Материалдар / Геометриялық фигураларды әріптермен белгілеу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Геометриялық фигураларды әріптермен белгілеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдер үшін көмегі өте көп
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2018
1220
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пән:Математика

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп: Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Қонарбаева Гүлзат

Сынып: 3

Қатысқандар:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Геометриялық фигураларды әріптермен белгілеу

Сабақ мақсаттары

оқушыларды геометриялық фигураларды латын әріптерімен белгілеу және латын бас әріптерінің жазылуымен таныстыру


Дескриптор

1.Көбейту мен бөлуді тексерудің үлгісін көрсету.

2.Көбейтуді қосумен алмастыра білу .

3. Оқушылардың математикалық білім қабілеттерін тексеру.

Бағалау критерийлері

1.Көбейтінді,бөліндінің мәнін таба алады;

2.Көбейтінділерді бірдей қосылғыштармен алмастыра алады;

3.Кері есеп құрастыра алады.

Тілдік мақсаттар

*көбейтінді, көбейткіш,бөлінді, бөлінгіш, бөлгіш.арттыру,кеміту

Құндылықтарды дарыту

Өмір бойы білім алу

Пәнаралық байланыстар

дүниетану.

Ресурстар

Оқулық,топтық тапсырмалар,кері байланыс

Әдіс – тәсілдер

Түсіндіру, сұрақ-жауап,рефлексия

Алдыңғы меңгерілген білім

Ауданды өлшеу . Квадрат дециметр және квадрат метр

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

0-2 минут






1. Ұйымдастыру кезеңі.

Психологиялық дайындық:
Оқушылар топта тұрып бір-біріне сәттілік тілейді.
1,2,3

Сынып іші тып-тыныш

Жалқаулықты тастаймыз

Жаңа сабақ бастаймыз

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.

Ка








Сабақтың ортасы

3-32 минут






















Сергіту сәті








Кім жылдам?


7-ге, 8-ге, 9-ға есе арттыру

7есе арттыр

7

9

8

4

10






Мысалы:







Мағынаны тану


1

А С Е К


2

А,Е,Д,К нүктелерін қосып төртбұрыштың белгіленуі бойынша жазу.

3

ОК-кесінді

ЕА-сәуле

ДС-түзу сызық

ОКЕД-төртбұрыш

4

Үлкен жемсауыт-4

Кіші жемсауыт-6

Тең бөлді-?

Ш: (4+6):5=2

Ж:2 жемсауыттан ілді

5.Амалдарды орында.

6.Теңдеулерді шеш.





А4 форматындағы ақ қағаз




Оқулықпен жұмыс



Жұмыс дәптері













Сабақтың

соңы

32-37 минут

Диас ағаш кесуге әкесіне көмектесті.Әрбір бөренені олар 5бөлікке бөлді.Олар арамен бір кесіп түсіруге 5мин уақыт жұмсады.4бөренені арамен кесуге оларға қанша уақыт керек болады?

Бағалау


3 минут

Рефлексия

Бағалау парағын толтыру.

Денсаулықжәне қауіпсіздік

техникасының сақталуы



Үйге тапсырма

7, 98 бет

















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!