Басы
|
«Ұйымдастыру:оқушыларменамандасу.түгендеу
Арқаға сурет тренингі арқылы оқушылар ортаға шығып жағымды
ахуал туғызу
Топқа бөлу.Жетондар арқылы 4топқа бөлу:Еуразия материгінің
географиялық обьектілері арқылы бөлу.
1 – Сахалин
2 – Гималай
3- Босфор
4- Арабия
Әр топ өз топбасшыларын тандайды. Топ ережелерін
сақтайды
Үй тапсырмасы. Өткізілген тақырып бойынша тест
жүргізу
Бағалау. Әр топ басқа топтың жауаптарын
бағалайды.Өзіндік және өзара бағалау
|
Оқушы өз жұбын табады
Әдіс арқылы қайталау
Сұрақ жауап орындайды
|
Қол шапалақ
|
дидактикалық
материалдар.
Интерактивті тақ
|
Ортасы
|
; Жаңа тақырыпқа
көшу.Мәтінмен жұмыс.Түйінді түсініктерді
жазу
Дескриптор:
-Мәтінді оқиды,мазмұндайды
-Түсініктерді жазады
С)Мәтінді бірлесе оқиды,тапсырмаларды орындау
барысында оқушылар топтық талқылаулар арқылы бір- бірімен пікір
алмаса отырып, әр топ өздеріне берілген тапсырманы
орындайды.
1-ші топ
тапсырмасы:
Планның ерекшелгі
туралы постер құрау.
2-ші топ тапсырмасы
Аэрофотосурет
туралы кластер
3-ші топ
тапсырмасы
Венн»диаграммасы
План мен картаның айырмашылығы мен ұқсастығы
анықтайды.
Бағалау:Өзара бір-бірін бас бармақ арқылы
бағалау
Дескриптор:
-План туралы постер
құрайды
-
Аэрофотосурет туралы кластер жасайды
-
План мен картаның ұқсастығы мен айырмашылығын
анықтайды.
1-тапсырма.”Ойлан тап”.
Физикалық картадан Еуразия материгінің
географиялық обьектілерін көрсету:
1 . Шеткі нүктелері, материк жағалауындағы
мұхиттар.
2 .теңіздері, шығанақтар.
3 бұғаздар, аралдар.
Дескриптор:
-географиялық обьектілерді физикалық картадан
көрсету
Бағалау.”Қол шапалақтау” әдісі арқылы
2-тапсырма.Сарамандық
жұмыс..Кескін картаға Қазақстанның ең басты
географиялық нысандарын белгілендер
Дескриптор:
-Кескін картаға белгілейді
Бағалау.
Өзіндік және өзара бағалау
Сергіту сәті .
”Дене мүшелеріне арналған жаттығулар”
3-тапсырма.”Жинақтау”
әдісі.Топтық жұмыс.Әр түрлі формадағы тақырыптық
карталардың түрлерін анықтап, келесі жоспар бойынша талдау
жасандар
-Мазмұны
-Маңызы
-Ерекше белгілері
“Бас бармақ” әдісіарқылы бағалау
Дескриптор:
-Картаның түрін анықтайды
-Талдау жасайды
|
Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты
талдайды
Жұп бойынша
Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол
көтеру арқылы білдіреді
Слайдта көрсетілген ресурстарды
талқылайды
Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді
дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін
жетілдіру арқылы бәсекелеседі
Слайдта берілген сұрақ жауапты
орындайды
Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді,
логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары
қалыптасады
|
Смаликтер арқылы
ҚБ өзін өзі бағалау
ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»
Бағалау парақшасын толтырады.
ҚБ Бағдаршам
|
http://ikitap.kz/audiobook/5189-kerqula_atty_kendebaj/5189-kerqula_atty_kendebaj
аудиокітап
Алты томдық «
|
Сабақтыңсоңы
|
Сабаққорытындысы.
Тапсырма. “Эссе” әдісі.
Оқылған мәлімет бойынша өз ойларына талдау
жасау
Дескриптор:
-Эссе жазады
-Талдау жасайды
Бағалау:"қол шапалақтау",
"Мадақтау"
Кері
байланыс:
Бағдаршам әдісі
Қызыл түс.Сабақта көп нәрсені түсінбедім,сабақта белсенді
бола алмадым, жауап берген жоқпын
Сары түс.Бірнеше тапсырма орындадым, сабақта өзімді жақсы
сезіндім
Жасыл түс.Сабақта көп жұмыс жасадым, белсенді болдым,
барлығын түсіндім
Үй тапсырмасын беру.
Мәтінді оқу. Қайталау
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына
байланысты кері байланыс жасайды.
|
|
Рефлексия парағы
|