Оқу ісінің меңгерушісі:-------------Үмбетқалиева З.
|
Педагогтің аты-жөні |
Изжанова Г.Қ |
||||
|
Күні: |
12.02.2021 |
||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ғарышқа қалай ұшады? |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.4.2.1 ғарышты игерудің кейбір айтулы оқиғалары туралы әңгімелеу; 3.4.2.2 адамзат дамуындағы ғарыштың маңызын түсіндіру |
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Ыстық лебіз. Қайырлы күн досым! Қайырлы күн болсын, Бүгінгі күн біз үшін, Сәттілікке толсын! Жұмыс ережесімен келісу -Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз,тыңдаймыз! -Уақытты үнемдейміз! -Нақты,дәл жауап береміз! -Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды,тапқырлығымызды көрсетеміз! -Сабаққа белсене қатысып,жақсы баға аламыз! Алдыңғы білімді еске түсіру. Сәйкестендіру. -Өтілген сабаққа байланысты тапсырмаларды сәйкестендіреді. «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау. |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|
|
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы. -Ұшу апараттарының қайсысымен аспанға ұшуға болады? -Ия,балалар зымыранмен ғарышқа ұшуға болады.Зымыранмен аспанға көтерілу үшін реактивті қозғалтқышы бар құрылғы орнатылған. Ал,реактивті қозғалтқыш дегеніміз-жұмыстық денені бастапқы қалыпынан қозғайтын құрылғы. Реактивті қозғалғыш ішінде қозғалғыш жұмысына қажетті отын мен оттегі қоры болады. Реактивті навигациядағы жоғарғы жетістікке ең алдымен кальмарлар қол жеткізді. Егер асықпаса, кальмарлар мен теңіз құрттары жүзбеқанаттарымен жұмыс істей отырып жүзеді, Егер дұшпанынан қашса, мантия қуысынан су ағынын шығара отырып, өздерін итеріп, жұлқына жүзеді. Орбиталық стансалар ғарышкерлердің Жер айналасындағы орбитада өмір сүрулеріне арналған. Оған мерзімді түрде экипаж, азық-түлік пен әртүрлі жабдықтар әкеліп тұратын ғарыш кемелері тоқтайды. Жер айналасындағы орбита бойынша ұзақ сапарларға арналған алғашқы орбиталық «Салют» стансасы 1971 жылы 19 сәуірде ұшырылды ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.
-Ғалымдар осындай қозғалғыш жасау идиясын теңіз құрты,медуза,сегіз аяқ,кальмар сияқты теңіз жәндіктерінен үйренген.Олар денесіндегі суды сыртқа қатты бүркеп шығару арқылы өз денелерін алға жылжытып отырады. -Ал енді балалар шармен тәжірибе жасап көреміз! Алдымен екі шар алып,біреуін кіші,екіншісін үлкен қылып үреміз.Енді үрлеген шарлардың жібін босатамыз.Олар ауаның екпінімен ұшады. -Сендердің ойларыңызша қай шар алысқа және ұзақ ұшады. -Әрине, үлкен шар.Онда ауа қоры көбірек. -Дәл осылай реактивті қозғалтқыш сағатына бірнеше мыңдаған киллометрді артқа қалдырады. Сондықтан ғарыш зымырандары улкен жылдамдықпен ұшады.Әрі реактивті қозғалтқыштың арқасында ауасыз кеңестіктеде ұша алады.
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.
|
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды. |
Форматив ті бағалау ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
|
|
Соңы |
|
|
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау |
Топтық тапсырмалар. |
|
|
Кері байланыс |
Кім тапқыр ойынын ойнау. Оқушыларға ұяшық таңдату арқылы тапсырмаларды орындау. ыларға
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді. |
«Ашық микро фон»
|
«Ашық микрофон» кері байланыс парағы |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ғарышқа қалай ұшады?
Ғарышқа қалай ұшады?
Оқу ісінің меңгерушісі:-------------Үмбетқалиева З.
|
Педагогтің аты-жөні |
Изжанова Г.Қ |
||||
|
Күні: |
12.02.2021 |
||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ғарышқа қалай ұшады? |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.4.2.1 ғарышты игерудің кейбір айтулы оқиғалары туралы әңгімелеу; 3.4.2.2 адамзат дамуындағы ғарыштың маңызын түсіндіру |
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Ыстық лебіз. Қайырлы күн досым! Қайырлы күн болсын, Бүгінгі күн біз үшін, Сәттілікке толсын! Жұмыс ережесімен келісу -Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз,тыңдаймыз! -Уақытты үнемдейміз! -Нақты,дәл жауап береміз! -Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды,тапқырлығымызды көрсетеміз! -Сабаққа белсене қатысып,жақсы баға аламыз! Алдыңғы білімді еске түсіру. Сәйкестендіру. -Өтілген сабаққа байланысты тапсырмаларды сәйкестендіреді. «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау. |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|
|
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы. -Ұшу апараттарының қайсысымен аспанға ұшуға болады? -Ия,балалар зымыранмен ғарышқа ұшуға болады.Зымыранмен аспанға көтерілу үшін реактивті қозғалтқышы бар құрылғы орнатылған. Ал,реактивті қозғалтқыш дегеніміз-жұмыстық денені бастапқы қалыпынан қозғайтын құрылғы. Реактивті қозғалғыш ішінде қозғалғыш жұмысына қажетті отын мен оттегі қоры болады. Реактивті навигациядағы жоғарғы жетістікке ең алдымен кальмарлар қол жеткізді. Егер асықпаса, кальмарлар мен теңіз құрттары жүзбеқанаттарымен жұмыс істей отырып жүзеді, Егер дұшпанынан қашса, мантия қуысынан су ағынын шығара отырып, өздерін итеріп, жұлқына жүзеді. Орбиталық стансалар ғарышкерлердің Жер айналасындағы орбитада өмір сүрулеріне арналған. Оған мерзімді түрде экипаж, азық-түлік пен әртүрлі жабдықтар әкеліп тұратын ғарыш кемелері тоқтайды. Жер айналасындағы орбита бойынша ұзақ сапарларға арналған алғашқы орбиталық «Салют» стансасы 1971 жылы 19 сәуірде ұшырылды ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.
-Ғалымдар осындай қозғалғыш жасау идиясын теңіз құрты,медуза,сегіз аяқ,кальмар сияқты теңіз жәндіктерінен үйренген.Олар денесіндегі суды сыртқа қатты бүркеп шығару арқылы өз денелерін алға жылжытып отырады. -Ал енді балалар шармен тәжірибе жасап көреміз! Алдымен екі шар алып,біреуін кіші,екіншісін үлкен қылып үреміз.Енді үрлеген шарлардың жібін босатамыз.Олар ауаның екпінімен ұшады. -Сендердің ойларыңызша қай шар алысқа және ұзақ ұшады. -Әрине, үлкен шар.Онда ауа қоры көбірек. -Дәл осылай реактивті қозғалтқыш сағатына бірнеше мыңдаған киллометрді артқа қалдырады. Сондықтан ғарыш зымырандары улкен жылдамдықпен ұшады.Әрі реактивті қозғалтқыштың арқасында ауасыз кеңестіктеде ұша алады.
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.
|
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды. |
Форматив ті бағалау ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
|
|
Соңы |
|
|
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау |
Топтық тапсырмалар. |
|
|
Кері байланыс |
Кім тапқыр ойынын ойнау. Оқушыларға ұяшық таңдату арқылы тапсырмаларды орындау. ыларға
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді. |
«Ашық микро фон»
|
«Ашық микрофон» кері байланыс парағы |
|
шағым қалдыра аласыз
















