Геометрия ҚМЖ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Геометрия ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Геометрия ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

Бекітемін: ____________


Бөлім:

Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы / Пәні


Сабақтың тақырыбы:

Жазықтықтағы координаталар әдісі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.3.18 берілген теңдеуі бойынша шеңбер салу;

Сабақтың мақсаты:

центрі (a, b), радиусы r болатын шеңбердің теңдеуін біледі берілген теңдеуі бойынша шеңбер салуды үйренеді

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5мин

Сабақта жағымды ахуал туғызу мақсатында «Жүректен-жүрекке» әдісін қолданып бір-біріне тілек білдіру арқылы зейіндерін сабаққа шоғырландырамын.

Оқушыларды оқу мақсаттары, сабақ мақсаттары және бағалау критерилерімен таныстыру.

Қайталау

Шеңбер тақырыбына байланысты сұрақтар

Қосымша 1

Сөйлемді аяқтаңыз

1. Шеңбер деп …

2. Шеңбер центрі дегеніміз…

3. Шеңбер радиусы дегеніміз …

4. Хорда дегеніміз …

5. Ең үлкен хорда …

6. Шеңберді … көмегімен саламыз.

5. Диаметр - …

Ширату жаттығу «Өзіңді тексеріңіз» әдісімен үй жұмысы тексеріледі.

Диаметрге перпендикуляр хорда …

Шеңберге жүргізілген жанама …

Шеңберлердің өзара орналасуы мен түзу арасында

Егер центрден түзуге дейінгі қашықтық радиустан үлкен болса, онда ...

Егер кесінді шеңбердің ішінде жіне сыртында жатқан екі нүктені қосатын болса, онда

Оқушылардың белсенділігіне байланысты бағаланады.





Оқулыққ

Сабақтың басы

10мин

Центрі A000) болатын координаталық жазықтық сызылады.

Оның R радиусы белгіленеді.

Шеңбер бойынан A(х;у) алайық.

Онда A(х;у) және A000) нүктелерінің арақашықтығын табуды білеміз:

AA0=√(х-х0)2+(у-у0)2.

Суретте осы аралық радиус ретінде берілген, онда AA0=r.

Екі жағын квадраттау арқылы біз мынаған келеміз: AA02=r2.

A A0 өрнегінің орнына екі нүктенің арақашықтығы формуласын қоятын болсақ, онда мынадай теңдік дұрыс болады: (х-х0)2+(у-у0)2= r2.


Оқушылардың белсенділігіне байланысты бағаланады.


Сабақтың ортасы

25мин

Тапсырма 1. № 1. А(2; 0), В(-2; 6) нүктелері берілген. АВ диаметрі болатын шеңбердің теңдеуін табыңыз.

Жауап: x2 + (y-3)2 = 13.

2. А(2; 2), В(5; 6) нүктелері берілген. АВ диаметрі болатын шеңбердің теңдеуін табыңыз.

Жауап: (x-3,5)2 + (y-4)2 = 25.

3. Центрі O(1, 2) нүктесі болатын абсцисса осін жанап өтетін шеңбердің теңдеуін жазыңыз.

Жауап: (x-1)2 + (y-2)2 = 4.

Тапсырма 2.

1. Координаталар басы центрі болып табылатын шеңбер P(8; 6) нүктесін басып өтеді. Радиусын табыңыз.

Шешуі:

Радиусты Пифагор теоремасы бойынша тауып алуға болады.
OP2 = 82 + 62; OP2 = 100; OP = 10. Жауап: R= 10.

2. Диаметрі MN болатын шеңбер теңдеуін жазыңыз, егер:

а) М (-3; 5), N(7; -3); б) М(2; -1), N(4; 3) болса.

Жауап: а) (x-2)2 + (y-1)2 = 41. б) (х-3)2+(у-1)2=5.

Оқулықтан есептер шығарады.

5, №6.

3. Шеңбер теңдеуі берілген: x2+y2=400.

А) Шеңбер бойындағы абсциссасы −20 болатын нүктенің ординатасын табыңыз.

Б) Шеңбер бойындағы ординатасы −20 болатын нүктенің абсциссасын табыңыз.

4. Берілген теңдеу шеңбердің теңдеуі ме? Егер солай болса, онда оның центрі мен радиусфн анықтап, суретін салыңыз:

Білім алушы • Сызбасы бойынша шеңбердің теңдеуін жазады • Шеңбердің теңдеуінен шеңбердің центрі мен радиусын анықтайды • Шеңбердің центрінің координатасы мен радиусы арқылы шеңбердің теңдеуін жазады


Сабақтың соңы

5мин

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

  • Нені білдім, нені үйрендім?

  • Нені толық түсінбедім?

  • Немен жұмысты жалғастыру қажет?

  • Бұған дейінгі білімімде түсінбеген тұстар бар ма, ол осы тақырыпты түсінуге қалай әсер етті?

Үй тапсырмасы. №7.

Тақырыпты меңгергенін анықтау

«Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жаза алады; «Минус» - қолымнан келмей жатыр” немесе түсініксіз болып тұр деген ойларын жазады. «Қызықты» - деген бағанға өздеріне не қызықты болды немесе жайында көбірек білгісі келетінін сұрақ түрінде де Shape1 жазса болады

Оқушылардың белсенділігіне байланысты бағаланады.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.08.2025
68
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі