Материалдар / Ғаламторды пайдаланамын
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ғаламторды пайдаланамын

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғаламтор, әлеуметтік желілер туралы мағлұмат
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2018
1283
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспар

Бөлім: Ғаламтормен дұрыс жұмыс жасау-мәдениет.


Мектеп: № 1ЖОББМ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Жумагулова Б.Б.

Сынып: 7 сынып

Пәні: Қазақ тіл

Қатысқандар:


Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы

Ғаламторды пайдаланамын.

Сабақ негізделген оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.Т3 Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау.

7.О4. Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану.

Сабақ мақсаттары



Барлық оқушылар: Мәтіннен мағлұматты тыңдайды, болжам жасайды, негізгі ойды түсіндіреді.

Оқушылардың басым бөлігі: Мәтіннің ішінен есімше, көсемше тұйық етістік, шақ, рай түрлерін таба алады.

Кейбір оқушылар: Көтерілген мәселе негізінде өз пікірін білдіріп, есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін қатыстырып ауызша ой толғайды.

Тілдік мақсат

Негізгі сөздер мен тіркестер: әлеуметтік желі, ғаламтор, ақпараттық техноллгиялардың, қарым-қатынас, смс хабарлама, физикалық денсаулық.

Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер:

Менің ойымша.......

Мынаны естен шығармау керек......

.......қарамастан

....осыны істедім

........ деген тұжырымға келдім

Алдыңғы білім

Ғаламтор, әлеуметтік желілер туралы мағлұмат

Жоспар

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың

басы

5 мин


Ой қозғау. «Суреттер сөйлейді» әдісі бойынша ғаламтор, әлеуметтік желілердің суретін көрсете отырып, өтетін тақырып жөнінде ой қозғайды.

Топқа бөлу, қызығушылықты ояту. Сол суреттер бойынша 2 топқа бөлінеді.



-Танысты-

рылым





Сабақтың ортасы



5 мин














10 мин
















12 мин


















3 мин







5 мин

Мәтіналды жұмыс.

А) Оқылым. Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін «Әрі оқу, әрі ойын» әдісін қолданамыз (түсіп қалған сөздерді қойып, ұйқас сөздерді дыбыстап, шатастырмай айту.

Қазіргі қоғам - жаңа ақпараттық техноллгиялардың қоғамы және ХХІ ғасырдың бұл ағымы - қоғамның дамуының жаңа дәрежесіне жеткізеді. Қазірдің өзінде әлем халқының 57 пайызы бетпе - бет тілдесуден гөрі, ғаламтор арқылы, дәлірек айтқанда, әлеуметтік желі арқылы "әңгімелеседі". Адамдардың әлеуметтік өмір жаңалықтары ғаламтор арқылы жүзеге асады. Сонымен қатар ғаламтор адамның физикалық денсаулығына ықпал бергендіктен, ғаламтордың жақсы жақтары да бар, мысалы үнемді байланыс құралы, аудио, видеоның қол жетімділігі, ақпарат іздеу. Бірақ ол жастарды қоғамнан оқшауландырады, жақындармен қарым - қатынасы үзіледі, сенімсіздік пайда болады, уақытын үнемдей алмай қалады...


Жеке жұмыс

-"Терминдер арқылы болжау" әдісі

Тірек сөздер айтыңыз. Сол тірек сөздерге сүйеніп, мазмұндаңыз.

Дескриптор:

- Мәтіннен тірек сөз таба біледі

- Сол тірек сөздерді пайдаланып, мәтінді мазмұндайды.

Қ.Б "Пішіндер сөйлейді" әдісі

Мұғалімнің түрлі түсті пішіндер беруі арқылы бағалау (жұлдызша-өте жақсы, төртбұрыш-жақсы, үшбұрыш-қанағат)

Мәтін бойынша жұмыс.

Топпен жұмыс

І топ

"Фишбоун" әдісі

Ғаламтордың жағымды жағымсыз жақтарын есімше, көсемшені пайдалана отырып ажыратады.

Дескриптор:

-Мәтінен дәлел келтіре алады

-Өмірмен байланыстырады.

-Есімше, көсемшені пайдаланады

ІІ топ

"Позиция таңдау" әдісі

Әлеуметтік желілер туралы тұйық етістікті пайдалана отырып, кестені толтыру

иә

жоқ

Дескриптор:

-Мәтіннен дәлел келтіре алады

-Ойын тұжырымды жеткізеді

Қ.Б "Бағалау парағы" әдісі

Топтар бір-бірін бағалайды.


Сергіту сәті "Сағат достар"





3 Мәтінсоңы жұмыс. «Пирамида» ойыны. Шарты: топ мүшелері жұдырық үстіне жұдырық қою арқылы бір-бір сөз айтып сөйлем құрайды.

Біз бүгін ғаламтор жайында көптеген ақпарат естідік. Олай болса, білген, ойға түйген мәліметтерімізді бір-бір сөйлеммен қорытындылайық.


Жұппен жұмыс

"Семантикалық карта" әдісі арқылы есімше, көсемше тұйық етістік, шақ, рай түрлерін мәтіннен табу.

1

Есімше



бергендіктен

2

Көсемше

жеткізеді

әңгімелеседі

оқшауландырады

3

Тұйық етістік



іздеу

4

Шақ

Жеткізеді (келер шақ)



5

Рай





Дескриптор:

-Ережені біледі

-Мәтінен мысал таба алады

ҚБ."Сыншы достың пікірі" әдісі

Жұптағы оқушылар бір-бірін бағалайды.



















-Түсіндірме сөздігі


DrawObject1



ӨDrawObject2 те жақсы



жақсы

DrawObject3


қанағат



-маркерлер


-А3 форматы














Оқушылар сағат тілімен сыныптастарының атын жазады. Тұсындағы сандар бойынша іс әрекетті орындайды. (1-тілек айт,2-құшақта т.б)













Аяқталуы


5 мин





Ой тізбегі

Менің ойымша.......

Мынаны естен шығармау керек......

.......қарамастан

....осыны істедім

........ деген тұжырымға келдім












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!