Материалдар / Ғарышқа алғаш ұшқандар 8-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ғарышқа алғаш ұшқандар 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойынша сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2018
3436
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп: Аңқаты ЖОББМ

Мұғалімнің аты-жөні : Нахуанова А.Ж

Қатысқандар:

Қатыспағандар саны:

Мерзімі: 04.12

Сынып: 8

Сабақ тақырыбы

Алғаш ғарышқа ұшқандар.

Сабақта іске асатын оқу мақсаты (оқубағдараламасынансілтеме)

8.1.6.1.Коммуникативтік жағдаятқа сай ғылыми және халықаралық терминдерді, ғылыми деректерді орынды қолданып, диалог, монолог, полилогта өз ойын дәлелді, жүйелі жеткізу.

Сабақ мақсаттары

Ғылыми және халықаралық терминдер туралы түсінік алады.

Өз ойын еркін жеткізіп түсіндіре алады,диалогқа түседі, сыни көзқарас қалыптастырады,пікірлерін дәлелдей алады

Бағалау критерийлері

Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қараапайым сөйлеу үлгілерін құрайды, сұрақтарға

жауап береді, тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді толық меңгереді.

Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): тақырып аясында өз ойларын ортаға салады

Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырқып аясында шағын мәтін құрай алады

Сөздік қор

Мамандық, Ғарышкер. Ғарышкерлер, Жасанды серіктер.Ғарыш айлағы-Байқоңыр. 

Құндылықтарды дарыту

Жауапкершілік

Пәнаралық байланыстар

Жаратылыстану пәнімен байланыс

Алдыңғы меңгерілген білім

Сабақта өздері неше тіл білетіні туралы, тілді үйрену не үшін керек екендігі туралы айтты.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Қызығушылықты ұйымдастыру

5 минут

Психологиялық дайындық

-Кел, жаныма тұр, сыныптас,

Өз алақаныңды маған аш.

Міне менің қолым бос,

Жылуыма жылу қос.

Өткен сабақта біз не туралы айттық? -Не естеріңде қалды?

 Ортада қаламсап стратегиясы. 
Мұғалім әр топ мүшелеріне қаламдарын ортаға қоюын сұрайды. Мұғалім таңдаған  қалам иесі сұраққа жауап береді. 
Жауап 
бере алмаса, топ мүшелері көмектеседі. 
1. Жұлдыз деген не? 
2. Ғарыш дегеніміз не? 
3. Бұлтсыз ашық күнде аспаннан нелер көрінеді? 
4. Олар неліктен бізге жылтыраған кішкене ноқат болып көрінеді? 
5. Жай көзбен қарағанда неше мыңға тарта жұлдыз көрінеді? 
6. Жұлдызды немен көруге болады? 


Үй тапсырмасының қорытынды тасырмаларын орындату арқылы, бүгінгі сабақтың тақырыбын аштырту.

1.Балалар біз күн жүйесінде орналсқан ғарыш денелеріне жақын бара аламызба ?

2. Ғарыш денелерін тіккелей көріп, бақылап зерттеймізба?

3. Ғарыш денелерін кімдер зерттеген ?

Оқушылардың берген жауаптары арқылы бүгінгі өтетін сабақтың тақырыбының қандай екенін сұрау: 

Оқушылар сабақтың тақырыбын болжап айтады. 


Сұрақ жауап

Сабақ басы



30 мин






















1. Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. А) Айтылым.

Оқулықтағы 1, 3-тапсырманы орындатады.

Ә) Оқылым. Жазылым. Оқулықтағы 2-тапсырманы орындатады.

Сөздіктермен жұмыс

Тіл-өнер
Қазақ тілінде берілген сөздерді-орысша,ағылшынша тілге аудару.

1.Ауа – воздух — air
2.Ғаламшар – планета — planet
3.Ай – луна — moon
4.Жұлдыз –зведа -star
5.Уақыт – время — time
6.Жылдамдық — скорость — speed
7.Ғарыш – космос — space
8.Күн – солнце — sun
9.Жер – земля — earth
10.Аспан – небо – sky

Жұлдызшалар жарқырайды» кезеңімізге өтеміз ол үшін біз білімдерімізді ары қарай тереңдетуіміз керек. Біз онда тағыда ғарыш жайлы бейнефильм тамашалаймыз: «2» . 
«
Орынымды тап» кезеңі: Оқулықты пайдалана отырып, 2-тапсырманы орындау.

«Порттреттер сөйлейді» слайд оқулықты және мұғалім жағынан берілген қосымша мәліметтегі мағлұматтарды пайдалана отырып, ғарышкерлер жайлы кластер құру тапсырылады. 
І. Күн тобына: Айдын Айымбетов 
ІІ. Ай тобына: Тоқтар Әубәкіров 
ІІІ. Жұлдыз тобына: Талғат Мусабаев 
ІҮ. Ғарыш тобына : 
Юрий Гагарин 

Ұлттық ғарыш агент­тігінің Үдемелі индустриялық-инновациялық мемлекеттік бағ­дарлама бөліміне енгізілген 4 жобаның бірі болып табылады. Қазақғарыштың басқа да жо­бала­рымен қатар оны да іске асыру республика экономи­ка­сына индус­трия­лық-инновация­лық секторды дамыту міндеттерін шешу орайында қосым­ша серпін берері сөзсіз. Ғарыштық мониторингтің отан­­­дық жүйесін кеңінен енгізу қазақ­стандық экономиканың бір­қатар са­лалары үшін тұтасынан барынша тиімді жемістер беруге қа­бі­летті. Бү­гінгі таңның өзінде шетелдік жерсеріктер мәліметтерін пайдалану және олар­ды дұрыс оқи білу біздің елімізге мұндай мүмкіндігі жоқ мемлекеттер ал­дында сөзсіз артық­шы­лықтар беруде. Әлем­де 93 елдің өз­дерінің жерсеріктері бар. Бірақ біздің отан­дық жүйе  АҚШ, Еу­роодақ, Бразилия, Австралия, Аргентина, Ресей, Қытай және Үндістан сияқты таны­мал көш­басшылармен қатар ауыл­ша­руа­шылық өндірісіне ға­рыш мониторингін жүргізетін  ұлттық жү­йе­­лердің әлем бойынша үздік тоғыз­дығына кіреді. Орбитаға ЖҚЗ қазақстандық жерсеріктерін шығаруға орай ғалымдар суреттерден жарты метрден сәл артығырақ көлем­дегі нысандарды ажы­рата алады деген болжам ай­тылуда. Әзірге бір километрден бес метрге дейінгі суреттермен жұмыс­тар жүр­гізілуде. Әйткенмен, бүгінде ЖҚЗ мәліметтерін өңдеудің қа­зақ­­стандық мамандар әзір­леген әдіс­темелері мен тех­ноло­гияла­рының көмегімен көп­теген кілтипанды мәсе­лелер жиын­тығын шешуге болады. 
Жұптық жұмыс. /ауызша/

Оқушыларға сюжетті сурет беріледі. Оқушылар суреттегі кейіпкерлердің іс-әрекеттерін сипаттап, әңгімелеп айту керек.

Тапсырма: суреттегі іс әрекеттерді сипаттап айту.

Жазылым. Сюжетті суретпен жұмыс.

А) Оқушы бір суретті таңдайды.

В) Сюжетті сурет бойынша тірек сөздерді қолданып, әңгіме құрап жазады.

Дөңгелектер ішінде орналасқан буындардан және әріптерден сөз құрастыр.

Бір минуттық әңгіме. «Мен жазда қалай демалдым?» Өз кестесіндегі мағлұматпен баршаны таныстырып, ең қызықты деген оқиғаларын қысқаша әңгімелеп беру;





Кестелер














Тірек сөздер






Үлестірмелі материал

















Сюжетті суреттер

Сабақтың соңы

5 мин

Рефлексия

+ Мен ................ үйрендім.

-Маған .............. қиын.

Бағалау

Өзіңді басбармақ арқылы бағала

Басбармақ сигналды карточкалар




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!