МҚКК №7 балалар бақшасы
Ашық сабақ
Тақырыбы: «Ғажайып математика»
Орындаған:Рустанбекова А.Е
Павлодар қаласы
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
|
Білім беру саласы: |
«Таным» |
|
Бөлімі: |
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру |
|
Тақырыбы: |
«Ғажайып математика» |
|
Мақсаты: |
-5санымен таныстыру.Сандарды тура және кері санау.Геометриялық пішіндер туралы ұғымдарын тиянақтап,түстерді ажыратуға үйрету.Балалардың тілін дамыту,жұмыстарын жалғастыру,іс-әрекет дағдыларын меңгерту. |
|
Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер: |
Суреттер,кілем,геометриялық пішіндер(үшбұрыш,,төртбұрыш,дөнгелек),сандар таңбасы. |
|
Билингвалды компонент |
Сан –цифра,кілем-ковер, дөңгелек- круг, шаршы-квадрат,үшбұрыш-треугольник. |
|
Іс-әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс –әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
+ |
- |
|
Мотивациялық -қозғаушылық |
Шаттық шеңбері - Кане балалар барлығымыз бір-біріміздің қолымыздан ұстап күн жасайықшы. Кел,балалар күлейік, Күлкімен түлейік. Қабақ түйген не керек? Көңілді боп жүрейік. -Жарайсындар балалар,бүгінгі күніміз жақсы болсын. |
Балалар бір-бірінің қолдарынан ұстап шеңберге тұрып, Көңілді болып жүретіндерін қимыл қозғалыспен білдіреді. |
|
|
|
Ұйымдастыру -іздестіру Рефлексивті-түзетушілік Сабақты қорытындылау. |
-Балалар,мен сендерге құр қол келген жоқпын Мына шарларды ала келдім. -Бір жылда неше мезгіл бар? -Төрт мезгіл,кәне атап шығайық..(қыс,көктем,күз,жаз) Бұл шарлардың түсі де сол төрт мезгілді белгілейді. Мына шардың түсі қандай?(ақ) -Бұл шардың түсі қай мезгілді білдіреді? Қыс.қыста жер қандай түспен болады? Жасыл шарды көрсету. Бұл түс шөптердің түсі сияқты. -Табиғат көктемде оянып,жер беті жасыл шөпке толады.Ағаштар бүршік жара бастайды.(көктем) Қызыл шарды көрсету. -Қызыл түс қандай жыл мезгіл білдіреді? Қай уақытта гүлдер қызыл түске боялады?(жаз) Сары шарды көрсету Бұл түс қандай жыл мезгілін білдіреді.(күз) -Себебі күзде ағаштардың жапрақтары сарғайып жерге түседі.Жер беті сары кілемге ұқсайды. -Балалар,түстерін білдік енді сиқырлы шардың ішінде не бар екенін білгілерің келе ме? Кәне,шарды кім жарады.Бір бала шығып шарды жарады.-Балалар бізге тапсырмалар берілген,осы тапсырманы дұрыс орындау үшін,біз мына сиқырлы кілемшеге отырып «Ғажайып математика» еліне саяхатқа барамыз. Алдымен фишкаларды алып , екі орталыққа бөлінеміз. 1) Шығармашылық топтың тапсырмасы: 5 санын көлемін ермексазбен нүкте,тәсілдермен жасау. 2) Білім топтың тапсырмасы: 1-тапсырма. 1-ден 5-ке дейін тура және кері санау.Екі тілде санау. Дидактиқалық ойын .Сандардың көршісін табу. «Жоғалған сан». (1-ден 5-ке дейін сандар бойынша ретімен тұрады) 2-тапсырма. Ағаштарда сандар белгілеген,сол сан бойынша сәйкестіріп ,жемістер мен жануарларды қою. Дидактиқалық ойын . «Қанқыздар» -Балалар қанқыз дың суретін нүктелерді санап жерде жатқан жапрақтарды қою. 3-тапсырма.жұмбақтар. Мынау түрлі-түсті пішіндерді -Шуақ шашқан күнге көбірек ұқсаймын,менің атым(дөңгелек) -Барлық шатыр ұқсайды тек өзіме,бірден білер құлақ асқан сөзіме(үшбұрыш) -Теледидар таныс екен баршаға,ал пішінім ұқсайды ғой(шаршыға). Сергіту сәті: Балалар қимылмен орындайды. Сағаттың тіліндей Иіліп оңға бір, Сағаттың тіліндей Иіліп солға бір. Сағатқа қарап-ақ, Жаттығу оңай-ақ. Қарлығашқа ұқсайық, Қане,қанат жазайық, Ұшып-ұшып қонайық. Енді орнамызға отырайық. (орталықтар ауысады) Қорытынды: «Бинго ойын» арқылы. Балалар сендер бүгін қандай тапсырма орындадыңдар? -5 санымен таныстық -1-ден 5-ке дейін тура және кері санадық. -Жұмбақтар шештік. -Шығармашылық ортада 5 санды ермексаз бен әр-түрлі тәсілдермен жасадық. Балалар келесі оқу-әрекетінде осы кілемшеге отырып қоршаған орта еліне саяхатқа барамыз. -Жарайсындар балалар,бәріміз келген қонақтармен қоштасайық. |
Сұрақтарға жауап береді Қыс - ақ. - көктем. - жаз. - күз. Тапсырмаларды, Дидактикалық ойынды орындайды. Жұмбақтарды шешеді - дөңгелек. - үшбұрыш. - шаршыға. |
|
|
Күтілетін нәтиже:
|
Нені білу керек: |
Сандарды тура және кері санау,логиқалық есептер,жұмбақтар шешу |
|
Нені игереді: |
Геометриалық пішіндерді ажырату және орналастыру. |
|
Нені біледі: |
Үлгі бойынша санауы |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Ғажайып математика»
«Ғажайып математика»
МҚКК №7 балалар бақшасы
Ашық сабақ
Тақырыбы: «Ғажайып математика»
Орындаған:Рустанбекова А.Е
Павлодар қаласы
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
|
Білім беру саласы: |
«Таным» |
|
Бөлімі: |
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру |
|
Тақырыбы: |
«Ғажайып математика» |
|
Мақсаты: |
-5санымен таныстыру.Сандарды тура және кері санау.Геометриялық пішіндер туралы ұғымдарын тиянақтап,түстерді ажыратуға үйрету.Балалардың тілін дамыту,жұмыстарын жалғастыру,іс-әрекет дағдыларын меңгерту. |
|
Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер: |
Суреттер,кілем,геометриялық пішіндер(үшбұрыш,,төртбұрыш,дөнгелек),сандар таңбасы. |
|
Билингвалды компонент |
Сан –цифра,кілем-ковер, дөңгелек- круг, шаршы-квадрат,үшбұрыш-треугольник. |
|
Іс-әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс –әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
+ |
- |
|
Мотивациялық -қозғаушылық |
Шаттық шеңбері - Кане балалар барлығымыз бір-біріміздің қолымыздан ұстап күн жасайықшы. Кел,балалар күлейік, Күлкімен түлейік. Қабақ түйген не керек? Көңілді боп жүрейік. -Жарайсындар балалар,бүгінгі күніміз жақсы болсын. |
Балалар бір-бірінің қолдарынан ұстап шеңберге тұрып, Көңілді болып жүретіндерін қимыл қозғалыспен білдіреді. |
|
|
|
Ұйымдастыру -іздестіру Рефлексивті-түзетушілік Сабақты қорытындылау. |
-Балалар,мен сендерге құр қол келген жоқпын Мына шарларды ала келдім. -Бір жылда неше мезгіл бар? -Төрт мезгіл,кәне атап шығайық..(қыс,көктем,күз,жаз) Бұл шарлардың түсі де сол төрт мезгілді белгілейді. Мына шардың түсі қандай?(ақ) -Бұл шардың түсі қай мезгілді білдіреді? Қыс.қыста жер қандай түспен болады? Жасыл шарды көрсету. Бұл түс шөптердің түсі сияқты. -Табиғат көктемде оянып,жер беті жасыл шөпке толады.Ағаштар бүршік жара бастайды.(көктем) Қызыл шарды көрсету. -Қызыл түс қандай жыл мезгіл білдіреді? Қай уақытта гүлдер қызыл түске боялады?(жаз) Сары шарды көрсету Бұл түс қандай жыл мезгілін білдіреді.(күз) -Себебі күзде ағаштардың жапрақтары сарғайып жерге түседі.Жер беті сары кілемге ұқсайды. -Балалар,түстерін білдік енді сиқырлы шардың ішінде не бар екенін білгілерің келе ме? Кәне,шарды кім жарады.Бір бала шығып шарды жарады.-Балалар бізге тапсырмалар берілген,осы тапсырманы дұрыс орындау үшін,біз мына сиқырлы кілемшеге отырып «Ғажайып математика» еліне саяхатқа барамыз. Алдымен фишкаларды алып , екі орталыққа бөлінеміз. 1) Шығармашылық топтың тапсырмасы: 5 санын көлемін ермексазбен нүкте,тәсілдермен жасау. 2) Білім топтың тапсырмасы: 1-тапсырма. 1-ден 5-ке дейін тура және кері санау.Екі тілде санау. Дидактиқалық ойын .Сандардың көршісін табу. «Жоғалған сан». (1-ден 5-ке дейін сандар бойынша ретімен тұрады) 2-тапсырма. Ағаштарда сандар белгілеген,сол сан бойынша сәйкестіріп ,жемістер мен жануарларды қою. Дидактиқалық ойын . «Қанқыздар» -Балалар қанқыз дың суретін нүктелерді санап жерде жатқан жапрақтарды қою. 3-тапсырма.жұмбақтар. Мынау түрлі-түсті пішіндерді -Шуақ шашқан күнге көбірек ұқсаймын,менің атым(дөңгелек) -Барлық шатыр ұқсайды тек өзіме,бірден білер құлақ асқан сөзіме(үшбұрыш) -Теледидар таныс екен баршаға,ал пішінім ұқсайды ғой(шаршыға). Сергіту сәті: Балалар қимылмен орындайды. Сағаттың тіліндей Иіліп оңға бір, Сағаттың тіліндей Иіліп солға бір. Сағатқа қарап-ақ, Жаттығу оңай-ақ. Қарлығашқа ұқсайық, Қане,қанат жазайық, Ұшып-ұшып қонайық. Енді орнамызға отырайық. (орталықтар ауысады) Қорытынды: «Бинго ойын» арқылы. Балалар сендер бүгін қандай тапсырма орындадыңдар? -5 санымен таныстық -1-ден 5-ке дейін тура және кері санадық. -Жұмбақтар шештік. -Шығармашылық ортада 5 санды ермексаз бен әр-түрлі тәсілдермен жасадық. Балалар келесі оқу-әрекетінде осы кілемшеге отырып қоршаған орта еліне саяхатқа барамыз. -Жарайсындар балалар,бәріміз келген қонақтармен қоштасайық. |
Сұрақтарға жауап береді Қыс - ақ. - көктем. - жаз. - күз. Тапсырмаларды, Дидактикалық ойынды орындайды. Жұмбақтарды шешеді - дөңгелек. - үшбұрыш. - шаршыға. |
|
|
Күтілетін нәтиже:
|
Нені білу керек: |
Сандарды тура және кері санау,логиқалық есептер,жұмбақтар шешу |
|
Нені игереді: |
Геометриалық пішіндерді ажырату және орналастыру. |
|
Нені біледі: |
Үлгі бойынша санауы |
шағым қалдыра аласыз













