Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ғаламшар құпиялары.113-сабақ.Қарсы мәндес сын есім
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: Қазақ тілі |
Мектеп: Р.Тоқатаев атындағы ОМ |
||||||||||||
Күні: 16.04.21ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Рамазан Гүлдана |
||||||||||||
Сынып: 4 «А» |
Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Ғаламшар құпиялары/ №113 сабақ. Қарсы мәнді сын есімдер |
||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
4.2.2.1- Қарсы мәндес сын есімнің негізгі белгілерін меңгеру; 4.2.3.1-Қарсы мәндес және мәндес сын есімдерді ажырата білу. |
||||||||||||
Күтілетін нәтиже |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Қарсы мәндес сын есімнің түрлерін ажыратады және оған мысал келтіреді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Берілген пратикалық тапсырмаларды орындап ,өз білімін дәлелдейді. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Мәтін мен өлеңдерді тақырыппен байланыстырып,толық сын тұрғысынан ойлай алады. |
||||||||||||
Бағалау критерий |
1.Оқыған мәтіннің тақырыбы мазмұнына сәйкестігін анықтайды; 2.Өлеңнің қатесін түзетіп жазады; 3.Қарсы мәндес сын есімдерді біледі. |
||||||||||||
Ойлау дағдылары |
1)Білу , 2)Түсіну , 3)Қолдану , 4)Жинақтау |
||||||||||||
Сөйлеу дағдылары: |
1. Тыңдалым 2. Айтылым 3. Оқылым 4. Жазылым |
||||||||||||
Тілдік құзыреттілік
Ресурстар: |
Ғаламшар, планета,Марс, тозаң, қарсы мәндес сын есім, т.б Оқулық,дәптер,смайлик,А4 қағаздары, Бағдаршам түстері,үлестірмелі қағаздар т.б |
||||||||||||
Әдіс-тәсілдер |
«Кезек немесе аялдама» «Ия немесе жоқ», «Кім жылдам?», «Екі жұлдыз бір тілек». |
||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану,Әдебиет,Музыка, Өзін-өзі тану сабақтарымен байланыс. |
||||||||||||
Сабақ түрі |
Аралас сабақ |
||||||||||||
Алдыңғы білімді еске түсіру |
-Қарсы мәндес сын есімдерді ажырата білу; -Ережені еске түсіру. |
||||||||||||
|
|||||||||||||
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Ресурстар |
|||||||||||
Сабақтың басталуы: 5 минут
Білу |
1.Ұйымдастыру кезеңі -Сәлеметсіздер ме оқушылар! -Бүгінгі көңіл-көйлеріңіз қалай? -Сабақтар барлығы түгел ме? -Кітап, дәптерлерімізді алып дайындалып отырайық. -Дәптерге күннің ретін жазып алыңдар. 2.Қызығушылықты ояту -Балалар, бүгін біз «Қарсы мәндес сын есімдер» тақырыбын аяқтаймыз.Сондықтан толық меңгеріп,түсініп, біліп алайық! Кім жүйелі әрі толық білсе менің сол балаларға сыйым бар.Ал, сабағымызды керемет көңіл- күйменен бастайық! Балалар, қараңдаршы бүгін бізде ..............қалай болып тұр?Ал ..............ше? Мен қазір топқа бөлемін: 1-топ: «Білімділер», 2-топ «Тапқырлар», 3-топ «Алғырлар» 3.«Психологиялық ахуал» қалыптастыру. Орнымыздан тұрайық, Алақанды ұрайық Жылы жүзбен күлімдеп Біз сабақты бастайық! |
Смайликтер |
|||||||||||
Мағынаны ашу Түсіну 10 мин Сабақтың ортасы Мағынаны тану 20 мин Қолдану
2 минут 5 минут Сабақтың соңы Жинақтау 1 минут Бағалау Саралау Стратегия Дескриптор Бағалау критерий Қорытынды бағалау |
2.Үй тапсырмасын тексеру: 92-бет. «Менің ұшағым» тақырыбында мәтін құрастырып, дәптерге жазып келу. Мұғалім жауабы: Жәрайсыңдар, балалар! Сендер өте жақсы дайындалыпсыңдар! Дескриптор: Өткен сабақты талдай алады. ҚБ: «Бесбармақ әдісі» Балалар, ережені еске түсірейік! Мағыналары бір-біріне қарсы сын есімдерді қарсы мәндес сын есімдер деп аталатынын білеміз.Мысалы: Қалың- жұқа, әдемі-ұсқынсыз, үлкен-кіші, мейірімді-қатал, ақ немесе қара т.б Тыңдалым: 95-бет/44-жаттығу Марс неге «Қызыл ғаламшар» деп аталған? «Жыл он екі ай» кітабынан Мұғалім сөзі:Мәтіннің мазмұны тақырыпқа сай келеді ме? Кім өз ойын дәлелдегісі келеді екен? Мұғалім жауабы: Өте жақсы.Мен сенімен келісемін.Мәтіннің мазмұны тақырыпқа сай құрылған.Өйткені айтылатын мәлімет ғаламшарлар туралы.Мысалы жер-планета, ал Марс-ғаламшар. Марсты адамдар «қызыл ғаламшар» немесе «қызыл күрең» деп атағаны белгілі.Ал сендер осы мәтіннен сын есім сұрағына жауап беретін сөздерді байқадыңдар ма? -Өте жақсы. (тастақ,қызыл,қызыл күрең.......) Айтылым 1. «Кезек немесе аялдама әдісі» Мұғалім сөзі: 1-топтан бастаймыз. Ойын шарты 1-топ сұрақ қояды,2 топ жауап беріп үлгеруі тиіс.Жауап берілген соң 3-топқа сұрақ қойылады.Әр топ жұптаса сұрақ-жауап беруі тиіс.Ойын ішкі, ортаңғы,сыртқы шеңберде жүргізіледі.Қай топ сұрақтан сүрінсе, сол топ шеңберден шығады. Сұрақтар.Мысалы: 1.Қарсы мәндес сын есімдерге мысал келтіріңіз? Жауабы: Сабырлы-ашулы, биік-аласа,жуан жіңішке; 2.Қарсы мәндес сын есімдерге сөйлем құра? Жауабы: Аспан әлемінде суық әрі ыстық планеталар да кездеседі. 3.Қарсы мәндес сын есім деген не? Жауабы: Мағыналары бір-біріне қарсы сын есімдер. Мұғалім жауабы: Өте жақсы.Сендер өте белсенді жауап бердіңдер.Тақырыпты толық меңгергендерің көрініп тұр. Дескриптор: Сұрақтарға жауап беріп, өткен білімді еске түсіреді. ҚБ: «Қол шапалақ» әдісі.Топ бір-бірін бағалайды. 2. Оқушылар енді оқулық бетін ашып отырайық.Мен әр топқа тапсырма беремін. Әр топ жылдам ауызша жауап берсін. 1-топқа:Қарсы мәндес сын есімдердің сыңарын тауып атап шығыңдар!
Дескриптор:Қарсы мәндес сын есімдерді таба алады ҚБ: «Смайлик» әдісі Мұғалім жауабы: Жәрайсыңдар, сендер өте дұрыс таптыңдар! 3. «Алғырлар» тобына: «Ия немесе жоқ» ойыны.Қарсы мәндес сын есім түріне берілген мысалдардың дұрыс-бұрыстығын иа немесе жоқ деп жауап беру арқылы жауап беріңдер:
|