Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні: Қазақ тілі

    Мектеп: Р.Тоқатаев атындағы ОМ

    Күні: 16.04.21ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Рамазан Гүлдана

    Сынып: 4 «А»

    Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ғаламшар құпиялары/ №113 сабақ. Қарсы мәнді сын есімдер

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары


    4.2.2.1- Қарсы мәндес сын есімнің негізгі белгілерін меңгеру;

    4.2.3.1-Қарсы мәндес және мәндес сын есімдерді ажырата білу.

    Күтілетін нәтиже


    Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Қарсы мәндес сын есімнің түрлерін ажыратады және оған мысал келтіреді.

    Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Берілген пратикалық тапсырмаларды орындап ,өз білімін дәлелдейді.

    Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Мәтін мен өлеңдерді тақырыппен байланыстырып,толық сын тұрғысынан ойлай алады.

    Бағалау критерий

    1.Оқыған мәтіннің тақырыбы мазмұнына сәйкестігін анықтайды; 2.Өлеңнің қатесін түзетіп жазады; 3.Қарсы мәндес сын есімдерді біледі.

    Ойлау дағдылары

    1)Білу , 2)Түсіну , 3)Қолдану , 4)Жинақтау

    Сөйлеу дағдылары:

    1. Тыңдалым 2. Айтылым 3. Оқылым 4. Жазылым

    Тілдік құзыреттілік


    Ресурстар:

    Ғаламшар, планета,Марс, тозаң, қарсы мәндес сын есім, т.б

    Оқулық,дәптер,смайлик,А4 қағаздары, Бағдаршам түстері,үлестірмелі қағаздар т.б

    Әдіс-тәсілдер

    «Кезек немесе аялдама» «Ия немесе жоқ», «Кім жылдам?», «Екі жұлдыз бір тілек».

    Пәнаралық байланыс

    Жаратылыстану,Әдебиет,Музыка, Өзін-өзі тану сабақтарымен байланыс.

    Сабақ түрі

    Аралас сабақ

    Алдыңғы білімді еске түсіру

    -Қарсы мәндес сын есімдерді ажырата білу;

    -Ережені еске түсіру.


    Сабақтың жоспары


    Жоспарланған уақыт

    Сабақ барысы :

    Ресурстар

    Сабақтың басталуы:

    5 минут

    Білу

    1.Ұйымдастыру кезеңі

    -Сәлеметсіздер ме оқушылар!

    -Бүгінгі көңіл-көйлеріңіз қалай?

    -Сабақтар барлығы түгел ме?

    -Кітап, дәптерлерімізді алып дайындалып отырайық.

    -Дәптерге күннің ретін жазып алыңдар.


    2.Қызығушылықты ояту

    -Балалар, бүгін біз «Қарсы мәндес сын есімдер» тақырыбын аяқтаймыз.Сондықтан толық меңгеріп,түсініп, біліп алайық! Кім жүйелі әрі толық білсе менің сол балаларға сыйым бар.Ал, сабағымызды керемет көңіл- күйменен бастайық!

    Балалар, қараңдаршы бүгін бізде ..............қалай болып тұр?Ал ..............ше?

    Мен қазір топқа бөлемін: 1-топ: «Білімділер», 2-топ «Тапқырлар», 3-топ «Алғырлар»

    3.«Психологиялық ахуал» қалыптастыру.

    Орнымыздан тұрайық,

    Алақанды ұрайық

    Жылы жүзбен күлімдеп

    Біз сабақты бастайық!





    Смайликтер









    Мағынаны ашу


    Түсіну


    10 мин











    Сабақтың ортасы


    Мағынаны тану

    20 мин






    Қолдану



































































    2 минут






    5 минут
















    Сабақтың соңы

    Жинақтау








    1 минут




    Бағалау



    Саралау


    Стратегия









    Дескриптор












    Бағалау критерий






    Қорытынды бағалау

    2.Үй тапсырмасын тексеру: 92-бет. «Менің ұшағым» тақырыбында мәтін құрастырып, дәптерге жазып келу.

    Мұғалім жауабы: Жәрайсыңдар, балалар! Сендер өте жақсы дайындалыпсыңдар! Дескриптор: Өткен сабақты талдай алады. ҚБ: «Бесбармақ әдісі»


    Балалар, ережені еске түсірейік! Мағыналары бір-біріне қарсы сын есімдерді қарсы мәндес сын есімдер деп аталатынын білеміз.Мысалы: Қалың- жұқа, әдемі-ұсқынсыз, үлкен-кіші, мейірімді-қатал, ақ немесе қара т.б

    Тыңдалым:

    95-бет/44-жаттығу

    Марс неге «Қызыл ғаламшар» деп аталған?

    «Жыл он екі ай» кітабынан

    Мұғалім сөзі:Мәтіннің мазмұны тақырыпқа сай келеді ме? Кім өз ойын дәлелдегісі келеді екен?

    Мұғалім жауабы: Өте жақсы.Мен сенімен келісемін.Мәтіннің мазмұны тақырыпқа сай құрылған.Өйткені айтылатын мәлімет ғаламшарлар туралы.Мысалы жер-планета, ал Марс-ғаламшар. Марсты адамдар «қызыл ғаламшар» немесе «қызыл күрең» деп атағаны белгілі.Ал сендер осы мәтіннен сын есім сұрағына жауап беретін сөздерді байқадыңдар ма?

    -Өте жақсы. (тастақ,қызыл,қызыл күрең.......)

    Айтылым

    1. «Кезек немесе аялдама әдісі»

    Мұғалім сөзі: 1-топтан бастаймыз. Ойын шарты 1-топ сұрақ қояды,2 топ жауап беріп үлгеруі тиіс.Жауап берілген соң 3-топқа сұрақ қойылады.Әр топ жұптаса сұрақ-жауап беруі тиіс.Ойын ішкі, ортаңғы,сыртқы шеңберде жүргізіледі.Қай топ сұрақтан сүрінсе, сол топ шеңберден шығады. Сұрақтар.Мысалы:

    1.Қарсы мәндес сын есімдерге мысал келтіріңіз?

    Жауабы: Сабырлы-ашулы, биік-аласа,жуан жіңішке;

    2.Қарсы мәндес сын есімдерге сөйлем құра?

    Жауабы: Аспан әлемінде суық әрі ыстық планеталар да кездеседі.

    3.Қарсы мәндес сын есім деген не?

    Жауабы: Мағыналары бір-біріне қарсы сын есімдер.

    Мұғалім жауабы: Өте жақсы.Сендер өте белсенді жауап бердіңдер.Тақырыпты толық меңгергендерің көрініп тұр.

    Дескриптор: Сұрақтарға жауап беріп, өткен білімді еске түсіреді.

    ҚБ: «Қол шапалақ» әдісі.Топ бір-бірін бағалайды.

    2. Оқушылар енді оқулық бетін ашып отырайық.Мен әр топқа тапсырма беремін. Әр топ жылдам ауызша жауап берсін.

    1-топқа:Қарсы мәндес сын есімдердің сыңарын тауып атап шығыңдар!

    Берілуі

    Жалғасы

    1. Биік

    .......................(Аласа)

    2.Жоғары

    ......................(Төмен)

    3.Жақсы

    .......................(Жаман)

    4.Арзан

    .....................(қымбат)

    Дескриптор:Қарсы мәндес сын есімдерді таба алады

    ҚБ: «Смайлик» әдісі

    Мұғалім жауабы: Жәрайсыңдар, сендер өте дұрыс таптыңдар!

    3. «Алғырлар» тобына:

    «Ия немесе жоқ» ойыны.Қарсы мәндес сын есім түріне берілген мысалдардың дұрыс-бұрыстығын иа немесе жоқ деп жауап беру арқылы жауап беріңдер:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Рамазан Гүлдана Ерназарқызы
    21 Сәуір 2021
    1951
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ғаламшар құпиялары.113-сабақ.Қарсы мәндес сын есім

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ғаламшар құпиялары.113-сабақ.Қарсы мәндес сын есім

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қмж. 4-сынып
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні: Қазақ тілі

    Мектеп: Р.Тоқатаев атындағы ОМ

    Күні: 16.04.21ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Рамазан Гүлдана

    Сынып: 4 «А»

    Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ғаламшар құпиялары/ №113 сабақ. Қарсы мәнді сын есімдер

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары


    4.2.2.1- Қарсы мәндес сын есімнің негізгі белгілерін меңгеру;

    4.2.3.1-Қарсы мәндес және мәндес сын есімдерді ажырата білу.

    Күтілетін нәтиже


    Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Қарсы мәндес сын есімнің түрлерін ажыратады және оған мысал келтіреді.

    Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Берілген пратикалық тапсырмаларды орындап ,өз білімін дәлелдейді.

    Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Мәтін мен өлеңдерді тақырыппен байланыстырып,толық сын тұрғысынан ойлай алады.

    Бағалау критерий

    1.Оқыған мәтіннің тақырыбы мазмұнына сәйкестігін анықтайды; 2.Өлеңнің қатесін түзетіп жазады; 3.Қарсы мәндес сын есімдерді біледі.

    Ойлау дағдылары

    1)Білу , 2)Түсіну , 3)Қолдану , 4)Жинақтау

    Сөйлеу дағдылары:

    1. Тыңдалым 2. Айтылым 3. Оқылым 4. Жазылым

    Тілдік құзыреттілік


    Ресурстар:

    Ғаламшар, планета,Марс, тозаң, қарсы мәндес сын есім, т.б

    Оқулық,дәптер,смайлик,А4 қағаздары, Бағдаршам түстері,үлестірмелі қағаздар т.б

    Әдіс-тәсілдер

    «Кезек немесе аялдама» «Ия немесе жоқ», «Кім жылдам?», «Екі жұлдыз бір тілек».

    Пәнаралық байланыс

    Жаратылыстану,Әдебиет,Музыка, Өзін-өзі тану сабақтарымен байланыс.

    Сабақ түрі

    Аралас сабақ

    Алдыңғы білімді еске түсіру

    -Қарсы мәндес сын есімдерді ажырата білу;

    -Ережені еске түсіру.


    Сабақтың жоспары


    Жоспарланған уақыт

    Сабақ барысы :

    Ресурстар

    Сабақтың басталуы:

    5 минут

    Білу

    1.Ұйымдастыру кезеңі

    -Сәлеметсіздер ме оқушылар!

    -Бүгінгі көңіл-көйлеріңіз қалай?

    -Сабақтар барлығы түгел ме?

    -Кітап, дәптерлерімізді алып дайындалып отырайық.

    -Дәптерге күннің ретін жазып алыңдар.


    2.Қызығушылықты ояту

    -Балалар, бүгін біз «Қарсы мәндес сын есімдер» тақырыбын аяқтаймыз.Сондықтан толық меңгеріп,түсініп, біліп алайық! Кім жүйелі әрі толық білсе менің сол балаларға сыйым бар.Ал, сабағымызды керемет көңіл- күйменен бастайық!

    Балалар, қараңдаршы бүгін бізде ..............қалай болып тұр?Ал ..............ше?

    Мен қазір топқа бөлемін: 1-топ: «Білімділер», 2-топ «Тапқырлар», 3-топ «Алғырлар»

    3.«Психологиялық ахуал» қалыптастыру.

    Орнымыздан тұрайық,

    Алақанды ұрайық

    Жылы жүзбен күлімдеп

    Біз сабақты бастайық!





    Смайликтер









    Мағынаны ашу


    Түсіну


    10 мин











    Сабақтың ортасы


    Мағынаны тану

    20 мин






    Қолдану



































































    2 минут






    5 минут
















    Сабақтың соңы

    Жинақтау








    1 минут




    Бағалау



    Саралау


    Стратегия









    Дескриптор












    Бағалау критерий






    Қорытынды бағалау

    2.Үй тапсырмасын тексеру: 92-бет. «Менің ұшағым» тақырыбында мәтін құрастырып, дәптерге жазып келу.

    Мұғалім жауабы: Жәрайсыңдар, балалар! Сендер өте жақсы дайындалыпсыңдар! Дескриптор: Өткен сабақты талдай алады. ҚБ: «Бесбармақ әдісі»


    Балалар, ережені еске түсірейік! Мағыналары бір-біріне қарсы сын есімдерді қарсы мәндес сын есімдер деп аталатынын білеміз.Мысалы: Қалың- жұқа, әдемі-ұсқынсыз, үлкен-кіші, мейірімді-қатал, ақ немесе қара т.б

    Тыңдалым:

    95-бет/44-жаттығу

    Марс неге «Қызыл ғаламшар» деп аталған?

    «Жыл он екі ай» кітабынан

    Мұғалім сөзі:Мәтіннің мазмұны тақырыпқа сай келеді ме? Кім өз ойын дәлелдегісі келеді екен?

    Мұғалім жауабы: Өте жақсы.Мен сенімен келісемін.Мәтіннің мазмұны тақырыпқа сай құрылған.Өйткені айтылатын мәлімет ғаламшарлар туралы.Мысалы жер-планета, ал Марс-ғаламшар. Марсты адамдар «қызыл ғаламшар» немесе «қызыл күрең» деп атағаны белгілі.Ал сендер осы мәтіннен сын есім сұрағына жауап беретін сөздерді байқадыңдар ма?

    -Өте жақсы. (тастақ,қызыл,қызыл күрең.......)

    Айтылым

    1. «Кезек немесе аялдама әдісі»

    Мұғалім сөзі: 1-топтан бастаймыз. Ойын шарты 1-топ сұрақ қояды,2 топ жауап беріп үлгеруі тиіс.Жауап берілген соң 3-топқа сұрақ қойылады.Әр топ жұптаса сұрақ-жауап беруі тиіс.Ойын ішкі, ортаңғы,сыртқы шеңберде жүргізіледі.Қай топ сұрақтан сүрінсе, сол топ шеңберден шығады. Сұрақтар.Мысалы:

    1.Қарсы мәндес сын есімдерге мысал келтіріңіз?

    Жауабы: Сабырлы-ашулы, биік-аласа,жуан жіңішке;

    2.Қарсы мәндес сын есімдерге сөйлем құра?

    Жауабы: Аспан әлемінде суық әрі ыстық планеталар да кездеседі.

    3.Қарсы мәндес сын есім деген не?

    Жауабы: Мағыналары бір-біріне қарсы сын есімдер.

    Мұғалім жауабы: Өте жақсы.Сендер өте белсенді жауап бердіңдер.Тақырыпты толық меңгергендерің көрініп тұр.

    Дескриптор: Сұрақтарға жауап беріп, өткен білімді еске түсіреді.

    ҚБ: «Қол шапалақ» әдісі.Топ бір-бірін бағалайды.

    2. Оқушылар енді оқулық бетін ашып отырайық.Мен әр топқа тапсырма беремін. Әр топ жылдам ауызша жауап берсін.

    1-топқа:Қарсы мәндес сын есімдердің сыңарын тауып атап шығыңдар!

    Берілуі

    Жалғасы

    1. Биік

    .......................(Аласа)

    2.Жоғары

    ......................(Төмен)

    3.Жақсы

    .......................(Жаман)

    4.Арзан

    .....................(қымбат)

    Дескриптор:Қарсы мәндес сын есімдерді таба алады

    ҚБ: «Смайлик» әдісі

    Мұғалім жауабы: Жәрайсыңдар, сендер өте дұрыс таптыңдар!

    3. «Алғырлар» тобына:

    «Ия немесе жоқ» ойыны.Қарсы мәндес сын есім түріне берілген мысалдардың дұрыс-бұрыстығын иа немесе жоқ деп жауап беру арқылы жауап беріңдер:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 4 сынып
    21.04.2021
    1951
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Рамазан Гүлдана Ерназарқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации