Тақырыбы: «Ғажайып математика» еліне саяхат
Авторы: Ахметова Карлыгаш Наурзбаевна
Білім беру ұйымы: «Батыс Қазақстан облысы Бөрлі ауданы әкімдігінің білім беру бөлімінің Ақсай қаласының №8 «Өркен» бөбекжайы» МКҚК
Қаласы: Батыс Қазақстан облысы Бөрлі ауданы Ақсай қаласы
E-mail: akhmetova_k_n@mail.ru
Лауазымы: І санатты тәрбиеші
Ғылыми дәрежесі: жоқ
Ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі
«Балапан » ортанғы тобы
Білім саласы: «Таным»
Ұйымдастыру оқу қызметі: Математика негіздері.
Тақырыбы. «Ғажайып
математика» еліне саяхат
Мақсаты: 5 көлемінде сандық есептеуге
үйрету. Сандарды тура және кері санау. Балалардың тілін
дамыту жұмыстарын жалғастыру, іс-әрекет дағдыларын меңгерту,
әлемнің тұтас бейнесін түсініп, ойлауға ауызша қосып -алу
және геометриялық пішіндер туралы ұғымдарын тиянақтап,
түстерді ажыратуға, қарым-қатынас, көмек көрсету, сыйластықты
қалыптастыру. Балаларды тапқырлыққа, ізденімпаздылыққа
тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап ,
сергіту сәті, «Cандарды орналастыр» дидактикалық ойыны
,
Көрнекі
құралдар:.суреттер , кілем, шар,
геометриялық пішіндер, үшбұрыш, төртбұрыш, сандар,
үлестірмелі материалдар
пайданылады
|
Әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің қызметі |
Балалар қызметі |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Ал кәнекей бәріміз. Сәлем!- дейік үлкенге Үш тілде амандасу |
Шаттық шеңбері Үш тілде амандасады |
|
Ұйымдастырушылық –ізденістік |
-Балалар, мен сендерге құр қол
келген жоқпын
Балапан тобының балалары сіздерді «ғажайып математика» еліне шақырамыз деп жазыпты. Балалар «ғажайып математика» еліне саяхатқа шығамыз ба? «Ғажайып математика» еліне бару үшін балалар біздер көптеген тапсырмаларды орындаумыз керек. Тапсырмаларды орындаймызба?
«Ғажайып математика» еліне
саяхатқа барамыз
2-тапсырма.Дидактикалық ойын.
Сандардың көршісін табу. «Көршісін тап ».
3-тапсырма. Логикалық есептер - Суретте не көріп тұрсындар Қанша қоян ? Қояндардың түстері қандай? Екі қоян да неше құлақ болады, 4-тапсырма. Сөредегі ойыншықтарды салыстыру
Жақсы, балалар, біздер пішіндер туралы көптеген тақпақтар үйрендік ендеше есімізге түсірейікші. Жарайсындар балалар Балалар қараныздаршы біз ғажайып еліне де келіп жеттік біз барлық тапсырманы дұрыс орындадық . Енді бізге ғажайып математика елинде ойын ойнайық жарайма? Дидактикалық ойын : «Сандарды орналастыр» деп аталады Жарайсындар балалар біз көптеген тапсырмалар орындадық ,ойындар ойнадық енді тобымызға қайтумыз керек Тобымызға қайту үшін пішіндерден кілемше құрастырумыз керек , кілемшені геометриялық пішіндерден құрастырамыз
Жақсы барлықтарында өте әдемі кілемше жасадыныздар Біздің жасаған кілемшелеріміз жай кілемше емес ғажайып елінде болғандықтан сиқырлы кілемше. Және сіздер барлық тапсырмаларды дұрыс орындап кілемшені әдемі жасағандарын үшін сіздерге сыйлық берді.Ендеше сиқырлы кілемшеге отырып тобымызға оралайық. |
4 мезгіл бар қыс, көктем, күз,
жаз ақ қыс ақ. күз көктем жаз Иа Иа Салайд арқылы тура және кері санайды Слайд арқылы сандардың көршісін табады Қимылын қайталайды Екі Қояндар Екі Ақ ,қара Төрт Ойыншықтарды салыстырады (Тіктөртбұрыш, төртбұрыш, үшбұрыш, дөңгелек.) Саят: Шуақ шашқан күнге ұқсаймын көбірек, менің атым дөңгелек Інжу: Барлық шатыр ұқсайды тек өзіме,бірден білер құлақ асқан сөзіме. Үшбұрыш
Иа С
андарды орналастырады
барлықтарыныз столға жақындап пішіндерден кілемше құрастырады
Кілемшеге отырып топқа оралады |
|
Рефлексифті –түзетушілік |
Балалар біздер бүгін қайда қонаққа бардық? Ғажайып елінде қандай тапсырмаларды орындадық?
Кім маған беске дейін санап береді Қандай пішіндерден кілемше жасадық Қандай кілемшемен оралдық -Жарайсыңдар, балалар ендеше
орнымыздан тұрып қонақтармен қоштасайық. |
Ғажайып математика еліне санадық кілемше жасадық Үшбұрыш,дөңгелек, төртбұрыш сиқырылы Көріскенше күн жақсы, |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Сандарды тура және кері санау, логикалық есептер, жұмбақтар шешу
Игереді:
Балалар, біз бүгін
геометриялық пішіндерді ажыраттық және кілемшеге
орналастырдық.
Меңгереді: зейінді, ұқыпты, мейірімді,
есте сақтау, ойлау қабілеттері,
дамыған.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ғажайып математика еліне саяхат
Ғажайып математика еліне саяхат
Тақырыбы: «Ғажайып математика» еліне саяхат
Авторы: Ахметова Карлыгаш Наурзбаевна
Білім беру ұйымы: «Батыс Қазақстан облысы Бөрлі ауданы әкімдігінің білім беру бөлімінің Ақсай қаласының №8 «Өркен» бөбекжайы» МКҚК
Қаласы: Батыс Қазақстан облысы Бөрлі ауданы Ақсай қаласы
E-mail: akhmetova_k_n@mail.ru
Лауазымы: І санатты тәрбиеші
Ғылыми дәрежесі: жоқ
Ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі
«Балапан » ортанғы тобы
Білім саласы: «Таным»
Ұйымдастыру оқу қызметі: Математика негіздері.
Тақырыбы. «Ғажайып
математика» еліне саяхат
Мақсаты: 5 көлемінде сандық есептеуге
үйрету. Сандарды тура және кері санау. Балалардың тілін
дамыту жұмыстарын жалғастыру, іс-әрекет дағдыларын меңгерту,
әлемнің тұтас бейнесін түсініп, ойлауға ауызша қосып -алу
және геометриялық пішіндер туралы ұғымдарын тиянақтап,
түстерді ажыратуға, қарым-қатынас, көмек көрсету, сыйластықты
қалыптастыру. Балаларды тапқырлыққа, ізденімпаздылыққа
тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап ,
сергіту сәті, «Cандарды орналастыр» дидактикалық ойыны
,
Көрнекі
құралдар:.суреттер , кілем, шар,
геометриялық пішіндер, үшбұрыш, төртбұрыш, сандар,
үлестірмелі материалдар
пайданылады
|
Әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің қызметі |
Балалар қызметі |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Ал кәнекей бәріміз. Сәлем!- дейік үлкенге Үш тілде амандасу |
Шаттық шеңбері Үш тілде амандасады |
|
Ұйымдастырушылық –ізденістік |
-Балалар, мен сендерге құр қол
келген жоқпын
Балапан тобының балалары сіздерді «ғажайып математика» еліне шақырамыз деп жазыпты. Балалар «ғажайып математика» еліне саяхатқа шығамыз ба? «Ғажайып математика» еліне бару үшін балалар біздер көптеген тапсырмаларды орындаумыз керек. Тапсырмаларды орындаймызба?
«Ғажайып математика» еліне
саяхатқа барамыз
2-тапсырма.Дидактикалық ойын.
Сандардың көршісін табу. «Көршісін тап ».
3-тапсырма. Логикалық есептер - Суретте не көріп тұрсындар Қанша қоян ? Қояндардың түстері қандай? Екі қоян да неше құлақ болады, 4-тапсырма. Сөредегі ойыншықтарды салыстыру
Жақсы, балалар, біздер пішіндер туралы көптеген тақпақтар үйрендік ендеше есімізге түсірейікші. Жарайсындар балалар Балалар қараныздаршы біз ғажайып еліне де келіп жеттік біз барлық тапсырманы дұрыс орындадық . Енді бізге ғажайып математика елинде ойын ойнайық жарайма? Дидактикалық ойын : «Сандарды орналастыр» деп аталады Жарайсындар балалар біз көптеген тапсырмалар орындадық ,ойындар ойнадық енді тобымызға қайтумыз керек Тобымызға қайту үшін пішіндерден кілемше құрастырумыз керек , кілемшені геометриялық пішіндерден құрастырамыз
Жақсы барлықтарында өте әдемі кілемше жасадыныздар Біздің жасаған кілемшелеріміз жай кілемше емес ғажайып елінде болғандықтан сиқырлы кілемше. Және сіздер барлық тапсырмаларды дұрыс орындап кілемшені әдемі жасағандарын үшін сіздерге сыйлық берді.Ендеше сиқырлы кілемшеге отырып тобымызға оралайық. |
4 мезгіл бар қыс, көктем, күз,
жаз ақ қыс ақ. күз көктем жаз Иа Иа Салайд арқылы тура және кері санайды Слайд арқылы сандардың көршісін табады Қимылын қайталайды Екі Қояндар Екі Ақ ,қара Төрт Ойыншықтарды салыстырады (Тіктөртбұрыш, төртбұрыш, үшбұрыш, дөңгелек.) Саят: Шуақ шашқан күнге ұқсаймын көбірек, менің атым дөңгелек Інжу: Барлық шатыр ұқсайды тек өзіме,бірден білер құлақ асқан сөзіме. Үшбұрыш
Иа С
андарды орналастырады
барлықтарыныз столға жақындап пішіндерден кілемше құрастырады
Кілемшеге отырып топқа оралады |
|
Рефлексифті –түзетушілік |
Балалар біздер бүгін қайда қонаққа бардық? Ғажайып елінде қандай тапсырмаларды орындадық?
Кім маған беске дейін санап береді Қандай пішіндерден кілемше жасадық Қандай кілемшемен оралдық -Жарайсыңдар, балалар ендеше
орнымыздан тұрып қонақтармен қоштасайық. |
Ғажайып математика еліне санадық кілемше жасадық Үшбұрыш,дөңгелек, төртбұрыш сиқырылы Көріскенше күн жақсы, |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Сандарды тура және кері санау, логикалық есептер, жұмбақтар шешу
Игереді:
Балалар, біз бүгін
геометриялық пішіндерді ажыраттық және кілемшеге
орналастырдық.
Меңгереді: зейінді, ұқыпты, мейірімді,
есте сақтау, ойлау қабілеттері,
дамыған.
шағым қалдыра аласыз













