Ғаламторды пайдаланамын

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ғаламторды пайдаланамын

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғаламтор, әлеуметтік желілер туралы мағлұмат
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспар

Бөлім: Ғаламтормен дұрыс жұмыс жасау-мәдениет.


Мектеп: № 1ЖОББМ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Жумагулова Б.Б.

Сынып: 7 сынып

Пәні: Қазақ тіл

Қатысқандар:


Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы

Ғаламторды пайдаланамын.

Сабақ негізделген оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.Т3 Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау.

7.О4. Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану.

Сабақ мақсаттары



Барлық оқушылар: Мәтіннен мағлұматты тыңдайды, болжам жасайды, негізгі ойды түсіндіреді.

Оқушылардың басым бөлігі: Мәтіннің ішінен есімше, көсемше тұйық етістік, шақ, рай түрлерін таба алады.

Кейбір оқушылар: Көтерілген мәселе негізінде өз пікірін білдіріп, есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін қатыстырып ауызша ой толғайды.

Тілдік мақсат

Негізгі сөздер мен тіркестер: әлеуметтік желі, ғаламтор, ақпараттық техноллгиялардың, қарым-қатынас, смс хабарлама, физикалық денсаулық.

Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер:

Менің ойымша.......

Мынаны естен шығармау керек......

.......қарамастан

....осыны істедім

........ деген тұжырымға келдім

Алдыңғы білім

Ғаламтор, әлеуметтік желілер туралы мағлұмат

Жоспар

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың

басы

5 мин


Ой қозғау. «Суреттер сөйлейді» әдісі бойынша ғаламтор, әлеуметтік желілердің суретін көрсете отырып, өтетін тақырып жөнінде ой қозғайды.

Топқа бөлу, қызығушылықты ояту. Сол суреттер бойынша 2 топқа бөлінеді.



-Танысты-

рылым





Сабақтың ортасы



5 мин














10 мин
















12 мин


















3 мин







5 мин

Мәтіналды жұмыс.

А) Оқылым. Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін «Әрі оқу, әрі ойын» әдісін қолданамыз (түсіп қалған сөздерді қойып, ұйқас сөздерді дыбыстап, шатастырмай айту.

Қазіргі қоғам - жаңа ақпараттық техноллгиялардың қоғамы және ХХІ ғасырдың бұл ағымы - қоғамның дамуының жаңа дәрежесіне жеткізеді. Қазірдің өзінде әлем халқының 57 пайызы бетпе - бет тілдесуден гөрі, ғаламтор арқылы, дәлірек айтқанда, әлеуметтік желі арқылы "әңгімелеседі". Адамдардың әлеуметтік өмір жаңалықтары ғаламтор арқылы жүзеге асады. Сонымен қатар ғаламтор адамның физикалық денсаулығына ықпал бергендіктен, ғаламтордың жақсы жақтары да бар, мысалы үнемді байланыс құралы, аудио, видеоның қол жетімділігі, ақпарат іздеу. Бірақ ол жастарды қоғамнан оқшауландырады, жақындармен қарым - қатынасы үзіледі, сенімсіздік пайда болады, уақытын үнемдей алмай қалады...


Жеке жұмыс

-"Терминдер арқылы болжау" әдісі

Тірек сөздер айтыңыз. Сол тірек сөздерге сүйеніп, мазмұндаңыз.

Дескриптор:

- Мәтіннен тірек сөз таба біледі

- Сол тірек сөздерді пайдаланып, мәтінді мазмұндайды.

Қ.Б "Пішіндер сөйлейді" әдісі

Мұғалімнің түрлі түсті пішіндер беруі арқылы бағалау (жұлдызша-өте жақсы, төртбұрыш-жақсы, үшбұрыш-қанағат)

Мәтін бойынша жұмыс.

Топпен жұмыс

І топ

"Фишбоун" әдісі

Ғаламтордың жағымды жағымсыз жақтарын есімше, көсемшені пайдалана отырып ажыратады.

Дескриптор:

-Мәтінен дәлел келтіре алады

-Өмірмен байланыстырады.

-Есімше, көсемшені пайдаланады

ІІ топ

"Позиция таңдау" әдісі

Әлеуметтік желілер туралы тұйық етістікті пайдалана отырып, кестені толтыру

иә

жоқ

Дескриптор:

-Мәтіннен дәлел келтіре алады

-Ойын тұжырымды жеткізеді

Қ.Б "Бағалау парағы" әдісі

Топтар бір-бірін бағалайды.


Сергіту сәті "Сағат достар"





3 Мәтінсоңы жұмыс. «Пирамида» ойыны. Шарты: топ мүшелері жұдырық үстіне жұдырық қою арқылы бір-бір сөз айтып сөйлем құрайды.

Біз бүгін ғаламтор жайында көптеген ақпарат естідік. Олай болса, білген, ойға түйген мәліметтерімізді бір-бір сөйлеммен қорытындылайық.


Жұппен жұмыс

"Семантикалық карта" әдісі арқылы есімше, көсемше тұйық етістік, шақ, рай түрлерін мәтіннен табу.

1

Есімше



бергендіктен

2

Көсемше

жеткізеді

әңгімелеседі

оқшауландырады

3

Тұйық етістік



іздеу

4

Шақ

Жеткізеді (келер шақ)



5

Рай





Дескриптор:

-Ережені біледі

-Мәтінен мысал таба алады

ҚБ."Сыншы достың пікірі" әдісі

Жұптағы оқушылар бір-бірін бағалайды.



















-Түсіндірме сөздігі


DrawObject1



ӨDrawObject2 те жақсы



жақсы

DrawObject3


қанағат



-маркерлер


-А3 форматы














Оқушылар сағат тілімен сыныптастарының атын жазады. Тұсындағы сандар бойынша іс әрекетті орындайды. (1-тілек айт,2-құшақта т.б)













Аяқталуы


5 мин





Ой тізбегі

Менің ойымша.......

Мынаны естен шығармау керек......

.......қарамастан

....осыны істедім

........ деген тұжырымға келдім












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
25.12.2018
1396
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі