Басы
|
Ұйымдастыру. Сәлемдесу.
сабақтың тақырыбы менмақсатын
анықтау;
Ой шақыру (топтық
жұмыс)
Ең лас қалалар мен елдердің
ондығын болжаңыз.
Бұл елдерді неліктен ластану
деңгейі жоғары деп бағалайсыз?
Топта оқушылар өз
болжамдарын жасап, ондық мемлекеттердің тізімін жасайды. Ласану
себебін және салдарын түсіндіреді.
Әр топ өз болжамдарымен
таныстырып болған соң, болжамды нақтылау үшін ақпарат құралдарын
пайдаланады.
|
Оқушы өз жұбын табады
Әдіс арқылы қайталау
Сұрақ жауап орындайды
|
Қол шапалақ
|
Ұялы телефон
Және интернет желілері
Кітап
|
Ортасы
|

Мұғалімнің таныстыруы
«The Eco Experts» Эксперттер ұйымының
ғалымдарының бірлескен тобы әлемнің барлық елдерінің экологиялық
деректерін талдап, жағдайды көрнекі түрде көрсету мақсатында
графикалық карталарды жасады. Ол үшін Халықаралық энергетикалық
агенттік пен Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының соңғы
деректерін пайдаланды. Мұндай факторлар:
1. халықтың жан басына шаққандағы энергияны
тұтыну;
2. Жан басына шаққандағы қазба отынының жануынан
көміртегі диоксиді шығарындыларының көлемі;
3. әртүрлі зиянды заттардың ауаны ластау
жағдайы;
4. ауаның ластануымен байланысты 100 мың тұрғынға
шаққандағы өлім саны;
5. Жаңартылатын энергияны
дамыту.
№1 тапсырма.
Осы факторлардың ластану деңгейінің артуына
байланысты картаны талдау. Қосымша 1
Картадағы токсинді ластану индексін пайдаланып
аймақтарды ластану деңгейі бойынша
топтастырыңдар.

Бағалау:
- Оқушылар картадан дүниежүзі аумағын ластану
деңгейін анықтап, сипаттайды
№ 2 тапсырма Пікір сайыс
Эко
сарапшыларының пікірінше «токсинді» мемлекет Сауд Арабиясы болды.
Ауаның ластануының ең жоғары қарқыны байқалды, ол қазірдің өзінде
дәстүрлі түрде ең лас болып саналатын Үндістан мен Қытайдан «асып
түседі».
Сауд Арабиясы, Кувейт, Бахрейн, Катар, Біріккен
Араб Әмірліктері, Оман, Түрікменстан, Ливия, Қазақстан, Тринидад
және Тобаго әлемдегі ең «улы» он елдің қатарына
кірді.
Эко
сарапшыларының пікірі дұрыс немесе бұрыс. Оқушылардың пікірлерін
тыңдау.

№3 тапсырма.
Зерттеу жұмысы
Қосымша ақпарат көздерінен аймақтарды ластанудың
деңгей бойынша зерттеп, мысал келтіріңіз

Бағалау:
-
Оқушылар зерттеу нәтижелерін таныстырып, топтар бір бірін
бағалайды.
Сабақты қорытындылау барысында мұғалімнің кері
байланысы.Мұғалім сабақ барысында белсенді әрі жүйелі түрде
жауап берген оқушыларды атап өтіп, бірін мақтап, екіншісіне ескерту
жасап өтеді.
|
Слайдта көрсетілген ресурстарды
талқылайды
Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді
дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін
жетілдіру арқылы бәсекелеседі
Слайдта берілген сұрақ жауапты
орындайды
Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді,
логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары
қалыптасады
|
Смаликтер арқылы
ҚБ өзін өзі бағалау
ҚБ: «Баспалдақ» әдісі 1.Білімім
төмен
2.Орташа 3.Орташадан жоғары 4.
Жоғары
ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша
мадақтау
|
Слайдар
Ашық сұрап-жауаптар
|