Білім беру саласы:Шығармашылық
Бөлімі:Сурет салу.
Тақырыбы: Ғарыш зымыраны
Мақсаты: Бірнеше бөліктен тұратын зымыран бейнесін сала білуге үйрету.
Міндеті: 1.Ұқыпты жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
2. Ой-қиялдарын дамыту
Әдіс –тәсілдері: әңгімелесу,сұрақ -жауап
Ұйым түрі: топпен
Көрнекілік:бояу,ақ қағаз,су, сүлгі.
|
Іс-әрекет |
Тәрбиеші әрекеті |
Бала әрекеті |
Жағымды |
жағымсыз |
|
1.Мотивация 2.Ізденіс-ұйымдастыру кезеңі 3.Рефлексия |
1.Жылулық шеңбер Армысың Аспан-Ата Армысың Жер-Ана Армысың ,достарым Сендерді көрсем қуанам 2.Теледидардан слайд тамашалату. Балалар слайдтан сендер не көрдіңдер ? Осы ғарыш аймағына барғыларың келе ме? Онда немен барамыз? Олай болса ғарышқа сапар шегуге өзімізге зымыран мүсіндеп алайық. 3.Тәрбиеші үлгі суреттерді көрсетіп талдау жүргізеді. Саусақ маторикаларын дамытатын қимылдар орындау Зымыран бейнесінің бөліктерін көрсетіп,орындалу жолдарын түсіндіру. Сергіту сәті: Қарлығаштай самғаймыз Қанаттары талмайды Бір отырып ,бір тұрып Орнымызға қонамыз Қорытынды: Балалар жұмысын талдау,өз- өздеріне баға беру Күтілетін нәтиже: Білу керек:ғарыш туралы Игеру керек: зымыран суретін салуды игерді. Меңгеру керек:сурет салу әдістерін меңгереді. |
Шеңбер құрып, бір-біріне жылы сөздер айтады. Слайдты қызыға тамашалайды. Ғарыш аймағын Иә,барғымыз келеді Зымыранмен Жарайды Жұмысқа кіріседі. Қимыл арқылы орындайды Балалар жасаған жұмыстарын көрмеге қойып ,бір-бірін бағалайды. |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ғарыш зымыраны!
Ғарыш зымыраны!
Білім беру саласы:Шығармашылық
Бөлімі:Сурет салу.
Тақырыбы: Ғарыш зымыраны
Мақсаты: Бірнеше бөліктен тұратын зымыран бейнесін сала білуге үйрету.
Міндеті: 1.Ұқыпты жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
2. Ой-қиялдарын дамыту
Әдіс –тәсілдері: әңгімелесу,сұрақ -жауап
Ұйым түрі: топпен
Көрнекілік:бояу,ақ қағаз,су, сүлгі.
|
Іс-әрекет |
Тәрбиеші әрекеті |
Бала әрекеті |
Жағымды |
жағымсыз |
|
1.Мотивация 2.Ізденіс-ұйымдастыру кезеңі 3.Рефлексия |
1.Жылулық шеңбер Армысың Аспан-Ата Армысың Жер-Ана Армысың ,достарым Сендерді көрсем қуанам 2.Теледидардан слайд тамашалату. Балалар слайдтан сендер не көрдіңдер ? Осы ғарыш аймағына барғыларың келе ме? Онда немен барамыз? Олай болса ғарышқа сапар шегуге өзімізге зымыран мүсіндеп алайық. 3.Тәрбиеші үлгі суреттерді көрсетіп талдау жүргізеді. Саусақ маторикаларын дамытатын қимылдар орындау Зымыран бейнесінің бөліктерін көрсетіп,орындалу жолдарын түсіндіру. Сергіту сәті: Қарлығаштай самғаймыз Қанаттары талмайды Бір отырып ,бір тұрып Орнымызға қонамыз Қорытынды: Балалар жұмысын талдау,өз- өздеріне баға беру Күтілетін нәтиже: Білу керек:ғарыш туралы Игеру керек: зымыран суретін салуды игерді. Меңгеру керек:сурет салу әдістерін меңгереді. |
Шеңбер құрып, бір-біріне жылы сөздер айтады. Слайдты қызыға тамашалайды. Ғарыш аймағын Иә,барғымыз келеді Зымыранмен Жарайды Жұмысқа кіріседі. Қимыл арқылы орындайды Балалар жасаған жұмыстарын көрмеге қойып ,бір-бірін бағалайды. |
|
|
шағым қалдыра аласыз













