|
Пәні: Қазақ тілі |
Мектеп: Р.Тоқатаев атындағы ОМ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 16.04.21ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Рамазан Гүлдана |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 4 «А» |
Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ғаламшар құпиялары/ №113 сабақ. Қарсы мәнді сын есімдер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
4.2.2.1- Қарсы мәндес сын есімнің негізгі белгілерін меңгеру; 4.2.3.1-Қарсы мәндес және мәндес сын есімдерді ажырата білу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Қарсы мәндес сын есімнің түрлерін ажыратады және оған мысал келтіреді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Берілген пратикалық тапсырмаларды орындап ,өз білімін дәлелдейді. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Мәтін мен өлеңдерді тақырыппен байланыстырып,толық сын тұрғысынан ойлай алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерий |
1.Оқыған мәтіннің тақырыбы мазмұнына сәйкестігін анықтайды; 2.Өлеңнің қатесін түзетіп жазады; 3.Қарсы мәндес сын есімдерді біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдылары |
1)Білу , 2)Түсіну , 3)Қолдану , 4)Жинақтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сөйлеу дағдылары: |
1. Тыңдалым 2. Айтылым 3. Оқылым 4. Жазылым |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзыреттілік
Ресурстар: |
Ғаламшар, планета,Марс, тозаң, қарсы мәндес сын есім, т.б Оқулық,дәптер,смайлик,А4 қағаздары, Бағдаршам түстері,үлестірмелі қағаздар т.б |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
«Кезек немесе аялдама» «Ия немесе жоқ», «Кім жылдам?», «Екі жұлдыз бір тілек». |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану,Әдебиет,Музыка, Өзін-өзі тану сабақтарымен байланыс. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ түрі |
Аралас сабақ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білімді еске түсіру |
-Қарсы мәндес сын есімдерді ажырата білу; -Ережені еске түсіру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басталуы: 5 минут
Білу |
1.Ұйымдастыру кезеңі -Сәлеметсіздер ме оқушылар! -Бүгінгі көңіл-көйлеріңіз қалай? -Сабақтар барлығы түгел ме? -Кітап, дәптерлерімізді алып дайындалып отырайық. -Дәптерге күннің ретін жазып алыңдар. 2.Қызығушылықты ояту -Балалар, бүгін біз «Қарсы мәндес сын есімдер» тақырыбын аяқтаймыз.Сондықтан толық меңгеріп,түсініп, біліп алайық! Кім жүйелі әрі толық білсе менің сол балаларға сыйым бар.Ал, сабағымызды керемет көңіл- күйменен бастайық! Балалар, қараңдаршы бүгін бізде ..............қалай болып тұр?Ал ..............ше? Мен қазір топқа бөлемін: 1-топ: «Білімділер», 2-топ «Тапқырлар», 3-топ «Алғырлар» 3.«Психологиялық ахуал» қалыптастыру. Орнымыздан тұрайық, Алақанды ұрайық Жылы жүзбен күлімдеп Біз сабақты бастайық! |
Смайликтер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мағынаны ашу Түсіну 10 мин Сабақтың ортасы Мағынаны тану 20 мин Қолдану
2 минут 5 минут Сабақтың соңы Жинақтау 1 минут Бағалау Саралау Стратегия Дескриптор Бағалау критерий Қорытынды бағалау |
2.Үй тапсырмасын тексеру: 92-бет. «Менің ұшағым» тақырыбында мәтін құрастырып, дәптерге жазып келу. Мұғалім жауабы: Жәрайсыңдар, балалар! Сендер өте жақсы дайындалыпсыңдар! Дескриптор: Өткен сабақты талдай алады. ҚБ: «Бесбармақ әдісі» Балалар, ережені еске түсірейік! Мағыналары бір-біріне қарсы сын есімдерді қарсы мәндес сын есімдер деп аталатынын білеміз.Мысалы: Қалың- жұқа, әдемі-ұсқынсыз, үлкен-кіші, мейірімді-қатал, ақ немесе қара т.б Тыңдалым: 95-бет/44-жаттығу Марс неге «Қызыл ғаламшар» деп аталған? «Жыл он екі ай» кітабынан Мұғалім сөзі:Мәтіннің мазмұны тақырыпқа сай келеді ме? Кім өз ойын дәлелдегісі келеді екен? Мұғалім жауабы: Өте жақсы.Мен сенімен келісемін.Мәтіннің мазмұны тақырыпқа сай құрылған.Өйткені айтылатын мәлімет ғаламшарлар туралы.Мысалы жер-планета, ал Марс-ғаламшар. Марсты адамдар «қызыл ғаламшар» немесе «қызыл күрең» деп атағаны белгілі.Ал сендер осы мәтіннен сын есім сұрағына жауап беретін сөздерді байқадыңдар ма? -Өте жақсы. (тастақ,қызыл,қызыл күрең.......) Айтылым 1. «Кезек немесе аялдама әдісі» Мұғалім сөзі: 1-топтан бастаймыз. Ойын шарты 1-топ сұрақ қояды,2 топ жауап беріп үлгеруі тиіс.Жауап берілген соң 3-топқа сұрақ қойылады.Әр топ жұптаса сұрақ-жауап беруі тиіс.Ойын ішкі, ортаңғы,сыртқы шеңберде жүргізіледі.Қай топ сұрақтан сүрінсе, сол топ шеңберден шығады. Сұрақтар.Мысалы: 1.Қарсы мәндес сын есімдерге мысал келтіріңіз? Жауабы: Сабырлы-ашулы, биік-аласа,жуан жіңішке; 2.Қарсы мәндес сын есімдерге сөйлем құра? Жауабы: Аспан әлемінде суық әрі ыстық планеталар да кездеседі. 3.Қарсы мәндес сын есім деген не? Жауабы: Мағыналары бір-біріне қарсы сын есімдер. Мұғалім жауабы: Өте жақсы.Сендер өте белсенді жауап бердіңдер.Тақырыпты толық меңгергендерің көрініп тұр. Дескриптор: Сұрақтарға жауап беріп, өткен білімді еске түсіреді. ҚБ: «Қол шапалақ» әдісі.Топ бір-бірін бағалайды. 2. Оқушылар енді оқулық бетін ашып отырайық.Мен әр топқа тапсырма беремін. Әр топ жылдам ауызша жауап берсін. 1-топқа:Қарсы мәндес сын есімдердің сыңарын тауып атап шығыңдар!
Дескриптор:Қарсы мәндес сын есімдерді таба алады ҚБ: «Смайлик» әдісі Мұғалім жауабы: Жәрайсыңдар, сендер өте дұрыс таптыңдар! 3. «Алғырлар» тобына: «Ия немесе жоқ» ойыны.Қарсы мәндес сын есім түріне берілген мысалдардың дұрыс-бұрыстығын иа немесе жоқ деп жауап беру арқылы жауап беріңдер:
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













