1. Оқулықтағы тапсырмалармен
жұмыс. А)
Айтылым.
Оқулықтағы 1, 3-тапсырманы
орындатады.
Ә)
Оқылым. Жазылым. Оқулықтағы 2-тапсырманы
орындатады.
Сөздіктермен жұмыс
Тіл-өнер
Қазақ тілінде берілген сөздерді-орысша,ағылшынша тілге
аудару.
1.Ауа – воздух — air
2.Ғаламшар – планета — planet
3.Ай – луна — moon
4.Жұлдыз –зведа -star
5.Уақыт – время — time
6.Жылдамдық — скорость — speed
7.Ғарыш – космос — space
8.Күн – солнце — sun
9.Жер – земля — earth
10.Аспан – небо – sky
Жұлдызшалар
жарқырайды» кезеңімізге өтеміз ол үшін
біз білімдерімізді ары қарай тереңдетуіміз керек. Біз
онда тағыда ғарыш жайлы
бейнефильм тамашалаймыз: «2» .
«Орынымды
тап» кезеңі: Оқулықты
пайдалана отырып, 2-тапсырманы
орындау.
. «Порттреттер
сөйлейді» слайд оқулықты және мұғалім жағынан
берілген қосымша мәліметтегі мағлұматтарды пайдалана
отырып, ғарышкерлер жайлы кластер
құру тапсырылады.
І. Күн тобына: Айдын Айымбетов
ІІ. Ай тобына: Тоқтар Әубәкіров
ІІІ. Жұлдыз тобына: Талғат Мусабаев
ІҮ. Ғарыш тобына : Юрий
Гагарин
Ұлттық ғарыш агенттігінің Үдемелі
индустриялық-инновациялық мемлекеттік бағдарлама бөліміне
енгізілген 4 жобаның бірі болып табылады. Қазақғарыштың басқа да
жобаларымен қатар оны да іске асыру республика экономикасына
индустриялық-инновациялық секторды дамыту міндеттерін шешу
орайында қосымша серпін берері сөзсіз. Ғарыштық мониторингтің
отандық жүйесін кеңінен енгізу қазақстандық экономиканың
бірқатар салалары үшін тұтасынан барынша тиімді жемістер беруге
қабілетті. Бүгінгі таңның өзінде шетелдік жерсеріктер
мәліметтерін пайдалану және оларды дұрыс оқи білу біздің елімізге
мұндай мүмкіндігі жоқ мемлекеттер алдында сөзсіз артықшылықтар
беруде. Әлемде 93 елдің өздерінің жерсеріктері бар. Бірақ біздің
отандық жүйе АҚШ, Еуроодақ, Бразилия, Австралия, Аргентина,
Ресей, Қытай және Үндістан сияқты танымал көшбасшылармен қатар
ауылшаруашылық өндірісіне ғарыш мониторингін жүргізетін
ұлттық жүйелердің әлем бойынша үздік тоғыздығына кіреді.
Орбитаға ЖҚЗ қазақстандық жерсеріктерін шығаруға орай ғалымдар
суреттерден жарты метрден сәл артығырақ көлемдегі нысандарды
ажырата алады деген болжам айтылуда. Әзірге бір километрден бес
метрге дейінгі суреттермен жұмыстар жүргізілуде. Әйткенмен,
бүгінде ЖҚЗ мәліметтерін өңдеудің қазақстандық мамандар
әзірлеген әдістемелері мен технологияларының көмегімен
көптеген кілтипанды мәселелер жиынтығын шешуге
болады.
Жұптық жұмыс.
/ауызша/
Оқушыларға сюжетті сурет беріледі. Оқушылар
суреттегі кейіпкерлердің іс-әрекеттерін сипаттап, әңгімелеп айту
керек.
Тапсырма: суреттегі іс әрекеттерді сипаттап
айту.
Жазылым. Сюжетті суретпен
жұмыс.
А) Оқушы бір суретті таңдайды.
В) Сюжетті сурет бойынша тірек сөздерді қолданып,
әңгіме құрап жазады.
Дөңгелектер ішінде орналасқан буындардан және
әріптерден сөз құрастыр.
Бір минуттық
әңгіме. «Мен жазда қалай демалдым?» Өз
кестесіндегі мағлұматпен баршаны таныстырып, ең қызықты деген
оқиғаларын қысқаша әңгімелеп беру;
|