Мәтіналды
жұмыс.
А) Оқылым. Айтылым. Дұрыс
айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін «Әрі оқу, әрі
ойын» әдісін қолданамыз
(түсіп қалған сөздерді
қойып, ұйқас сөздерді дыбыстап, шатастырмай
айту.
Қазіргі қоғам - жаңа ақпараттық техноллгиялардың қоғамы және
ХХІ ғасырдың бұл ағымы - қоғамның дамуының жаңа дәрежесіне
жеткізеді. Қазірдің өзінде әлем халқының 57 пайызы бетпе - бет
тілдесуден гөрі, ғаламтор арқылы, дәлірек айтқанда, әлеуметтік желі
арқылы "әңгімелеседі". Адамдардың әлеуметтік өмір жаңалықтары
ғаламтор арқылы жүзеге асады. Сонымен қатар ғаламтор адамның
физикалық денсаулығына ықпал бергендіктен, ғаламтордың жақсы
жақтары да бар, мысалы үнемді байланыс құралы, аудио, видеоның қол
жетімділігі, ақпарат іздеу. Бірақ ол жастарды қоғамнан
оқшауландырады, жақындармен қарым - қатынасы үзіледі, сенімсіздік
пайда болады, уақытын үнемдей алмай
қалады...
Жеке жұмыс
-"Терминдер арқылы
болжау" әдісі
Тірек сөздер айтыңыз. Сол
тірек сөздерге сүйеніп, мазмұндаңыз.
Дескриптор:
- Мәтіннен тірек сөз таба
біледі
- Сол тірек сөздерді
пайдаланып, мәтінді мазмұндайды.
Қ.Б "Пішіндер сөйлейді"
әдісі
Мұғалімнің түрлі түсті
пішіндер беруі арқылы бағалау (жұлдызша-өте жақсы, төртбұрыш-жақсы,
үшбұрыш-қанағат)
Мәтін бойынша
жұмыс.
Топпен
жұмыс
І топ
"Фишбоун" әдісі
Ғаламтордың жағымды жағымсыз
жақтарын есімше, көсемшені пайдалана отырып
ажыратады.
Дескриптор:
-Мәтінен дәлел келтіре алады
-Өмірмен байланыстырады.
-Есімше, көсемшені
пайдаланады
ІІ
топ
"Позиция
таңдау" әдісі
Әлеуметтік желілер туралы
тұйық етістікті пайдалана отырып, кестені
толтыру
Дескриптор:
-Мәтіннен дәлел келтіре
алады
-Ойын тұжырымды жеткізеді
Қ.Б "Бағалау
парағы" әдісі
Топтар бір-бірін
бағалайды.
Сергіту сәті "Сағат
достар"
3 Мәтінсоңы жұмыс.
«Пирамида» ойыны. Шарты: топ мүшелері жұдырық
үстіне жұдырық қою арқылы бір-бір сөз айтып сөйлем
құрайды.
Біз бүгін ғаламтор жайында
көптеген ақпарат естідік. Олай болса, білген, ойға түйген
мәліметтерімізді бір-бір сөйлеммен
қорытындылайық.
Жұппен жұмыс
"Семантикалық карта" әдісі арқылы
есімше, көсемше тұйық етістік, шақ, рай түрлерін мәтіннен
табу.
1
|
Есімше
|
|
|
бергендіктен
|
2
|
Көсемше
|
жеткізеді
|
әңгімелеседі
|
оқшауландырады
|
3
|
Тұйық етістік
|
|
|
іздеу
|
4
|
Шақ
|
Жеткізеді (келер
шақ)
|
|
|
5
|
Рай
|
|
|
|
Дескриптор:
-Ережені біледі
-Мәтінен мысал таба
алады
ҚБ."Сыншы достың пікірі"
әдісі
Жұптағы оқушылар бір-бірін
бағалайды.
|