Пәні | ДүниетануЖер- ғарыш денесі. |
Бөлім
|
|
Сабақтың тақырыбы: | Ғарыш туралы алғашқы түсінік. |
Күні:
| Мұғалімнің аты-жөні: Ергалиева Акнур Тулкибаевна |
Сынып:4 «А» сынып | Қатысқандар: 15
| Қатыспағандар: - |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | Жердің пішінін білу және сипаттау.Галактика туралы мәліметтер. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: Барлық оқушыларда Жер туралы алғашқы түсінігі бар. |
|
|
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Суретке қарап, жер туралы өз ойларын айтып бере алады. |
|
|
| Кейбір оқушылар орындайалады:Кейбір оқушылар Күн жүйесі туралы айтып бере алады. Саяхатшылар туралы айта алады. |
|
|
Тілдік мақсат:
| Оқушылар орындай алады: Жер туралы әңгімелеп бере алады |
| Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:шар- шар –ball, Жер-земля-earth. телескоп-telescope, зымыран, ракета-roket |
|
|
| Сыныптағы диалог/ жазылым үшін сай келетін тіл стилі Аспан әлемінде нелер жатады?. Жұлдыздар,ғарышатауларын естігендері бойынша не естеріңе түсті?Қандай ұшатын көліктер болады?: |
| Талқылауға арналған сұрақтар:1. Алғаш рет жердің дөңгелек екенін қалай білдің? |
|
|
| Не себепті деп ойлайсыз …?Жер не себепті дөңгелек деп ойлайсыз? |
|
|
| Ишара:: Айтылым, жазылым, тыңдалым, оқылым, зерттеу, түсіндіру. |
|
|
Алдыңғы оқу | Топсеруен |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт есебі | Жоспарланған жаттығу түрлері
| Ресурстар |
Басы
| 1.Ынтымақтастық ортаны қалыптастыру/(сәлемдесу түрін орындаймын)«Ыстық алақан» тренингі ,алақандарын соғу арқылы оқушылар бір-біріне тілек айтуБелсенді оқыту топтық жұмыс (3 адам)Постер жасау АДАМ 1 Қадам;Адамның сыртқы бейнесі?2 қадам:Адам қандай маман иесі бола алады?3қадам Ғарыш-космос туралы алғашқы түсінік дегенде нені аласың?4 Қадам ;ғарыш атаулары,ұшатын аппараттар қандай болуы мүмкін?1-тапсырма:Жердің шарға ұқсас екенін дәлелдейік, қалай?Кәнекей, сыныптың әйнегінен қарайықшы! Жердің шеті көріне ме? Көрінеді., бірақ қазір біз сол жерге барсақ, жер әрі қарай созылып жатады, сондықтан ежелгі адамдар жерді қандай деп ойлады? ( кітаптағы суреттерді қарап балалар былай жауап беруі мүмкін).1.Жер төңкерілген табақша тәріздес;2.Жерді алып үш піл көтеріп тұр;3.Жерді үш кит көтеріп тұр;4.Жер жарты алма тәріздес.Жердің дөңгелек екенін алғашқы саяхатшылар дәлелдеп берді. Мысалы: ағылшындық саяхатшы Фернан Магеллан, ол бір нүктеден шығып, сол нүктеге қайта оралғанда жердің дөңгелек екенін білді. ХV ғасырда жердің дөңгелек екені дәлелденді.2-тапсырма: «Суретке қарап анықта»Тақтада геометриялық фигуралар бар, осы фигуралардың қайсысы жерге ұқсас? |
Қ.Б-Ду -шапалақ
АКТ-слайд, интернет желісін қосып көрсету керек.Қ.Б- ду- шапалақ.
Үштілділік (тыңдалым)Жұптық жұмыс
Бейне жазба «Географиялық ашулар»Қ.Б-жұлдызша
Қ.Б- жұлдызша
|
Ортасы
| Жер Күн жүйесіндегі 9 планетаның бірі : Марс, Меркурий, Жер, Юпитер, Сатурн, Плутон,Шолпан,Уран. 3-тапрсыма: Қандай заттар жер сияқты дөңгелек? – Доп, алма, қарбыз.Сипаттап бер!Партада осы заттар жатыр.
Критериалды бағалаудың критерйі: 1. Дөңгелек заттармен жұмыс жасау.2.Айырмашылықтарын анықтау.Дескрипторлар:1.Заттарды зерделейді.2.Дөңгелек , пішіні жерге ұқсайтынын анықтайды.Адамдар Жер пішінінің қандай екенін ажыратып, оны кестеге түсір,
3.Суретін салады.4-тапсырма:Зертте «Жақындап келе жатқан корабльді кім бірінші көреді? Жағада тұрған адам ба ,әлде биік ағашта отырған адам ба?»Суретін салыңыз!5-тапсырма: «Синквейн» жаттығуы «Жер –біздің ортақ үйіміз» атты5 жол өлең жазу.
Сергіту сәті:Жерді мадақтайық!Жер туралы әркім өзінің ойын айтады.
6-тапсырма:Моделдеу . Балалар кәдімгі ойыншық шарды алып, глобусқа қарап отырып, жердің моделін жасауға тырысады.13 Жаңа сабақты қорытындылау-ұжымдық жұмысТест жұмысы 1 «Ғарышкерлер күні қай күні аталып өтеді?А)12 наурыз ә) 12 ақпан б) 12 мамыр в)12 сәуір2 Аспанда неше ғаламшар бар?А) 2 ә) 5 б)9 в)73.Қазақтан шыққан алғашқы ғарышкер?А) Ю Гагарин ә) Т Әубәкіров б) Т,Мұсабаев в) В Викторенко4. Жер бетіндегі тіршілік үшін Күннің қызметі қандай?А)дөңгелек,жасыл ә)ыстық болады, жылу бередіБ) тіршілік көзі боладыВ) аспандаы ең кіші ғаламшар15 Кері байланыс бойынша бағалауҰнаған смайликті таңдайдыҚалыптастырушы бағалау бойынша бағдаршам мен фишкаларды, смайликтерді санап қортындылау.
|
АКТ-слайд
жекешеЗаттар.Глобус.Қ.Б-жұлдызша
Қ.Б- жұлдызшаларжекеше
АКТ-слайдҚ.Б- жұлдызшаларжұптық
Үштілділік (оқылым, жазылым)жұптық
Қ.Б-жұлдызшалар
|