Мақсаты:
-
Балалардың ғарыш туралы өренін кеңейту;
-
«Шикі бойынша», түске түсті (акварельді қолдана отырып) құю сурет салу көмегімен рең алу дағдыларын жетілдіру;
-
Себу тәсілі арқылы жұлдызды аспанды, ауасыз кеңістіктегі түрін бейнелеуді үйрету (гуашьты қолдана отырып);
-
Гуашь және акварельмен жұмыс дағдыларын дамыту;
-
Композицияны және сурет мазмұнын ойлап табуды үйрету;
-
Өзбетіндік жұмысты және шығармашылықты көтермелеу;
-
Жұмыс кезінде балаларды синонимдер мен амонимдерді, ашық образды сөйлеуді, тақырып бойынша сөздікті белсенді қолдануға итермелейді.
Құрал-жабдықтар:
Ашық хаттар, күнтізбелер, журналдар, ғарыш тақырыбындағы кітаптар, пейзаж топтамасы, «Ғарыш әуені» аудиожазбасы, альбом беті, № 5 және № 2 қылқаламдар, акварель және гуашь бояулары, суы бар шыны, майлықтар.
Жұмыс алдында:
Н.Носовтың «Дымбілмес айда», П.Клушанцевтің «Телескоп не туралы айтты» әңгімелерді оқу. «Біздің үйіміз әлем» тақырыбына әңгімелесу. Суретсипаттарды, ғарыш туралы кітаптарды, ғарыштан түсірілген Жер бетінің суреттерін қарау.
Барысы:
Ұйымдастыру кезі (тәрбиеші балалар назарын ғарыш туралы көрмеге аударады).
Тәрбиеші: Балалар, көрмені мұқият қараңдар. Бүгінгі көрме ерекше, онда суреттер емес, фотосуреттер. Сендер қалай ойлайсыңдар, мұндай өзгеше суреттерді кім жасады? (Ғарышкерлер, ғалымдар). Қараңдаршы, ғарышкерлер қаншама жұлдыздар мен ғаламшарлар көрді.
«Ғарышкер» өлеңі оқылады:
Ғарышкерлер мекені-
Қазақ жері Байқоңыр.
Қай жер саған жетеді,
Ғажап жерім Байқоңыр!
Айналады ол бір сенен,
Есіміңді білсе әлем.
Ғарышқа ұшқан қазақтың
Тұңғышына бір сәлем! (В.Степанов)
Тәрбиеші: Балалар, сендер ғарышқа ұшқыларың келе ме? Неліктен? Нені көргілерің келеді? (Әңгімелесу кезінде балалар сұрақтарға дұрыс жауап беретінін және ашық, образды бейнелеулерді қолдануын бақылап отыру керек.)
Тәрбиеші: Балалар, қараңдаршы, ғаламшарлар, жұлдыздар қандай түсті, көк, қара, күлгін түстердің сәулелері қандай. Кім біледі, мұндай әдемі түстерді қалай алуға болады? (Қағаз беті толығымен түрлі-түсті өрнектеу үшін, бояуларды қалай араласытур керек екенін түсіндіреді және көрсетеді).
Тәрбиеші: Ал енді барлығың ғарышкерлерге айналыңдар, зымырандарыңа отырыңдар (Балалар орындарына отырады, көздерін жұмады, тәрбиеші әуен қосады).
Стартқа бір минут қалды.
Барлығы санайды: тоғыз, сегіз, жеті, алты, бес, төрт, үш, екі, бір – КЕТТІК!
(Балалар көздерін ашып, сурет салуға кіріседі). Балалар қағаз бетін реңдеп болғаннан кейін «Зымыран тұрағы» ойыны ойналады.
Тәрбиеші: Балалар, ал енді аспанда жарық жұлдыздар жанды (Балалар себу тәсілін естеріне түсіреді – бұл кішкентай жұлдыздар, ал үлкендерін трафарет арқылы салуға болады).
Жұмыстарын ерте аяқтағандар, суреттерін зымыран суретімен тоылқтырады. Суреттердің ішінен ең жұлдызды аспанды, ең түрлі-түстісін, ең қою қарасын таңдаймыз.
Ғарышкерлер күні мерекесіне балалардың ғарыш туралы жұмыстарының көрмесі ұйымдастырылады.
-
Ал қызғылт сары күн шығып тұрса?
-
Ал көкшіл бұлттар алу үшін?
(Бояуларды араластыру және бояу рәсімдерін қайталайды).
Жарайсыңдар, балалар! Сендер түстерді, оларды қалай алу керек екенін, олар қандай көңіл-күйге жауап беретінін жақсы білесіңдер. Бірақ, тек түсте ғана емес, әуенде де көңіл күй болады. Тексеріп көргілерің келе ме? Ал қанекей, мынадай ойын ойнайық. Міне, бізде фланелеграфта жеті түрлі түсті ноталар бар. Мен түрлі әуендер қосамын, ал сендер тыңдай отырып, осы әуенге сәйкес түсті атаңдар (Түрлі әуендердің үзінділері ойнайды, балалар оған сәйкес түстерді атайды).
Көрдіңдер ме, қандай қызық. Бізді қоршаған әлем – түрлі түсті: барлық заттар, әуен, көңіл-күй. Бүгін сендер топта немесе үйлеріңде өз көңіл-күйлеріңді салып көріңдер, содан маған әкелгеннен кейін мен қандай көңіл-күйді салғандарыңды табуға тырысамын.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Ғарыш»
«Ғарыш»
Мақсаты:
-
Балалардың ғарыш туралы өренін кеңейту;
-
«Шикі бойынша», түске түсті (акварельді қолдана отырып) құю сурет салу көмегімен рең алу дағдыларын жетілдіру;
-
Себу тәсілі арқылы жұлдызды аспанды, ауасыз кеңістіктегі түрін бейнелеуді үйрету (гуашьты қолдана отырып);
-
Гуашь және акварельмен жұмыс дағдыларын дамыту;
-
Композицияны және сурет мазмұнын ойлап табуды үйрету;
-
Өзбетіндік жұмысты және шығармашылықты көтермелеу;
-
Жұмыс кезінде балаларды синонимдер мен амонимдерді, ашық образды сөйлеуді, тақырып бойынша сөздікті белсенді қолдануға итермелейді.
Құрал-жабдықтар:
Ашық хаттар, күнтізбелер, журналдар, ғарыш тақырыбындағы кітаптар, пейзаж топтамасы, «Ғарыш әуені» аудиожазбасы, альбом беті, № 5 және № 2 қылқаламдар, акварель және гуашь бояулары, суы бар шыны, майлықтар.
Жұмыс алдында:
Н.Носовтың «Дымбілмес айда», П.Клушанцевтің «Телескоп не туралы айтты» әңгімелерді оқу. «Біздің үйіміз әлем» тақырыбына әңгімелесу. Суретсипаттарды, ғарыш туралы кітаптарды, ғарыштан түсірілген Жер бетінің суреттерін қарау.
Барысы:
Ұйымдастыру кезі (тәрбиеші балалар назарын ғарыш туралы көрмеге аударады).
Тәрбиеші: Балалар, көрмені мұқият қараңдар. Бүгінгі көрме ерекше, онда суреттер емес, фотосуреттер. Сендер қалай ойлайсыңдар, мұндай өзгеше суреттерді кім жасады? (Ғарышкерлер, ғалымдар). Қараңдаршы, ғарышкерлер қаншама жұлдыздар мен ғаламшарлар көрді.
«Ғарышкер» өлеңі оқылады:
Ғарышкерлер мекені-
Қазақ жері Байқоңыр.
Қай жер саған жетеді,
Ғажап жерім Байқоңыр!
Айналады ол бір сенен,
Есіміңді білсе әлем.
Ғарышқа ұшқан қазақтың
Тұңғышына бір сәлем! (В.Степанов)
Тәрбиеші: Балалар, сендер ғарышқа ұшқыларың келе ме? Неліктен? Нені көргілерің келеді? (Әңгімелесу кезінде балалар сұрақтарға дұрыс жауап беретінін және ашық, образды бейнелеулерді қолдануын бақылап отыру керек.)
Тәрбиеші: Балалар, қараңдаршы, ғаламшарлар, жұлдыздар қандай түсті, көк, қара, күлгін түстердің сәулелері қандай. Кім біледі, мұндай әдемі түстерді қалай алуға болады? (Қағаз беті толығымен түрлі-түсті өрнектеу үшін, бояуларды қалай араласытур керек екенін түсіндіреді және көрсетеді).
Тәрбиеші: Ал енді барлығың ғарышкерлерге айналыңдар, зымырандарыңа отырыңдар (Балалар орындарына отырады, көздерін жұмады, тәрбиеші әуен қосады).
Стартқа бір минут қалды.
Барлығы санайды: тоғыз, сегіз, жеті, алты, бес, төрт, үш, екі, бір – КЕТТІК!
(Балалар көздерін ашып, сурет салуға кіріседі). Балалар қағаз бетін реңдеп болғаннан кейін «Зымыран тұрағы» ойыны ойналады.
Тәрбиеші: Балалар, ал енді аспанда жарық жұлдыздар жанды (Балалар себу тәсілін естеріне түсіреді – бұл кішкентай жұлдыздар, ал үлкендерін трафарет арқылы салуға болады).
Жұмыстарын ерте аяқтағандар, суреттерін зымыран суретімен тоылқтырады. Суреттердің ішінен ең жұлдызды аспанды, ең түрлі-түстісін, ең қою қарасын таңдаймыз.
Ғарышкерлер күні мерекесіне балалардың ғарыш туралы жұмыстарының көрмесі ұйымдастырылады.
-
Ал қызғылт сары күн шығып тұрса?
-
Ал көкшіл бұлттар алу үшін?
(Бояуларды араластыру және бояу рәсімдерін қайталайды).
Жарайсыңдар, балалар! Сендер түстерді, оларды қалай алу керек екенін, олар қандай көңіл-күйге жауап беретінін жақсы білесіңдер. Бірақ, тек түсте ғана емес, әуенде де көңіл күй болады. Тексеріп көргілерің келе ме? Ал қанекей, мынадай ойын ойнайық. Міне, бізде фланелеграфта жеті түрлі түсті ноталар бар. Мен түрлі әуендер қосамын, ал сендер тыңдай отырып, осы әуенге сәйкес түсті атаңдар (Түрлі әуендердің үзінділері ойнайды, балалар оған сәйкес түстерді атайды).
Көрдіңдер ме, қандай қызық. Бізді қоршаған әлем – түрлі түсті: барлық заттар, әуен, көңіл-күй. Бүгін сендер топта немесе үйлеріңде өз көңіл-күйлеріңді салып көріңдер, содан маған әкелгеннен кейін мен қандай көңіл-күйді салғандарыңды табуға тырысамын.
шағым қалдыра аласыз













