PISA Халықаралық зерттеуіне дайындық
/Жаратылыстану,география/
Пән мұғалімі:
2023-2024 оқу жылы
2023-2024 оқу жылында оқушылардың
PISA Халықаралық зерттеуіне дайындық бойынша іс-шара жоспары
Мақсаты: PISA халықаралық зерттеуі аясында оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру бойынша ғылыми-жаратылыстану пәндері мұғалімдердің кәсіби құзіреттілігін дамыту.
Міндеттер:
1. Оқушылардың оқу-тану құзыреттілігін дамыту
негізі ретінде ҒЖ сауаттылықты қалыптастырудың педагогикалық
талаптары;
2. PISA бағдарламасының оқу жоспарына енуі;
3. Оқушылармен топтық жұмысты ұйымдастыруда мұғалімдердің теориялық
және практикалық даярлығы;
4. Бірлескен әдістерді қолдану арқылы мәселелерді
шешу.
Мазмұны:Функционалдық сауаттылық
* Оқушылардың сыртқы ортамен қарым-қатынас жасау қабілеті
* Оқушылардың жеке бас қабілеттерін дамытудың тетігі
* Оқушылардың әлеуметтік дағдыларын дамытудың негізі
* Оқушылардың қатысымдық, ақпараттық, проблемалардың шешімін табу құзіреттіліктерінің бірлігі
* Оқушылардың әлеуметтік-мәдени дамуының өлшемі
* Оқушылардың өзгермелі өмірге бейімделуінің шарты
* Оқушылардың білім, білік, дағдыларының құзіреттілікке ұласу жолы
Бекітемін
Мектеп директоры
Пизаға байланысты атқарылатын іс-шаралар
|
№ |
Іс-шаралар |
Мерзімі |
Жауаптылар |
|
1 |
PISA халықаралық зерттеуі туралы ақпаратпен мұғалімдерді және 15 жастағы оқушыларды таныстыру |
қыркүйек |
Пән мұғалімі |
|
2 |
PISA Халықаралық зерттеуіне дайындық бойынша мектепшілік бұйрықпен таныстыру |
Қыркүйек |
Пән мұғалімі |
|
3 |
PISA туралы ата-аналарға ақпарат беру, сауалнама алу (ата-аналар жиналысы) |
Қыркүйек |
Пән мұғалімі |
|
4 |
PISA Халықаралық зерттеуіне қатысатын оқушыларды психологиялық тұрғыда дайындау (әңгіме, сауалнама). |
қыркүйек |
Пән мұғалімі |
|
5 |
15 жастағы оқушылардың математикалық, оқу және жаратылыстану-ғылыми сауаттылығын қалыптастыру – сынама тесттер алу |
жүйелі түрде |
Пән мұғалімі |
|
6 |
«География пәнінен PISA типтік тапсырмалармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру» дөңгелек үстел |
желтоқсан |
Пән мұғалімі |
|
7 |
«Жаратылыстану пәндерінен оқытудың белсенді стратегияларын тиімді қолдану» семинар-коучинг |
желтоқсан |
Пән мұғалімі |
|
8 |
Мектеп оқушыларының ғылыми-жаратылыстану пәндері бойынша сауаттылығын дамыту үшін белсенді оқыту |
қаңтар |
Пән мұғалімі |
|
9 |
Оқушыларды PISA халықаралық зерттеулеріне ГЖ пәндерінен дайындауда мәселерді коллаборативті шешуге дағдыландыру. |
ақпан |
Пән мұғалімі |
|
10 |
Оқушылардың функционалдық сауаттылығы туралы алған білімі мен біліктерін өмірде қолдана алуға дағдыландыру. |
үнемі |
Пән мұғалімі |
Бекітемін
Мектеп директоры
География пәнінен оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға бағытталған дайындық жоспары
|
№ |
Бөлімі |
Тақырыбы |
Күні |
Ескерту |
|
1 |
Ғылым әлемі |
Ғылымның рөлі |
6.09 |
|
|
2 |
Адам.Жер.Ғалам |
Макро және микро әлем |
13.09 |
|
|
3 |
|
Жер туралы жалпы мағлұматтар |
20.09 |
|
|
4 |
|
Жер қабықтары және олардың құрамдас бөліктері |
27.09 |
|
|
5 |
|
Жердегі тіршілік |
4.10 |
|
|
6 |
|
Жергілікті жердің жоспары |
11.10 |
|
|
7 |
|
Дүние бөліктері мен материктерді игеру |
18.10 |
|
|
8 |
|
Мұхиттарды зерттеу |
25.10 |
|
|
9 |
|
Дүниежүзі халқының нәсілдік құрамы |
8.11 |
|
|
10 |
Заттар және материалдар |
Сұйықтықтардағы және газдардағы диффузия |
15.11 |
|
|
11 |
|
Қатты, сұйық,газ тәрізді заттардың құрылымы |
22.11 |
|
|
12 |
|
Заттардың қасиеттері |
29.11 |
|
|
13 |
|
Физикалық және химиялық құбылыстар |
6.12 |
|
|
14 |
|
Таза заттар және қоспалар |
13.12 |
|
|
15 |
Тірі және өлі заттағы үдерістер |
Табиғаттағы заттар айналымы |
20.12 |
|
|
16 |
|
Жансыз табиғатта жүретін үдерістер |
27.12 |
|
|
17 |
|
Тірі ағзалардың қасиеттері |
10.01 |
|
|
18 |
|
Фотосинтез |
17.01 |
|
|
19 |
Энергия және қозғалыс |
Энергия түрлері |
24.01 |
|
|
20 |
|
Температура және жылу энергиясы |
31.01 |
|
|
21 |
|
Қаңқа және қозғалыс |
7.02 |
|
|
22 |
Экология және тұрақты даму |
Экожүйе құрамдас бөліктері |
14.02 |
|
|
23 |
|
Қазақстан Республикасының экологиялық мәселелері |
21.02 |
|
|
24 |
Табиғатты қорғау |
ҚР-ның Қызыл кітабының маңыздылығын анықтау |
28.02 |
|
|
25 |
Литосфера |
Жердің тектоникалық құрылысы |
6.03 |
|
|
26 |
Атмосфера |
Атмосфера және оның құрамдас бөліктері |
13.03 |
|
|
27 |
Гидросфера |
Гидросфера және оның құрамдас бөліктері |
20.03 |
|
|
28 |
Биосфера |
Биосфера және оның құрамдас бөліктері |
3.04 |
|
|
29 |
Топырағы |
Қазақстанның топырақ түрлері |
10.04 |
|
|
30 |
Табиғи аумақтық кешендер |
Табиғи аумақтық кешендер қалыптасуы |
17.04 |
|
|
31 |
Әлеуметтік халық географиясы |
Дүниежүзі халқының тілдік әулеттері мен топтары, діни құрамы. Халық санағы |
24.04 |
|
|
32 |
Экономикалық география |
Табиғи ресурстардың жіктелуі |
8.05 |
|
|
33 |
Экономикалық және әлеуметтік география |
ҚР-ның демографиялық жағдайы және саясаты |
15.05 |
|
|
34 |
Дүниежүзі елдері және саяси география негіздері |
ҚР-ның әлеуметтік ,экономикалық ,саяси-географиялық жағдайы |
22.05 |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
География пәнінен ПИЗА жоспары
География пәнінен ПИЗА жоспары
PISA Халықаралық зерттеуіне дайындық
/Жаратылыстану,география/
Пән мұғалімі:
2023-2024 оқу жылы
2023-2024 оқу жылында оқушылардың
PISA Халықаралық зерттеуіне дайындық бойынша іс-шара жоспары
Мақсаты: PISA халықаралық зерттеуі аясында оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру бойынша ғылыми-жаратылыстану пәндері мұғалімдердің кәсіби құзіреттілігін дамыту.
Міндеттер:
1. Оқушылардың оқу-тану құзыреттілігін дамыту
негізі ретінде ҒЖ сауаттылықты қалыптастырудың педагогикалық
талаптары;
2. PISA бағдарламасының оқу жоспарына енуі;
3. Оқушылармен топтық жұмысты ұйымдастыруда мұғалімдердің теориялық
және практикалық даярлығы;
4. Бірлескен әдістерді қолдану арқылы мәселелерді
шешу.
Мазмұны:Функционалдық сауаттылық
* Оқушылардың сыртқы ортамен қарым-қатынас жасау қабілеті
* Оқушылардың жеке бас қабілеттерін дамытудың тетігі
* Оқушылардың әлеуметтік дағдыларын дамытудың негізі
* Оқушылардың қатысымдық, ақпараттық, проблемалардың шешімін табу құзіреттіліктерінің бірлігі
* Оқушылардың әлеуметтік-мәдени дамуының өлшемі
* Оқушылардың өзгермелі өмірге бейімделуінің шарты
* Оқушылардың білім, білік, дағдыларының құзіреттілікке ұласу жолы
Бекітемін
Мектеп директоры
Пизаға байланысты атқарылатын іс-шаралар
|
№ |
Іс-шаралар |
Мерзімі |
Жауаптылар |
|
1 |
PISA халықаралық зерттеуі туралы ақпаратпен мұғалімдерді және 15 жастағы оқушыларды таныстыру |
қыркүйек |
Пән мұғалімі |
|
2 |
PISA Халықаралық зерттеуіне дайындық бойынша мектепшілік бұйрықпен таныстыру |
Қыркүйек |
Пән мұғалімі |
|
3 |
PISA туралы ата-аналарға ақпарат беру, сауалнама алу (ата-аналар жиналысы) |
Қыркүйек |
Пән мұғалімі |
|
4 |
PISA Халықаралық зерттеуіне қатысатын оқушыларды психологиялық тұрғыда дайындау (әңгіме, сауалнама). |
қыркүйек |
Пән мұғалімі |
|
5 |
15 жастағы оқушылардың математикалық, оқу және жаратылыстану-ғылыми сауаттылығын қалыптастыру – сынама тесттер алу |
жүйелі түрде |
Пән мұғалімі |
|
6 |
«География пәнінен PISA типтік тапсырмалармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру» дөңгелек үстел |
желтоқсан |
Пән мұғалімі |
|
7 |
«Жаратылыстану пәндерінен оқытудың белсенді стратегияларын тиімді қолдану» семинар-коучинг |
желтоқсан |
Пән мұғалімі |
|
8 |
Мектеп оқушыларының ғылыми-жаратылыстану пәндері бойынша сауаттылығын дамыту үшін белсенді оқыту |
қаңтар |
Пән мұғалімі |
|
9 |
Оқушыларды PISA халықаралық зерттеулеріне ГЖ пәндерінен дайындауда мәселерді коллаборативті шешуге дағдыландыру. |
ақпан |
Пән мұғалімі |
|
10 |
Оқушылардың функционалдық сауаттылығы туралы алған білімі мен біліктерін өмірде қолдана алуға дағдыландыру. |
үнемі |
Пән мұғалімі |
Бекітемін
Мектеп директоры
География пәнінен оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға бағытталған дайындық жоспары
|
№ |
Бөлімі |
Тақырыбы |
Күні |
Ескерту |
|
1 |
Ғылым әлемі |
Ғылымның рөлі |
6.09 |
|
|
2 |
Адам.Жер.Ғалам |
Макро және микро әлем |
13.09 |
|
|
3 |
|
Жер туралы жалпы мағлұматтар |
20.09 |
|
|
4 |
|
Жер қабықтары және олардың құрамдас бөліктері |
27.09 |
|
|
5 |
|
Жердегі тіршілік |
4.10 |
|
|
6 |
|
Жергілікті жердің жоспары |
11.10 |
|
|
7 |
|
Дүние бөліктері мен материктерді игеру |
18.10 |
|
|
8 |
|
Мұхиттарды зерттеу |
25.10 |
|
|
9 |
|
Дүниежүзі халқының нәсілдік құрамы |
8.11 |
|
|
10 |
Заттар және материалдар |
Сұйықтықтардағы және газдардағы диффузия |
15.11 |
|
|
11 |
|
Қатты, сұйық,газ тәрізді заттардың құрылымы |
22.11 |
|
|
12 |
|
Заттардың қасиеттері |
29.11 |
|
|
13 |
|
Физикалық және химиялық құбылыстар |
6.12 |
|
|
14 |
|
Таза заттар және қоспалар |
13.12 |
|
|
15 |
Тірі және өлі заттағы үдерістер |
Табиғаттағы заттар айналымы |
20.12 |
|
|
16 |
|
Жансыз табиғатта жүретін үдерістер |
27.12 |
|
|
17 |
|
Тірі ағзалардың қасиеттері |
10.01 |
|
|
18 |
|
Фотосинтез |
17.01 |
|
|
19 |
Энергия және қозғалыс |
Энергия түрлері |
24.01 |
|
|
20 |
|
Температура және жылу энергиясы |
31.01 |
|
|
21 |
|
Қаңқа және қозғалыс |
7.02 |
|
|
22 |
Экология және тұрақты даму |
Экожүйе құрамдас бөліктері |
14.02 |
|
|
23 |
|
Қазақстан Республикасының экологиялық мәселелері |
21.02 |
|
|
24 |
Табиғатты қорғау |
ҚР-ның Қызыл кітабының маңыздылығын анықтау |
28.02 |
|
|
25 |
Литосфера |
Жердің тектоникалық құрылысы |
6.03 |
|
|
26 |
Атмосфера |
Атмосфера және оның құрамдас бөліктері |
13.03 |
|
|
27 |
Гидросфера |
Гидросфера және оның құрамдас бөліктері |
20.03 |
|
|
28 |
Биосфера |
Биосфера және оның құрамдас бөліктері |
3.04 |
|
|
29 |
Топырағы |
Қазақстанның топырақ түрлері |
10.04 |
|
|
30 |
Табиғи аумақтық кешендер |
Табиғи аумақтық кешендер қалыптасуы |
17.04 |
|
|
31 |
Әлеуметтік халық географиясы |
Дүниежүзі халқының тілдік әулеттері мен топтары, діни құрамы. Халық санағы |
24.04 |
|
|
32 |
Экономикалық география |
Табиғи ресурстардың жіктелуі |
8.05 |
|
|
33 |
Экономикалық және әлеуметтік география |
ҚР-ның демографиялық жағдайы және саясаты |
15.05 |
|
|
34 |
Дүниежүзі елдері және саяси география негіздері |
ҚР-ның әлеуметтік ,экономикалық ,саяси-географиялық жағдайы |
22.05 |
|
шағым қалдыра аласыз













