Материалдар / Геометриялық фигураларды әріптермен белгілеу

Геометриялық фигураларды әріптермен белгілеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдер үшін көмегі өте көп
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2018
1204
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пән:МатематикаҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп: Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Қонарбаева Гүлзат
Сынып: 3Қатысқандар:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:Геометриялық фигураларды әріптермен белгілеу
Сабақ мақсаттарыоқушыларды геометриялық фигураларды латын әріптерімен белгілеу және латын бас әріптерінің жазылуымен таныстыру


Дескриптор
1.Көбейту мен бөлуді тексерудің үлгісін көрсету.2.Көбейтуді қосумен алмастыра білу .3. Оқушылардың математикалық білім қабілеттерін тексеру.
Бағалау критерийлері1.Көбейтінді,бөліндінің мәнін таба алады;2.Көбейтінділерді бірдей қосылғыштармен алмастыра алады;3.Кері есеп құрастыра алады.
Тілдік мақсаттар*көбейтінді, көбейткіш,бөлінді, бөлінгіш, бөлгіш.арттыру,кеміту
Құндылықтарды дарытуӨмір бойы білім алу
Пәнаралық байланыстардүниетану.
РесурстарОқулық,топтық тапсырмалар,кері байланыс
Әдіс – тәсілдерТүсіндіру, сұрақ-жауап,рефлексия
Алдыңғы меңгерілген білім Ауданды өлшеу . Квадрат дециметр және квадрат метр
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы0-2 минут









1. Ұйымдастыру кезеңі.Психологиялық дайындық:Оқушылар топта тұрып бір-біріне сәттілік тілейді.1,2,3 Сынып іші тып-тынышЖалқаулықты тастаймызЖаңа сабақ бастаймызСабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.Ка













Сабақтың ортасы3-32 минут









































Сергіту сәті













Кім жылдам?

7-ге, 8-ге, 9-ға есе арттыруМысалы:











Мағынаны тану

№1 А С ЕК№2А,Е,Д,К нүктелерін қосып төртбұрыштың белгіленуі бойынша жазу.№3 ОК-кесіндіЕА-сәулеДС-түзу сызықОКЕД-төртбұрыш№4Үлкен жемсауыт-4Кіші жемсауыт-6Тең бөлді-?Ш: (4+6):5=2Ж:2 жемсауыттан ілді№5.Амалдарды орында.№6.Теңдеулерді шеш.








А4 форматындағы ақ қағаз





Оқулықпен жұмыс



Жұмыс дәптері























Сабақтыңсоңы32-37 минутДиас ағаш кесуге әкесіне көмектесті.Әрбір бөренені олар 5бөлікке бөлді.Олар арамен бір кесіп түсіруге 5мин уақыт жұмсады.4бөренені арамен кесуге оларға қанша уақыт керек болады?
Бағалау

3 минут
РефлексияБағалау парағын толтыру.Денсаулықжәне қауіпсіздіктехникасының сақталуы



Үйге тапсырма№ 7, 98 бет














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ