|
1 |
География |
8 сынып |
|
|
Сабақ тақырыбы: |
Географиялық білім көздері |
||
|
Жалпы мақсат: |
Оқушыларды география туралы және оның түрлерімен таныстыра отырып, қарапайым құралдармен, тиімді әдістерді қолдана отырып жұмыс істеуге үйрету |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту |
||
|
Күтілентін нәтижесі: |
Географиялық білім көздері туралы түрлі мәліметтер алады. Топпен жұмыс жасап үйренеді. |
||
|
Негізгі идеялар: |
Берілген тапсырмаларды дұрыс орындай отырып және дұрыс пайдалана отырып қатесіз орындау |
||
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
|
||
|
Оқыту әдістері: |
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану Миға шабуыл, Ыстық олрындық Эссе |
|
|
|
Дерек көздері: |
«8 сынып географиясы» тарауына берілген материалдар: www.РефератOff.kz |
||
|
Тапсырмалар: |
І. Үй тапсырмасын сұрау. ІІ. Ой қозғау. ІІІ. Мағынаны тану. ІV. Топтық жұмыс. V. Шығармашылық тапсырма |
||
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин)
Сыныпты топқа бөлу (кескіндер арқылы)
|
Кезеңдері , Уақыты |
Жұмыстың түрлері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру 5 мин |
Сәлемдесу Түгендеу Топқа бөлу. Топқа бөлу үшін оқушыларды санатамын. Яғни 1,2,3 3-топқа бөлінеді. |
Барлық оқушыны ортаға шығарып «Шаттық шеңбер» деген топ құрғызамын.. Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін. Топқа бөлдіремін. Қалай отыратындығын түсіндіремін. |
Мұғаліммен сәлемдеседі. Бір-біріне жылы сөздер айтады. Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады. Оқушылар шеңбер болып тұрған бойда 1,2,3 деп санап топқа сандары арқылы бөлінеді. |
|
Үй тапсырмасы 6 мин Миға шабуыл әдісі |
Өткен тақырыбы бойынша үй тапсырмасы тек сұрақ-жауап арқылы сұралады. 1. |
Сұрақтарды ауызша айтып әрқайсысына қойып отырамын. |
Оқушылар сол сұрақтарға жауап береді.Крассворд жауабын тақтаға шығып жазады. |
|
Негізгі бөлім 10 мин Ой қозғау |
Жаңа сабақтың тақырыбы айтылады. Одан кейін тақырыптқа қатысты тапсырмалар беріледі, таратылады. Ол үшін Ыстық орындық әдісін пайдалану |
Слайдты ашып балаларға көрсетемін, оларға нені байқап отырсыңдар?, күнделікті тұрмыста пайдасы бар ма? деген сияқты ой тастаймын. Оқушыларға мәтінді беремін, қалай жұппен, топпен талқылайтындықтарын түсіндіремін. Мен тек оқушыларға бағыт беремін. А 1 форматтағы қағазды таратамын. |
Оқушылар өз ойын суреттер арқылы жеткізеді. Оқушылар өздіктерінен мәтінді оқып, бір-бірімен талқылайды. Сұрақтар қояды. Берілген қағазға өз ойларын жазып шығады. Тақтаға шығып қорғайды. |
|
Мағананы ашу 10 мин |
Ізденген ақыл ойынын Пайдалану арқылы жаңа тақырыппен жұмыс жасау, рессурстар арқылы ойларын постерге түсіореді |
Ортаға бірнеше тапсырма беремін. Тәжірибенің орындалуын, сапалық нәтижесін айтамын. |
Оқушылар картамен тәжірибе жасайды, түсіндіреді, көзбен көреді. Постермекн айтады |
|
Бекіту 6 мин Қызығушылығын арттыру |
Эссе жазу |
Бекіту үшін оқушыларға сұрақтар беріледі. |
Оқушылар өз топтары бойынша қорғап шығады. |
|
Кері байланыс парағы 2 мин |
Стикерлер таратылады. 1.Бүгін мен не үйрендім? 2.Сабақтан алған әсерім? 3.Бүгінгі көңіл-күйім? |
Осы стикерлерге жауап жазатындарын айтамын. |
Оқушылар өз ойларын жазып тақтаға іледі. |
|
Бағалау 5 мин |
Критерилері:
|
Оқушыларды мадақтау арқылы және ынталандыра отырып бағалаймын. Олардың топқа берген бағаларын тыңдаймын. Жалпы бағасын шығарамын. |
Оқушылар алдарына берілген бағалау парағын толтырады. Тақтаға шығып топқа баға береді. Ал қасындағылардың бағаларын ауызша айтады. |
|
Үйге тапсырма 1 мин |
§ |
Тапсырманы үйге беремін. |
Оқушылар түртіп алады. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Географиялық білім көздері
Географиялық білім көздері
|
1 |
География |
8 сынып |
|
|
Сабақ тақырыбы: |
Географиялық білім көздері |
||
|
Жалпы мақсат: |
Оқушыларды география туралы және оның түрлерімен таныстыра отырып, қарапайым құралдармен, тиімді әдістерді қолдана отырып жұмыс істеуге үйрету |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту |
||
|
Күтілентін нәтижесі: |
Географиялық білім көздері туралы түрлі мәліметтер алады. Топпен жұмыс жасап үйренеді. |
||
|
Негізгі идеялар: |
Берілген тапсырмаларды дұрыс орындай отырып және дұрыс пайдалана отырып қатесіз орындау |
||
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
|
||
|
Оқыту әдістері: |
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану Миға шабуыл, Ыстық олрындық Эссе |
|
|
|
Дерек көздері: |
«8 сынып географиясы» тарауына берілген материалдар: www.РефератOff.kz |
||
|
Тапсырмалар: |
І. Үй тапсырмасын сұрау. ІІ. Ой қозғау. ІІІ. Мағынаны тану. ІV. Топтық жұмыс. V. Шығармашылық тапсырма |
||
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин)
Сыныпты топқа бөлу (кескіндер арқылы)
|
Кезеңдері , Уақыты |
Жұмыстың түрлері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру 5 мин |
Сәлемдесу Түгендеу Топқа бөлу. Топқа бөлу үшін оқушыларды санатамын. Яғни 1,2,3 3-топқа бөлінеді. |
Барлық оқушыны ортаға шығарып «Шаттық шеңбер» деген топ құрғызамын.. Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін. Топқа бөлдіремін. Қалай отыратындығын түсіндіремін. |
Мұғаліммен сәлемдеседі. Бір-біріне жылы сөздер айтады. Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады. Оқушылар шеңбер болып тұрған бойда 1,2,3 деп санап топқа сандары арқылы бөлінеді. |
|
Үй тапсырмасы 6 мин Миға шабуыл әдісі |
Өткен тақырыбы бойынша үй тапсырмасы тек сұрақ-жауап арқылы сұралады. 1. |
Сұрақтарды ауызша айтып әрқайсысына қойып отырамын. |
Оқушылар сол сұрақтарға жауап береді.Крассворд жауабын тақтаға шығып жазады. |
|
Негізгі бөлім 10 мин Ой қозғау |
Жаңа сабақтың тақырыбы айтылады. Одан кейін тақырыптқа қатысты тапсырмалар беріледі, таратылады. Ол үшін Ыстық орындық әдісін пайдалану |
Слайдты ашып балаларға көрсетемін, оларға нені байқап отырсыңдар?, күнделікті тұрмыста пайдасы бар ма? деген сияқты ой тастаймын. Оқушыларға мәтінді беремін, қалай жұппен, топпен талқылайтындықтарын түсіндіремін. Мен тек оқушыларға бағыт беремін. А 1 форматтағы қағазды таратамын. |
Оқушылар өз ойын суреттер арқылы жеткізеді. Оқушылар өздіктерінен мәтінді оқып, бір-бірімен талқылайды. Сұрақтар қояды. Берілген қағазға өз ойларын жазып шығады. Тақтаға шығып қорғайды. |
|
Мағананы ашу 10 мин |
Ізденген ақыл ойынын Пайдалану арқылы жаңа тақырыппен жұмыс жасау, рессурстар арқылы ойларын постерге түсіореді |
Ортаға бірнеше тапсырма беремін. Тәжірибенің орындалуын, сапалық нәтижесін айтамын. |
Оқушылар картамен тәжірибе жасайды, түсіндіреді, көзбен көреді. Постермекн айтады |
|
Бекіту 6 мин Қызығушылығын арттыру |
Эссе жазу |
Бекіту үшін оқушыларға сұрақтар беріледі. |
Оқушылар өз топтары бойынша қорғап шығады. |
|
Кері байланыс парағы 2 мин |
Стикерлер таратылады. 1.Бүгін мен не үйрендім? 2.Сабақтан алған әсерім? 3.Бүгінгі көңіл-күйім? |
Осы стикерлерге жауап жазатындарын айтамын. |
Оқушылар өз ойларын жазып тақтаға іледі. |
|
Бағалау 5 мин |
Критерилері:
|
Оқушыларды мадақтау арқылы және ынталандыра отырып бағалаймын. Олардың топқа берген бағаларын тыңдаймын. Жалпы бағасын шығарамын. |
Оқушылар алдарына берілген бағалау парағын толтырады. Тақтаға шығып топқа баға береді. Ал қасындағылардың бағаларын ауызша айтады. |
|
Үйге тапсырма 1 мин |
§ |
Тапсырманы үйге беремін. |
Оқушылар түртіп алады. |
шағым қалдыра аласыз













