|
Күні |
|
|||||||||||||||||||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Дүниежүзі елдерінің экономикалық даму көрсеткіштері |
|||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.4.1.11 дүниежүзі елдерін экономикалық даму деңгейі бойынша жіктеу |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
|||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерииі |
|
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Басы |
«Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасып, көңіл- күй сұрау, түгендеу. Үй тапсырмасын сұрау:
Ой қозғау:
(жыл ішіңде ел аумағында өндірілген барлық игіліктің көлемі)
|
Сұрақтарға жауап береді |
1-10 балдық жүйе 2 балл |
оқулық |
||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Жаңа сабақ: Мәтінді оқып танысады, пікір алмасады 1 тапсырма: Елдердің даму деңгейінің көрсеткіштерін жіктеу (схема түрінде)
2 тапсырма: «Кластер» әдісі бойынша ЖҰӨ –нің есептеу әдістерін талдау және елдерді картадан көрсету
3 тапсырма: Экономикалық салалық құрылымды салаларын анықтау: Кестемен жұмыс
|
Оқушылар мәтінмен танысады Схема жасайды Кластер бойынша ЖҰӨ ні талдайды, картамен жұмыс жасайды Кестені толтырады |
2 балл 3 балл 3 балл |
оқулық |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды: Сұрақ-жауап 1. Елдің немесе аймақтың атауы: 2. Табиғат ресурсымен қамтамасыз етілуі: 3. Елдің не аймақтың саяси-әлеуметтік тұрақтылығы: 4. Мүмкіндігі бар (дамытуға қолайлы) шаруашылық түрі: 5. Дамыған елдер қатарына қосылу үшін қай саланы немесе қай табиғат ресурсын дамыта отырып жұмыс атқаруы керек? Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» Үйге тапсырма: оқу |
Сұрақтарға жауап береді Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
2 балл |
|
||||||||||||||||||
Тексерілді:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Геоэкономиканың зерттеу пәні мен өзектілігі
Геоэкономиканың зерттеу пәні мен өзектілігі
|
Күні |
|
|||||||||||||||||||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Дүниежүзі елдерінің экономикалық даму көрсеткіштері |
|||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.4.1.11 дүниежүзі елдерін экономикалық даму деңгейі бойынша жіктеу |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
|||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерииі |
|
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Басы |
«Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасып, көңіл- күй сұрау, түгендеу. Үй тапсырмасын сұрау:
Ой қозғау:
(жыл ішіңде ел аумағында өндірілген барлық игіліктің көлемі)
|
Сұрақтарға жауап береді |
1-10 балдық жүйе 2 балл |
оқулық |
||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Жаңа сабақ: Мәтінді оқып танысады, пікір алмасады 1 тапсырма: Елдердің даму деңгейінің көрсеткіштерін жіктеу (схема түрінде)
2 тапсырма: «Кластер» әдісі бойынша ЖҰӨ –нің есептеу әдістерін талдау және елдерді картадан көрсету
3 тапсырма: Экономикалық салалық құрылымды салаларын анықтау: Кестемен жұмыс
|
Оқушылар мәтінмен танысады Схема жасайды Кластер бойынша ЖҰӨ ні талдайды, картамен жұмыс жасайды Кестені толтырады |
2 балл 3 балл 3 балл |
оқулық |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды: Сұрақ-жауап 1. Елдің немесе аймақтың атауы: 2. Табиғат ресурсымен қамтамасыз етілуі: 3. Елдің не аймақтың саяси-әлеуметтік тұрақтылығы: 4. Мүмкіндігі бар (дамытуға қолайлы) шаруашылық түрі: 5. Дамыған елдер қатарына қосылу үшін қай саланы немесе қай табиғат ресурсын дамыта отырып жұмыс атқаруы керек? Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» Үйге тапсырма: оқу |
Сұрақтарға жауап береді Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
2 балл |
|
||||||||||||||||||
Тексерілді:
шағым қалдыра аласыз













