Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Геоэкологиялық зерттеу негіздері

    Мектеп Степной орта мектебі

    Күні

    Мұғалімнің аты-жөні: Далелулы Б

    Сынып 10 сынып

    Барлығы - Қатысқандар - Қатыспағандар -

    Сабақтың тақырыбы:

    Геоэкологияның зерттеу пәні мен өзектілігі


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    10.3.2.1 геоэкологиялық зерттеулердің мәнін, мазмұнын, бағыттарын және негізгі категорияларын графикалық түрде ұсыну.

    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар: Геоэкология ғылымына байланысты түсінік алады және анықтамалармен танысады.

    Оқушылардың басым бөлігі: Геоэкологиялық зерттеулердің негіздерін өз сөзімен түсіндіреді.

    Кейбір оқушылар: Геоэкологиялық зерттеулердің бағыттарын блок-схема түрінде ұсынады.

    Бағалау критерийі


    Жинақтау

    • Геоэкология нені зерттейтінін ұсына алады.

    • Геоэкология негізгі зерттеу нысандарын анықтап, мысал келтіре алады.

    • Геоэкологиялық болжам және жоспарлау кезеңдерін атайды.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар ... істей алады

    (оқылым); географиялық дерек көздерін оқиды талдайды.

    (айтылым); географиялық нысандарды ауызша сипаттайды.


    (тыңдалым), бейне материалдарды және бір-бірінің пікірлерін тыңдайды.


    (жазылым) географиялық нысандарды жазбаша сипаттайды.




    Пәнге қатысты сөздер мен сөз тіркестері

    Табиғатты пайдалану, экология, геоэкология, иерархия, геогэкологиялық болжам, геоэкологиялық жоспарлау.


    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

    Табиғатты пайдаланудың басты мақсаттары..........

    Геоэколгия ғылымы....... толықты. Геоэколгиялық зерттеу нәтижелері.........болды.


    Талқылауға арналған тармақтар:

    Адамдарды экологиялық мәселер алаңдатады, өйткені ...... табиғатты тиімсіз пайдаланды, ауаны ластайды.


    Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

    Себебі экологиялық мәселе ғаламдық мәселе .... неліктен


    Жазылым бойынша ұсыныста

    Геоэкология ғылымының қалыптасу алғышарттарын атап жазады.



    Құндылықтарға баулу

    • Мәңгілік Ел 2050 идеясы арқылы білім алушының бойына табиғатты аялау, жерін-елін сүюге деген қызығушылығын ояту.


    Пәнаралық байланыс

    Биология (экожүйенің сақталуы)

    Алдыңғы білім

    Алдыңғы сыныптарда өткен географиялық қабық, табиғат кешендері, географиялық қабықтың заңдылықтары туралы білімдері оқушылардың бар.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    (10минут)


    3 минут


    7 минут




    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен психологиялық ахуал мақсатында «Досыма тілек» әдісі арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, бір-біріне жақсы тілек айтады.

    Оқушыларды түстер арқылы топқа біріктіру.

    «Сұрақтарды қағып ал» әдісі бойынша өткенді қайталау.

    Географиялық қабық дегеніміз не?

    Табиғат кешендеріне нелер жатады?

    Табиғатты не үшін қорғаймыз?

    Географиялық қабықтың заңдылықтарын атап, оларға мысал келтір.

    Биосфера компоненттерін ата.

    Дескриптор

    • Сұрақтарға әр оқушы жауап береді.

    ҚБ: «Жарайсың» әдісі


    Оқулық, интербелсенді тақта, сурет

    Сабақтың ортасы

    25 минут




    3минут













    8-минут


























    6-минут






























    5-минут















    6минут


    ОShape2 Shape1

    Геологиялық ортаның басқа да табиғи ортамен-атмосфера,гидросфера,биосферамен заңдылықты байланыстарын(тікелей және жанама) зерттейді


    Геологиялық ортаның басқа да табиғи ортамен-атмосфера,гидросфера,биосферамен заңдылықты байланыстарын(тікелей және жанама) зерттейді


    қушылардың назарын сабаққа шоғырландыра отырып, жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Оқушыларды сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарымен таныстыру


    «Миға шабуыл» әдісі.

    (С) Бейнебаянды пайдалана отырып оқушылар жаңа тақырыпты ашады.


    Дискриптор Білім алушы:

    • Әр топ бейнебаянды қарап өз пікірін айтады және тақырыпты ашады.


    Қ.Б: Әдісі бірін-бірі бағалау

    «Бас бармақ» әдісі



    № 1 тапсырма

    Бірлесе отырып сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтайды.

    Топтық жұмыс. «Джигсо әдісі»

    Оқулықтан геоэкология зерттеу пәні мен өзектілігі тақырыбын оқуға тапсырма беріледі. Жаңа терминдерді теріп дәптерге жазады. Әр топ бірлесе отырып термин сөздерге түсінік береді. Геоэкология нені зерттейтінін біледі.


    Критерий

    Дескриптор

    • Геоэкология нені зерттейтінін ұсына алады.


    - берілген мәтінмен танысады;.

    - термин сөздерді және геоэкология түсінігіне анықтама береді

    -


    Қ.Б «Бағдаршам» әдісі




    №2 тапсырма Топтық жұмыс


    «Ассоциация әдісі» пайдаланып геоэкологиялық зерттеулердің негізгі бағыттарын меңгереді, атауларын графикалық сызба түрінде құрастырады.

    Shape3

    Геоэкологиялық зерттеулер




    Дескриптор


    • геоэкологиялық зерттеулердің негізгі бағыттарын меңгеріп , атауларын сызба бойынша орындайды.

    Қ.Б Әдісі өзара бағалау. «Смайлик» әдісі


    № 3 тапсырма: Жұптық жұмыс.

    «Кувертка» әдісі. Иен Майлс бойынша.

    А-4 парағын 2-ге бүктеп, бір оқушы сұрақ жазады, 2-ші оқушы жауап жазады.

    Геоэкологиялық болжамдар неге сүйенеді?

    Геоэкологиялық болжамдар қандай кезеңдерден тұрады?

    Геоэкологиялық жоспарлау деп нені айтады?

    Зерттеудің кезеңдері Қандай?


    Дескриптор Білім алушы

    • Берілген сұрақтарға жауап жазады және айтады.


    Қ.Б: «Басбармақ»әдісі

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Далелулы Болатбек
    15 Қараша 2020
    1224
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Геоэкологияның зерттеу пәні мен өзектілігі"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Геоэкологияның зерттеу пәні мен өзектілігі"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Геоэкологияның зерттеу пәні мен өзектілігі
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Геоэкологиялық зерттеу негіздері

    Мектеп Степной орта мектебі

    Күні

    Мұғалімнің аты-жөні: Далелулы Б

    Сынып 10 сынып

    Барлығы - Қатысқандар - Қатыспағандар -

    Сабақтың тақырыбы:

    Геоэкологияның зерттеу пәні мен өзектілігі


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    10.3.2.1 геоэкологиялық зерттеулердің мәнін, мазмұнын, бағыттарын және негізгі категорияларын графикалық түрде ұсыну.

    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар: Геоэкология ғылымына байланысты түсінік алады және анықтамалармен танысады.

    Оқушылардың басым бөлігі: Геоэкологиялық зерттеулердің негіздерін өз сөзімен түсіндіреді.

    Кейбір оқушылар: Геоэкологиялық зерттеулердің бағыттарын блок-схема түрінде ұсынады.

    Бағалау критерийі


    Жинақтау

    • Геоэкология нені зерттейтінін ұсына алады.

    • Геоэкология негізгі зерттеу нысандарын анықтап, мысал келтіре алады.

    • Геоэкологиялық болжам және жоспарлау кезеңдерін атайды.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар ... істей алады

    (оқылым); географиялық дерек көздерін оқиды талдайды.

    (айтылым); географиялық нысандарды ауызша сипаттайды.


    (тыңдалым), бейне материалдарды және бір-бірінің пікірлерін тыңдайды.


    (жазылым) географиялық нысандарды жазбаша сипаттайды.




    Пәнге қатысты сөздер мен сөз тіркестері

    Табиғатты пайдалану, экология, геоэкология, иерархия, геогэкологиялық болжам, геоэкологиялық жоспарлау.


    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

    Табиғатты пайдаланудың басты мақсаттары..........

    Геоэколгия ғылымы....... толықты. Геоэколгиялық зерттеу нәтижелері.........болды.


    Талқылауға арналған тармақтар:

    Адамдарды экологиялық мәселер алаңдатады, өйткені ...... табиғатты тиімсіз пайдаланды, ауаны ластайды.


    Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

    Себебі экологиялық мәселе ғаламдық мәселе .... неліктен


    Жазылым бойынша ұсыныста

    Геоэкология ғылымының қалыптасу алғышарттарын атап жазады.



    Құндылықтарға баулу

    • Мәңгілік Ел 2050 идеясы арқылы білім алушының бойына табиғатты аялау, жерін-елін сүюге деген қызығушылығын ояту.


    Пәнаралық байланыс

    Биология (экожүйенің сақталуы)

    Алдыңғы білім

    Алдыңғы сыныптарда өткен географиялық қабық, табиғат кешендері, географиялық қабықтың заңдылықтары туралы білімдері оқушылардың бар.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    (10минут)


    3 минут


    7 минут




    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен психологиялық ахуал мақсатында «Досыма тілек» әдісі арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, бір-біріне жақсы тілек айтады.

    Оқушыларды түстер арқылы топқа біріктіру.

    «Сұрақтарды қағып ал» әдісі бойынша өткенді қайталау.

    Географиялық қабық дегеніміз не?

    Табиғат кешендеріне нелер жатады?

    Табиғатты не үшін қорғаймыз?

    Географиялық қабықтың заңдылықтарын атап, оларға мысал келтір.

    Биосфера компоненттерін ата.

    Дескриптор

    • Сұрақтарға әр оқушы жауап береді.

    ҚБ: «Жарайсың» әдісі


    Оқулық, интербелсенді тақта, сурет

    Сабақтың ортасы

    25 минут




    3минут













    8-минут


























    6-минут






























    5-минут















    6минут


    ОShape2 Shape1

    Геологиялық ортаның басқа да табиғи ортамен-атмосфера,гидросфера,биосферамен заңдылықты байланыстарын(тікелей және жанама) зерттейді


    Геологиялық ортаның басқа да табиғи ортамен-атмосфера,гидросфера,биосферамен заңдылықты байланыстарын(тікелей және жанама) зерттейді


    қушылардың назарын сабаққа шоғырландыра отырып, жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Оқушыларды сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарымен таныстыру


    «Миға шабуыл» әдісі.

    (С) Бейнебаянды пайдалана отырып оқушылар жаңа тақырыпты ашады.


    Дискриптор Білім алушы:

    • Әр топ бейнебаянды қарап өз пікірін айтады және тақырыпты ашады.


    Қ.Б: Әдісі бірін-бірі бағалау

    «Бас бармақ» әдісі



    № 1 тапсырма

    Бірлесе отырып сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтайды.

    Топтық жұмыс. «Джигсо әдісі»

    Оқулықтан геоэкология зерттеу пәні мен өзектілігі тақырыбын оқуға тапсырма беріледі. Жаңа терминдерді теріп дәптерге жазады. Әр топ бірлесе отырып термин сөздерге түсінік береді. Геоэкология нені зерттейтінін біледі.


    Критерий

    Дескриптор

    • Геоэкология нені зерттейтінін ұсына алады.


    - берілген мәтінмен танысады;.

    - термин сөздерді және геоэкология түсінігіне анықтама береді

    -


    Қ.Б «Бағдаршам» әдісі




    №2 тапсырма Топтық жұмыс


    «Ассоциация әдісі» пайдаланып геоэкологиялық зерттеулердің негізгі бағыттарын меңгереді, атауларын графикалық сызба түрінде құрастырады.

    Shape3

    Геоэкологиялық зерттеулер




    Дескриптор


    • геоэкологиялық зерттеулердің негізгі бағыттарын меңгеріп , атауларын сызба бойынша орындайды.

    Қ.Б Әдісі өзара бағалау. «Смайлик» әдісі


    № 3 тапсырма: Жұптық жұмыс.

    «Кувертка» әдісі. Иен Майлс бойынша.

    А-4 парағын 2-ге бүктеп, бір оқушы сұрақ жазады, 2-ші оқушы жауап жазады.

    Геоэкологиялық болжамдар неге сүйенеді?

    Геоэкологиялық болжамдар қандай кезеңдерден тұрады?

    Геоэкологиялық жоспарлау деп нені айтады?

    Зерттеудің кезеңдері Қандай?


    Дескриптор Білім алушы

    • Берілген сұрақтарға жауап жазады және айтады.


    Қ.Б: «Басбармақ»әдісі

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Сабақ жоспары 10 сынып
    15.11.2020
    1224
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Далелулы Болатбек
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации