|
Сабақтың тақырыбы: |
Мектеп:№12 |
||||||||
|
Күні: |
Мұғалім:Бижанова С.А. |
||||||||
|
Сынып:4 |
|
|
|||||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
Жаңа білім мазмұнымен танысады. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. |
||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Жаңа білімге мысалдар келтіре біледі. |
||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс |
|||||||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Оқулықтағы тапсырмаларды өз бетінше орындауды |
|||||||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Өткен сабаққа байланысты сұрақтарға жауап береді. |
||||||||
|
Жоспар |
|||||||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
|||||||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі «Кездесу» ойыны Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады. Қызығушылықты ояту «Ғажайып алаң» ойыны |
Таныстыры лым, суреттер. |
|||||||
|
Ортасы |
Жаңа сабақ Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау. Түсіндіру. Топтық, жеке жұмыс жүргізу. Дәптермен жұмыс. Аудио материалдарды тыңдау. |
Оқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар, флипчарт. |
|||||||
|
Сергіту сәті |
Орманның бiз емшiсiмiз Тоқ, тоқ, тоқ (Партаны үш рет ұрады) Құрт бiткендi жоқ етемiз Жоқ, жоқ, жоқ, (Қимыл көрсетедi) Тоқ, тоқ, тоқ, Жоқ, жоқ, жоқ. |
Сергіту жаттығуы жазылған парақша |
|||||||
|
Аяқталуы |
Топтарға тапсырма 1-топ: Тақырып бойынша сурет салу 2-топ: Тақырып бойына коллаж 3-топ: Тақырып аясында мысалдар жазу |
Сөздік жұмысын жүргізу. |
|||||||
|
Үйге тапсырма: мазмұндау. |
|||||||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
|||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? |
Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?
|
||||||||
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
Екі түрлі түсініктеме күнделігі. Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:
|
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ғарыш туралы алғашқы түсінік
Ғарыш туралы алғашқы түсінік
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мектеп:№12 |
||||||||
|
Күні: |
Мұғалім:Бижанова С.А. |
||||||||
|
Сынып:4 |
|
|
|||||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
Жаңа білім мазмұнымен танысады. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. |
||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Жаңа білімге мысалдар келтіре біледі. |
||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс |
|||||||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Оқулықтағы тапсырмаларды өз бетінше орындауды |
|||||||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Өткен сабаққа байланысты сұрақтарға жауап береді. |
||||||||
|
Жоспар |
|||||||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
|||||||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі «Кездесу» ойыны Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады. Қызығушылықты ояту «Ғажайып алаң» ойыны |
Таныстыры лым, суреттер. |
|||||||
|
Ортасы |
Жаңа сабақ Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау. Түсіндіру. Топтық, жеке жұмыс жүргізу. Дәптермен жұмыс. Аудио материалдарды тыңдау. |
Оқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар, флипчарт. |
|||||||
|
Сергіту сәті |
Орманның бiз емшiсiмiз Тоқ, тоқ, тоқ (Партаны үш рет ұрады) Құрт бiткендi жоқ етемiз Жоқ, жоқ, жоқ, (Қимыл көрсетедi) Тоқ, тоқ, тоқ, Жоқ, жоқ, жоқ. |
Сергіту жаттығуы жазылған парақша |
|||||||
|
Аяқталуы |
Топтарға тапсырма 1-топ: Тақырып бойынша сурет салу 2-топ: Тақырып бойына коллаж 3-топ: Тақырып аясында мысалдар жазу |
Сөздік жұмысын жүргізу. |
|||||||
|
Үйге тапсырма: мазмұндау. |
|||||||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
|||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? |
Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?
|
||||||||
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
Екі түрлі түсініктеме күнделігі. Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:
|
||||||||
шағым қалдыра аласыз













