Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    ББҰА

    Т.Төлеген Тәжібаев атындағы жббм

    Пәні:

    Биология

    Бөлім:

    10.4 E Биотехнология

    Педагогтің аты-жөні:

    Абдишева Гулдана

    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Гендік модификацияланған ағзаларды қолданудың оң және теріс тұстары. Гендік модификацияланған ағзаларды қолданудың этикалық сұрақтары.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    10.4.3.4 - гендік модификацияланған ағзаларды қолданудың этикалық сұрақтарын талқылау

    Сабақтың мақсаты:

    1. биотехнология, биоқауіпсіздік, трансгендік организм маңыздарының адам денсаулығы үшін оң және теріс тұстарын талдау

    2. генетикалық түрлендірілген ағзаларды биотехнологиялық салыстырмалы сипаттау


    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    уақыты

    Педагогтің

    іс-әрекеті

    Білім алушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут

    І.Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу. Түгендеу

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    «Жылы лебіз» тренингі арқылы оқушылар бір біріне тілектер білдіреді.

    Жемістер арқылы топқа бөлу.

    Үй тапсырмасы «жылдам сұрақтар» әдісі арқылы сұралады.

    Мұғаліммен амандасады, шағын топтар бір-біріне бүгінгі сабаққа сәттілік тіліп,тілек айтады.

    Оқушылар топқа бөлінеді.

    Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

    «Басбармақ» әдісі




    1-10 балл аралығында формативті бағалау


    Интербелсенді тақта

    Жаңа сабаққа кіріспе

    10 минут

    Практикалық жұмыс.

    Оқушылардың алдына ГМО жоқ өнімдер мен ГМО бар өнімдердің суреттері 2 топқа бөлініп қойылады. Оқушылар 2 топтың айырмашылығын табады. (томат, жүгері, бұршақ,жүзім,картоп т.б.)

    «Миға шабуыл» әдісі

    Оқушыларға сіз қай таңдауды жасар едіңіз?

    Не себептен ондай таңдау жасадыңыз?

    Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

    Тақырып бойынша жаңа ақпаратпен танысады.

    Оқушылар алдарына қойылған өнімдерді таңдайды. Өз таңдауларын тұжырымдайды.

    Берілген практикалық жұмыс бойынша өз ойларын білдіреді.

    Оқушылардың ойлары арқылы жаңа тақырыпқа көшу.


    Жаңа тақырып бойынша ақпаратпен танысады.


    «Мадақтау» әдісі



    томат, жүгері, бұршақ,жүзім,картоп









    Сабақтың ортасы

    25 минут

    (Топтық жұмыс) Тапсырма 1. «+-у» әдісі.

    Биотехнология, биоқауіпсіздік, трансгендік организм маңыздарының адам денсаулығы үшін оң және теріс тұстарын талқылайды.


    Тақтада сөздер жасырылады «-» теріс белгі мен «+» оң белгіге сәйкес ГМО артықшылығы мен кемшілігі ажыратылады. Топта талқылайды.

    Shape2 Shape1

    Жасанды инсулин алу

    Жасанды инсулин алу

    Жоғары өнімділік




    Shape4 Shape3

    Зиянкестерге төзімді

    Аллергиялық реакцияның пайда болуы






    Shape5 Shape6

    Қолайсыз жағдайға төзімді ағза

    Антибиотиктерге төзімді мик.ағзаның пайда болуы









    (Жұптық жұмыс ) Тапсырма 2 Мәнмәтін

    Гендік модификациялық өнімдер


    Генетикалық модификацияланған организмдер (ГМО)-организмге жаңа қасиеттерді беру үшін гендік инженерия әдістерін қолдану арқылы генотипі өзгерген организмдер. Колорадо қоңызы қоректенбейтін картоп, аязға төзімді

    қызанақ, улы химикаттарға сезімталдығы жоқ бұршақ-бұлардың барлығы

    генетикалық модификацияланған организмдер.

    Мысалы,картоп генінің құрамына сарышаян генін қосу нәтижесінде біз

    ешқандай жәндік жемейтін картоп түрін аламыз немесе күнделікті пайдаланып

    жүрген томатты алсақ, оған солтүстік камбаласының генін пайдаланған. Томатқа қарасақ, ол суыққа төзімді әрі үсімейді.

    ГМО өнімдерінің пайдасы мен қатар зияны да бар. Бірақ ГМО зиянды екендігін нақты ешкім айта алмайды. Көп жағдайда «қауіпті болуы мүмкін»

    термині қолданылады


    1. Солтүстік камбала балығының гені енгізілген өнім
    A) соя
    B) картоп
    C) қызанақ
    D) бұршақ
    E) жүгері
    2. Қазіргі кездегі тағамдық аллергиялық аурулардың көбею себептерінің бірі
    A) жасанды өнімдердің көбеюі
    B) емдейтін дәрілердің жетіспеуі
    C) уақытында толыққанды тамақтанбау
    D) шектен тыс тамақтану
    3. Кейбір елдердің ГМО өнімдерінен бас тарту себебі
    A) ел экономикасының төмендеуі
    B) мал шаруашылық өнімдерін көбірек тұтынуы
    C) тамақ рационынан жемістерді алып тастауы
    D) халық арасында аллергиялық аурулардың көбеюі
    4. Гендік инженерияның медицина саласындағы жетістігі
    A) трансгенді өнімдер алу
    B) инсулин гормонын өндіру
    C) жаңа штамдар алу
    D) жаңа сорттар шығару

    5. Гендік инженерияның негізі
    A) бастапқы түрді өзгертпеу
    B) түрдің сыртқы белгілерін сақтау
    C) түрдің фенотипін өзгерту
    D) генетикалық кодты өзгерту

    (Жеке жұмыс ) Тапсырма 3. Кестені толтырыңыз.

    Гендік инженерия жетістіктері

    Ауылшаруа-шылығы саласы

    Медицина саласы

    Тамақ өндірісі саласы






    Оқушылар тақтада жасырылған сөздерді «-» теріс белгі мен «+» оң белгіге сәйкес ГМО артықшылығы мен кемшілігін ажыратады.


    Биотехнология, биоқауіпсіздік, трансгендік организм маңыздарының адам денсаулығы үшін оң және теріс тұстарын талқылайды.


















    Оқушылар генетикалық түрлендірілген ағзаларды биотехнологияда қолданылуын сызбада орналастырады.


    Биотехнология жетістіктерін бағалайды.

















    Оқушылар гендік инженерия жетістіктерін бағалай отырып, кестені толтырады.









    Сұраққа нақты факттерге негізделген дәлелді жауап ұсынады.

    Дескриптор:

    Білім алушылар:

    - ГМО өнімдерінің оң жақтарын ажыратады

    - ГМО өнімдерінің теріс жақтарын ажыратады.





















    Дескриптор

    Білім алушылар:

    Мәтінді оқып сұрақтарға жауап береді









































    Дескриптор

    Білім алушылар:

    • Гендік инженерияның ауылшаруашылығы саласындағы жетістіктерін атайды;

    • Гендік инженерияның медицинасаласындағы жетістіктерін атайды;

    • Гендік инженерияның тамақ өндірісі саласын

      Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Абдишева Гулдана Муханбетжановна
      15 Мамыр 2024
      708
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      Гендік модификацияланған ағзаларды қолданудың этикалық сұрақтары.

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      Гендік модификацияланған ағзаларды қолданудың этикалық сұрақтары.

      Материал туралы қысқаша түсінік
      Гендік модификацияланған ағзаларды қолданудың этикалық сұрақтары. тақыыбындағы қмж
      Материалдың қысқаша нұсқасы


      ББҰА

      Т.Төлеген Тәжібаев атындағы жббм

      Пәні:

      Биология

      Бөлім:

      10.4 E Биотехнология

      Педагогтің аты-жөні:

      Абдишева Гулдана

      Күні:


      Сынып:

      Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

      Сабақтың тақырыбы:

      Гендік модификацияланған ағзаларды қолданудың оң және теріс тұстары. Гендік модификацияланған ағзаларды қолданудың этикалық сұрақтары.

      Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

      10.4.3.4 - гендік модификацияланған ағзаларды қолданудың этикалық сұрақтарын талқылау

      Сабақтың мақсаты:

      1. биотехнология, биоқауіпсіздік, трансгендік организм маңыздарының адам денсаулығы үшін оң және теріс тұстарын талдау

      2. генетикалық түрлендірілген ағзаларды биотехнологиялық салыстырмалы сипаттау


      Сабақтың барысы:

      Сабақ кезеңі/

      уақыты

      Педагогтің

      іс-әрекеті

      Білім алушының іс-әрекеті

      Бағалау

      Ресурстар

      Сабақтың басы

      5 минут

      І.Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу. Түгендеу

      Психологиялық ахуал қалыптастыру.

      «Жылы лебіз» тренингі арқылы оқушылар бір біріне тілектер білдіреді.

      Жемістер арқылы топқа бөлу.

      Үй тапсырмасы «жылдам сұрақтар» әдісі арқылы сұралады.

      Мұғаліммен амандасады, шағын топтар бір-біріне бүгінгі сабаққа сәттілік тіліп,тілек айтады.

      Оқушылар топқа бөлінеді.

      Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

      «Басбармақ» әдісі




      1-10 балл аралығында формативті бағалау


      Интербелсенді тақта

      Жаңа сабаққа кіріспе

      10 минут

      Практикалық жұмыс.

      Оқушылардың алдына ГМО жоқ өнімдер мен ГМО бар өнімдердің суреттері 2 топқа бөлініп қойылады. Оқушылар 2 топтың айырмашылығын табады. (томат, жүгері, бұршақ,жүзім,картоп т.б.)

      «Миға шабуыл» әдісі

      Оқушыларға сіз қай таңдауды жасар едіңіз?

      Не себептен ондай таңдау жасадыңыз?

      Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

      Тақырып бойынша жаңа ақпаратпен танысады.

      Оқушылар алдарына қойылған өнімдерді таңдайды. Өз таңдауларын тұжырымдайды.

      Берілген практикалық жұмыс бойынша өз ойларын білдіреді.

      Оқушылардың ойлары арқылы жаңа тақырыпқа көшу.


      Жаңа тақырып бойынша ақпаратпен танысады.


      «Мадақтау» әдісі



      томат, жүгері, бұршақ,жүзім,картоп









      Сабақтың ортасы

      25 минут

      (Топтық жұмыс) Тапсырма 1. «+-у» әдісі.

      Биотехнология, биоқауіпсіздік, трансгендік организм маңыздарының адам денсаулығы үшін оң және теріс тұстарын талқылайды.


      Тақтада сөздер жасырылады «-» теріс белгі мен «+» оң белгіге сәйкес ГМО артықшылығы мен кемшілігі ажыратылады. Топта талқылайды.

      Shape2 Shape1

      Жасанды инсулин алу

      Жасанды инсулин алу

      Жоғары өнімділік




      Shape4 Shape3

      Зиянкестерге төзімді

      Аллергиялық реакцияның пайда болуы






      Shape5 Shape6

      Қолайсыз жағдайға төзімді ағза

      Антибиотиктерге төзімді мик.ағзаның пайда болуы









      (Жұптық жұмыс ) Тапсырма 2 Мәнмәтін

      Гендік модификациялық өнімдер


      Генетикалық модификацияланған организмдер (ГМО)-организмге жаңа қасиеттерді беру үшін гендік инженерия әдістерін қолдану арқылы генотипі өзгерген организмдер. Колорадо қоңызы қоректенбейтін картоп, аязға төзімді

      қызанақ, улы химикаттарға сезімталдығы жоқ бұршақ-бұлардың барлығы

      генетикалық модификацияланған организмдер.

      Мысалы,картоп генінің құрамына сарышаян генін қосу нәтижесінде біз

      ешқандай жәндік жемейтін картоп түрін аламыз немесе күнделікті пайдаланып

      жүрген томатты алсақ, оған солтүстік камбаласының генін пайдаланған. Томатқа қарасақ, ол суыққа төзімді әрі үсімейді.

      ГМО өнімдерінің пайдасы мен қатар зияны да бар. Бірақ ГМО зиянды екендігін нақты ешкім айта алмайды. Көп жағдайда «қауіпті болуы мүмкін»

      термині қолданылады


      1. Солтүстік камбала балығының гені енгізілген өнім
      A) соя
      B) картоп
      C) қызанақ
      D) бұршақ
      E) жүгері
      2. Қазіргі кездегі тағамдық аллергиялық аурулардың көбею себептерінің бірі
      A) жасанды өнімдердің көбеюі
      B) емдейтін дәрілердің жетіспеуі
      C) уақытында толыққанды тамақтанбау
      D) шектен тыс тамақтану
      3. Кейбір елдердің ГМО өнімдерінен бас тарту себебі
      A) ел экономикасының төмендеуі
      B) мал шаруашылық өнімдерін көбірек тұтынуы
      C) тамақ рационынан жемістерді алып тастауы
      D) халық арасында аллергиялық аурулардың көбеюі
      4. Гендік инженерияның медицина саласындағы жетістігі
      A) трансгенді өнімдер алу
      B) инсулин гормонын өндіру
      C) жаңа штамдар алу
      D) жаңа сорттар шығару

      5. Гендік инженерияның негізі
      A) бастапқы түрді өзгертпеу
      B) түрдің сыртқы белгілерін сақтау
      C) түрдің фенотипін өзгерту
      D) генетикалық кодты өзгерту

      (Жеке жұмыс ) Тапсырма 3. Кестені толтырыңыз.

      Гендік инженерия жетістіктері

      Ауылшаруа-шылығы саласы

      Медицина саласы

      Тамақ өндірісі саласы






      Оқушылар тақтада жасырылған сөздерді «-» теріс белгі мен «+» оң белгіге сәйкес ГМО артықшылығы мен кемшілігін ажыратады.


      Биотехнология, биоқауіпсіздік, трансгендік организм маңыздарының адам денсаулығы үшін оң және теріс тұстарын талқылайды.


















      Оқушылар генетикалық түрлендірілген ағзаларды биотехнологияда қолданылуын сызбада орналастырады.


      Биотехнология жетістіктерін бағалайды.

















      Оқушылар гендік инженерия жетістіктерін бағалай отырып, кестені толтырады.









      Сұраққа нақты факттерге негізделген дәлелді жауап ұсынады.

      Дескриптор:

      Білім алушылар:

      - ГМО өнімдерінің оң жақтарын ажыратады

      - ГМО өнімдерінің теріс жақтарын ажыратады.





















      Дескриптор

      Білім алушылар:

      Мәтінді оқып сұрақтарға жауап береді









































      Дескриптор

      Білім алушылар:

      • Гендік инженерияның ауылшаруашылығы саласындағы жетістіктерін атайды;

      • Гендік инженерияның медицинасаласындағы жетістіктерін атайды;

      • Гендік инженерияның тамақ өндірісі саласын

        Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Биология Ашық сабақ 10 сынып
        15.05.2024
        708
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Абдишева Гулдана Муханбетжановна
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации