Материалдар / Геоэкологиялық аудандастыру

Геоэкологиялық аудандастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға дүниежүзі аумағын ластану және табиғи ортаның бұзылу деңгейі бойынша аудандастыру түсіндіру
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлім


Педагогтың аты-жөні

Айтбаева Венера Мақсетовна

Күні


Сынып

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Геоэкологиялық аудандастыру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

10.3.2.4 дүниежүзі аумағын ластану және табиғи ортаның бұзылу деңгейі бойынша аудандастыру

Сабақтың мақсаты


дүниежүзі аумағын ластану және табиғи ортаның бұзылу деңгейі бойынша аудандастыру;

Бағалау критерииі

- дүниежүзі аумағын ластану деңгейін анықтай алады;

- табиғи ортаның бұзылу деңгейі бойынша аудандастырады;


Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Ұйымдастыру. Сәлемдесу.

сабақтың тақырыбы менмақсатын анықтау;


  • Сабақ мақсатымен, тапсырмалармен және бағалау критерийлерімен танысу.

Ой шақыру (топтық жұмыс)

Ең лас қалалар мен елдердің ондығын болжаңыз.

Бұл елдерді неліктен ластану деңгейі жоғары деп бағалайсыз?

Топта оқушылар өз болжамдарын жасап, ондық мемлекеттердің тізімін жасайды. Ласану себебін және салдарын түсіндіреді.

Әр топ өз болжамдарымен таныстырып болған соң, болжамды нақтылау үшін ақпарат құралдарын пайдаланады.


Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды

Қол шапалақ














Ұялы телефон

Және интернет желілері

Кітап


Ортасы

Мұғалімнің таныстыруы

«The Eco Experts» Эксперттер ұйымының ғалымдарының бірлескен тобы әлемнің барлық елдерінің экологиялық деректерін талдап, жағдайды көрнекі түрде көрсету мақсатында графикалық карталарды жасады. Ол үшін Халықаралық энергетикалық агенттік пен Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының соңғы деректерін пайдаланды. Мұндай факторлар:

1. халықтың жан басына шаққандағы энергияны тұтыну;

2. Жан басына шаққандағы қазба отынының жануынан көміртегі диоксиді шығарындыларының көлемі;

3. әртүрлі зиянды заттардың ауаны ластау жағдайы;

4. ауаның ластануымен байланысты 100 мың тұрғынға шаққандағы өлім саны;

5. Жаңартылатын энергияны дамыту.

1 тапсырма.

Осы факторлардың ластану деңгейінің артуына байланысты картаны талдау. Қосымша 1

Картадағы токсинді ластану индексін пайдаланып аймақтарды ластану деңгейі бойынша топтастырыңдар.

Бағалау:

- Оқушылар картадан дүниежүзі аумағын ластану деңгейін анықтап, сипаттайды


2 тапсырма Пікір сайыс

Эко сарапшыларының пікірінше «токсинді» мемлекет Сауд Арабиясы болды. Ауаның ластануының ең жоғары қарқыны байқалды, ол қазірдің өзінде дәстүрлі түрде ең лас болып саналатын Үндістан мен Қытайдан «асып түседі».

Сауд Арабиясы, Кувейт, Бахрейн, Катар, Біріккен Араб Әмірліктері, Оман, Түрікменстан, Ливия, Қазақстан, Тринидад және Тобаго әлемдегі ең «улы» он елдің қатарына кірді.

Эко сарапшыларының пікірі дұрыс немесе бұрыс. Оқушылардың пікірлерін тыңдау.

3 тапсырма.

Зерттеу жұмысы

Қосымша ақпарат көздерінен аймақтарды ластанудың деңгей бойынша зерттеп, мысал келтіріңіз


Бағалау:

- Оқушылар зерттеу нәтижелерін таныстырып, топтар бір бірін бағалайды.


Сабақты қорытындылау барысында мұғалімнің кері байланысы.Мұғалім сабақ барысында белсенді әрі жүйелі түрде жауап берген оқушыларды атап өтіп, бірін мақтап, екіншісіне ескерту жасап өтеді.



Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды



Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі













Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды

Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады

Смаликтер арқылы

ҚБ өзін өзі бағалау






































ҚБ: «Баспалдақ» әдісі 1.Білімім төмен

2.Орташа 3.Орташадан жоғары 4. Жоғары

ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша мадақтау



Слайдар



















Ашық сұрап-жауаптар

Сабақтыңсоңы


Кері байланыс.

Менің түсінгенім......

Маған түсінуге қиын болғаны..........

Менің ұсынысым......................


Үй тапсырмасы:

Аймақтар бойынша су көздерінің ластану деңгейін салыстыру.

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы

Үйге тапсырма


Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Саралау: Оқушылардың тақырыпты теориялық тұрғыда жеңіл меңгеруі үшін және негізгі ойды толық түсінуін қолдау мақсатында мына тәсілдерді пайдаландым:

1.Бейнебаян көру , оқулықпен жұмыстану арқылы «Дереккөздер » арқылы сараладым.


2. Веендиограммасы, бинго әдісі арқылы қарқындылын сараладым.

3. «1минуттық әңгіме» арқылы әңгіме-диологқа түседі.




Сабақ өң бойында оқушыларды алға жетелеу мақсатымда, мадақтап, қолдап отырдым. Оларды дескриптор бойынша, смайликтер, «толық ай, жарты ай, жаңа ай», от шашу әдістерін пайданаландым.


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?



Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?



03 Сәуір 2025
205
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі