Күні. Айы. Жылы 14/04/2017ж
"Айгөлек" тобында ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиясы
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Жаратылыстану
Тақырыбы: Ғарышқа сапар
Мақсаты: адамдардың ғарыш әлеміне жасаған алғашқы сапарлары туралы түсінік бере отырып, қазақтың тұңғыш ғарышкерлерімен таныстыру. Таным бнлсенділігін дамыту. Құрмет сезімдерін тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекті құралдар: қазақтың тұңғыш ғарышкерлерінің, ғарыш кемесінің суреттері, "Ғарыш әлемі" тақырыбында ұйымдастырылған көрме жұмыстары.
Әдіс – тәсілдері: айту, түсіндіру, көрсету, сұрақ – жауап, мадақтау, қорыту.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс - әрекеті |
Балалардың іс әрекеті |
|
Мотиватциялық қозғауыш |
Шаттық шеңбері Үлкенге де -сіз, Кішіге де - сіз. Баршаңызды құрметтеп, Бас иеміз біз. |
Балалар өлең жолдарын қайталап, қимыл жасайды. |
|
Іздену - ұйымдастырушы |
Балалар кім айтады қазір жылдың қай
мезгілі?
Балалар сендер қалай
ойлайсыңдар ғарышкер ғарышта жүргенде зымыран ішінен шығады
ма? Сергіту сәті Қанат жаям жалма жан, Талпынғандай ұшуға. Иіліп қол созамын, Аяғымның ұшына. |
Көктем Сәуір Ғарышкер Иә, аспан әлемін, планетаны, жұлдыздарды зерттеу үшін ұшады. Юри Гагарин Тоқтар Әубәкіров, Талғат Мұсабаев Зымыран Иә шығады, өйткені олар жұмыстарын жасайды, зерттейді, әр түрлі планетаны зерттеп ашық аспанда жүреді. Жоқ оларға әдейі арналған зымыранмен тамақ әкелінеді, тамақ оларға жабық түрде, езілген түрде, тіс пастасының қорабы сияқты қорапта беріледі, шай, суда солай әкелінеді, соны сығып жейді. Иә. Балалар өлең жолдарын қайталап, қимылдар жасайды. |
|
Рефлексті корекциялаушы |
-Балалар бүгін оқу қызметінде кімдермен таныстық? -Олар кімдер? -Скафандра дегеніміз не? Ғарышкерлер қайдан ұшады? |
-Ғарышкерлермен -Тоқтар Әубәкір, Талғат Мұсабаев, Юри Гагарин, Айдын Айымбетов -Ғарышкерлердің киімі -Байқоңырдан |
Күтілетін нәтиже:
Білді: ғарыш әлеміне жасаған алғашқы сапар; ғарыш алаңы Байқоңыр; зымыран; қазақтың тұңғыш ғарышкерлері; ғарышкерлердің киімі туралы.
Игереді : ғарыш әлеміне тұңғыш ұшқан ғарышкер Ю.Гагарин; қазақтың тұңғыш ғарышкерлері Тоқтар Әубәкіров, Талғат Мұсабаев және Айдын Айымбетов туралы мәліметтерді .
Меңгерді: ғарыш әлеміне арнайы ғарыш кемелерінің ұшатындығын, ғарышкерлердің арнайы дайындықпен өтетіндігін, олардың арнайы киімдерінің болатындығын.
Тексерілді: Балалбақша әдіскері: Ағасылова Э.
Тәрбиеші: Берекетова Т.



![]()

![]()
![]()
![]()
"Өркен" ортаңғы сәбилер тобының 2014-2015 оқу жарты жылындағы оқу-тәрбие жұмысының жарты жылдық есебі.
"Өркен" ортаңғы тобында тамыз айынан бастап 22 баламен жұмыс бастап,12 қыз бала,10 ер бала.Балалардың тәртібі жақсы,білім деңгейі орта болатын.
Мемлекеттік стандартқа сәйкес "Зерек бала" мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеу және оқыту технологиясы бойынша жарты жылдық жоспармен оқу іс-әрекеті өтті.Ортаңғы топта апталық жүктеме 12 сағат.Ортаңғы топта өтілетін оқу іс-әрекеттері: тіл дамыту, айналамен таныстыру, математика, құрастыру, экология, мүсіндеу, дене-тәрбиесі, сурет, көркем-әдебиет, ән-күй, орыс тілі. Тіл дамыту және айналасымен таныстыру сабағында балалар ауызекі сөйлеуді үйренеді. Жалпы ұғым беретін отбасы өзінің мәнісін түсіндіру, отбасы мүшелері жайлы түсініктерін кеңейту, әже, апа, сіңілі, іні сияқты түсініп айта біледі. Кім? Қайда? Не істейтіні туралы әңгімелеп айтуға үйренеді. Тақырып, сурет бойынша әңгімелей біледі. Табиғатты бақылап, жыл мезгілдерін атай береді. Жыл мезгілдеріндегі ай аттарын, ерекшеліктерін атай біледі. Көкөніс пен жемістерді түрі, түсі, пішіні бойынша, дәміне қарай салыстырып, ажырата алады.
Құстарды бақылауда қарға, көгершін, торғайларды ажырата біледі. Құстардың көктем мезгіліндегі жылы жақтан қайтып оралатынын біледі. Оларға қамқорлық, ұя жасау, жем беруді үйренді. Үй құстарына, дала құстарына қайсысы жататынын меңгерді. Үй жануарларына арналған сабақтарда жануарлардың төлдерін атап, олардың пайдасын біледі. "Жабайы аңдар" тақырыбында аңдардың мекені және тіршілігі, немен қоректенетінін, түрін, түсін біледі.
Математикадан геометриялық пішіндерді ажырата біледі. Дидактикалық ойындар арқылы балаларға үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек, көпбұрыштарды үлестірмелі көрнекіліктер арқылы ойындар ойнап төмен, алдында-артында, жанында-соңында ұғымдарын ертегі кейіпкерлерін тақтаға ілу арқылы, мысалы: "Шалқан" ертегісінің кейіпкерлерінің суретін тақтаға ілу арқылы, қанша кейіпкерлер бар екенін санап, сан бойынша көрсетіп, түсіндірдім. Сонымен қатар 5 - ке дейін санап, кері санап үйренді. Жұлдызшалар арқылы нешеуі көп екенін есептеуге және төмен балалар, яғни жәй қабылдайтындар: Арайлым, Олжас, Қарақат бастапқы кезде сабаққа белсенділігі төмен болды. Олармен жеке жұмыс жасау арқылы, дидактикалық материалдар қолданып, санап білуге үйренді. Қайсысы көп, қайсысы аз екенін білді.
Балалар көркем әдебиет оқу іс - әрекетінде қазақ халқымен өзге де халықтардың халық ауыз әдебиетінің шығармалары арқылы адамдар арасындағы өзара қарым -қатынас әлемі туралы ұғымдары кеңейді. Шығарманың мағынасын түсініп, кейіпкерлердің өзара қарым - қатынасы негізінде адамгершілікке тәрбиеленді. Өз әсерлері туралы айта білуі, шығарма кейіпкерлерінің әрекетін, мінез - құлқымен, қарым - қатынасын бағалауды дамыту.
Дене шынықтыруда балалар қимыл - қозғалыс түрлерін: жүру, жүгіру, лақтыру, саппен жүруді, аяқ ұшымен, өкшемен жүгіруді үйренді.
Құрастыру мақсаты: ортаңғы топтағы балалардың құрастыру біліктіліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Құрастыру материялдарынан, қағаздан, табиғи және қолдың материалдарынан құрастыруды үйренді. Шығармашылық қиялын, көркемдік талғамын дамытуды білді. Оқу іс - әрекеті барысында құрастыру бойынша бағдарламалық материялдарды меңгеру нәтижесінде балалар тапсырмаға сәйкес құрылысты өзгертуге төртбұрыштап қағазды тең бүктеуге үйренді.
Мүсіндеуге қызығушылығын қалыптастыру негізінде заттардың ерекшеліктеріне тән түрлі пластикалык материалдардан мүсіндеу ерекшеліктерін жасауды үйренді. Заттарды бинелеу тәсілі мен мәнерлеу құралдарын өз еркімен таңдап алуды біледі. Оқу іс - әрекеті барысында мүсіндеуді балалар шымшылау, ілеу, жалпақтау, қосу тәсілдерін қолдануды әр түрлі материалдарды бірлестіруді үйренді, білді.
Жапсыру оқу іс - әрекетінде мәнерлі бейнемен жапсыру әрекеттерінің сюжетті құруда эстетикалық талғамын қалыптастыруды, қарапайым пішіндерді қиып және өз еркімен шығармашылық қиялын таныта отырып, үлгіге қарап бейне құрастыруды білді. Жолақшаның, шаршының, дөңгелектің үстіне өсімдік пен құстарды, жан - жануарларды, өрнек құрастыруды, оларды біртіндеп желімдеуді білді, үйренді.
Ән -күй оқу іс - әрекетінде сазды әуенмен күшенбей мәнерлі айтуды, тыңдауды үйренді.
Сурет салу оқу іс - әрекетінде сурет салудың түрлі бейнелеу іс - әрекеттері мен дағдыларын эстетикалық талғамдарын үйренді.
Ұлттық ойыншықтар мен сәндік қолданбалы өнер туындыларын,пішіні,түсі мен бөліктердің орналасуын үйренді.Балалардың ертегі кейіпкерлерін,көкөністер мен жемістер,ыдыс-аяқтарды,азық-түлік өнімдері,қазақ ою-өрнектерін,элементтерін салуды үйренді,білді.Қарандашпен,қылқаламмен, бояумен жұмыс істеуді үйренді.
Жаңа-жыл мерекесін қарсы алу ертеңгілігіміз өте қызықты өтті.Балалар өте әдемі болып киінді.Берілген тақпақтарын айтты,ән айтып,би биледік.Ертегі кейіпкерлері келді.Балалар көбелек биін биледі.Ата-аналар да жаңа-жылдық мерекеге куана қатысты,олармен ойын ойнатылды.Аяз ата мен Ақшақар балаларды қошеметтеп,мақтап,сыйлықтарын табыс етті.Ертеңгілік ата-аналармен суретке түсумен аяқталды.
МКҚК "Өркен"балабақшасы
"Өркен" балабақшасының ортаңғы тобы
I-жарты жылдық
есеп
Тәрбиешілер : Берекетова Т.Ш.
Шаңдақбаева Ж.Б.
2014-2015 оқу - жылы

тәрбиешісі Берекетова Талшын
Шайхықызының портфолиясы
Күні. Айы. Жылы 14/11/2017ж
"Айгөлек" тобында ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиясы
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімі: Сурет салу
Тақырыбы Алтын күз
Мақсаты:Балалардың
күзгі табиғат құбылыстары ерекшеліетерін әсерлі қабылдай білуін
қалыптастыру.
Білімділік:Күздің
бейнесін сюжетті сурет салу барысында жапырақтарды әр жеріне
қылқалам –ның ұшын басып жағу тәсілімен салуды үйрету.Табиғат
әсемдігін сезіну арқылы эстетикалық тәрбие беру.
Дамытушылық:Балалардың ой өрісін кеңейту.
Тәрбиелік:Табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыру.
Сөздік жұмыс:Алтын күз.
Қолданылатын көрнекті құралдар:Сурет дәптері,түсі сары,қоңыр гуашьтар,қылқалам.
Әдіс – тәсілдері: айту, түсіндіру, көрсету, сұрақ – жауап, мадақтау, қорыту.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс - әрекеті |
Балалардың іс әрекеті |
|
Мотиватциялық қозғауыш |
Шаттық шеңбері Үлкенге де -сіз, Кішіге де - сіз. Баршаңызды құрметтеп, Бас иеміз біз. |
Балалар өлең жолдарын қайталап, қимыл жасайды. |
|
Іздену - ұйымдастырушы |
Бүгінгі оқу қызметінде өтетін тақырыбымыз: «Алтын күз». Балалар кім айтады қазір жылдың қай мезгілі? Күз мезгілінде неше ай бар?
Қандай айлар,кім
атайды? Күзде қандай өзгерістер болады? Күз туралы кім тақпақ біледі?
Аружан:Күзім,күзім,күзім-ау Ақнұр:Той жасайды халқымыз, Мол өнімді жинаймыз Елге барын сыйлаймыз. Бүгінгі салатын суретімз жапырақ. Күзгі жапырақтың түсі қандай? Жапырақтар қайда өседі? Жапырақтардың күзгі көрінісін әдемі етіп саламыз.Балаларға сурет салу жолдарын түсіндіу .Балаларға үлестрмелі материалдарды таратамыз. Қылқаламның ұшын ақырын ғана басып жағу тәсілімен жапырақты бояуды үйретеміз.Суретті бояп болғасын қылқаламды сумен жуып сүртіп отыруға үйретеміз. Сергіту сәті: Біз балдырған баламыз Құстай қанат қағамыз Дуниені аралап Жылы жаққа қонамыз |
Күз 3 ай бар Қыркүйек,Қазан,Қараша Қараша Сары жапырақ Ағашта Балалар өлең жолдарына байланысты қимылдар жасайды. |
|
Рефлексті корекциялаушы |
-Балалар бүгін оқу қызметінде ненің суретін боядыңыз? -Қандай түспен?
|
Жапырақтың Сары түс Балалар көрмеге өздері салған суреттерін апарып ,педагогтың көмегімен тақтаға іледі. |
Күтілетін нәтиже:
Білді: күзгі табиғи ерекшеліктерді.
Игереді :күзгі жапырақтардың түснің сары болатындығын.
Меңгерді: басып , жағу тәсілмен жапыратарды салуды .
Тексерілді: Балалбақша әдіскері: Базылбекова А
Тәрбиеші: Берекетова Т.
.
Жер бетіндегі тіршілік атауының негізгі қайнар көзі күн, ауа және су туралы тусінік беру,балаларға күн, ауа және судың денсаулыққа пайдасы туралы айта отырып , денені шынықтырудың әр түрлі жолдарымен таныстыру және оның адам денсаулығына
тигізер әсері жөнінде мағлұмат беру және балаларға адам денсаулығының қымбаттылы -ғы,дұрыс тамақтанудың маңыздығын түсіндіру ,тазалық,жеке бас гигенасы ,мәдени дағдыларын қалыптастыру.
Балаларға күн, ауа және судың денсаулыққа пайдасы туралы түсінік беру, дене -ні шынықтырудың әр түрлі жолдарымен таныстыру және адам денсаулығына тигізер әсе- рі жөнінде мағлұмат беру,
Елбасымыз Нұрсұлтан Назарбаев қазақстан халқына жолдауындаайтылғандай «Салауатты өмір салтын ұстау қазіргі таңда өзекті мәселелердің бірі болып отыр».Осы бағытта болашақта еліне елеулі халқына қалаулы,ата-анасының мақтанышы, дені сау ұр-пақ өсіру жолындағы тәрбие ісін басшылыққа алып келеміз.
Күннің жарығы көрінетін және көрінбейтін шуақтардан тұрады.Шуақтың әсерінен біздің терімізде өте маңызды «Д» дәрумені бар.Ал осы дәрумен жетіспесе, балалар мешел ауруы пайда болады.
Күн шуағы аурулардың пайда болу жолдарының алдын алады.Күннің жоғарғы ауруларды қоздыратын көптеген микроптарды өлтіреді.Күн шуағы тек теріні ғана нығайтып қоймай,тыныс алу және жүйке жүйесінің жұмыстарын, қанның құрамын жақсартады, суық тию ауруларына қарсы тұруына септігін тигізеді.
Балалармен күннің астында ұзақ
жүрсе терілері күйетінін, бас киімсіз болса күн өтіп әлсіздік пайда
болатынын түсіндіреді.Балаларға көлдерде , өзендерде арықтарда
тұссыз судың ағатынын, онымен бау-бақша суаруға болатынын ,бірақ
ішуге болмайты - нын балаларға айтып береді.
Күнге ұзақ қыздырынуға болмайды.Күн екпіні өтіп,күйік алуың
мүмкін.Күннің астында бас киімсіз ұзақ жүрме.Өзендерден
,жылғалардан ағып жатқан суды ішуге болмайды,оларда қауіпті ауру
тудыратын микроптар болуы мүмкін.Суды үнемдеп таза сақтау керек.Оны
ластауға болмайды.Ауасыз, сусыз адамдар тіршілік ете
алмайды.
Күн және ауа – табиғи дәрі.Ал әрбір дәрі арнайы қатаң өлшемді қажет етеді. Таза су–тіршілік атаулы өмірнің нәрі,табиғи құнды байлық.
Күн ваннасын судың жағасында ертеңгілкте күніне бір сағат қана қабылдаған дұрыс.Адамның оттегімен дем алып,көмірқышқыл газын шығаратынын айтамыз.Сондықтан демалыс, сауықтыру үйлерін негізінен ағаштар көп өсетін ормандарда салатыны,ал бөлмелерге осы қызметті атқаратын туралы түсінік береміз.Таза ауа –табиғат байлығы ,оны қорғауың керек.Көбірек гүлдермен ағаштар отырғызамыз.
Ойын:секірмек пен секіру,қос аяқтап,алға,ау.ртқа,доппен ойнау.Балалар күн, ауа дегенде (құс,ұшақ,тік ұшақ,жәндіктердің атын атайды т.б) суда (балық,құрт,су жылан,теңіз жұлдызы,су шаяны т.б)
«Өркен» балабақшасы
Бекітемін:___________
Балабақша әдіскері:
Базылбекова А.Н
Ашық оқу қызметі
«Алтын күз»
Сурет салу жетекшісі:Берекетова Т.Ш.
МҚКҚ «Өркен» балабақшасы
Бекітемін:
Балабақша әдіскері
Базылбекова.А
Кеңес
Тақырыбы:Денсаулық – білім беру саласындағы ойын түрлері.
Пән жетекшісі:Берекетова.А
2017 – 2018 оқу жылы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Ғарышқа сапар"
"Ғарышқа сапар"
Күні. Айы. Жылы 14/04/2017ж
"Айгөлек" тобында ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиясы
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Жаратылыстану
Тақырыбы: Ғарышқа сапар
Мақсаты: адамдардың ғарыш әлеміне жасаған алғашқы сапарлары туралы түсінік бере отырып, қазақтың тұңғыш ғарышкерлерімен таныстыру. Таным бнлсенділігін дамыту. Құрмет сезімдерін тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекті құралдар: қазақтың тұңғыш ғарышкерлерінің, ғарыш кемесінің суреттері, "Ғарыш әлемі" тақырыбында ұйымдастырылған көрме жұмыстары.
Әдіс – тәсілдері: айту, түсіндіру, көрсету, сұрақ – жауап, мадақтау, қорыту.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс - әрекеті |
Балалардың іс әрекеті |
|
Мотиватциялық қозғауыш |
Шаттық шеңбері Үлкенге де -сіз, Кішіге де - сіз. Баршаңызды құрметтеп, Бас иеміз біз. |
Балалар өлең жолдарын қайталап, қимыл жасайды. |
|
Іздену - ұйымдастырушы |
Балалар кім айтады қазір жылдың қай
мезгілі?
Балалар сендер қалай
ойлайсыңдар ғарышкер ғарышта жүргенде зымыран ішінен шығады
ма? Сергіту сәті Қанат жаям жалма жан, Талпынғандай ұшуға. Иіліп қол созамын, Аяғымның ұшына. |
Көктем Сәуір Ғарышкер Иә, аспан әлемін, планетаны, жұлдыздарды зерттеу үшін ұшады. Юри Гагарин Тоқтар Әубәкіров, Талғат Мұсабаев Зымыран Иә шығады, өйткені олар жұмыстарын жасайды, зерттейді, әр түрлі планетаны зерттеп ашық аспанда жүреді. Жоқ оларға әдейі арналған зымыранмен тамақ әкелінеді, тамақ оларға жабық түрде, езілген түрде, тіс пастасының қорабы сияқты қорапта беріледі, шай, суда солай әкелінеді, соны сығып жейді. Иә. Балалар өлең жолдарын қайталап, қимылдар жасайды. |
|
Рефлексті корекциялаушы |
-Балалар бүгін оқу қызметінде кімдермен таныстық? -Олар кімдер? -Скафандра дегеніміз не? Ғарышкерлер қайдан ұшады? |
-Ғарышкерлермен -Тоқтар Әубәкір, Талғат Мұсабаев, Юри Гагарин, Айдын Айымбетов -Ғарышкерлердің киімі -Байқоңырдан |
Күтілетін нәтиже:
Білді: ғарыш әлеміне жасаған алғашқы сапар; ғарыш алаңы Байқоңыр; зымыран; қазақтың тұңғыш ғарышкерлері; ғарышкерлердің киімі туралы.
Игереді : ғарыш әлеміне тұңғыш ұшқан ғарышкер Ю.Гагарин; қазақтың тұңғыш ғарышкерлері Тоқтар Әубәкіров, Талғат Мұсабаев және Айдын Айымбетов туралы мәліметтерді .
Меңгерді: ғарыш әлеміне арнайы ғарыш кемелерінің ұшатындығын, ғарышкерлердің арнайы дайындықпен өтетіндігін, олардың арнайы киімдерінің болатындығын.
Тексерілді: Балалбақша әдіскері: Ағасылова Э.
Тәрбиеші: Берекетова Т.



![]()

![]()
![]()
![]()
"Өркен" ортаңғы сәбилер тобының 2014-2015 оқу жарты жылындағы оқу-тәрбие жұмысының жарты жылдық есебі.
"Өркен" ортаңғы тобында тамыз айынан бастап 22 баламен жұмыс бастап,12 қыз бала,10 ер бала.Балалардың тәртібі жақсы,білім деңгейі орта болатын.
Мемлекеттік стандартқа сәйкес "Зерек бала" мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеу және оқыту технологиясы бойынша жарты жылдық жоспармен оқу іс-әрекеті өтті.Ортаңғы топта апталық жүктеме 12 сағат.Ортаңғы топта өтілетін оқу іс-әрекеттері: тіл дамыту, айналамен таныстыру, математика, құрастыру, экология, мүсіндеу, дене-тәрбиесі, сурет, көркем-әдебиет, ән-күй, орыс тілі. Тіл дамыту және айналасымен таныстыру сабағында балалар ауызекі сөйлеуді үйренеді. Жалпы ұғым беретін отбасы өзінің мәнісін түсіндіру, отбасы мүшелері жайлы түсініктерін кеңейту, әже, апа, сіңілі, іні сияқты түсініп айта біледі. Кім? Қайда? Не істейтіні туралы әңгімелеп айтуға үйренеді. Тақырып, сурет бойынша әңгімелей біледі. Табиғатты бақылап, жыл мезгілдерін атай береді. Жыл мезгілдеріндегі ай аттарын, ерекшеліктерін атай біледі. Көкөніс пен жемістерді түрі, түсі, пішіні бойынша, дәміне қарай салыстырып, ажырата алады.
Құстарды бақылауда қарға, көгершін, торғайларды ажырата біледі. Құстардың көктем мезгіліндегі жылы жақтан қайтып оралатынын біледі. Оларға қамқорлық, ұя жасау, жем беруді үйренді. Үй құстарына, дала құстарына қайсысы жататынын меңгерді. Үй жануарларына арналған сабақтарда жануарлардың төлдерін атап, олардың пайдасын біледі. "Жабайы аңдар" тақырыбында аңдардың мекені және тіршілігі, немен қоректенетінін, түрін, түсін біледі.
Математикадан геометриялық пішіндерді ажырата біледі. Дидактикалық ойындар арқылы балаларға үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек, көпбұрыштарды үлестірмелі көрнекіліктер арқылы ойындар ойнап төмен, алдында-артында, жанында-соңында ұғымдарын ертегі кейіпкерлерін тақтаға ілу арқылы, мысалы: "Шалқан" ертегісінің кейіпкерлерінің суретін тақтаға ілу арқылы, қанша кейіпкерлер бар екенін санап, сан бойынша көрсетіп, түсіндірдім. Сонымен қатар 5 - ке дейін санап, кері санап үйренді. Жұлдызшалар арқылы нешеуі көп екенін есептеуге және төмен балалар, яғни жәй қабылдайтындар: Арайлым, Олжас, Қарақат бастапқы кезде сабаққа белсенділігі төмен болды. Олармен жеке жұмыс жасау арқылы, дидактикалық материалдар қолданып, санап білуге үйренді. Қайсысы көп, қайсысы аз екенін білді.
Балалар көркем әдебиет оқу іс - әрекетінде қазақ халқымен өзге де халықтардың халық ауыз әдебиетінің шығармалары арқылы адамдар арасындағы өзара қарым -қатынас әлемі туралы ұғымдары кеңейді. Шығарманың мағынасын түсініп, кейіпкерлердің өзара қарым - қатынасы негізінде адамгершілікке тәрбиеленді. Өз әсерлері туралы айта білуі, шығарма кейіпкерлерінің әрекетін, мінез - құлқымен, қарым - қатынасын бағалауды дамыту.
Дене шынықтыруда балалар қимыл - қозғалыс түрлерін: жүру, жүгіру, лақтыру, саппен жүруді, аяқ ұшымен, өкшемен жүгіруді үйренді.
Құрастыру мақсаты: ортаңғы топтағы балалардың құрастыру біліктіліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Құрастыру материялдарынан, қағаздан, табиғи және қолдың материалдарынан құрастыруды үйренді. Шығармашылық қиялын, көркемдік талғамын дамытуды білді. Оқу іс - әрекеті барысында құрастыру бойынша бағдарламалық материялдарды меңгеру нәтижесінде балалар тапсырмаға сәйкес құрылысты өзгертуге төртбұрыштап қағазды тең бүктеуге үйренді.
Мүсіндеуге қызығушылығын қалыптастыру негізінде заттардың ерекшеліктеріне тән түрлі пластикалык материалдардан мүсіндеу ерекшеліктерін жасауды үйренді. Заттарды бинелеу тәсілі мен мәнерлеу құралдарын өз еркімен таңдап алуды біледі. Оқу іс - әрекеті барысында мүсіндеуді балалар шымшылау, ілеу, жалпақтау, қосу тәсілдерін қолдануды әр түрлі материалдарды бірлестіруді үйренді, білді.
Жапсыру оқу іс - әрекетінде мәнерлі бейнемен жапсыру әрекеттерінің сюжетті құруда эстетикалық талғамын қалыптастыруды, қарапайым пішіндерді қиып және өз еркімен шығармашылық қиялын таныта отырып, үлгіге қарап бейне құрастыруды білді. Жолақшаның, шаршының, дөңгелектің үстіне өсімдік пен құстарды, жан - жануарларды, өрнек құрастыруды, оларды біртіндеп желімдеуді білді, үйренді.
Ән -күй оқу іс - әрекетінде сазды әуенмен күшенбей мәнерлі айтуды, тыңдауды үйренді.
Сурет салу оқу іс - әрекетінде сурет салудың түрлі бейнелеу іс - әрекеттері мен дағдыларын эстетикалық талғамдарын үйренді.
Ұлттық ойыншықтар мен сәндік қолданбалы өнер туындыларын,пішіні,түсі мен бөліктердің орналасуын үйренді.Балалардың ертегі кейіпкерлерін,көкөністер мен жемістер,ыдыс-аяқтарды,азық-түлік өнімдері,қазақ ою-өрнектерін,элементтерін салуды үйренді,білді.Қарандашпен,қылқаламмен, бояумен жұмыс істеуді үйренді.
Жаңа-жыл мерекесін қарсы алу ертеңгілігіміз өте қызықты өтті.Балалар өте әдемі болып киінді.Берілген тақпақтарын айтты,ән айтып,би биледік.Ертегі кейіпкерлері келді.Балалар көбелек биін биледі.Ата-аналар да жаңа-жылдық мерекеге куана қатысты,олармен ойын ойнатылды.Аяз ата мен Ақшақар балаларды қошеметтеп,мақтап,сыйлықтарын табыс етті.Ертеңгілік ата-аналармен суретке түсумен аяқталды.
МКҚК "Өркен"балабақшасы
"Өркен" балабақшасының ортаңғы тобы
I-жарты жылдық
есеп
Тәрбиешілер : Берекетова Т.Ш.
Шаңдақбаева Ж.Б.
2014-2015 оқу - жылы

тәрбиешісі Берекетова Талшын
Шайхықызының портфолиясы
Күні. Айы. Жылы 14/11/2017ж
"Айгөлек" тобында ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиясы
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімі: Сурет салу
Тақырыбы Алтын күз
Мақсаты:Балалардың
күзгі табиғат құбылыстары ерекшеліетерін әсерлі қабылдай білуін
қалыптастыру.
Білімділік:Күздің
бейнесін сюжетті сурет салу барысында жапырақтарды әр жеріне
қылқалам –ның ұшын басып жағу тәсілімен салуды үйрету.Табиғат
әсемдігін сезіну арқылы эстетикалық тәрбие беру.
Дамытушылық:Балалардың ой өрісін кеңейту.
Тәрбиелік:Табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыру.
Сөздік жұмыс:Алтын күз.
Қолданылатын көрнекті құралдар:Сурет дәптері,түсі сары,қоңыр гуашьтар,қылқалам.
Әдіс – тәсілдері: айту, түсіндіру, көрсету, сұрақ – жауап, мадақтау, қорыту.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс - әрекеті |
Балалардың іс әрекеті |
|
Мотиватциялық қозғауыш |
Шаттық шеңбері Үлкенге де -сіз, Кішіге де - сіз. Баршаңызды құрметтеп, Бас иеміз біз. |
Балалар өлең жолдарын қайталап, қимыл жасайды. |
|
Іздену - ұйымдастырушы |
Бүгінгі оқу қызметінде өтетін тақырыбымыз: «Алтын күз». Балалар кім айтады қазір жылдың қай мезгілі? Күз мезгілінде неше ай бар?
Қандай айлар,кім
атайды? Күзде қандай өзгерістер болады? Күз туралы кім тақпақ біледі?
Аружан:Күзім,күзім,күзім-ау Ақнұр:Той жасайды халқымыз, Мол өнімді жинаймыз Елге барын сыйлаймыз. Бүгінгі салатын суретімз жапырақ. Күзгі жапырақтың түсі қандай? Жапырақтар қайда өседі? Жапырақтардың күзгі көрінісін әдемі етіп саламыз.Балаларға сурет салу жолдарын түсіндіу .Балаларға үлестрмелі материалдарды таратамыз. Қылқаламның ұшын ақырын ғана басып жағу тәсілімен жапырақты бояуды үйретеміз.Суретті бояп болғасын қылқаламды сумен жуып сүртіп отыруға үйретеміз. Сергіту сәті: Біз балдырған баламыз Құстай қанат қағамыз Дуниені аралап Жылы жаққа қонамыз |
Күз 3 ай бар Қыркүйек,Қазан,Қараша Қараша Сары жапырақ Ағашта Балалар өлең жолдарына байланысты қимылдар жасайды. |
|
Рефлексті корекциялаушы |
-Балалар бүгін оқу қызметінде ненің суретін боядыңыз? -Қандай түспен?
|
Жапырақтың Сары түс Балалар көрмеге өздері салған суреттерін апарып ,педагогтың көмегімен тақтаға іледі. |
Күтілетін нәтиже:
Білді: күзгі табиғи ерекшеліктерді.
Игереді :күзгі жапырақтардың түснің сары болатындығын.
Меңгерді: басып , жағу тәсілмен жапыратарды салуды .
Тексерілді: Балалбақша әдіскері: Базылбекова А
Тәрбиеші: Берекетова Т.
.
Жер бетіндегі тіршілік атауының негізгі қайнар көзі күн, ауа және су туралы тусінік беру,балаларға күн, ауа және судың денсаулыққа пайдасы туралы айта отырып , денені шынықтырудың әр түрлі жолдарымен таныстыру және оның адам денсаулығына
тигізер әсері жөнінде мағлұмат беру және балаларға адам денсаулығының қымбаттылы -ғы,дұрыс тамақтанудың маңыздығын түсіндіру ,тазалық,жеке бас гигенасы ,мәдени дағдыларын қалыптастыру.
Балаларға күн, ауа және судың денсаулыққа пайдасы туралы түсінік беру, дене -ні шынықтырудың әр түрлі жолдарымен таныстыру және адам денсаулығына тигізер әсе- рі жөнінде мағлұмат беру,
Елбасымыз Нұрсұлтан Назарбаев қазақстан халқына жолдауындаайтылғандай «Салауатты өмір салтын ұстау қазіргі таңда өзекті мәселелердің бірі болып отыр».Осы бағытта болашақта еліне елеулі халқына қалаулы,ата-анасының мақтанышы, дені сау ұр-пақ өсіру жолындағы тәрбие ісін басшылыққа алып келеміз.
Күннің жарығы көрінетін және көрінбейтін шуақтардан тұрады.Шуақтың әсерінен біздің терімізде өте маңызды «Д» дәрумені бар.Ал осы дәрумен жетіспесе, балалар мешел ауруы пайда болады.
Күн шуағы аурулардың пайда болу жолдарының алдын алады.Күннің жоғарғы ауруларды қоздыратын көптеген микроптарды өлтіреді.Күн шуағы тек теріні ғана нығайтып қоймай,тыныс алу және жүйке жүйесінің жұмыстарын, қанның құрамын жақсартады, суық тию ауруларына қарсы тұруына септігін тигізеді.
Балалармен күннің астында ұзақ
жүрсе терілері күйетінін, бас киімсіз болса күн өтіп әлсіздік пайда
болатынын түсіндіреді.Балаларға көлдерде , өзендерде арықтарда
тұссыз судың ағатынын, онымен бау-бақша суаруға болатынын ,бірақ
ішуге болмайты - нын балаларға айтып береді.
Күнге ұзақ қыздырынуға болмайды.Күн екпіні өтіп,күйік алуың
мүмкін.Күннің астында бас киімсіз ұзақ жүрме.Өзендерден
,жылғалардан ағып жатқан суды ішуге болмайды,оларда қауіпті ауру
тудыратын микроптар болуы мүмкін.Суды үнемдеп таза сақтау керек.Оны
ластауға болмайды.Ауасыз, сусыз адамдар тіршілік ете
алмайды.
Күн және ауа – табиғи дәрі.Ал әрбір дәрі арнайы қатаң өлшемді қажет етеді. Таза су–тіршілік атаулы өмірнің нәрі,табиғи құнды байлық.
Күн ваннасын судың жағасында ертеңгілкте күніне бір сағат қана қабылдаған дұрыс.Адамның оттегімен дем алып,көмірқышқыл газын шығаратынын айтамыз.Сондықтан демалыс, сауықтыру үйлерін негізінен ағаштар көп өсетін ормандарда салатыны,ал бөлмелерге осы қызметті атқаратын туралы түсінік береміз.Таза ауа –табиғат байлығы ,оны қорғауың керек.Көбірек гүлдермен ағаштар отырғызамыз.
Ойын:секірмек пен секіру,қос аяқтап,алға,ау.ртқа,доппен ойнау.Балалар күн, ауа дегенде (құс,ұшақ,тік ұшақ,жәндіктердің атын атайды т.б) суда (балық,құрт,су жылан,теңіз жұлдызы,су шаяны т.б)
«Өркен» балабақшасы
Бекітемін:___________
Балабақша әдіскері:
Базылбекова А.Н
Ашық оқу қызметі
«Алтын күз»
Сурет салу жетекшісі:Берекетова Т.Ш.
МҚКҚ «Өркен» балабақшасы
Бекітемін:
Балабақша әдіскері
Базылбекова.А
Кеңес
Тақырыбы:Денсаулық – білім беру саласындағы ойын түрлері.
Пән жетекшісі:Берекетова.А
2017 – 2018 оқу жылы
шағым қалдыра аласыз













