Материалдар / «Ғ ғ» дыбысы мен әрпі.

«Ғ ғ» дыбысы мен әрпі.

Материал туралы қысқаша түсінік
• Ғ дыбысы мен оның әріп таңбасы туралы түсінік беру. Кеспе әріптерден сөз құрап, буынға бөліп оқуға жаттықтыру. • Ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту, сөздік қорларын молайту, қызығушылығын, белсенділігін дамыту, көркем жазуға баулу. • Жаттығуларды орындату арқылы қол моторикасын дамыту. • Балаларды әдептілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қазан 2018
1915
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сауат ашу.

Сабақтың тақырыбы: «Ғ ғ» дыбысы мен әрпі.Сабақтың мақсаты:
  • Ғ дыбысы мен оның әріп таңбасы туралы түсінік беру. Кеспе әріптерден сөз құрап, буынға бөліп оқуға жаттықтыру.
  • Ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту, сөздік қорларын молайту, қызығушылығын, белсенділігін дамыту, көркем жазуға баулу. 
  • Жаттығуларды орындату арқылы қол моторикасын дамыту.
  • Балаларды әдептілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу. 
Сабақтың әдісі: түсіндіру, жаздыру, сұрақ-жауап, топпен жұмыс.Сабақтың көрнекілігі: әліппе, суреттер, текшелер, кеспе әріптер, ермексаз, тақтаға ілетін құралдар, бор. I аптаСабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңіБалалардың зейінін сабаққа аудару, оқу құралдарын жинақтау, ой қозғау (көрнекіліктер арқылы) Психологиялық  дайындық. Қуанамын менде Қуанайық күнге Шуақ шашқан елге Бәріміз де бірге-Жарайсыңдар, балалар! Өткенді қайталау.-Қандай дыбыспен таныстық? (Н н дыбыспен) -Дауысты ма, дауыссыз ба? (дауыссыз)-Н н дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі? Мысалы: Нан, наубайхана,т.б.
  • басында
  • ортасында
  • барлық буында
II. Жаңа сабақ. Жұмбақ шешу. Көп әріп ішінде,- Шалғы пішінде. Тап, мұны түсін де. (Ғ әрпі) -Дұрыс, балалар! Бүгінгі біздің сабағымызда Ғ ғ әрпімен танысамыз. Ғ әрпін жазуды үйренейік. Ол бас әріп және кіші әріпке бөлінеді. Дәл ауада жазғандай, қазір дәптерден үлгіге қарап, үзік сызықтарды қосып, Ғ әрпін жазамыз. (Баспа және жазбаша түрлерін жазып көрсету) Ғ ғ - дауыссыз дыбыс. Ғ ғ дыбысын көк дөңгелек текшемен белгілейміз. -Жарайсыңдар, балалар!IV. Сергіту сәті: Біз жаздық, біз жаздық, Қолымыз шаршады. Ақырын демалып Қайтадан жазамыз.II аптаСабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: Балалардың зейінін сабаққа аудару, оқу құралдарын жинақтау, ой қозғау (көрнекіліктер арқылы).Мимикалық гимнастика.Көзімізді ашып-жұмамыз (қатты-жәй)Ернімізді түтікше тәрізді алға қарай созамыз «Жымию» Әліппе дәптердегі сағат, торғай, ағаш, мұғалім сөздерін буынға бөлдіру.Осы сөздердегі Ғ дыбысының орнын айтқызу. Мысалы: сағат сөзіндегі ғ дыбысының орнын тап. IY.Сергіту сәті.«Сиқырлы таяқша» ойыны.  Шарты: « Ғ ғ» әрпінен басталатын сөздер айтып, балалар бір-біріне сиқырлы таяқшаны береді. Ол бір сөз айтып,келесі балаға береді. Ойын осы ретпен жалғаса береді.Суретпен жұмыс. Мысалы: ағаш сөзіндегі ғ дыбысының орнын тап.



III аптаСабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: Балалардың зейінін сабаққа аудару, оқу құралдарын жинақтау, ой қозғау (көрнекіліктер арқылы).Мимикалық гимнастика.Көзімізді ашып-жұмамыз(қатты-жәй)Ернімізді түтікше тәрізді алға қарай созамыз «Жымию» Оқулықпен жұмыс. Сөздерді аяқтау, буындарды оқыту. Та-ға, ға-лам, са-ғат, ға-рыш, т.б



Әліппе дәптермен жұмыс. Ғ әрпін бастырып жазады. -ҒА,-ҒО,-ҒУ. А-ҒА, А-ҒАШ, ТА-ҒА, буындарын айтқызу.IY.Сергіту сәті.





IY аптаСабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: Балалардың зейінін сабаққа аудару,оқу құралдарын жинақтау,ой қозғау (көрнекіліктер арқылы).Психологиялық  дайындық. Қуанамын мендеҚуанайық күнгеШуақ шашқан елгеБәріміз де біргеТапсырма: дәптердегі сызықтарға қарап Ғ әріпін үзік сызықтар арқылы сызып үйрену. Ғ-ғ-ғ-ғ-ғ қолдары жаттықтырғанша жазып үйрену.Ойын: «Сөз ойла – тез ойла»

Ойын: "Ғ" дыбысын тап. АӘБИҒШЗТНКҒ V. Бекіту.«Адасқан буындар» ойыны. Адасқан буындарды табу. Мұғалім тақтаға буындар жазылған суреттерді іледі. Суреттегі буындарды тауып магниттік тақтаға ілгізу.

VI. Қорытынды.Сұрақ-жауап арқылы тақырыпты қорытындылау. VII. Бағалау.Балаларды жеке-жеке мадақтау.



























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ