Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Геометрия пәнінен ашық сабақ "Төртбұрыштардың аудандары" 8 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 3 тарау. Аудан Күні:21.01.2020 жыл Сынып: 8 |
Мектеп: «М.Әубәкіров атындағы орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Мұғалімнің аты-жөні: Окпебаев Ербол Шерниязович Қатысқандар:18 Қатыспағандар:жоқ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Төртбұрыштардың аудандары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
8.1.3.11 параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Сабақ мақсатына жетемін, егер: Барлық оқушылар: параллелограммның, ромбтың ауданы формуласын қорытып, есеп шығаруда қолдану Оқушылардың басым бөлігі: Кейбір мәндері бойынша параллелограммның, ромбтың ауданын есептеп, шығару және есептер шығаруда қолдану Кейбір оқушылар:Белгісіз мүшелерін табуда параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қолданып, есепті шығару |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Білім алушы • Параллелограммның ауданын табу есептерін шығарады • Ромбтың ауданын табу есептерін шығарады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: Параллелограм мен ромбтың ауданының анықтамасын және оны қолдану жолдарын түсіндіре алады Лексика мен терминология: Параллелограм, ромб, аудан, биіктік,, қабырға Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Мәңгілік ел жалпыұлттық идеясының зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығының өмір бойы білім алу, Ынтымақтастық, Ашықтық, Құрмет- құндылықтарын оқушыларға дарыту жолдары: Топпен, жұппен жұмыс орындау барысында құрмет, серіктестік және жеке жұмыс орындау кезінде жауапкершілік, үздіксіз оқу құндылықтарын дарыту. Белсенді қарым- қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену және оны дамыту. Бір–бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу, қабылдау; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
9 сынып геометрия, сызу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Көпбұрыш ауданының анықтамасы мен қасиеттерін , тең шамалас және тең құрамдас фигуралардың анықтамалары, төртбұрыш түрлері тақырыптарын қайталау; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау –Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Қарқын. Өткен сабақты қайталау кезеңінде, жұптық, топтық, жекелей тапсырмаларды тез ойлап, жылдамдатып жауап беруге қолдандым. Дереккөз сабақтың басында түрлі дереккөздерінен алынған үлестірмелі материалдарды топтық жұмыс кезінде , тестік тапсырмаларда және интернет көздерінен алынған видеоматериалды қолдануда іріктеп алып қолдандым Диалог және қолдау көрсету Өткен сабақты қайталау кезеңінде, видеоматериалды қолдану барысында жетелеуші сұрақтар қоя отырып, қиналған оқушыларға бағыт бағдар беремін. Тапсырма Тапсырма бөлімінде деңгейлік тапсырмалар, тест тапсырмалары деңгейге сәйкес саралап жасалды Қорытынды деңгейлік тапсырмалар орындау кезінде барлығына берілген бірдей тапсырманың нәтижелерінің неге әртүрлі болғанына назар аударып,қателер түзетіліп қорытындылады. Бағалау әр оқушы тапсырманы орындау барысында дескриптор бойынша, бағалау парағы бойынша өз білімін саралап тұрғаннан соң «бағалау»тәсілі қолданды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау – Сіз оқушылар-дың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Сабақ барысында оқушылар әр тапсырманы орындалғаннан кейін өздерін өзі бағалау, «Бас бармақ» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалау, оқушылар бағалайды. Ауызша бағалау әдісі, берілген тапсырманың жауаптары арқылы жасырынған сөзді табу барысында «өздерін өздері бағалау» әдісі, тестің берілген кілті бойынша оқушылар салыстыра отырып, өздерін-өздері бағалайды. Оқушылар өз білімінің нәтижесін жауап парағымен салыстыра отырып және бағалау парақшасына құс тұмсық белгісін белгілеу арқылы өзін-өзі бағалайды
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 3 минут 5 минут |
1. Ұйымдастыру Сәлемдесу, Ынтымақтастық атмосферасын құру, оқушыларға жақсы көңіл күй орнату мақсатында «Шаттық шеңберіне» тұрып, бір-бірлеріне жақсы тілек айтып, психологиялық ахуал туғызамын. Сабақтың оқу мақсатын ашу барысында оқушыларға фигуралар сызылған (төртбұрыш, параллелограмм, ромб) карточкалар үлестіру. Бірдей фигураларды алған оқушылар 3 топқа бөлінеді. Топ мүшелеріне бағалау парағы беріледі. Бағалау парағы ____- топ
І топ – Төртбұрыштар, ІІ топ – Параллелограмм,ІІІ топ – Ромб Топқа бөлудің мақсаты топпен, жұппен жұмыс орындау барысында құрмет, серіктестік және жеке жұмыс орындау кезінде жауапкершілік, үздіксіз оқу құндылықтарын дарыту
2.Алдыңғы білімді қайталау. Оқушылардың өткен сабақты қалай меңгергендерін тексеру, өткен сабақтың бағалау критериін ашу мақсатында белсенді оқытудың «Қар лақтырып ойнау» әдісі арқылы топқа ақ қағаз беріледі, оның ішіне әр оқушы сұрақ жазып қағазды бумаждап, домалақтайды да бір мезгілде келесі топқа сағат тілінің қозғалысы бағытында қар лақтырады, әр топтан оқушы өзінің алдына түскен қарды алып ішіндегі сұрағын оқып соған жауап береді. Белсенді оқу әдісінің мақсаты оқушыларға қозғау салып, ойлануына түрткі салу , алдыңғы білімді қайталау. Алдыңғы алған білімді түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу мақсатында белсенді оқытудың серпілген сауал қою әдісі арқылы мысалы: Досымжан, Айдананың жауабы туралы сен не ойлайсың?! Қате болса, өз ойыңды айтшы? Деген сияқты оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылып , бағалау жүргізіледі. Оқушылар өздерін өзі бағалау қалыптастырушы бағалауы жүргізіледі. Нәтижесінде оқушыларда сын тұрғысынан ойлау, жүйелі ойлау, қорытынды жасау, шешім қабылдау дағдылары қалыптасады. Саралаудың қарқын тәсілін тапсырманы орындау барысында оқушылардың берілген тапсырманы орындау жылдамдығы әртүрлілігіне байланысты оқушылардың тапсырманы орындау мүмкіндігі бойынша сараланады. |
Фигуралар сызылған (төртбұрыш, параллелограмм, ромб) карточка Оқулық, анықтамалық, тақта бор, интербелсенді тақта |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 20 минут |
Ой қозғау сұрақтары арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтижелерін айтады. 1-Тапсырма: Топтық жұмыс: «Мән мәтінмен жұмыс». Жаңа тақырыпты ашу мақсатында «Джигсо» әдісін қолданамын.Бұл әдістің мақсаты берілген тақырыпты топ ішінде талқылап, әр түрлі тәсілдермен топтық жұмыс жасау. Басқа топтарға өкілдерді жіберіп, өз жұмысы туралы топта талқылау, идеялармен бөлісу, ынтымақтастықты дамыту. Әртүрлі дерек көзінен алынған үлестірмелі материалда параллелограмның және ромбтың ауданын табу формуласын қорыту жолдары берілген. Оқушылар өз бетімен ізденіп, мәтінді оқып, заңдылықты дәлелдеп, қорытады. Бұл тапсырма оқу мақсатындағы параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығаруға берілген тапсырмалар. Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып талқылайды және «Кір жаю» әдісі арқылы оқушылар постер қорғап, тақырыпты өздері ашады. Топтың арасында белсенділігі төмен оқушыға, қалған оқушылар ЖАДА көмегімен, яғни «Көпіршелер» жалғайды. Оқушылар тапсырманы орындау барысында әртүрлі дереккөздерінен алынған үлестірмелі материалды пайдаланады, саралаудың дереккөздер тәсілі көрініс алды. Сол дереккөздерінен қаншалықты материалды алғанын саралап отырамын.
Т. 1 топ.Төртбұрыштар
ІІ топ.Параллелограмм
ІІІ топ. Ромб
2 тапсырма. «Bilim Land» сайтынан алынған видеоматериал көрсетіледі. Видео материалда параллелограмның қасиеттері, ауданын табу, ромбтың ауданын табу формуласын қасиеттерін қолданып, есептер шығару жолдары көрсетілді. Оқушылар берілген материалдан қажетті ақпаратты «Түртіп алу» әдісі арқылы анықтаманы дәптерлеріне жазады. Нәтижесінде Тыңдалым , айтылым, жазылым дағдылары қалыптасады.
Бұл «Bilimland» сайтынан видеороликті көре отырып, оқушылардың бойында қажетті деректерді іздеу, күрделі дереккөздерімен жұмыс істей алу дағдысы дамиды. Саралаудың «дереккөздер» әдісі қолданылды. және мұғалім оқушыларды ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтар қойылғандықтан саралаудың «диалог және қолдау көрсету» тәсілі жүзеге асады. .
3-Тапсырма [Ж]: «Жасырынған сөзді» тап Оқушыларға топтың ішінде жұппен орындауға тапсырма беріледі. Бұл әдіс жұптаса отырып, оқушылардың тапсырманы бірлесе, ақылдаса отырып шешуіне саптігін тигізеді. S-параллелограмның ауданы, а-табаны, h-табанына түсірілген биіктігі деп алып, кестені толтырыңдар.
Жауабы:
Саралаудың қарқын тәсілін тапсырманы орындау барысында оқушылардың берілген тапсырманы орындау жылдамдығы әртүрлілігіне байланысты оқушылардың тапсырманы орындау мүмкіндігі бойынша сараланады.
4-тапсырма. Деңгейлік тапсырма [Т] Сабақтың SMART мақсатын ашу мақсатында деңгейлік тапсырмалар беріледі. Деңгейлік тапсырмаларды топқа бере отырып, әр топ тапсырманы орындау барысында болғандығы жөнінде белгі береді. Көрші топтармен сағат тілінің жүруі бағытында орындалған жұмысты алмасып, тапсырманы тексеру жүргізіледі. Талдау жүргізіледі. А деңгейі
1 . Көршілес қабырғалары 2 см ж Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |