Материалдар / "Геоэкологияның зерттеу пәні мен өзектілігі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Геоэкологияның зерттеу пәні мен өзектілігі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Геоэкологияның зерттеу пәні мен өзектілігі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2020
1042
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Геоэкологиялық зерттеу негіздері

Мектеп Степной орта мектебі

Күні

Мұғалімнің аты-жөні: Далелулы Б

Сынып 10 сынып

Барлығы - Қатысқандар - Қатыспағандар -

Сабақтың тақырыбы:

Геоэкологияның зерттеу пәні мен өзектілігі


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

10.3.2.1 геоэкологиялық зерттеулердің мәнін, мазмұнын, бағыттарын және негізгі категорияларын графикалық түрде ұсыну.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: Геоэкология ғылымына байланысты түсінік алады және анықтамалармен танысады.

Оқушылардың басым бөлігі: Геоэкологиялық зерттеулердің негіздерін өз сөзімен түсіндіреді.

Кейбір оқушылар: Геоэкологиялық зерттеулердің бағыттарын блок-схема түрінде ұсынады.

Бағалау критерийі


Жинақтау

  • Геоэкология нені зерттейтінін ұсына алады.

  • Геоэкология негізгі зерттеу нысандарын анықтап, мысал келтіре алады.

  • Геоэкологиялық болжам және жоспарлау кезеңдерін атайды.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар ... істей алады

(оқылым); географиялық дерек көздерін оқиды талдайды.

(айтылым); географиялық нысандарды ауызша сипаттайды.


(тыңдалым), бейне материалдарды және бір-бірінің пікірлерін тыңдайды.


(жазылым) географиялық нысандарды жазбаша сипаттайды.




Пәнге қатысты сөздер мен сөз тіркестері

Табиғатты пайдалану, экология, геоэкология, иерархия, геогэкологиялық болжам, геоэкологиялық жоспарлау.


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

Табиғатты пайдаланудың басты мақсаттары..........

Геоэколгия ғылымы....... толықты. Геоэколгиялық зерттеу нәтижелері.........болды.


Талқылауға арналған тармақтар:

Адамдарды экологиялық мәселер алаңдатады, өйткені ...... табиғатты тиімсіз пайдаланды, ауаны ластайды.


Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

Себебі экологиялық мәселе ғаламдық мәселе .... неліктен


Жазылым бойынша ұсыныста

Геоэкология ғылымының қалыптасу алғышарттарын атап жазады.



Құндылықтарға баулу

  • Мәңгілік Ел 2050 идеясы арқылы білім алушының бойына табиғатты аялау, жерін-елін сүюге деген қызығушылығын ояту.


Пәнаралық байланыс

Биология (экожүйенің сақталуы)

Алдыңғы білім

Алдыңғы сыныптарда өткен географиялық қабық, табиғат кешендері, географиялық қабықтың заңдылықтары туралы білімдері оқушылардың бар.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

(10минут)


3 минут


7 минут




Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен психологиялық ахуал мақсатында «Досыма тілек» әдісі арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, бір-біріне жақсы тілек айтады.

Оқушыларды түстер арқылы топқа біріктіру.

«Сұрақтарды қағып ал» әдісі бойынша өткенді қайталау.

Географиялық қабық дегеніміз не?

Табиғат кешендеріне нелер жатады?

Табиғатты не үшін қорғаймыз?

Географиялық қабықтың заңдылықтарын атап, оларға мысал келтір.

Биосфера компоненттерін ата.

Дескриптор

  • Сұрақтарға әр оқушы жауап береді.

ҚБ: «Жарайсың» әдісі


Оқулық, интербелсенді тақта, сурет

Сабақтың ортасы

25 минут




3минут













8-минут


























6-минут






























5-минут















6минут


ОShape2 Shape1

Геологиялық ортаның басқа да табиғи ортамен-атмосфера,гидросфера,биосферамен заңдылықты байланыстарын(тікелей және жанама) зерттейді


Геологиялық ортаның басқа да табиғи ортамен-атмосфера,гидросфера,биосферамен заңдылықты байланыстарын(тікелей және жанама) зерттейді


қушылардың назарын сабаққа шоғырландыра отырып, жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Оқушыларды сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарымен таныстыру


«Миға шабуыл» әдісі.

(С) Бейнебаянды пайдалана отырып оқушылар жаңа тақырыпты ашады.


Дискриптор Білім алушы:

  • Әр топ бейнебаянды қарап өз пікірін айтады және тақырыпты ашады.


Қ.Б: Әдісі бірін-бірі бағалау

«Бас бармақ» әдісі



1 тапсырма

Бірлесе отырып сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтайды.

Топтық жұмыс. «Джигсо әдісі»

Оқулықтан геоэкология зерттеу пәні мен өзектілігі тақырыбын оқуға тапсырма беріледі. Жаңа терминдерді теріп дәптерге жазады. Әр топ бірлесе отырып термин сөздерге түсінік береді. Геоэкология нені зерттейтінін біледі.


Критерий

Дескриптор

  • Геоэкология нені зерттейтінін ұсына алады.


- берілген мәтінмен танысады;.

- термин сөздерді және геоэкология түсінігіне анықтама береді

-


Қ.Б «Бағдаршам» әдісі




2 тапсырма Топтық жұмыс


«Ассоциация әдісі» пайдаланып геоэкологиялық зерттеулердің негізгі бағыттарын меңгереді, атауларын графикалық сызба түрінде құрастырады.

Shape3

Геоэкологиялық зерттеулер




Дескриптор


  • геоэкологиялық зерттеулердің негізгі бағыттарын меңгеріп , атауларын сызба бойынша орындайды.

Қ.Б Әдісі өзара бағалау. «Смайлик» әдісі


3 тапсырма: Жұптық жұмыс.

«Кувертка» әдісі. Иен Майлс бойынша.

А-4 парағын 2-ге бүктеп, бір оқушы сұрақ жазады, 2-ші оқушы жауап жазады.

Геоэкологиялық болжамдар неге сүйенеді?

Геоэкологиялық болжамдар қандай кезеңдерден тұрады?

Геоэкологиялық жоспарлау деп нені айтады?

Зерттеудің кезеңдері Қандай?


Дескриптор Білім алушы

  • Берілген сұрақтарға жауап жазады және айтады.


Қ.Б: «Басбармақ»әдісі

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!