Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    БжС технологиясы «Ауызша сабақ -1» картасы.

    Мерзімі: 4.12.2017ж

    Сынып: 3

    Пән: Әдебиеттік оқу

    Тақырып: Ғажайып адам.Мұратхан Танекеев.

    Мұғалім: Назарова Анаргүл Балтағұлқызы

    Өткізу түрі:«Ауызша сабақ1» картасы,БжС технологиясы,ООМ,оқулық, компьютер,дәптер, 24-«+», 24-«-» таңбалар.

    Мақсаты: сабақта норматив талабына сай оқушылардың оқу материалын 63 % меңгеруіндегі логикалық және сыни тұрғыдан ойлау шапшаңдығын, сөздік қорын, ақпараттық құзіреттілігін дамыту. Жетістікке жеткен адам көрсеткіші ретінде , пәнді сапалы меңгеруге қызығушылық таныту және ынталандыру.

    Міндеті: технологиялық картаның регламентін орындау.

    Жоспарланған нәтиже: қойылған мақсатқа жету.

    1

    Ұйымдастыру кезеңі мотивация

    Психологиялық дайындық:

    Сәлеметсіздер ме, балалар?

    -Көңіл - күйлеріңіз қалай? Отырыңыздар.

    -Бүгін сәтті сабақ болсын!

    Қуанышқа толсын!

    Біздің алар бағамыз

    Тек «5» қана болсын.

    Бүгін бізге сабаққа Шұқыркөл мектебінен қонақтар келіп отыр, олай болса біз өз білімімізді көрсете білейік.

    Бүгінгі біздің сабағымыз 3сыныбында әдебиеттік оқу

    пәнін ауызша 1 картасы бойынша жұмыс жасаймыз.

    Сабағымызды бастамас бұрын әдетінше сыныпты белсендіру үшін ортаға көшбасшысын шақырамыз.

    Мақсатымыз-білім алу,

    Міндетіміз-еңбектену.

    5-ке қолды жеткізу.

    -Өте тамаша,рахмет отырағой.

    -Балалар өткен сабағымызға бекіту жасап алайық.

    Шерхан Мұртазаның «Интернат наны»

    Тақтаның оң жағына 63 %деп жазылады.


    2+

    2

    Оқушылардың субъектілік тәжірибесін өзектендіру

    Өткен сабақ бойынша қарама-қарсы сұрақтар.

    1.Әлтай неге тоймаушы еді? (нанға)

    2.Әлтай қандай бала еді?(болбырақ,оқуға олақ,есіл-дерті ауқатқа ауып кеткен сияқты еді)

    3. Әлтай ебі келсе қайда кезекші болуға тырысады? (асханаға)

    4.Кезекшінің қандай ең ауыр міндеті болды?(екі шелекпен өзеннен су тасиды)

    5.Кезекші су мәселесін шешкен соң не істеуге кіріседі ? (картоп аршуға)

    6.Одан кейін ұзыннан-ұзақ созылған үстелге екі қатар не қойып шығады?(екі қатар қалайы тәрелкелерді, қисық-қыңыр қалайы қасықтарды)

    7.Содан барып әрбір тәрелкенің тұсына тілдей-тілдей

    кесілген не қояды?(қара нан)

    8.Бұл кезде Әлтайдың қасына кім ілесіп жүреді? (тәрбиеші)

    9.Соның өзінде Әлтай не істеп үлгереді? (бірер кесек нанды аузына бұралақтатып ұрып жібереді)

    10.Кезекшілік күні өткен соң, Әлтайдың көңілі қандай болады?(той тарқағандай құлазып қалады)

    11.Балалар ұйқыға кетеді.Бір бөлмеде неше бала жатады? (10)

    12.Бәрі әскер балалары.Бәрі қайдан келген? (ауылдан)

    13.Бұл интернат –пансион қашан ашылды? (Соғыстан кейін)

    14.Ашқарын ұйқыда түстерінде не көріп,тамсанып жатады?(ауылдың нарт қызыл таба нанын көріп жатады)

    15.Осы кезде Әлтай басын көрпемен жауып алып, не жейді? (нан)

    16.Бір күні Әлтайды кім әшкереледі?(Сәттіғұл)

    17.Сәттіғұл не деп айғай салды? (палундра!)

    18.Сәттіғұл Әлтайдың үстінен нені жұлып алды? (көрпені)

    19.Кінәсін біліп Әлтай жолдастарына не берді?(бір тілім нан, жетпегендерге бір уыс талқан немесе бір түйір құрт)

    20.Бөлме іші неге толғандай болды? (мейірімге)

    21.Сол сезімнің әлдилеуімен он бала қандай ұйқыға кетті?(тәтті)

    22.Түстерінде кімді көреді? (бір қанар нан арқалап балаларға үлестіріп жүрген дәу ағайды көреді)

    23.Дәу ағай кім екен?(Аязата болған екен)

    24.Жаңа жылда кәмпит орнына не сыйлап жүр екн?

    (бір-бір бөлке нан)

    -Қарама-қарсы сұрақтар бойынша қорытынды жасаймыз

    таңбаларды санайды

    -Өткен сабаққа бекіту жасап шықтық

    -Дәптерді ашамыз,бүгінгі күнді жазамыз

    Төртінші желтоқсан

    Сынып жұмысы

    Ғажайып адам.Мұратхан Тәнекеев.

    -бүгінгі сабағымыз Мұратхан Тәнекеевтің «Ғажайып адам» әңгімесі.

    Мұратхан Тәнекеев 1928 жылы 1 мамырда Жамбыл облысы, Қордай ауданы, Талапты(бұрынғы Қасық) ауылында дүниеге келген. М. Тәнекеев көптеген спорт бағытындағы 300 – ден аса ғылыми еңбектердің, монографиялар мен кітаптардың авторы.

    (Жаңа такырып бойынша қысқаша кіріспе жасау)

    -Мына суреттегі адамды таныйсындар ма ? (компьютерден Қажымұқан Мұнайтпасовтың суретін көрсету)

    -Бұл кім?

    -Қажымұқан туралы біз не білеміз?

    -2 сыныпта қандай шығарма өттік?(«Алып бала» Қалмақан Әбдіқадыровтың шығармасы)

    -Қажымұқан кім болған?

    Қажы Мұқан Мұңайтпасұлы — Қазақ халқының тарихындағы тұңғыш кәсіпқой балуан.

    1-баға. Нәтиже бойынша + немесе -қойылады.

    Картамен жұмыс тәртібі түсіндіріледі. Алдымен сұрақ қоямыз, одан кейін ООМ орнын көрсетемін.


    Тақырып мазмұның ашу үшін 24 сұрақ дайындалды

    сыныпта 3 оқушы

    24:3=8(әр оқушаға

    8-сұрақтан тиеді)

    Әр балаға 8 –«+»пен «-» берілді

    жауап берген соң

    өздері бағасын қойып отырады.


    «5» сұраққа жауап берсе «+» алады.













    1-кезең 63 %


    3

    Қабылдауды ұйымдастыру

    1-сыни нүкте.

    7 тірек сөз жазылады

    1.Қажымұқан 2.Мұнайтпасов

    3.Күшті

    4.Алып

    5-6-7.Алғашқы қазақ палуаны

    Тірек сөздердің мағынасы түсіндіріледі.

    Тірек сөздер жатталып, жабылады.Оқушылар жазып болған соң тірек сөздер ашылып, оқушылар дәптерлерімен алмасып, сөздер саны есептеледі. (6-7 норма)

    2- белгі. Есте сақтауға берілген уақыт нормативі

    7сөз- 30сек.

    Тақтаға нәтижені жазу.





    2-кезең 63 %

    4

    Ұғынуды ұйымдастыру

    6 минут ішінде оқушылар берілген мәтінді іштен, түсініп оқиды.




    3 сынып, мәтіннің бір бет парағына берілетін уақыт 4мин.







    5

    Түсінудің бірінші тексерілуі

    Жаңа тақырып бойынша қарама-қарсы сұрақтар.

    1.Бір адам қанша килограмм темірді иығына салып көтеріп келеді? (450)

    2.Бірақ бұған көрмеген кісі .....(сенбес еді).

    3.Бір күні Қажымұқан өз серіктерімен келе жатса бір үйдің алдында нені көтере алмай тұрған адамдарды көреді? (темір сейфті)

    4.Бұл адамдар палуандарға не дейді?(палуан достар, күштерінді көрсетіңдер дейді)

    5.Палуандар «1,2,ал көтерейік! деп қозғаса ,сейф......(орнынан тапжылмайды)

    6. –Ал жігіттер,былайырақ тұрындар!-дейді де, кім шапанын шеше бастайды.(Қажымұқан).

    7.-Мықты арқан әкеліндер,дейді ол кімге? (сейфтің иесінеі).

    8.Қажымұқан арқаннан мықтап ұстап,сейфті арқалай көтеріп үйдің нешінші қабатына алып шығарды?(2)

    9.Париж.Цирк аренасына «Қара Иван» шықты- бұл кім? (Қажымұқан Мұнайтпасов.)

    10. Қажымұқан цирк аренасына қалай келді? (ала шапанын киіп,түйеге мініп келді).

    11.Қажымұқан бөшкені көтеріп алды,сөйтіп аренаны бірнеше рет айналып шықты.Бөшкеге неше шелек су құйылған ? (40)

    12.Қажымұқан аренаға тісімен сүйреп әкелген арбанын салмағы?(75 пұт-1200кг) 1пұт-16кг (салмақ бірлігі)

    13.Сахнадан Қажымұқан қалай шығып кетті ?(түйені арқасына салып шығып кетті)

    Қарама-қарсы сұрақтар бойынша қорытынды жасаймыз

    таңбаларды санайды

    3- белгі. Нәтиже бойынша барлық оқушыларға +,-қойылады.





    12:3 =4 сұрақтан тиеді.

    (1-сұрақ қосыша)


    «3» сұраққа жауап берсе «+» алады.













    3-кезең 63 %

    6

    Бастапқы пысықтауды ұйымдастыру

    Сыни сұрау.

    1. Бір күні Қажымұқан өз серіктерімен келе жатса бір үйдің алдында теледидарды көтере алмай тұрған адамдарды көреді? ( жоқ-темір сейфті)

    2.Палуандар «1,2,ал көтерейік! деп қозғаса ,теледидар орнынан тапжылмайды. ( жоқ- темір сейф)

    3. Париж.Цирк аренасына «Қара Иван» шықты- Қажымұқан Мұнайтпасов.(ия)

    4.Қажымұқан цирк аренасына ала шапанын киіп,түйеге мініп келді.( ия)

    5.Қажымұқан аренаға тісімен сүйреп әкелген арбанын салмағы

    75кг. (жоқ -75 пұт-1200кг)

    6.Сахнадан Қажымұқан түйені арқасына салып шығып кетті

    (ия)

    Сыни сұрақтар бойынша қорытынды жасаймыз

    таңбаларды санайды

    3-сыни нүкте.

    3-белгі.Нәтиже бойынша барлық оқушыларға +,-қойылады.


    6:3=2 сұрақтан тиеді.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сакенов Марат
    20 Наурыз 2023
    356
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ғажайып адам. Мұратхан Танекеев

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ғажайып адам. Мұратхан Танекеев

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Тақырып: Ғажайып адам.Мұратхан Танекеев. Мұғалім: Назарова Анаргүл Балтағұлқызы Өткізу түрі:«Ауызша сабақ1» картасы,БжС технологиясы,ООМ,оқулық, компьютер,дәптер, 24-«+», 24-«-» таңбалар.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    БжС технологиясы «Ауызша сабақ -1» картасы.

    Мерзімі: 4.12.2017ж

    Сынып: 3

    Пән: Әдебиеттік оқу

    Тақырып: Ғажайып адам.Мұратхан Танекеев.

    Мұғалім: Назарова Анаргүл Балтағұлқызы

    Өткізу түрі:«Ауызша сабақ1» картасы,БжС технологиясы,ООМ,оқулық, компьютер,дәптер, 24-«+», 24-«-» таңбалар.

    Мақсаты: сабақта норматив талабына сай оқушылардың оқу материалын 63 % меңгеруіндегі логикалық және сыни тұрғыдан ойлау шапшаңдығын, сөздік қорын, ақпараттық құзіреттілігін дамыту. Жетістікке жеткен адам көрсеткіші ретінде , пәнді сапалы меңгеруге қызығушылық таныту және ынталандыру.

    Міндеті: технологиялық картаның регламентін орындау.

    Жоспарланған нәтиже: қойылған мақсатқа жету.

    1

    Ұйымдастыру кезеңі мотивация

    Психологиялық дайындық:

    Сәлеметсіздер ме, балалар?

    -Көңіл - күйлеріңіз қалай? Отырыңыздар.

    -Бүгін сәтті сабақ болсын!

    Қуанышқа толсын!

    Біздің алар бағамыз

    Тек «5» қана болсын.

    Бүгін бізге сабаққа Шұқыркөл мектебінен қонақтар келіп отыр, олай болса біз өз білімімізді көрсете білейік.

    Бүгінгі біздің сабағымыз 3сыныбында әдебиеттік оқу

    пәнін ауызша 1 картасы бойынша жұмыс жасаймыз.

    Сабағымызды бастамас бұрын әдетінше сыныпты белсендіру үшін ортаға көшбасшысын шақырамыз.

    Мақсатымыз-білім алу,

    Міндетіміз-еңбектену.

    5-ке қолды жеткізу.

    -Өте тамаша,рахмет отырағой.

    -Балалар өткен сабағымызға бекіту жасап алайық.

    Шерхан Мұртазаның «Интернат наны»

    Тақтаның оң жағына 63 %деп жазылады.


    2+

    2

    Оқушылардың субъектілік тәжірибесін өзектендіру

    Өткен сабақ бойынша қарама-қарсы сұрақтар.

    1.Әлтай неге тоймаушы еді? (нанға)

    2.Әлтай қандай бала еді?(болбырақ,оқуға олақ,есіл-дерті ауқатқа ауып кеткен сияқты еді)

    3. Әлтай ебі келсе қайда кезекші болуға тырысады? (асханаға)

    4.Кезекшінің қандай ең ауыр міндеті болды?(екі шелекпен өзеннен су тасиды)

    5.Кезекші су мәселесін шешкен соң не істеуге кіріседі ? (картоп аршуға)

    6.Одан кейін ұзыннан-ұзақ созылған үстелге екі қатар не қойып шығады?(екі қатар қалайы тәрелкелерді, қисық-қыңыр қалайы қасықтарды)

    7.Содан барып әрбір тәрелкенің тұсына тілдей-тілдей

    кесілген не қояды?(қара нан)

    8.Бұл кезде Әлтайдың қасына кім ілесіп жүреді? (тәрбиеші)

    9.Соның өзінде Әлтай не істеп үлгереді? (бірер кесек нанды аузына бұралақтатып ұрып жібереді)

    10.Кезекшілік күні өткен соң, Әлтайдың көңілі қандай болады?(той тарқағандай құлазып қалады)

    11.Балалар ұйқыға кетеді.Бір бөлмеде неше бала жатады? (10)

    12.Бәрі әскер балалары.Бәрі қайдан келген? (ауылдан)

    13.Бұл интернат –пансион қашан ашылды? (Соғыстан кейін)

    14.Ашқарын ұйқыда түстерінде не көріп,тамсанып жатады?(ауылдың нарт қызыл таба нанын көріп жатады)

    15.Осы кезде Әлтай басын көрпемен жауып алып, не жейді? (нан)

    16.Бір күні Әлтайды кім әшкереледі?(Сәттіғұл)

    17.Сәттіғұл не деп айғай салды? (палундра!)

    18.Сәттіғұл Әлтайдың үстінен нені жұлып алды? (көрпені)

    19.Кінәсін біліп Әлтай жолдастарына не берді?(бір тілім нан, жетпегендерге бір уыс талқан немесе бір түйір құрт)

    20.Бөлме іші неге толғандай болды? (мейірімге)

    21.Сол сезімнің әлдилеуімен он бала қандай ұйқыға кетті?(тәтті)

    22.Түстерінде кімді көреді? (бір қанар нан арқалап балаларға үлестіріп жүрген дәу ағайды көреді)

    23.Дәу ағай кім екен?(Аязата болған екен)

    24.Жаңа жылда кәмпит орнына не сыйлап жүр екн?

    (бір-бір бөлке нан)

    -Қарама-қарсы сұрақтар бойынша қорытынды жасаймыз

    таңбаларды санайды

    -Өткен сабаққа бекіту жасап шықтық

    -Дәптерді ашамыз,бүгінгі күнді жазамыз

    Төртінші желтоқсан

    Сынып жұмысы

    Ғажайып адам.Мұратхан Тәнекеев.

    -бүгінгі сабағымыз Мұратхан Тәнекеевтің «Ғажайып адам» әңгімесі.

    Мұратхан Тәнекеев 1928 жылы 1 мамырда Жамбыл облысы, Қордай ауданы, Талапты(бұрынғы Қасық) ауылында дүниеге келген. М. Тәнекеев көптеген спорт бағытындағы 300 – ден аса ғылыми еңбектердің, монографиялар мен кітаптардың авторы.

    (Жаңа такырып бойынша қысқаша кіріспе жасау)

    -Мына суреттегі адамды таныйсындар ма ? (компьютерден Қажымұқан Мұнайтпасовтың суретін көрсету)

    -Бұл кім?

    -Қажымұқан туралы біз не білеміз?

    -2 сыныпта қандай шығарма өттік?(«Алып бала» Қалмақан Әбдіқадыровтың шығармасы)

    -Қажымұқан кім болған?

    Қажы Мұқан Мұңайтпасұлы — Қазақ халқының тарихындағы тұңғыш кәсіпқой балуан.

    1-баға. Нәтиже бойынша + немесе -қойылады.

    Картамен жұмыс тәртібі түсіндіріледі. Алдымен сұрақ қоямыз, одан кейін ООМ орнын көрсетемін.


    Тақырып мазмұның ашу үшін 24 сұрақ дайындалды

    сыныпта 3 оқушы

    24:3=8(әр оқушаға

    8-сұрақтан тиеді)

    Әр балаға 8 –«+»пен «-» берілді

    жауап берген соң

    өздері бағасын қойып отырады.


    «5» сұраққа жауап берсе «+» алады.













    1-кезең 63 %


    3

    Қабылдауды ұйымдастыру

    1-сыни нүкте.

    7 тірек сөз жазылады

    1.Қажымұқан 2.Мұнайтпасов

    3.Күшті

    4.Алып

    5-6-7.Алғашқы қазақ палуаны

    Тірек сөздердің мағынасы түсіндіріледі.

    Тірек сөздер жатталып, жабылады.Оқушылар жазып болған соң тірек сөздер ашылып, оқушылар дәптерлерімен алмасып, сөздер саны есептеледі. (6-7 норма)

    2- белгі. Есте сақтауға берілген уақыт нормативі

    7сөз- 30сек.

    Тақтаға нәтижені жазу.





    2-кезең 63 %

    4

    Ұғынуды ұйымдастыру

    6 минут ішінде оқушылар берілген мәтінді іштен, түсініп оқиды.




    3 сынып, мәтіннің бір бет парағына берілетін уақыт 4мин.







    5

    Түсінудің бірінші тексерілуі

    Жаңа тақырып бойынша қарама-қарсы сұрақтар.

    1.Бір адам қанша килограмм темірді иығына салып көтеріп келеді? (450)

    2.Бірақ бұған көрмеген кісі .....(сенбес еді).

    3.Бір күні Қажымұқан өз серіктерімен келе жатса бір үйдің алдында нені көтере алмай тұрған адамдарды көреді? (темір сейфті)

    4.Бұл адамдар палуандарға не дейді?(палуан достар, күштерінді көрсетіңдер дейді)

    5.Палуандар «1,2,ал көтерейік! деп қозғаса ,сейф......(орнынан тапжылмайды)

    6. –Ал жігіттер,былайырақ тұрындар!-дейді де, кім шапанын шеше бастайды.(Қажымұқан).

    7.-Мықты арқан әкеліндер,дейді ол кімге? (сейфтің иесінеі).

    8.Қажымұқан арқаннан мықтап ұстап,сейфті арқалай көтеріп үйдің нешінші қабатына алып шығарды?(2)

    9.Париж.Цирк аренасына «Қара Иван» шықты- бұл кім? (Қажымұқан Мұнайтпасов.)

    10. Қажымұқан цирк аренасына қалай келді? (ала шапанын киіп,түйеге мініп келді).

    11.Қажымұқан бөшкені көтеріп алды,сөйтіп аренаны бірнеше рет айналып шықты.Бөшкеге неше шелек су құйылған ? (40)

    12.Қажымұқан аренаға тісімен сүйреп әкелген арбанын салмағы?(75 пұт-1200кг) 1пұт-16кг (салмақ бірлігі)

    13.Сахнадан Қажымұқан қалай шығып кетті ?(түйені арқасына салып шығып кетті)

    Қарама-қарсы сұрақтар бойынша қорытынды жасаймыз

    таңбаларды санайды

    3- белгі. Нәтиже бойынша барлық оқушыларға +,-қойылады.





    12:3 =4 сұрақтан тиеді.

    (1-сұрақ қосыша)


    «3» сұраққа жауап берсе «+» алады.













    3-кезең 63 %

    6

    Бастапқы пысықтауды ұйымдастыру

    Сыни сұрау.

    1. Бір күні Қажымұқан өз серіктерімен келе жатса бір үйдің алдында теледидарды көтере алмай тұрған адамдарды көреді? ( жоқ-темір сейфті)

    2.Палуандар «1,2,ал көтерейік! деп қозғаса ,теледидар орнынан тапжылмайды. ( жоқ- темір сейф)

    3. Париж.Цирк аренасына «Қара Иван» шықты- Қажымұқан Мұнайтпасов.(ия)

    4.Қажымұқан цирк аренасына ала шапанын киіп,түйеге мініп келді.( ия)

    5.Қажымұқан аренаға тісімен сүйреп әкелген арбанын салмағы

    75кг. (жоқ -75 пұт-1200кг)

    6.Сахнадан Қажымұқан түйені арқасына салып шығып кетті

    (ия)

    Сыни сұрақтар бойынша қорытынды жасаймыз

    таңбаларды санайды

    3-сыни нүкте.

    3-белгі.Нәтиже бойынша барлық оқушыларға +,-қойылады.


    6:3=2 сұрақтан тиеді.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алғашқы әскери дайындық Ашық сабақ 1 сынып
    20.03.2023
    356
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сакенов Марат
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации