|
Бөлім |
|
||||||||||||||||||||||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
||||||||||||||||||||||
|
Күні |
|
||||||||||||||||||||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Географиялық зерттеу әдістерінің түрлері |
||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.1.3 - далалық, картографиялық, теориялық географиялық зерттеу әдістерінің мәнін түсіндіріп, қолданады |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: географиялық зерттеу әдітерінің негізгі түрлерімен танысу; далалық зерттеу әдістері және оларды қолдануды үйрену; картографиялық әдістердің маңызын түсіну; теориялық әдістер туралы білім қалыптастыру. Басым көпшілігі: зерттеу әдістерінің негізгі түрлерін біледі, зерттеу әдістерін қолдана алады. Кейбірі: картограяфиялық және теориялық әдістерді қолданып, зерттеушілік бағыттағы жұмыстарды жасай алады. |
||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерииі |
-оқу мақсаттарын біліп, түсінуі; -тиімді кері байланыс орнату; -бағалау критерийлерін біліп, түсінуі; -өз жұмыстарын талдау мүмкіндігі; |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
Басы |
«Ұйымдастыру сәті. Психологиялық ахуал туғызу. Егер сіздің досыңыз болса-көршіңнің басын сипа Егер сіз өз мектебіңізді жақсы көрсеңіз- Аяқтарыңды топырлатыңдар Егер сіз өз еліңді жақсы көрем десеңіздер- қол соғыңыздар Көңіл күйлері көтеріледі 1.География ғылымының өзге ғылымдардан ерекщеліктері бар ма? 2. География ғылымындағы зерртеу жобаларының бағыттарын атандар. 3. География ғылымы салаларындағы маңызды зерттеулер қандай әдістер көмегімен жүзеге асырылып жатыр деп ойлайсыңдар? -Балалар, географияда ғалымдар нені көбірек зерттеді деп ойлайсыңдар? -Салыстыру және өлшеу әдітері дегенді қалай түсінесіңдер? -Сыныпта немесе мектепте осы әдістерді қолдана аламызба? |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
дидактикалық материалдар. Интерактивті тақ |
|||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Жұппен жұмыс (7 мин) 1.Тақырыптық карталарды анықтап, ішіндегі қосымша элементтердің түрлерін анықтап, мысалдар келтіреді 2. Тақырыптық картадағы қосымша элементтерді жіктейді. Профиль-жер бедерінің профильі, өзеннің профильі, өзеннің ұзына бойының профильі, Диаграммалар-географияның әртүрлі тақырыбына байланысты диаграммалар да әртүрлі болады. Олар: дөңгелек, нүктелік, график, тік бағаналы, шеңберлі диаграмма, т.б. Кесте-Кесте мәтінді жүйелі көрсетудің бір әдісі. Кестенің қарапайым, топтық, аралас түрлері бар. Фотосуреттер-тақырыпты жан-жақты түсінуге мүмкіндік береді. Түрлері: Архитектуралық, Астрофотографиялық, Панорамалық, Ағынды фото (Стоковая фотография), Қара және ақ түсті фотолар Тақырыптық карталармен танысып, жіктеп болған соң, таратпа материалдағы тапсырмаларды орындайды. (15 мин) А деңгей
В деңгей
1-тапсырма. Кітапта берілген ақпараттармен танысып, талдау, топтар бір-бірлеріне сұрақ қою арқылы не түсінгендерін білу. 2-тапсырма. Физикалық- географиялық карта және атлатарды пайдаланып, картометриялық және визуалды әдіс арқылы бір көл туралы қысқаша ақпарат алу (мысалы Балқаш) -гео орны -қалай қалыптасты -ең терең жері -тұздылығы -ағынды, ағынсыз -экол проблемалары Карторафиялық әдістердің басқа әдістерден ерекшелігі және маңызы туралы қысқаша айту 3-топқа тапсырма. Физикалық картаны және атластарды пайдаланып салыстырмалы географиялық әдістің көмегімен екі өзенді төмендегі белгілері бойынша салыстырып кестені толтыру.
|
Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды Жұп бойынша Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай» Бағалау парақшасын толтырады. ҚБ Бағдаршам |
http://ikitap.kz/audiobook/5189-kerqula_atty_kendebaj/5189-kerqula_atty_kendebaj аудиокітап Алты томдық « |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтыңсоңы |
Сабақты бекіту: 1.Географиялық білім көздеріне нелер жатады? 2.Жергілікті жерді танып білу үшін қандай құралдарды қолданамыз? 3.Жергілікті жердің табиғатын білу қаншалықты маңызды деп ойлайсың? Қаншалықты түсінгенін, түсінбеген жерін, жіберген қателіктерін күнделікке толтыру. (5мин)
Бақылаушының бағалау парағы Рефлексия Оқушы мен мұғалім кері байланысы. Өз-өзін бағалау ауызша жүзеге асады. Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді:
Сонымен біз.................деген шешімге келдік
Бағалау Жетістік критерийлері бойынша Үй жұмысы Жаңа сөздерді жаттау. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндетқоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының
сақталуы |
|
Мұғалімнің ауызша кері байланысы |
Ақпарат іздестіру кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Географиялық зерттеу әдістерінің түрлері
Географиялық зерттеу әдістерінің түрлері
|
Бөлім |
|
||||||||||||||||||||||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
||||||||||||||||||||||
|
Күні |
|
||||||||||||||||||||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Географиялық зерттеу әдістерінің түрлері |
||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.1.3 - далалық, картографиялық, теориялық географиялық зерттеу әдістерінің мәнін түсіндіріп, қолданады |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: географиялық зерттеу әдітерінің негізгі түрлерімен танысу; далалық зерттеу әдістері және оларды қолдануды үйрену; картографиялық әдістердің маңызын түсіну; теориялық әдістер туралы білім қалыптастыру. Басым көпшілігі: зерттеу әдістерінің негізгі түрлерін біледі, зерттеу әдістерін қолдана алады. Кейбірі: картограяфиялық және теориялық әдістерді қолданып, зерттеушілік бағыттағы жұмыстарды жасай алады. |
||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерииі |
-оқу мақсаттарын біліп, түсінуі; -тиімді кері байланыс орнату; -бағалау критерийлерін біліп, түсінуі; -өз жұмыстарын талдау мүмкіндігі; |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
Басы |
«Ұйымдастыру сәті. Психологиялық ахуал туғызу. Егер сіздің досыңыз болса-көршіңнің басын сипа Егер сіз өз мектебіңізді жақсы көрсеңіз- Аяқтарыңды топырлатыңдар Егер сіз өз еліңді жақсы көрем десеңіздер- қол соғыңыздар Көңіл күйлері көтеріледі 1.География ғылымының өзге ғылымдардан ерекщеліктері бар ма? 2. География ғылымындағы зерртеу жобаларының бағыттарын атандар. 3. География ғылымы салаларындағы маңызды зерттеулер қандай әдістер көмегімен жүзеге асырылып жатыр деп ойлайсыңдар? -Балалар, географияда ғалымдар нені көбірек зерттеді деп ойлайсыңдар? -Салыстыру және өлшеу әдітері дегенді қалай түсінесіңдер? -Сыныпта немесе мектепте осы әдістерді қолдана аламызба? |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
дидактикалық материалдар. Интерактивті тақ |
|||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Жұппен жұмыс (7 мин) 1.Тақырыптық карталарды анықтап, ішіндегі қосымша элементтердің түрлерін анықтап, мысалдар келтіреді 2. Тақырыптық картадағы қосымша элементтерді жіктейді. Профиль-жер бедерінің профильі, өзеннің профильі, өзеннің ұзына бойының профильі, Диаграммалар-географияның әртүрлі тақырыбына байланысты диаграммалар да әртүрлі болады. Олар: дөңгелек, нүктелік, график, тік бағаналы, шеңберлі диаграмма, т.б. Кесте-Кесте мәтінді жүйелі көрсетудің бір әдісі. Кестенің қарапайым, топтық, аралас түрлері бар. Фотосуреттер-тақырыпты жан-жақты түсінуге мүмкіндік береді. Түрлері: Архитектуралық, Астрофотографиялық, Панорамалық, Ағынды фото (Стоковая фотография), Қара және ақ түсті фотолар Тақырыптық карталармен танысып, жіктеп болған соң, таратпа материалдағы тапсырмаларды орындайды. (15 мин) А деңгей
В деңгей
1-тапсырма. Кітапта берілген ақпараттармен танысып, талдау, топтар бір-бірлеріне сұрақ қою арқылы не түсінгендерін білу. 2-тапсырма. Физикалық- географиялық карта және атлатарды пайдаланып, картометриялық және визуалды әдіс арқылы бір көл туралы қысқаша ақпарат алу (мысалы Балқаш) -гео орны -қалай қалыптасты -ең терең жері -тұздылығы -ағынды, ағынсыз -экол проблемалары Карторафиялық әдістердің басқа әдістерден ерекшелігі және маңызы туралы қысқаша айту 3-топқа тапсырма. Физикалық картаны және атластарды пайдаланып салыстырмалы географиялық әдістің көмегімен екі өзенді төмендегі белгілері бойынша салыстырып кестені толтыру.
|
Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды Жұп бойынша Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай» Бағалау парақшасын толтырады. ҚБ Бағдаршам |
http://ikitap.kz/audiobook/5189-kerqula_atty_kendebaj/5189-kerqula_atty_kendebaj аудиокітап Алты томдық « |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтыңсоңы |
Сабақты бекіту: 1.Географиялық білім көздеріне нелер жатады? 2.Жергілікті жерді танып білу үшін қандай құралдарды қолданамыз? 3.Жергілікті жердің табиғатын білу қаншалықты маңызды деп ойлайсың? Қаншалықты түсінгенін, түсінбеген жерін, жіберген қателіктерін күнделікке толтыру. (5мин)
Бақылаушының бағалау парағы Рефлексия Оқушы мен мұғалім кері байланысы. Өз-өзін бағалау ауызша жүзеге асады. Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді:
Сонымен біз.................деген шешімге келдік
Бағалау Жетістік критерийлері бойынша Үй жұмысы Жаңа сөздерді жаттау. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндетқоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының
сақталуы |
|
Мұғалімнің ауызша кері байланысы |
Ақпарат іздестіру кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау |
шағым қалдыра аласыз















