Материалдар / Газдардың, сұйықтар мен қатты денелердің молекулалық құрылымы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Газдардың, сұйықтар мен қатты денелердің молекулалық құрылымы

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып физикасында Қысым тарауы бойынша "Газдардың, сұйықтар мен қатты денелердің молекулалық құрылымы" тақырыбында өткізілген ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2018
3023
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

§Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Қараөткел №2 мектебі

Қысым


Күні: Мұғалімнің аты - жөні:Муханова Каршыга Утегеновна


Сынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы


Газдардың, сұйықтар мен қатты денелердің молекулалық құрылымы

Оқу мақсаты

7.3.1.1. Заттардың молекулалық құрылысы негізінде, газдардың сұйықтар мен қатты денелердің құрылымын сипаттау

Сабақтың мақсаты


Барлық оқушылар: Заттарды құрайтын бөлшектер атауын және заттың үш күйін, қасиеттерін білу

Басым бөлігі: Заттардың молекула-кинетикалық теориясын тұжырымдай отырып заттың үш күйінің құрылымын сипаттау

Кейбір оқушылар: Күнделікті өмірде газдардың, сұйықтар мен қатты денелер құрылымына мысал келтіріп түсіндіре алу

Бағалау критерийі


Заттың құрылысын және заттың үш күйін, қасиеттерін анықтайды

Заттардың молекула-кинетикалық теориясын тұжырымдай отырып заттың үш күйінің құрылымына сипаттама береді

Күнделікті өмірде газдардың, сұйықтар мен қатты денелер құрылымына мысал келтіріп түсіндіре алады

Тілдік мақсаттар


«Үш тұғырлы тіл»

Қазақша

Орысша

Ағылшынша

Атом

атом

atom

молекула

молекула

molecule

Газ

газ

gas

Қатты

твёрдый

sold

Сұйық

жидкость

liquid

диффузия

диффузия

diffusion


Құндылықтарға баулу

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. (оқушылар арасындағы татулық, білім алуға еңбектенуге үйрету)

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану 5 сынып .Заттың агрегаттық күйлері

Алдыңғы білім

Заттың құрылысы. Молекулалар.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

(8 мин)


















































Сабақтың ортасы(20мин)

Ұйымдастыру: /2минут/ а)Сәлемдесу.

б)Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Тренинг «Шаттық шеңбер» Бүгінгі сабаққа жағымды тілектер айтады.



«Физикалық диктант» /жеке жұмыс /

денелердің өзара әрекеттесуі тарауын қайталау /5минут/


1.........- денелердің бір-біріне әрекет етуі. (Өзара әркеттесу)

2........-дененің пішінің немесе өлшемдерінің өзгеруі.(Деформация)

3.........- денелердің инетртілігінің өлшемі. (Масса )

4........- денелердің Жерге тартылу күші. (Ауырлық күші)

5........- дененің тірекке немесе аспанға түсіретін күші. (Дененің салмағы)

6........- бір дене екінші дененің бетімен қозғалған кезде пайда болатын күш. (Үйкеліс күші)

7........- заттың көлем бірлігіндегі массасына тең физикалық шама. (Зат тығыздығы)

8........- денелердің өзара әрекеттесуін сипаттайтын физикалық шама. (Күш)

9........- дененің созылу кезіндегі серпімділік күшінің модулі дене ұзындығының өзгеруіне тура пропорционал. (Гук заңы)

10........- кез-келген дене, егер оған басқа денелер әрекет етпесе, өзінің тыныштық күйін сақтайды. (Инерция құбылысы)

Кері байланыс:

Өзара тексеру, дұрыс жауаппен түзету жасайды. Әр дұрыс жауапқа 1 ұпай беріледі. Шапалақ әдісімен бағалайды.

«Миға шабуыл» стратегиясы арқылы тақырыпты ашу. /1минут/

Берілген суреттер арқылы оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтайды

Топқа бөлу: «Қатты», «Сұйық», «Газ». /1минут/ Әртүрлі фигуралы қағаз қималарын пайдаланып топқа бөлу.

Бейнебаянды көріп отырып, түртіп жазып отырады, кестені толтырады(3мин)







Picture 6 Picture 4




Заттың күйлері

Негізгі қасиеттері

Құрлысына байланысты сурет салу

Қатты



Сұйық



Газ




1тапсырма.

«Постер» әдістерінде берілген тапсырмаларды таңдап топпен жұмыс жасайды. (15 мин)

Оқушылар тақырыпты оқиды (5минут)


Қатты тобы: Заттың құрылысын түсіндір.(96-97бет)

Сұйық тобы: Заттың үш күйі және диффузия туралы түсіндір (98-99 бет)

Газ тобы: Заттың үш күйінің молекулаларының құрылымы туралы түсіндір. (100 бет)


Кері байланыс:


Өзге топтың жұмысын критерийлер арқылы тексеріп,топтар өзара бағалайды





Тапсырма №2. Сәйкестендіру тесті (жұптық жұмыс)(3мин)

Заттың күйі

Негiзгi қасиеттерi


Молекулаларының арақашықтығы (бiр молекуланың диаметрiмен салыстырғанда)

Газ

Неғұрлым үлкен көлем алуға тырысады; көлемiн де, пiшiнiн де сақтамайды; оңай сығылады

Молекулалары белгiлi бiр ретпен орналасады, көршілерiнiң арақашықтығы молекуланың өз өлше-

мiнен кем

Сұйық

Көлемiн де, пiшiнiн де

сақтайды

Молекуланың өз

өлшемiнен ондаған

есе артық

Қатты

Өзi құйылған ыдыстың пiшiнiн алады; көлемін

сақтайды (сығыл-

майды); пiшінін сақтамайды;аққыш

Молекуланың өз

өлшемiндей

Мұғаліммен кері байланыс


Shape1











Тақтаға жауаптары


Таратпа қағаздар




Дұрыс

жауап

10-8

7-5

4-1




https://text.ru/rd/aHR0cHM6Ly9tdWx0aXVyb2sucnUvZmlsZXMvay1hdHR5LWRpZW5pZWxpZXJkaWVnaGktay15c3ltLXRhay15cnlieS1ib2l5bnNoYS5odG1s



















Суреттер

Shape4 Shape3 Shape2



Бейнежазба (классная физика)








Оқулықпен жұмыс

Критерийлері

Дескрипторлар

Заттың құрылысына сүйене отырып тапсырманы орындау.

Заттың құрылысын

анықтайды

Әр заттың күйінде

диффузияның өтуін түсіндіріледі.

Заттың үш күйінің молекулаларының құрылымы туралы

түсіндіреді.








АКТ дұрыс жауаппен тексереді









Сергіту сәті (2мин)

Дене қимылдары арқылы бүгінгі сабақтағы терминдерді үш тілде айтады




(7 мин)






























Сабақтың аяғы (5 мин)

Тапсырма №3. Саралау кестесі ( топпен жұмыс)


Суретті түсіндір


Төменде берілген шағын тәжірибелерді орындап

шығыңыз:

a) Стакандағы суды бөтелкеге құйыңыз, содан кейін мензуркаға құйыңыз.

Содан кейін суды осы үш ыдысқа бөліп құйыңыз.

б) Борды қолмен сындырып, бірнеше бөлікке бөліңіз.

c) Шприцпен: алдымен шприцті белгілі бір мәнге

келтіріп, саңылауын саусақпен жауып тұрып, сығу.

Сонан соң, ішіне сол көлемдегі суды толтырып, сығу.

Ойланып, мына сұрақтарға жауап беріңіз:

1.Суды басқа ыдыстырға құйғанда, көлемі өзгерді

ме?

2. Суды ыдыстарға бөліп құйғанда және борды бөліктерге бөлгенде бірдей күш жұмсалды ма?

3.Неліктен газ оңай сығылады? Сұйық сығылмайды?

4. Газды ашық ыдыста сақтауға болады ма?

Тәжірибе нәтижесі мен сұрақтар төңірегінде ойланып,

сұйықтар мен қатты денелер және газдар құрылысындағы

айырмашылықты ата.

Кері байланыс

Топтар жауап кестесімен алмасады, бағалау критерийі арқылы бағалайды


Бекіту.

/3минут/

«Ыстық орындық» әдісін пайдаланып, сабақ қортындылау

Рефлексия. /2минут/

«Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы сабақтар алған білімдерін білу мақсатында.

Үй тапсырмасы:/1 минут/

1.Тақырыпты оқу.

2.Үй жағдайында дифузияға байланысты бір эксперименттіе жұмыс жүргізіп рефлексия жазу.

Кесте

Слайд


Құрал,жабдықтар




Критерийі

Дескрирторлар

Затттың

үш

күйінің

қасиетін

білдіреді

Заттың құрлысын анықтайды

Заттың үш күйінің молекулаларының орналасуын ажырата алады

Тәжрибені түсіндіре алады.

Мысал келтіреді







Стикерлер

Shape5



















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!