×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8 (771) 234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Географиялық қабық және табиғат кешендері

Автор:Алжанова Гульмира Батыровна
Бағыты: География
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 10 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-06-11

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Сабақ жоспары

Пән:ГеографияСынып:10а,ә
Сабақтың тақырыбы:Географиялық қабық және табиғат кешендері

Жалпы мақсатыГеографиялық қабықтың даму кезеңдері,заңдылықтары мен бөліктері,географиялық қабықтың ерекшеліктері туралы таныстыру.Оқушылардың сабаққа қызықтырып,өз бетінше жұмыс істеуге баулу,ой өрісін дамыту,сөздік қорын молайту.
Критерийлер1.Географиялық қабықтың бірнеше ерекшелігін біледі.2.Географиялық қабықтың аса маңызды заңдылығын біледі.3.Географиялық қабықты түзуші құрамдас бөліктерді біледі.

Күтілетін нәтижелерҚалай ойшыл оқушы болатынын білу.Сабаққа белсенді болу керек.
Сабақ түріАралас

Тапсырмалар5 мин.Өткен сабақ тақырыбына шолуға арналған тест тапсырмалары,мәтінмен жұмыс
Керекті жабдықтарКарта.Кескін карта.Оқулық.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңдеріМұғалім әрекетіОқушы әрекеті
КіріспеҰйымдастыру.2 мин.Оқушыларды түгелдеп,сабаққа қатысуын қадағалау.Сабаққа дайындалады.
Үй тапсырмасын тексеру.10 мин1.Биосфера құрамы неден тұрады?2.Биологиялық айналым дегеніміз не?3.Биологиялық өнімділік көрсеткіші Дүниежүзілік мұхиттың қандай бөлігінде жоғары,не себепті?4.Биосфераны қорғау мақсатында қандай шаралар жүргізілуде?5.Өздерің тұрған жерде қорғау алынған қандай обьектілер бар?6.Олар қандай бағытта жұмыстар жүргізіледі?Сұрақтарға жауап береді.Карта бойынша айтады.
Картамен жұмысАмазонка-Конго-Хуанхә-Байкал-Зайсан-Өлі теңіз-Анхель-Мичиган-Титикака-Ниагара-Ньяса-Чад-Ыстықкөл-Сырдария-Индигарка-Лена-Гурон-Эри-Онтарио-Таньганика-Муррей-Хабборт-Корженевский-Марқакөл-Үлкен Аюлы көлі-Маракайбо-Поопо-Висла-Ніл

Жаңа сабақ2 мин.





10 мин.
«Ой қозғау»Географиялық қабық дегеніміз не?Табиғат кешендері дегеніміз не?



Оқушылар өткенді есіне түсіру арқылы ауызша жауап береді.











Дәптерге кестені түсіреді.ПродуценттерКонсументтерредуценттер





БекітуВенн диаграммасыГидросфера мен Биосфера қабығын салыстыру.Айырмашылықтары мен ортақ белгілерін анықтау.





Оқушылар ауызша жауап береді.











Терминмен жұмысНоосфера-Мағынасымен танысады.
Қорытындылау1.Биосфера құрамы неден тұрады?2.Биологиялық айналым дегеніміз не?3.Биологиялық өнімділік көрсеткіші Дүниежүзілік мұхиттың қандай бөлігінде жоғары,не себепті?4.Биосфераны қорғау мақсатында қандай шаралар жүргізілуде?5.Өздерің тұрған жерде қорғау алынған қандай обьектілер бар?6.Олар қандай бағытта жұмыстар жүргізіледі?Оқушылар жаңа сабақты қорытындылайды.
БағалауЖауаптарына қарай бағалауКүнделіктеріне бағаларын қою
Үйге тапсырма.Климат және оның жіктелуі.Қазіргі кезде климаттың апатты құбылыстары жайлы қосымша мәлімет жинап келу.




50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.