдым?

    - Бүгін не істедім, неге қол жеткіздім?

    - Қандай жұмыстар жақсы болды?

    - Мен кімді қуанта алдым? Кімге көмектестім?

    Неліктен нәтижесі болды?

    - Өз белсенділігім және көңіл-күйім қандай?



    Отбасы мүшелерінің атқаратын рөлі

    Әке - отбасын асыраушы, тәрбиеші

    Ана – әлеуметтік қолдаушы


    Мұғалімнің түсіндірмесі.


    Отбасы дегеніміз – бұл адамдардың некеге немесе туыстық жақындыққа негізделген, тұрмыс ортақтығы, рухани жауапкершілік және бауырмалдық тұрғысынан өзара байланысқан бірлестігі. Әдеттегі отбасын әке-шеше, ата мен әже және балалар құрайды. Отбасылары үлкен немесе шағын болуы мүмкін. Әр отбасы өз шаруашылығын жүргізуде қаржы-қаражат пен ақыл-ой мүмкіндіктерін бірлесе атқару арқылы шешеді


    Рефлексия «Жұлдыздар шеруі» әдісі.



    Күлгін - Өте жақсы түсіндім, мен үшін қызықты болды?

    Сары - Мен сабақты жақсы үсіндім?

    Қызыл - Тақырып бойынша әлі де ізденуім керек?

    түрлі түсті

    суреттері

    журналдар,

    флипчарт, желім































    Саралау. Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай

    жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға

    қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?

    Бағалау.

    Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



    Саралап оқытудың «Дереккөздер» тәсілі бойынша оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, барлық оқушылар дереккөздермен жұмыс жасайды. Кейбір оқушылар (қосымша дереккөздермен жұмыс жасайды) газет журнал, оқулық, электрондық оқулықтар пайдаланады.

    Саралап оқытудың «Қарқын» тәсілі бойынша барлық оқушылар жұмыс жасайды, ал кейбір оқушыларға қосымша тапсырмалар ұсынамын, көмек қажет болғанда біршама уақыт беремін. Оқушының жеке қабілетін ескере отырып кейбір оқушыларға тапсырманы орындағанда көмек қажет болады,оларға дайындалған сұрақтарды бағыттаймын,ойлануына мүмкіндік беремін. Осы әдісті қолдана отырып сөзбен қолдау көрсетемін және ынталандырамын.

    Қалыптастырушы бағалауды оқыту процесінде үнемі жүргізіп әр отырамын. Қалыптастырушы бағалауды тиімді жоспарлау үшін түрлі әдіс тәсілдерді алмастырып отырамын. Қалыптастырушы бағалаудың «Екі жұлдыз, бір тілек», Бес саусақ, «Жұлдыздар шеруі» әдістері арқылы оқушының қандай сатыда тұрғанын анықтаймын.

    Тапсырманы орындағаннан кейін оқушылар өзін -өзі бағалайды, кемшілігін дер кезінде түзетіп, қолдау көрсетемін, ынталандырамын.

    Топтық, жұптық жұмыс барысында тапсырманы бірге талқылайды, пікір алмасады, бір-бірінің кемшілігін табады, ұсыныс береді, жетістігін мадақтайды.




    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дене шынықтыру Ашық сабақ 7 сынып
    22.12.2020
    575
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жамбыл облысы, Жуалы ауданы, №15 мектеп-лицейінің дене шынықтыру пәні мұғалімі Қожабергенов Дамир Тулеуович
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации