Тобы: Ересек «Балдырған»
тобы
Білім беру
саласы: Таным
ҰОҚ: Математика
негіздері
Тақырыбы: «Ғажайып
математика»
Мақсаты:5 көлемінде сандық есептеуге
үйрету.Сандарды тура және кері санау,балалардың тілдерін дамыту
жұмыстарын жалғастыру,іс-әрекет дағдыларын меңгерту,әлемнің тұтас
бейнесін түсініп,ойлауға ауызша қосып-алу және геометриялық
пішіндер туралы ұғымдарын тиянақтап,түстерді
ажыратуға,қарым-қатынас,көмек көрсету,сыйластықты
қалыптастыру.Балаларды тапқырлыққа,іздемпаздыққа
тәрбиелеу.
Қолданылатын
әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап,топпен
жұмыс,сергіту сәті, «Қай сан жоғалды?»,дидактикалық ойын,
жұмбақтар.
Алдын-ала жүргізілетін
жұмыстар; көрнекіліктер
дайындау,суреттер,геометриялық пішіндер
Оқу қызметінің
барысы:
Шаттық
шеңбері:
Сәлем саған жер
Ана!
Сәлем саған нұрлы
күн
Аман-есен
болайық
Бейбітшілік
құрайық
Ұйымдастыру
кезеңі: Ал қане балалар орнымызға
отырайық.
– Балалалар мен сендерге құр қол келген жоқпын.Мына шарларды ала
келдім.
-Бір жылда неше мезгіл
бар?
– Төрт мезгіл бар,қане атап шығайық:
қыс,көктем,күз,жаз
-Бұл шарлардың түсі де сол
төрт мезгілді белгілейді.
-Мына шардың түсі қандай?
(ақ)
-Бұл шардың түсі қай мезгілді
білдіреді?
-Қыс, қыста жер қандай
болады(ақ)
-Ал мына шардың түсі
қандай?
-Сары, бұл түс қай жыл
мезгілін көрсетеді?
-Күз өйткені ағаштардың
жапырақтары сары түске боялады екен.
-Жасыл шар,бұл түс шөптердің
түсі сияқты.
-Табиғат көктемде оянып,жер
беті жасыл шөпке толады.
-Қызыл шар,қай жыл мезгілін
білдіреді?
-Қай уақытта гүлдер қызыл
түске боялады?
-Жаз
мезгілі.
-Балалар түстерді білдік,енді
сиқырлы шардың ішіндене бар екенін білгілерің келеме? Қане шарды
жарып көрейік.
-Ой балалар бұл шардың ішінде
бізге берілген тапсырмалар бар екен
1-тапсырма:
1 -ден 5 –ке дейін тура және
кері санау ,екі тілдесанау
2-тапсырма
Дидактикалық ойын: «Жоғалған
сан» сандардың көршісін табу.
3-тапсырма
-Дүкенен анам 2 допты алып
келді,оның біреуін ініме бердім,менде неше доп
қалды?
-Қоянда неше құлақ бар? Мынау
ненің суреті?
-Қолда қанша саусақ бар? Қане
сана?!
Сергіту
сәті:
Бала,бала,балапан,қане қайсы
алақан
Саусақтарың әйбат,былай-былай
ойнат
Топ-топ,топ-топ
басайық,жалаудан күн жасайық
Жаса-жаса алтын күн,жаса-жаса
жарқын күн
4-тапсырма
Үлгі бойынша құрастыру
«Ракета,кеме,поезд»
Балалар мына түрлі-түсті
пішіндерге қараңдаршы? Үлгі сурет бойынша осы суреттерді
құрастырайық.
5-тапсырма
Воскобович технологиясын
қолдану арқылы геоконттан фигуралар
құрастыру.
6-тапсырма
«Таяқшалармен пішіндер
құрастыр»
Балалар сендер берілген
тапсырмаларды жақсы орындадыңдар.Енді балалар пішіндерден әдемі
кілемше құрастырып жапсырайық.Қараңдаршы балалар,қандай әдемі
кілемшелер жасадыңдар.Ал осы кілемдегі оюлар қандай пішіннен
құралған (үшбұрыш,төртбұрыш,дөңгелек)
Қорытынды:
Геометриялық пішіндерді
кілемшеге орналастырдық
1-ден 5-ке дейін тура және
кері санадық
Балалар,келесі оқу
іс-әрекетінде осы кілемшеге отырып «Ғажайып математика» еліне
саяхатқа барамыз.
-Жарайсыңдар,балалар,бәріміз
келген қонақтармен қоштасайық.