Бөлім:
|
Ғарышқа
саяхат.
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
№3 ЖОББМ қазақ тілі
мен әдебиеті пәнінің
мұғалімі
Байзакова Айкерим
Бакытовна
|
Күні:
|
18 сәуір 2022
жыл
|
Сынып: 4
«Б»
|
Қатысушылар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Ғаламшарлар.
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
4.1.3.1 Тыңдаған материалдың
(ұзақтығы 2-2,5мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді
толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер
құрастыру/болжау.
4.5.1.5 Сөйлемдегі сөздердің
орын тәртібін сақтап, жай және құрмалас сөйлем
құрастыру.
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлық оқушылар
орындай алады:
Тыңдаған мәтін
бойынша сұрақтарға жауап береді; тапсырмаларды орындайды; жаңа
сөздерді анықтап, оларды дұрыс
жазады.
Оқушылардың
көпшілігі орындай алады:
Тыңдалған мәтін
бойынша сызбаны толықтырады; детальді ақпараттарды анықтап, өз
пікірін білдіреді; тақырып бойынша сөздік жұмыстарын
жазады.
Кейбір оқушылар
орындай алады:
Тыңдаған мәтіндегі ақпаратқа
баға береді; детальді ақпараттарға баламалы ақпараттар тауып
айтады; тақырыпқа байланысты сөздердің маңызды бөліктерін дұрыс
жазуда сыныптастарының жіберген қателерін
талдайды.
|
Тілдік
мақсат
|
Оқушылар орындай
алады:
Мәтін бойынша
сұрақтарға сенімді, еркін жауап
береді.
Пәнге қатысты
сөздік қор мен терминдер: ғаламшар, телескоп, ірі,
ұсақ.
Диалог құруға, шығарма
жазуға арналған пайдалы тіркестер:
ірі ғаламшар, ұсақ ғаламшар,
телескоп сыйлау.
|
Бағалау
критерийлері
|
Тыңдалған мәтіннің
негізгі мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, детальді
ақпараттарды анықтайды.
Тақырыпқа байланысты сөздерге
көптік, септік жалғауларын дұрыс
жалғайды.
|
Ойлау дағдысының
деңгейлері
|
Білу, түсіну,
қолдану.
|
|
|
Сабақ
кезеңі/
уақыты
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақ-тың
басы.
|
Ұйымдастыру
кезеңі. Сыныптың сабаққа дайындығын
тексеріп, түгелдеу. Сыныпта жағымды ахуал
қалыптастыру.
Үй
жұмысы тексеріледі.
|
Мұғаліммен
амандасып, сабаққа
дайындалады.
Оқушылар «Мен саған
сенемін, өйткені...» деген бағытпен тілектерін жазады. Сыныпта
ынтымақтастық атмосферасы орнап, сабаққа деген ынталары
артады.
Оқушылар үй жұмыстары өзара
алмастыру арқылы
тексеріледі.
|
«Жарайсың!», «Керемет!»,
«Тамаша!» деген секілді сөздермен
мадақтау.
|
Стикерлер
|
|
Қызығушылықты
ояту. «Миға шабуыл»
әдісі.
-
Балалар, қалай
ойлайсыңдар, кеңістікте Жер ғаламшарынан басқа ғаламшар бар
ма?
-
Қандай ғаламшарларды
білесіңдер?
Ойланайық.
Суреттерді атауымен
сәйкестендіру.
-зымыран
-ғаламшар
-аспан
-телескоп
|
Оқушылар сұраққа
жауап береді. Берілген суреттер бойынша сабақтың тақырыбын
болжайды.
|
Мұғалімнің марапаты
«Жарайсыңдар!»
|
Оқулық, тақырыптық суреттер
(кеңістік, телескоп, зымыран, аспан мен ғаламшарлар
суреті)
|
Сабақ-тың
ортасы
|
Сөздікпен
жұмыс.
ғаламшар-планета
телескоп-телескоп
ірі-крупный
ұсақ-мелкий
Мәтінмен
жұмыс.
Оқушыларға тыңдалымға Айсана
мен Қуаныштың диалогы
ұсынылады.
|
Жаңа сөздерді сөздік
дәптерлеріңе жазып алады.
Дескриптор:
-
Мәтінді
тыңдайды.
-
Негізгі ойын
айтады.
-
Сөздік жұмысын
жасайды.
|
«Бас
бармақ»
ө те
жақсы
|
|
Жақсы
|
түсінбедім
|
|
|
Сөз көрнекіліктері,
оқулық
|
Оқулықпен
жұмыс.
3-тапсырма.
30-бет.
Тапсырма шарты
бойынша ауызша орындалады.
|
Дескриптор:
|
Өзара
бағалау.
Ө те
жақсы-
Ж
ақсы-
Н
ашар-
|
Түрлі пішіндегі қима
қағаздар
|
Сергіту
сәті.
Ребус
шешу
|
Оқушылар
«ғаламшарлар» сөзіне арналған ребусты
шешеді.
|
Сенім білдіру.
Мадақтау.
|
Сөз
көрнекіліктері.
|
Топтық
жұмыс.
І топ. Ғаламшарлар
атауы мен сипаттамасын
сәйкестендіру.
ІІ топ. Сөйлемдерді
қажетті сөздермен толықтыру.
ІІІ топ. Күн
жүйесіндегі ғаламшарларды ретімен
орналастыру.
|
Әр топқа дескриптор
беріледі. Оқушылар тапсырманың шартымен танысып, түсінген соң, оны
орындауға кіріседі.
|
Өзара бағалау.
Смайликтер
|
Смайлик-тер
|
Сабақ
соңы.
|
Рефлексия.
Стикердегі алмалар.
Алманы жасыл, қызыл, сары түске
бояу.
|
Қызыл-түсінбедім.
Сары – біраз
түсіндім.
Жасыл – бәрін
түсіндім.
|
|
Стикерлер
|
Үй жұмысы: 31-бет
6-тапсырма.
|
-
Сабақ
аяқталды!
-
Сау
болыңыздар!
|