Ғажайыптар әлемінің фаунасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ғажайыптар әлемінің фаунасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал ұстаздарға көмектеседі деген ойдамын
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы: Ғажайыптар әлемінің фаунасы

Мұғалімнің аты-жөні: Бисекенова Жазира Маратқызы

Күні: 04.05.2018

СЫНЫП: 7

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

7.Ж4. Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарастарын жазу. (дискуссивті эссе)

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сөздік, көрнекілік, әдісі.

Пәнаралық байланыс

Қазақ әдебиеті

Алдыңғы оқу

Мифология дүниетанымының бастауы

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы

Оқушының қызметі

Бағалау түрлері

Сабақтың басы

5 минут

Мұғалім оқушылармен амандасып, сыныпты түгендейді. Оқушыларды суреттер арқылы үш топқа бөлінеді.

Үй тапсырмасы «Ыстық орындық» әдісі арқылы тексеріледі.

Мұғаліммен амандасып, суреттерді таңдау арқылы үш топқа бөлінеді.



Сабақтың ортасы

25 минут

1-тапсырма. Мәтінді оқыңдар. Әр топ өздерінің атауына сай обзацты оқып, пікір алмасады.

«Гарри Потердің басынан кешкендері» атымен жарық көрген кіаптардың реті жетеуге жетіп, оның жалпы таралымы 450 миллион данадан асып кеткен. Бір қызығы, бүкіл Еуропаның аңыз кейіпкерлері мен мифтік жануарларын Роулингтің ғажайыптар әлемінен таба алады екенбіз. Яғни, кітаптағы Хогвартстың фаунасы, шын мәнінде, аңыздардан алынған.

Гоблин – адамға ұқсастығы бар, аласа бойлы тіршілік иесі.

Авгурей - жасыл түсті, арық құс. Ол өз ұясын ұол жетпейтін ағаштың қуыстарына салады.

Феникс – аққудың үлкендігіндей алмағайып қызыл құс.

Ә деңгейі. «Мен ұнататын мифтік кейіпкер» тақырыбында эссе жазады. 10 минут уақыт беріледі.

2-тапсырма. Өлеңдерді оқыңдар. Әр топқа өлең бөлініп беріледі, оқушылар тыныс белгісінің қойылу себебін түсіндіріп, мәтіннен қалау райы, сұрау есімді, сұраулық есімдіктерін тауып жазады.

Ей, жолдастар,

Замандастар!

Ата-аналар,

Балғын жастар!

Жаршың болып саламын жар.

Шаттаныңдар, мақтаныңдар!

Той жасаідар, дулатыңдар,

Жердің бетін шулатыңдар!

Керек болса тойға ақсарбас,

Қазақ па екен құрбан шалмас!

Ә. Тәжібаев

Сары аязда қата ма

Қайнардың аққан тұнығы?

Қап түбінде жата ма

Болаттың асыл сынығы?

Ақтамберді жырау

Қалаға қабылан жаулар тигей ме,

Қабырғадан дұспан жалап жүргей ме,

Қатарланып, қараланып,

Қайран ер қарт күреңге мінгей ме!

Қабырғадан қараған

Достым менен дұспаным:

«Апырым, ер Доспамбет!» дегей ме!..

Доспамбет жырау

Айналайын Ақ Жайық,

Ат салмай өтер күн қайда?

Еңсесі биік боз орда,

Еңкеймей кірер күн қайда?

Махамбет

3-тапсырма. Мәтіндегі сұрау белгілерін тиісті жеріне қойып жазыңдар.

- Әу, Жиренше! Адам қалай қадірлі болады – дейді.

- Қадірлі болғысы келген адамға үш жолдас керек, - дейді Жиренше табан астында.

- Ия, қандай жолдас

- Бақыт, дәулет, ырыс.

- Ал басқа пәле қайдан

- Басқа пәле тілден.

4-тапсырма. Берілген сөйлемдердің соңына қандай тыныс белгісі қойылатынын айтыңдар.

1. Бала – ата-ананың ізбасары, адамзат – қоғамның жалғастырушысы

2. Қанаты бүтін сұңқар жоқ, тұяғы бүтін тұлпар жоқ

3. Болмас іске болаттай берік бол деген, сабыр қылыңыздар, қайрат көрсетіңіздер

4. Шопан ата түлігі, қошақаным, қайдасың

5. Ата–баба дәстүрі мәңгі үзілмей жалғассын

6. Мұндай пыраққа мінгеннің арманы не

7. Қызыл гүлдер, қызыл гүлдер, ұйқыда ма, ояу ма

8. Сана өзгермесе, сапа өзгере ме

9. Арада айларауып, жылдар жылжыды

10. Бұл мұнша неғып созылып кетті

11. – Қоямын енді, кешіріңіздер

- Бұл нешінші Жүзінші рет уәде беруің бе

«Бинго» әдісі арқылы 6-тапсырма орындалады.

  1. Сөйлем соңында қандай тыныс белгілері қойылады?

  2. Болар, шығар, қайтеді тәрізді көмекші етістіктердің қатысуы арқылы жасалған сөйлемдерде қойылатын тыныс белгісі қандай?

  3. Одағай қатысқан сөйлемдерде қандай тыныс белгілері қойылады?

  4. Ыдырыс тағы да сен бе сөйлемінде қандай тыныс белгілері қойылады?

  5. Сөйлемдегі тыны белгілерін анықтаңдар.

Тарт қолыңды табақтан

  1. Негізгі ой желісіне қатысы жоқ басқа бір оқиғаны еске түсіру қажет болғанда қандай тыныс белгісі қойылады?

  2. Бұйрық рай тұлғасындағы етістіктен кейін көбінесе қандайй тыныс белгі қойылады?

  3. Тілек, өтініш сарындағы бұйрықты сөйлемдерден соң қандай тыныс белгісі қойылады?

1-тапсырма. Мәтінді оқып, «Жұлдызды микрафон» (Үздік журналист) әдісі арқылы әр топ өз ойларын айтады.

Гоблин – адамға ұқсастығы бар, аласа бойлы тіршілік иесі.

Авгурей - жасыл түсті, арық құс. Ол өз ұясын ұол жетпейтін ағаштың қуыстарына салады.

Феникс – аққудың үлкендігіндей алмағайып қызыл құс.

Ә деңгейі. «Мен ұнататын мифтік кейіпкер» тақырыбында эссе жазады. 10 минут уақыт беріледі.

«Үздік эссе» анықталып, марапатталады.

2-тапсырма. Әр топқа өлең бөлініп берілген өлеңдерді оқып, тыныс белгісінің қойылу себебін түсіндіріп, мәтіннен қалау райы, сұрау есімді, сұраулық есімдіктерін тауып жазады.

Қалау райы

Сұрау есімдігі

Сұраулық есімдіктері


































3-тапсырма. Мәтіндегі сұрау белгілерін тиісті жеріне қойып жазыңдар.

- Әу, Жиренше! Адам қалай қадірлі болады – дейді.

- Қадірлі болғысы келген адамға үш жолдас керек, - дейді Жиренше табан астында.

- Ия, қандай жолдас

- Бақыт, дәулет, ырыс.

- Ал басқа пәле қайдан

- Басқа пәле тілден.

4-тапсырма. Берілген сөйлемдердің соңына қандай тыныс белгісі қойылатынын айтыңдар.

1. Бала – ата-ананың ізбасары, адамзат – қоғамның жалғастырушысы

2. Қанаты бүтін сұңқар жоқ, тұяғы бүтін тұлпар жоқ

3. Болмас іске болаттай берік бол деген, сабыр қылыңыздар, қайрат көрсетіңіздер

4. Шопан ата түлігі, қошақаным, қайдасың

5. Ата–баба дәстүрі мәңгі үзілмей жалғассын

6. Мұндай пыраққа мінгеннің арманы не

7. Қызыл гүлдер, қызыл гүлдер, ұйқыда ма, ояу ма

8. Сана өзгермесе, сапа өзгере ме

9. Арада айларауып, жылдар жылжыды

10. Бұл мұнша неғып созылып кетті

11. – Қоямын енді, кешіріңіздер

- Бұл нешінші Жүзінші рет уәде беруің бе

«Бинго» әдісі арқылы 6-тапсырма орындалады.



ҚБ арналған смайликтер










«Үздік эссе тәжі»


ҚБ арналған смайликтер



ҚБ арналған мөр

Сабақтың соңы

10 минут

Үйге тапсырма: 5-тапсырма. Берілген ұяшықтардағы тыныс белгілеріне сай келетіндей етіп сөйлемдер құраңдар.

Кері байланыс: «Білім қоржыны» әдісі .

Үйге тапсырманы күнделіктеріне жазып алады.

Кері байланыс: таратылған стикерге сабақ туралы өз ойларын жазып, білім қоржынына іледі.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.12.2018
1922
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі