Материалдар / Ғ дыбысы және әріпі

Ғ дыбысы және әріпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Білімділік: дыбыстық талдау дағдылары (мәтіннен сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілген дыбысы бар сөзді, сөзден буынды, буыннан дыбысты бөліп алу) қалыптасады; әріпті таниды, дыбыс пен әріпті бір-бірінен ажыратады; дыбысты дұрыс айтуға жаттығады; оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолданады; дыбыстың мағына ажыратушы қызметін түсінеді; жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптерді, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады. Дамытушылық: сөздік қоры жаңа сөздермен байиды; сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды, бейнеролик көру арқылы танымы кеңейеді Тәрбиелік: ана тілін, Отанын, халқын, мәдениеті мен салт-дәстүрін құрметтей біледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Желтоқсан 2021
386
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:


Әліппе кезеңі


Пәні:

Әліппе


Күні:

16.11.2020


Педагогтің аты-жөні:

Кожахметова Нургуль Нурмухановна


Сынып: 1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ғ дыбысы және әрпі

Оқу бағдарла- масына сәйкес күтілетін нәтижелер

Білімділік: дыбыстық талдау дағдылары (мәтіннен сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілген дыбысы бар сөзді, сөзден буынды, буыннан дыбысты бөліп алу) қалыптасады; әріпті таниды, дыбыс пен әріпті бір-бірінен ажыратады; дыбысты дұрыс айтуға жаттығады; оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолданады; дыбыстың мағына ажыратушы қызметін түсінеді; жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптерді, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады.

210


Дамытушылық: сөздік қоры жаңа сөздермен байиды; сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды, бейнеролик көру арқылы танымы кеңейеді

Тәрбиелік: ана тілін, Отанын, халқын, мәдениеті мен салт-дәстүрін құрметтей біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:

  1. Сәлемдесу.

  2. Оқушыларды түгендеу.

Сәлеметсіңдер ме, балалар?

Қазір бізге қай сабақ?

  • Бүгін күндегіден ерекше күн. Өйткені бүгін біздің сабағымызға қонақтар келіп отыр. Сабақта өзіміздің білімімізді, белсенділігімізді, тәртіпті екендігімізді көрсетейік.

  • Ал, қанеки сабақтағы көңіл күйімізді «Бас бармақ» әдісі арқылы көрсетейікші

  • ТАМАША, Жарайсыңдар!

  • Олай болса жақсы көңіл- күйімізбен тақпағымызды айтып, сабағымызды бастайық.



Психологиялық ахуал орнату.

Аспанға қарап ай көрдім,

Төмен қарап жер көрдім.

Оңға, солға бұрылып,

Егеменді ел көрдім.

  • Егемен елдің ұрпақтары Сендерге бүгінгі сабағымызда сәттілік серіктерің болсын демекпін!


Сәлемдеседі



Қолдау




Музыка


Сабақтың ортасы


Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру:

Балалар, назарымызды тақтаға аударайық.

  • Қандай сурет көріп отырсыңдар?

  • Ненің суреті?

  • Ғарышта нелер болады?

  • Қандай ғаламшарларды білесіңдер?

  • Жұлдыздар, ай, күн, юпитер, марс, сатурн

  • Иә, балалар біз жер ғаламшарында тұрамыз.


БЕЙНЕРОЛИК

  • Балалар, ғарыш, ғарышкер сөздері қандай дыбыстан басталып тұр?

  • Ендеше бүгін біз «Ғ ғ» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысамыз.

  • «Ғ ғ» әрпін көркем жазып үйренесіңдер

  • Ғарышқа ұшатын, ғарышты зерттейтін адамды кім деп атайды екен?


(МК, Ұ) Дыбыстық талдау дағдыларын дамыту жұмысы.


  • ҒАРЫШКЕР сөзін буынға бөліп, дыбыстық талдау жасайық. (Тақтаға ғарышкер сөзін қыстыру)

  • Ғарышкер сөзінде неше буын бар?

  • Ғ дыбысы қандай дыбыс?

Дауыссыз ұяң дыбыс

Ережесін сұрау

  • Өтілетін жаңа дыбысы бар «ғарышкер» сөзіне дыбыстық талдау жасау.

  • Сөзді буынға бөліп, жаңа дыбыстың орнын анықтау.








1.Күтілетін нәтижені мұқият тыңдайды.



Интерактивті тақта, суреттер


  1. Бейнеролик тамашалайды.

  2. «Ғарышта ауа болмайды. Онда барлық заттар қалқып жүреді. Ғарышқа ұшатын адамды ғарышкер деп атайды. Ғарышта скафандр кию қажет екенін айтады.

  3. Сұрақтарға жауап береді.

  4. Оқушылар ҒАРЫШКЕР сөзін буынға бөледі

Қолдау
































Әріптің баспа және жазба түрі



Қима қағаздар


Ғарышкер сөзіне сөйлем құрайды. Сөйлемнің сызбасын тақтаға жазады.

Ғ дыбысын магнитпен тақтаға жазады




  1. Өтілетін жаңа дыбысы бар

«ғарышкер» сөзіне дыбыстық талдау жасайды: алдымен «ға-рыш- кер» деп буынға бөледі.

  1. «Ға-» бірінші буынын айтып, қай дыбыс созылмай айтылып тұрғанын табады.

  2. «Ғ» дыбысының айтылу ерекшелігімен танысады.





Қолдауды қажет ететін оқушы- ларға көмек беру.

Суреттер, оқулық





Сызба

211


(МК, Ұ) Дыбыстық жинақтау дағдысын дамыту жұмысы.

(МК, Ұ, Ө) Оқылым.

  1. Оқулықтың 63-бетінде берілген сөздер мен мәтінді мұғалімнің оқушылармен бірге буындап, тұтастай оқуы.

  2. «Ғ» дыбысының сөз алдында, ортасында келетін орнын оқушылардың өздіктерінен табуына мүмкіндік жасау.

  3. Сөз мағынасымен жұмысты берілген сөздермен ұйымдастыру. Сөздің ортасына (аға – таға), сөз соңына (ғарыш – ғарышкер) тиісті дыбысты қосу арқылы оның мағынасы өзгеретінін түсіну.

Ғарышкерлер




СЕРГІТУ СӘТІ


Жаңылтпашты жаттатқызып, оқушылардың тез- тез айтуын ұйымдастыру










Жазылым

  1. Оқулықтағы «ғ» әрпінің таңбалануына назар аудару.

  2. «Ғ» әрпін тақтаға жазып көрсету.

  3. «Ғ» әрпін ауада жазып көрсету.

  4. 4. Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру.




















СЕРГІТУ

(бейнеролик )



Саралау тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру:

  1. қатар:

Кеспе әріптерден сөз құрау

  1. қатар:

Берілген сөздерге дыбыстық талдау жасау

  1. қатар:

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!