Кіріспе
әңгіме.
–
Балалар, бүгін біз
пішіндер және оның түстері жайлы
айтамыз
Слайд арқылы
«Ғажайып пішіндермен»
таныстыру
-Мынау қандай
пішін?
-Дұрыс
айтасыңдар,бұл үшбұрыш.
-Үшбұрыш неге
ұқсайды?
-Түсі
қандай?
-Үшбұрыш-треугольник
-Ал мына пішін қалай
деп аталады?
-Дұрыс айтасың
төртбұрыш.
-Төртбұрыш неге
ұқсайды? (теледидарға,кубикке,столға
т.б)
-Түсі
қандай?
-Төртбұрыш-квадрат
-Келесі пішініміз
шеңбер деп аталады екен.
-Шеңбер-круг
Ол допқа, күнге және
біздің планетамыз жерге ұқсайды екен. Енді сендерге көз алдарыңа
елестету емес, голлограмма арқылы көрсеткім келіп
отыр.
(балаларды шеңберге
тұрғызу арқылы голлограммамен күн мен жердің дөңгелек пішіндес екен
көрсету )
Қостілділік
компонент: Пішін-фигура, шеңбер-круг,
үшбұрыш-треугольник, төртбұрыш-
квадрат
-Балалар,сендерге
пішіндер жайлы түсінікті болса,білімдерімізді мына
сағат арқылы тексерейік.
Шарты: сағат тіліне
қарама-қарсы пішінді өз орындарына
қою.
-Жарайсыңдар
балалар, тапсырманы барлықтарың бұлжытпай
орындадыңдар.
-Енді бойымызды бір
сергітіп алайық.
(Бейнежазбадан
сергіту орындау).
-Балалар,қанекей
бойымызды сергітіп алдық, енді бір ойын
ойнайық
Дидактикалық ойын:
«Дұрыс
орналастыр!»
Алдарыңа қағаз
берілген сол қағазда бейнеленген суретке қажетті пішіндерді
орналастыруды тапсырамын.
Слайд арқылы
түсіндіру.
|