Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Гендік модификацияланған ағзаларды қолданудың этикалық сұрақтары.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ББҰА |
Т.Төлеген Тәжібаев атындағы жббм |
Пәні: |
Биология |
Бөлім: |
10.4 E Биотехнология |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Гендік модификацияланған ағзаларды қолданудың оң және теріс тұстары. Гендік модификацияланған ағзаларды қолданудың этикалық сұрақтары. |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
10.4.3.4 - гендік модификацияланған ағзаларды қолданудың этикалық сұрақтарын талқылау |
Сабақтың мақсаты: |
|
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Білім алушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
Сабақтың басы 5 минут |
І.Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу. Түгендеу Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Жылы лебіз» тренингі арқылы оқушылар бір біріне тілектер білдіреді. Жемістер арқылы топқа бөлу. Үй тапсырмасы «жылдам сұрақтар» әдісі арқылы сұралады. |
Мұғаліммен амандасады, шағын топтар бір-біріне бүгінгі сабаққа сәттілік тіліп,тілек айтады. Оқушылар топқа бөлінеді. Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
«Басбармақ» әдісі
1-10 балл аралығында формативті бағалау |
Интербелсенді тақта |
||||||||
Жаңа сабаққа кіріспе 10 минут |
Практикалық жұмыс. Оқушылардың алдына ГМО жоқ өнімдер мен ГМО бар өнімдердің суреттері 2 топқа бөлініп қойылады. Оқушылар 2 топтың айырмашылығын табады. (томат, жүгері, бұршақ,жүзім,картоп т.б.) «Миға шабуыл» әдісі Оқушыларға сіз қай таңдауды жасар едіңіз? Не себептен ондай таңдау жасадыңыз? Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. Тақырып бойынша жаңа ақпаратпен танысады. |
Оқушылар алдарына қойылған өнімдерді таңдайды. Өз таңдауларын тұжырымдайды. Берілген практикалық жұмыс бойынша өз ойларын білдіреді. Оқушылардың ойлары арқылы жаңа тақырыпқа көшу.
Жаңа тақырып бойынша ақпаратпен танысады. |
«Мадақтау» әдісі
|
томат, жүгері, бұршақ,жүзім,картоп |
||||||||
Сабақтың ортасы 25 минут |
(Топтық жұмыс) Тапсырма 1. «+-у» әдісі. Биотехнология, биоқауіпсіздік, трансгендік организм маңыздарының адам денсаулығы үшін оң және теріс тұстарын талқылайды. Тақтада сөздер жасырылады «-» теріс белгі мен «+» оң белгіге сәйкес ГМО артықшылығы мен кемшілігі ажыратылады. Топта талқылайды.
Жасанды инсулин алу Жасанды инсулин алу Жоғары өнімділік
Зиянкестерге төзімді Аллергиялық реакцияның пайда болуы
Қолайсыз жағдайға төзімді ағза Антибиотиктерге төзімді мик.ағзаның пайда болуы (Жұптық жұмыс ) Тапсырма 2 Мәнмәтін Гендік модификациялық өнімдер Генетикалық модификацияланған организмдер (ГМО)-организмге жаңа қасиеттерді беру үшін гендік инженерия әдістерін қолдану арқылы генотипі өзгерген организмдер. Колорадо қоңызы қоректенбейтін картоп, аязға төзімді қызанақ, улы химикаттарға сезімталдығы жоқ бұршақ-бұлардың барлығы генетикалық модификацияланған организмдер. Мысалы,картоп генінің құрамына сарышаян генін қосу нәтижесінде біз ешқандай жәндік жемейтін картоп түрін аламыз немесе күнделікті пайдаланып жүрген томатты алсақ, оған солтүстік камбаласының генін пайдаланған. Томатқа қарасақ, ол суыққа төзімді әрі үсімейді. ГМО өнімдерінің пайдасы мен қатар зияны да бар. Бірақ ГМО зиянды екендігін нақты ешкім айта алмайды. Көп жағдайда «қауіпті болуы мүмкін» термині қолданылады
1. Солтүстік камбала балығының
гені енгізілген
өнім (Жеке жұмыс ) Тапсырма 3. Кестені толтырыңыз.
|
Оқушылар тақтада жасырылған сөздерді «-» теріс белгі мен «+» оң белгіге сәйкес ГМО артықшылығы мен кемшілігін ажыратады.
Биотехнология, биоқауіпсіздік, трансгендік организм маңыздарының адам денсаулығы үшін оң және теріс тұстарын талқылайды.
Оқушылар генетикалық түрлендірілген ағзаларды биотехнологияда қолданылуын сызбада орналастырады.
Биотехнология жетістіктерін бағалайды.
Оқушылар гендік инженерия жетістіктерін бағалай отырып, кестені толтырады.
Сұраққа нақты факттерге негізделген дәлелді жауап ұсынады. |
Дескриптор: Білім алушылар: - ГМО өнімдерінің оң жақтарын ажыратады - ГМО өнімдерінің теріс жақтарын ажыратады.
Дескриптор Білім алушылар: Мәтінді оқып сұрақтарға жауап береді
Дескриптор Білім алушылар:
|