|
Сабақтың тақырыбы: Ғажайыптар әлемінің фаунасы |
Мұғалімнің аты-жөні: Бисекенова Жазира Маратқызы Күні: 04.05.2018 |
|||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.Ж4. Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарастарын жазу. (дискуссивті эссе) |
|||||||||||
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: |
|||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сөздік, көрнекілік, әдісі. |
|||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ әдебиеті |
|||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Мифология – дүниетанымының бастауы |
|||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы |
Оқушының қызметі |
Бағалау түрлері |
|||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Мұғалім оқушылармен амандасып, сыныпты түгендейді. Оқушыларды суреттер арқылы үш топқа бөлінеді.
Үй тапсырмасы «Ыстық орындық» әдісі арқылы тексеріледі. |
Мұғаліммен амандасып, суреттерді таңдау арқылы үш топқа бөлінеді. |
|
|||||||||
|
Сабақтың ортасы 25 минут |
1-тапсырма. Мәтінді оқыңдар. Әр топ өздерінің атауына сай обзацты оқып, пікір алмасады. «Гарри Потердің басынан кешкендері» атымен жарық көрген кіаптардың реті жетеуге жетіп, оның жалпы таралымы 450 миллион данадан асып кеткен. Бір қызығы, бүкіл Еуропаның аңыз кейіпкерлері мен мифтік жануарларын Роулингтің ғажайыптар әлемінен таба алады екенбіз. Яғни, кітаптағы Хогвартстың фаунасы, шын мәнінде, аңыздардан алынған. Гоблин – адамға ұқсастығы бар, аласа бойлы тіршілік иесі. Авгурей - жасыл түсті, арық құс. Ол өз ұясын ұол жетпейтін ағаштың қуыстарына салады. Феникс – аққудың үлкендігіндей алмағайып қызыл құс. Ә деңгейі. «Мен ұнататын мифтік кейіпкер» тақырыбында эссе жазады. 10 минут уақыт беріледі. 2-тапсырма. Өлеңдерді оқыңдар. Әр топқа өлең бөлініп беріледі, оқушылар тыныс белгісінің қойылу себебін түсіндіріп, мәтіннен қалау райы, сұрау есімді, сұраулық есімдіктерін тауып жазады. Ей, жолдастар, Замандастар! Ата-аналар, Балғын жастар! Жаршың болып саламын жар. Шаттаныңдар, мақтаныңдар! Той жасаідар, дулатыңдар, Жердің бетін шулатыңдар! Керек болса тойға ақсарбас, Қазақ па екен құрбан шалмас! Ә. Тәжібаев Сары аязда қата ма Қайнардың аққан тұнығы? Қап түбінде жата ма Болаттың асыл сынығы? Ақтамберді жырау Қалаға қабылан жаулар тигей ме, Қабырғадан дұспан жалап жүргей ме, Қатарланып, қараланып, Қайран ер қарт күреңге мінгей ме! Қабырғадан қараған Достым менен дұспаным: «Апырым, ер Доспамбет!» дегей ме!.. Доспамбет жырау Айналайын Ақ Жайық, Ат салмай өтер күн қайда? Еңсесі биік боз орда, Еңкеймей кірер күн қайда? Махамбет 3-тапсырма. Мәтіндегі сұрау белгілерін тиісті жеріне қойып жазыңдар. - Әу, Жиренше! Адам қалай қадірлі болады – дейді. - Қадірлі болғысы келген адамға үш жолдас керек, - дейді Жиренше табан астында. - Ия, қандай жолдас - Бақыт, дәулет, ырыс. - Ал басқа пәле қайдан - Басқа пәле тілден. 4-тапсырма. Берілген сөйлемдердің соңына қандай тыныс белгісі қойылатынын айтыңдар. 1. Бала – ата-ананың ізбасары, адамзат – қоғамның жалғастырушысы 2. Қанаты бүтін сұңқар жоқ, тұяғы бүтін тұлпар жоқ 3. Болмас іске болаттай берік бол деген, сабыр қылыңыздар, қайрат көрсетіңіздер 4. Шопан ата түлігі, қошақаным, қайдасың 5. Ата–баба дәстүрі мәңгі үзілмей жалғассын 6. Мұндай пыраққа мінгеннің арманы не 7. Қызыл гүлдер, қызыл гүлдер, ұйқыда ма, ояу ма 8. Сана өзгермесе, сапа өзгере ме 9. Арада айларауып, жылдар жылжыды 10. Бұл мұнша неғып созылып кетті 11. – Қоямын енді, кешіріңіздер - Бұл нешінші Жүзінші рет уәде беруің бе «Бинго» әдісі арқылы 6-тапсырма орындалады.
Тарт қолыңды табақтан
|
1-тапсырма. Мәтінді оқып, «Жұлдызды микрафон» (Үздік журналист) әдісі арқылы әр топ өз ойларын айтады. Гоблин – адамға ұқсастығы бар, аласа бойлы тіршілік иесі. Авгурей - жасыл түсті, арық құс. Ол өз ұясын ұол жетпейтін ағаштың қуыстарына салады. Феникс – аққудың үлкендігіндей алмағайып қызыл құс. Ә деңгейі. «Мен ұнататын мифтік кейіпкер» тақырыбында эссе жазады. 10 минут уақыт беріледі. «Үздік эссе» анықталып, марапатталады. 2-тапсырма. Әр топқа өлең бөлініп берілген өлеңдерді оқып, тыныс белгісінің қойылу себебін түсіндіріп, мәтіннен қалау райы, сұрау есімді, сұраулық есімдіктерін тауып жазады.
3-тапсырма. Мәтіндегі сұрау белгілерін тиісті жеріне қойып жазыңдар. - Әу, Жиренше! Адам қалай қадірлі болады – дейді. - Қадірлі болғысы келген адамға үш жолдас керек, - дейді Жиренше табан астында. - Ия, қандай жолдас - Бақыт, дәулет, ырыс. - Ал басқа пәле қайдан - Басқа пәле тілден. 4-тапсырма. Берілген сөйлемдердің соңына қандай тыныс белгісі қойылатынын айтыңдар. 1. Бала – ата-ананың ізбасары, адамзат – қоғамның жалғастырушысы 2. Қанаты бүтін сұңқар жоқ, тұяғы бүтін тұлпар жоқ 3. Болмас іске болаттай берік бол деген, сабыр қылыңыздар, қайрат көрсетіңіздер 4. Шопан ата түлігі, қошақаным, қайдасың 5. Ата–баба дәстүрі мәңгі үзілмей жалғассын 6. Мұндай пыраққа мінгеннің арманы не 7. Қызыл гүлдер, қызыл гүлдер, ұйқыда ма, ояу ма 8. Сана өзгермесе, сапа өзгере ме 9. Арада айларауып, жылдар жылжыды 10. Бұл мұнша неғып созылып кетті 11. – Қоямын енді, кешіріңіздер - Бұл нешінші Жүзінші рет уәде беруің бе «Бинго» әдісі арқылы 6-тапсырма орындалады.
|
ҚБ арналған смайликтер
«Үздік эссе тәжі»
ҚБ арналған смайликтер
ҚБ арналған мөр |
|||||||||
|
Сабақтың соңы 10 минут |
Үйге тапсырма: 5-тапсырма. Берілген ұяшықтардағы тыныс белгілеріне сай келетіндей етіп сөйлемдер құраңдар. Кері байланыс: «Білім қоржыны» әдісі . |
Үйге тапсырманы күнделіктеріне жазып алады. Кері байланыс: таратылған стикерге сабақ туралы өз ойларын жазып, білім қоржынына іледі. |
|
|||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ғажайыптар әлемінің фаунасы
Ғажайыптар әлемінің фаунасы
|
Сабақтың тақырыбы: Ғажайыптар әлемінің фаунасы |
Мұғалімнің аты-жөні: Бисекенова Жазира Маратқызы Күні: 04.05.2018 |
|||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.Ж4. Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарастарын жазу. (дискуссивті эссе) |
|||||||||||
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: |
|||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сөздік, көрнекілік, әдісі. |
|||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ әдебиеті |
|||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Мифология – дүниетанымының бастауы |
|||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы |
Оқушының қызметі |
Бағалау түрлері |
|||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Мұғалім оқушылармен амандасып, сыныпты түгендейді. Оқушыларды суреттер арқылы үш топқа бөлінеді.
Үй тапсырмасы «Ыстық орындық» әдісі арқылы тексеріледі. |
Мұғаліммен амандасып, суреттерді таңдау арқылы үш топқа бөлінеді. |
|
|||||||||
|
Сабақтың ортасы 25 минут |
1-тапсырма. Мәтінді оқыңдар. Әр топ өздерінің атауына сай обзацты оқып, пікір алмасады. «Гарри Потердің басынан кешкендері» атымен жарық көрген кіаптардың реті жетеуге жетіп, оның жалпы таралымы 450 миллион данадан асып кеткен. Бір қызығы, бүкіл Еуропаның аңыз кейіпкерлері мен мифтік жануарларын Роулингтің ғажайыптар әлемінен таба алады екенбіз. Яғни, кітаптағы Хогвартстың фаунасы, шын мәнінде, аңыздардан алынған. Гоблин – адамға ұқсастығы бар, аласа бойлы тіршілік иесі. Авгурей - жасыл түсті, арық құс. Ол өз ұясын ұол жетпейтін ағаштың қуыстарына салады. Феникс – аққудың үлкендігіндей алмағайып қызыл құс. Ә деңгейі. «Мен ұнататын мифтік кейіпкер» тақырыбында эссе жазады. 10 минут уақыт беріледі. 2-тапсырма. Өлеңдерді оқыңдар. Әр топқа өлең бөлініп беріледі, оқушылар тыныс белгісінің қойылу себебін түсіндіріп, мәтіннен қалау райы, сұрау есімді, сұраулық есімдіктерін тауып жазады. Ей, жолдастар, Замандастар! Ата-аналар, Балғын жастар! Жаршың болып саламын жар. Шаттаныңдар, мақтаныңдар! Той жасаідар, дулатыңдар, Жердің бетін шулатыңдар! Керек болса тойға ақсарбас, Қазақ па екен құрбан шалмас! Ә. Тәжібаев Сары аязда қата ма Қайнардың аққан тұнығы? Қап түбінде жата ма Болаттың асыл сынығы? Ақтамберді жырау Қалаға қабылан жаулар тигей ме, Қабырғадан дұспан жалап жүргей ме, Қатарланып, қараланып, Қайран ер қарт күреңге мінгей ме! Қабырғадан қараған Достым менен дұспаным: «Апырым, ер Доспамбет!» дегей ме!.. Доспамбет жырау Айналайын Ақ Жайық, Ат салмай өтер күн қайда? Еңсесі биік боз орда, Еңкеймей кірер күн қайда? Махамбет 3-тапсырма. Мәтіндегі сұрау белгілерін тиісті жеріне қойып жазыңдар. - Әу, Жиренше! Адам қалай қадірлі болады – дейді. - Қадірлі болғысы келген адамға үш жолдас керек, - дейді Жиренше табан астында. - Ия, қандай жолдас - Бақыт, дәулет, ырыс. - Ал басқа пәле қайдан - Басқа пәле тілден. 4-тапсырма. Берілген сөйлемдердің соңына қандай тыныс белгісі қойылатынын айтыңдар. 1. Бала – ата-ананың ізбасары, адамзат – қоғамның жалғастырушысы 2. Қанаты бүтін сұңқар жоқ, тұяғы бүтін тұлпар жоқ 3. Болмас іске болаттай берік бол деген, сабыр қылыңыздар, қайрат көрсетіңіздер 4. Шопан ата түлігі, қошақаным, қайдасың 5. Ата–баба дәстүрі мәңгі үзілмей жалғассын 6. Мұндай пыраққа мінгеннің арманы не 7. Қызыл гүлдер, қызыл гүлдер, ұйқыда ма, ояу ма 8. Сана өзгермесе, сапа өзгере ме 9. Арада айларауып, жылдар жылжыды 10. Бұл мұнша неғып созылып кетті 11. – Қоямын енді, кешіріңіздер - Бұл нешінші Жүзінші рет уәде беруің бе «Бинго» әдісі арқылы 6-тапсырма орындалады.
Тарт қолыңды табақтан
|
1-тапсырма. Мәтінді оқып, «Жұлдызды микрафон» (Үздік журналист) әдісі арқылы әр топ өз ойларын айтады. Гоблин – адамға ұқсастығы бар, аласа бойлы тіршілік иесі. Авгурей - жасыл түсті, арық құс. Ол өз ұясын ұол жетпейтін ағаштың қуыстарына салады. Феникс – аққудың үлкендігіндей алмағайып қызыл құс. Ә деңгейі. «Мен ұнататын мифтік кейіпкер» тақырыбында эссе жазады. 10 минут уақыт беріледі. «Үздік эссе» анықталып, марапатталады. 2-тапсырма. Әр топқа өлең бөлініп берілген өлеңдерді оқып, тыныс белгісінің қойылу себебін түсіндіріп, мәтіннен қалау райы, сұрау есімді, сұраулық есімдіктерін тауып жазады.
3-тапсырма. Мәтіндегі сұрау белгілерін тиісті жеріне қойып жазыңдар. - Әу, Жиренше! Адам қалай қадірлі болады – дейді. - Қадірлі болғысы келген адамға үш жолдас керек, - дейді Жиренше табан астында. - Ия, қандай жолдас - Бақыт, дәулет, ырыс. - Ал басқа пәле қайдан - Басқа пәле тілден. 4-тапсырма. Берілген сөйлемдердің соңына қандай тыныс белгісі қойылатынын айтыңдар. 1. Бала – ата-ананың ізбасары, адамзат – қоғамның жалғастырушысы 2. Қанаты бүтін сұңқар жоқ, тұяғы бүтін тұлпар жоқ 3. Болмас іске болаттай берік бол деген, сабыр қылыңыздар, қайрат көрсетіңіздер 4. Шопан ата түлігі, қошақаным, қайдасың 5. Ата–баба дәстүрі мәңгі үзілмей жалғассын 6. Мұндай пыраққа мінгеннің арманы не 7. Қызыл гүлдер, қызыл гүлдер, ұйқыда ма, ояу ма 8. Сана өзгермесе, сапа өзгере ме 9. Арада айларауып, жылдар жылжыды 10. Бұл мұнша неғып созылып кетті 11. – Қоямын енді, кешіріңіздер - Бұл нешінші Жүзінші рет уәде беруің бе «Бинго» әдісі арқылы 6-тапсырма орындалады.
|
ҚБ арналған смайликтер
«Үздік эссе тәжі»
ҚБ арналған смайликтер
ҚБ арналған мөр |
|||||||||
|
Сабақтың соңы 10 минут |
Үйге тапсырма: 5-тапсырма. Берілген ұяшықтардағы тыныс белгілеріне сай келетіндей етіп сөйлемдер құраңдар. Кері байланыс: «Білім қоржыны» әдісі . |
Үйге тапсырманы күнделіктеріне жазып алады. Кері байланыс: таратылған стикерге сабақ туралы өз ойларын жазып, білім қоржынына іледі. |
|
|||||||||
шағым қалдыра аласыз














